ники 125кс. Публикувано 16 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2020 Няма как да разбера, освен при източване на маслото, но мен ме интересува къде в София го правят кадърно и на добра цена? Джемини сервиз имат сайт и само там има цени, иначе представа си нямам колко струва смяната на маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ssttuunnii Публикувано 16 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2020 Здравейте колеги, колата е а6 4f 2006 година авант, с електрически багажник. Проблемът е при отваряне на багажника с бутона или с дистанционното на колата се отваря и затваря моментално, все едно няма силата за вдигане. Когато се повдигне леко с ръка и се отвяря без проблем, не се връща на обратно, а се отваря нормално до горе. При затваряне няма никакви проблеми. Забелязвам като се затоври от едната страна, по точно дясна панта стои леко по-повдигнат от дясната страна. Нормално ли е това? Впросът ми е: Възможно ли да е от пантата на багажника да е или просто някакво моторче или механизъм за повдигане ? Някой ако е имал подобен проблем, благодаря на отзовалите се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Impressive Публикувано 16 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2020 Здравейте! Да ви попитам дали слагате добавки на колите и ако да кой е останал доволен и кой не. За мотор за скорости за каквото и да е, защото мисля аз да пробвам. Колата е А6 C6 2005 3.0 TDI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 16 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2020 4 hours ago, ники 125кс. said: Няма как да разбера, освен при източване на маслото, но мен ме интересува къде в София го правят кадърно и на добра цена? Джемини сервиз имат сайт и само там има цени, иначе представа си нямам колко струва смяната на маслото. имах предвид, че може и да останеш с масло zf6 или да го смениш с такова отново и пак да си направиш ъпгрейд на софта, доста хора така правят, объркал съм горе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 17 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2020 @ssttuunnii Мен ми звучи като амортисьор. Имай в предвид, че тези с автоматичното затваряне, амортисьорите са друг модел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa6o977 Публикувано 17 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2020 Като се ъпгрейдне кутията има ли някаква разлика и ако да ,каква е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa6o977 Публикувано 17 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2020 Аз ли тъп въпрос зададох или... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 17 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2020 последната версия пазела повече кутията, но има и оплаквания за бавно превключване от R на D и обратно, поне така си спомням, че бях чел за ъпдейта. Някои се оплакваха и за по-грубо превключване на студено, но пък то се оплаква, който не е доволен, на останалите явно им е допаднал ъпдейтът Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 17 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2020 Просто е писано хиляда пъти? С една дума ъпдейтването на кутията подобрява смяната на предавките, колата става по-жива и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 18 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2020 Аз съм с последна версия. Докато е студена първите няколко пъти 3та скорост влиза малко по-грубо. Забавяне от D на R не съм забелязал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 18 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2020 (Редактирано) Преди 14 часа, pe6koo написа: Освен това,кутията чувстваш ли я по адекватна?Колко струва ъпдейтването,аз съм с HKG кутия,подлежи ли на ъпдейт? Редактирано 18 Януари 2020 от VBI Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 18 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2020 @МИТАКА1654Пиши на крематора 😉 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 18 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2020 За по-адекватна не мога да преценя, малко след като я взех я ъпдейтнахме. След това сменях кутия и ползвах мозъка от старата, така че в моя случай не е показателно :Д Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 18 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2020 преди 15 минути, P_PETKOV написа: @МИТАКА1654Пиши на крематора 😉 Писах сега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djuni_ibiza Публикувано 18 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2020 Изненада!Но как до сега не съм разбрал!Нямаше никакви странични ефекти?! LYA-L29 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djuni_ibiza Публикувано 18 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2020 Колеги спешно!Някой може ли да ми напрАви една снимка отпред на лявата клапа скобичката, че немога да я намесвам, незнам как трябва да седи. LYA-L29 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 18 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2020 Плафона на сенника ми започна да свети винаги, даже и капачето на огледалото да е затворено. В най-горно положение на сенника, плафона пак свети, което е странно защото до колкото знам крачетата на сенника прекъсват връзката в най-горно положение. Някакви идей къде е проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 18 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2020 най-вероятно е точно там при крачетата, продължава да прави контакт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EHKOB Публикувано 21 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2020 Някой знае ли от какво може да е това свирене на хидравликата? Маслото е оригинално и е на макс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 21 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2020 отвън ли идва в коша или подкалниците или по-скоро в купето се чува? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EHKOB Публикувано 21 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2020 (Редактирано) Отвън, на затворени прозорци не го чувам и не винаги свири най вече преди да стигне до пълен ляв или десен Редактирано 21 Януари 2020 от EHKOB Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 21 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2020 И при мен го има на натегнат до дупка волан. И един тъп въпрос,каква е функцията а бутона сетъп на климатроника,защото аз освен екон друго не мога да променям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 21 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2020 setup е за климатроника, след натискане се управлява с малката врътка за градусите за шофьора. Там има auto recirculation, synchronization между двете зони, ел парното дали само са се пуска под +5 градуса и други Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 22 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2020 Колеги, някой да знае, при смяна на предни амортисьори дали има нещо специфично? В ЕЛСА пише, че се използва някакъв инструмент с градуси, за да се нагласи позицията на "шапката" с носачите над пружината. Но дали е необходимо наистина? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 22 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2020 Да, трябва да видиш растоянието от шапката до носача колко го дават, иначе ще скъсаш тампоните на горните носачи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts