Jump to content

Мнение за конкретна обява а6 c5 2.7t


Recommended Posts

Здравейте колеги. Решил съм да се разделям с моята колица 1.8т АЕБ. Насочил съм се към 2.7т.

Някой, гледал ли е тази конкретна кола и как ви се струва като цяло?

Наясно съм че подръжката на този автомобил е х2 на моята и съм подготвен, но не искам все пак да се набия на нещо което да не излиза от бокса...https://m.mobile.bg/details/11509459421370947

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Селската визия и представа за тунинг ме притесняват лично мен..

Иначе виждам има сменени и обслужени скъпи възли възможно да е читава макар и грозна. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тръца ми е в а4 от 97ма. Карам го от 2008-ма и кво ли не правих по него. Има доста външни забележки а и вече ми се кара нещо по-мощно и просторно. Загледах се в тази кола, защото пише какво е правено по нея, има газ, регистрирана е и т.н. Говорих със собственика, каза ми че е рециклирал турбини, съединителя е сменяван, мотора е правен а при нов внос, най-вероятно всичко това ще трябва да се прави...

Колко върви като цена, този модел запазен автомобил?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ето ако решиш да си направиш нов внос:

Dieses Angebot habe ich bei mobile.de gefunden:

https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=257836849&utm_source=com.apple.UIKit.activity.CopyToPasteboard&utm_medium=ios

Audi A6 Avant 2.7T Quattro Klimaautomatik AHK TÜV Neu

Erstzulassung: 05/1999

Kilometer: 255.000 km

Kraftstoffart: Benzin, E10-geeignet

Preis: 2.500 €

Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Или това

Dieses Angebot habe ich bei mobile.de gefunden:

https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=255223516&utm_source=com.apple.UIKit.activity.CopyToPasteboard&utm_medium=ios

Audi A6 Avant 2.7 T quattro Biturbo

Erstzulassung: 03/2002

Kilometer: 289.000 km

Kraftstoffart: Benzin

Preis: 3.350 €

Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам кое ви се видя циганското? Фолиото по стъклата или затъмнените фарове? Колата е на момче от форума, ръчка е, с двоен стъклопакет е което е доста рядка екстра при ц5. Аз бих отишъл да я видя лично, да я покарам, да я вкарам за проверка някъде и ако е ок я отнасям! Новия внос и тея от Германия... Имаш 1к за докарване, по немско вече километрите "не се" връщат да знаете...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Яко циганска е визията, спор няма. Има и още едно нещо, което мен ме притеснява. Собственикът се опитва да продаде рекаро салона отделно от колата в няколко обяви, което може да значи много неща, но мен специално би ме спряло да обмислям закупуване на такъв автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, TiL написа:

Не знам кое ви се видя циганското? Фолиото по стъклата или затъмнените фарове?

Въпрос на вкус.На някои циганията им изглежда много ЯКО!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки сам си решава, но като гледам обявите, които се постват се плаша.

Аз си взех преди броени месеци талянка 2.7T квадро, 2002 средата, фейс, комбе, автомат, кожа, ел. седалки БЕЗ подгрев, темпомат, парктроник, шибедах, прибиране на огледалата, RNS-E, колата е в топ състояние интериор и екстериор. Единствените забележки бяха две деруги на предна броня долу в дясно, които се виждат като се наведе някой, няма акумулатор, счупена щора на багажника и това, че е със син интериор, ако се брои за забележка. 5 еднакви джанти 17-ки, резервната е чисто нова, а когато обслужвахме автомата, видях най-добрият бонус - колата е с чисто нови билщайн б6 амортисьори, които обясниха странно добрата возия за це5-ца. Всичко това го купих за главозамайващата сума от 5 000лв след пазарлъка. Колата е няма такава светулка, идеална за возене и е първата колата втора употреба, която купувам от търговец с работещ термостат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти па щом досега си купувал с развалени термостати си представям какво си купувал :hilezh: Нещо ще и правиш ли? Иначе за мен най-големия компромис при покупката на 2.7Т е да го взема автомат...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги са били с термостати тотал, не знам защо. Нищо няма да се прави на колата докато не строши автомата, само един чип и набих.

Факт е, че прегледах доста гробове преди да взема А6-цата. Хубавите коли бяха на цена над 8 000лв, което за це5 си е висока цифра, другите бяха просто неприемливи като варианти. Не видях една а6-ца под 8 000лв, която да не изглежда все едно са били заключени тигри вътре с години.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок. За тази ви разбрах мнението. За мен този външен е Ок, пък и винаги може да се промени. 

Какво ще кажете за тази 2рата, която колегата 150hp предложи?

Мен ме грабна доста повече и като описание и като цяло.

Единствено ме натоварва пустия автомат..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека колегите да кажат дали се отразява негативно засилването от 300 коня и 460 нютона на автомата. 

Редактирано от 150hp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 20/02/2018 at 2:37 AM, vladyp said:

Ок. За тази ви разбрах мнението. За мен този външен е Ок, пък и винаги може да се промени. 

