Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

@miro299  Можеш още веднъж добре да огледаш предпазителите и да провериш куплунзите както от ел. инсталацията, които влизат към усилвател/тунер/CD и т.н. така и оптичните да не се е извадил някой (което е малко вероятно). Обърни внимание дали е имало някакви странности в поведението на MMI преди да спре да работи. Прочети грешките и на останалите модули по колата - може да има информация, която да помогне. С VCDS в някаква степен може да се провери и оптичния кръг. Виж да няма вода в краката на пасажера или под твоята седалка.

 

Другото е да си вземеш една оптична тапа и да я слагаш на всеки от  оптичните кабели докато не светне MMI - така ще намериш от кой модул прекъсва оптичния кръг.

 

В Ауди ако отидеш е много вероятно да ти вземат едни пари за диагностиката и пак да не е 100% сигурно от кой модул е проблема. Все пак щом нямаш връзка с контролер 47 - може да почнеш от него. Провери му предпазителя с пробна лампа, изкарай и вкарай ел. куплунга му, изкарай оптичните му кабели и сложи оптична тапа директно на кабелите. Ако не светне MMI продължаваш нататък докато светне - няма друг начин.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, miro299 said:

@VBI  това аз мога ли да го направя през ваг ком или да отивам в ауди направо? От Варна съм по принцип, така че ако някой се занимава с ММИ мога да отскоча.

през vcds можеш да пуснеш optical test и да видиш какъв резултат ще ти даде.

По спомен бе отгоре или отляво на опциите, които са най-долу вдясно на първоначания екран, но виж и в гуугъл, ако не го откриваш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Купих си Ауди А6 Ц6 преди няколко дни и искам да попитам възможно ли е да подменя дисплея, който е между скоростомера и оборотомера, понеже е с червения. Искам да сложа цветния. Възможно ли и е и, ако да, горе долу колко ще струва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменя се таблото. Мога да ти предложа за 120лв.

След това се отива в ауди или при някой който може да премахва component protection. Около 90лв е в ауди

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги искам да си закупя този видео интерфейс, със цифрова телевизия, дали ще пасне на моята кола? И дали ще мога да свържа оригиналната камера за задно виждане?
https://www.ebay.de/itm/Audi-A4-8K-A5-8T-A6-4F-A8-S8-4E-Q7-4L-Hybrid-TV-Tuner-MMI-2G-DVB-T-4E0910148D/264498420611?hash=item3d95559b83:g:7uoAAOSwMEtaj86l

LYA-L29 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и за Много Години :)

Въпросът ми е свързан с А8 D3, но тъй като двигателят 3.0 TDI е по-разпространен в A6, пиша тук :))


Доколкото съм чел, автоматът също е 1:1 като при А6, с който е свързан и въпросът ми.

Все още не съм собственик на такава машина, но планирам покупка.

Забелязах, че при преместване на лоста от P на D, има едно подскачане (май го има и при преместване от D на R).

Та да ви питам, според вас нормално ли е това поведение?

Гледах два екземпляра и го имаше и при двата.


Поздрави,
Боби


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вала нов е 300 евро, да има някой диск за смяна, те са по около 30лв, труд по разглабяне на кутия 700лв, сваляне и качване от колата 200-250лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вала нов е 300 евро, да има някой диск за смяна, те са по около 30лв, труд по разглабяне на кутия 700лв, сваляне и качване от колата 200-250лв.


Благодаря ти за подробното инфо [emoji6]

Ще се заглеждам и по други екземпляри, а също и по 4F-ки в същата конфигурация.

Не съм сигурен какви са шансовете да се намери напълно здрав автомат (след ревизия/ребилд), без никакви забележки (и при условие, че дори и малки странности в поведението, могат да доведат до пълното му унищожение, ако не се оправят навреме) [emoji16]





Още веднъж, благодаря на отзовалите се :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, kpematop said:

4.2 е с големия автомат, 6HP19 е с 3.0 тди.

Да, всъщност на А8 само 3.0 е 6НР19

4.2, 4.0 3.7 са с големия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър ден! Пичове, искам да сложа 30мм фланци отзад, обаче не съм сигурен в размерите, които трябва да поръчам 5х112 66,6 ?? С оригиналните 17" джанти съм. Благодаря Ви! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не би трябвало да има проблем, нали?

 

Редактирано от VBI
Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ще бъде ако джантите са 19" 9J и ЕТ29 примерно ... при 17-ки 8J и ЕТ44 примерно нещата са съвсем други ...

 

@LEWLYТъй след малко игра с този калкулатор ако приемем, че имаш 17ки които са 7J и ЕТ45 каквито са тези (4F0601025AK ) оригинални 17-ки за 4F джантите ще са изнесени навън колкoто eдни от 19" джанти за RS6 C6 (19" x 9J ET29) докато оригиналните 19ки за А6 4F са 8.5J и ЕТ48 каквито са примерно тези (4F0601025DE ). Та по скоро сложи 20мм фланци ...

 

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, къде сменяте маслото на автоматична кутия. Интересува ме за София? Искам пълна смяна да направя, с zf8 масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, ники 125кс. написа:

Колеги, къде сменяте маслото на автоматична кутия. Интересува ме за София? Искам пълна смяна да направя, с zf8 масло.

Направи си частична както самите ZF казват или пък не чакай те пък ZF какво ли разбират от кутии ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ама аз съм с по-стария софт и ще го ъпдейтна до версия 50,която иска zf8 масло. Мисля, че сега е zf6 масло.

 

Редактирано от VBI
Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...