Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

По каталожни данни дават Quattro-то с 80литра а предното с 70л. неазависимо седан или Avant и независимо от мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, тая кора под чистачките как се маха?

Искам да отворя кутията с релетата, ама трябва да махна тая кора също. Освен винта ограден със синьо и самите чистачки друго маха ли се?

 

 

viber_image_2020-01-08_12-48-57.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм...мисля че може да си спестиш махането, с малко повече чупки с пръстите....

Реленцата пак излизаха след надигане на капака, без да го премахваш нацяло , ако не искаш разбира се да го премахнеш нацяло

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, махат се рамената на чистачките. Обикновено са много запекли и няма сваляне, трябва един специален инструмент на винт, няма иначе как да се приложи усилие навън. 

След като се свалят рамената на чистачките, вече е лесно. Няколко винта и кората се дърпа леко по диагонал нагоре и напред към фаровете.

Добре е и да почистиш всичко под тази кора, може и да смажаш механизма за чистачките и ще започне доста мазно да се движи.

аз си поръчах този и пак не излязоха лесно, но свърши работа:

https://zimber-tools.com/bg/universialna-skoba-za-lageri-akumulatorni-klemi-izvazhdane-na-ramoto-na-chistachkite-zt-05040-smann-tools.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има си чалъм :)

Натискаш рамото на чистачката точно на сгъвката, за да легне успоредно на стъклото и да не е под напрежение. След това с поклащане излиза

 

Тази "капачка" като я завъртиш освобождава теглича :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@djuni_ibiza теглича

Натискаш завърташ и задържаш....иии от долу излиза на коча главата...:hilezh:

Редактирано от sa6o977
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, OvivO said:

да, махат се рамената на чистачките. Обикновено са много запекли и няма сваляне, трябва един специален инструмент на винт, няма иначе как да се приложи усилие навън. 

След като се свалят рамената на чистачките, вече е лесно. Няколко винта и кората се дърпа леко по диагонал нагоре и напред към фаровете.

Добре е и да почистиш всичко под тази кора, може и да смажаш механизма за чистачките и ще започне доста мазно да се движи.

аз си поръчах този и пак не излязоха лесно, но свърши работа:

https://zimber-tools.com/bg/universialna-skoba-za-lageri-akumulatorni-klemi-izvazhdane-na-ramoto-na-chistachkite-zt-05040-smann-tools.html

 

Благодаря ти за инфо-то, Иво.

За година и половина може и да не са клеясали, че тогава сменях вериги с вадене на мотора. И сега си гледам снимките, че там тая кора е свалена,

А моя човек е извън страната за малко и не исках да му звъня за тая дивотия.

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, ако са сваляни все пак скоро, тогава хвани рамото на чистачката долу при сгъвката, което се пада ~10см над винта и щлиците и там вдигай-сваляй и би трябвало да излязат.

Внимавай обаче да не издевателстваш над механизма с лостове за чистачките, който е под кората, че излиза, че е трошлив!

1 hour ago, pe6koo said:

Има си чалъм :)

Натискаш рамото на чистачката точно на сгъвката, за да легне успоредно на стъклото и да не е под напрежение. След това с поклащане излиза

стигнах и аз до този чалъм по трудния начин :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@royce не е нужно да сваляш кората за да отвориш капака на черната кутия - аз съм го отварял многократно без да я свалям. Отзад въпросния капак влиза в две жлеба, които после трябва да внимаваш да ги нацелиш, когато го слагаш обратно. Отпред са няколко винта. След като ги отвиеш вдигаш леко нагоре капака и го издърпваш напред и излиза. После като го монтираш обратно го натискаш в задния край, а в предния е отворен и натискаш назад за да влезне във въпросните жлебове отзад. След това го затваряш и стягаш болтовете отпред.

 

При мен някой го беше отварял, но не беше нацелил жлебовете отзад и капака не се затваряше плътно в задния край. От това се пълнеше черната кутия с вода и ми окъсяваше релето и предпазителя на SAI помпата от което падаше акумулатора, когато си иска - бях пускал тема по въпроса. Така че след като го върнеш обратно добре огледай отзад дали е влезнал - няма как да се обърка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж да не е навит и под напрежение самия волан (опрели гуми в бордюр или друго) заради което не може да се отключи кормилната колона. Просто го завърти леко в някоя посока и постави ключ и го завърти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, карам 3.0tdi 233к.с. 2007г, от известно време като включва 3та(или може би само тук го чувам аз,тъй като на по-висока предавка се движа по-бързо) се чува съвсем лек звук,нещо между прискърцване и ,,кихане"(не знам как да го обясня😁) , като съм на 3та при плавно подаване на газ и рязко махане на крака от газта се чува същия звук,дори и като сложа лоста на +/- . Утре смятам да я закача на диагностика, някакви идеи какъв може да е проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@VBI Ясно, благодаря ти, Вальо.

Ще пробвам така както каза, но ще видя и един Г-образен торкс Т30, с него да развия тоя задния винт.

Аз исках да я махна кората, за да съм сигурен, че ще затворя кутията после както трябва и няма да има вода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...