Какво ще кажете за тази 2рата, която колегата 150hp предложи?

Мен ме грабна доста повече и като описание и като цяло.

Единствено ме натоварва пустия автомат..

Koлата дето си показал е на Иван - момче от 2.7Т групата.
Гледана е доста. Визията и на мен ми е циганска.
Според мен си заслужава колата. 

Ицо - автомата не е компромис, ако е читав и живееш в София ;). Ако моя нямаше да умре с К04ките, щях да го държа. Като минеш 5км за 40мин с ръчката и RSковия съединител искаш да се гръмнеш.
Моя вече 5ти месец деяни с К04ки на 1 бар. Дали 2.7Т с 300кс 460нм автомат върви ПОВЕЧЕ от S6
... не съм сигурен, но съм убеден че предвид че е 1900кг кола е по-еластична извънградско.
Моята например е "само" 5сек по-бърза в доускорението 100-200 от S6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки сам си решава, но като гледам обявите, които се постват се плаша.

Аз си взех преди броени месеци талянка 2.7T квадро, 2002 средата, фейс, комбе, автомат, кожа, ел. седалки БЕЗ подгрев, темпомат, парктроник, шибедах, прибиране на огледалата, RNS-E, колата е в топ състояние интериор и екстериор. Единствените забележки бяха две деруги на предна броня долу в дясно, които се виждат като се наведе някой, няма акумулатор, счупена щора на багажника и това, че е със син интериор, ако се брои за забележка. 5 еднакви джанти 17-ки, резервната е чисто нова, а когато обслужвахме автомата, видях най-добрият бонус - колата е с чисто нови билщайн б6 амортисьори, които обясниха странно добрата возия за це5-ца. Всичко това го купих за главозамайващата сума от 5 000лв след пазарлъка. Колата е няма такава светулка, идеална за возене и е първата колата втора употреба, която купувам от търговец с работещ термостат.

Толкова ти стъпа с докарване от Италия или си я взе от тука?

Изпратено от моят мобифон помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаха и 5900 на място, 5700 на обява в мобиле. Купих я от тук, не знам колко струва с докарването, но се съмнявам да е платена повече от 2000 евро там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оги разглезил си се. Карал съм в София и да ти кажа съединителя от рс изобщо не ми пречи. Автомата е по-комфортен в конкретната ситуация. Защо според мен е компромис? Не можеш да и раздаваш газта зимно време(моя точно така го преебах), трябва да избягваш да я натоварваш с тегления на автомобил примерно... Тласъците или рязкото зацеоване с настилката(зимата) му разказват играта. Отделно по-големия проблем е че колата с чип трябва да се ограничи в ниските, кажи ти на какво налягане си до 3к оборота. Ръчката сума пъти съм тръгвал с лънча, пали гумите и заминава... Прави ги тея стартове с автоматанде. Та за мен затова автомата на тая кола е проблем, реално до 3к имаш 1.8Т...

 

Гостдога си купи колата от България доколкото знам(от разни пиленца)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

15 hours ago, TiL said:

Оги разглезил си се. Карал съм в София и да ти кажа съединителя от рс изобщо не ми пречи. Автомата е по-комфортен в конкретната ситуация. Защо според мен е компромис? Не можеш да и раздаваш газта зимно време(моя точно така го преебах), трябва да избягваш да я натоварваш с тегления на автомобил примерно... Тласъците или рязкото зацеоване с настилката(зимата) му разказват играта. Отделно по-големия проблем е че колата с чип трябва да се ограничи в ниските, кажи ти на какво налягане си до 3к оборота. Ръчката сума пъти съм тръгвал с лънча, пали гумите и заминава... Прави ги тея стартове с автоматанде. Та за мен затова автомата на тая кола е проблем, реално до 3к имаш 1.8Т...

 

Гостдога си купи колата от България доколкото знам(от разни пиленца)


Ице, не е до глезене (е, комфорта е важен), ами обстановка.

Между Ботевградско и Летището сутрин в 8 задръстването е 2км на тръгни спри полусъединител. Нали го минавам с А4ката през 1/2 от времето. 10 пъти по-комфортно е с автомата.
Аз стартове съм правил бая от място с газ и спирачка.
1 Бар имам на 3000 до прекъсвач.

0.8 е 2500-3000

0.6 2000-2500

До 3000 изобщо не е 1.8Т, щото при все че А4ката ми е с чип и прави 1.1 още на 1900 оборота, 400кг по-лека и ръчка, като тръгнем от 1000 оборота с цялата газ А6цата дръпва напред. 
Също така изобщо не виждам кво значение има че до 3000 няма пълното налягане, щото като си на 1ва и 2ра е с отключен торк и директно забива на 3000 оборота дето има 2 пъти повече торк от 1.8Т.

Се тая де - колата на Иван е ОК. Визията е гадна ама фолиото се маха :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...