Jump to content

Искам смяна на Audi B3 с Audi Avant с климатик


Recommended Posts

Предпочитам комби с двигател 1Z. От предлаганите в момента такива са VW Variant, B4 и B5. Колко са читави може да покаже инспекция на място и последващ преглед в сервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 162
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

3 hours ago, robobug said:

Какви тфсита:stupid: какви прехваляния.... колегата търси бензин за 3000лв за няколко хиляди километра годишно.

 

Просто опитвам да му намекна, че мнението ти (в случая за АФН със скъпа поддръжка) е компрометирано от факта, че самият ти припадаш по бензинов двигател с разход на масло литър на илядО километра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, МММ1 написа:

VW Passat B4 са отдавна изгнили ...

С какво един Пасат Б5 от 1998г. е по-добре от един Пасат Б4 от 1996г. Две години не е разлика. А в VW форума твърдят, че Б4 са много яки коли, с лека поддръжка и издръжливо тенеке. Аз не знам Пасатите да са поцинковани като Ауди, затова не мога да кажа нищо. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

б5 и б4 са несравними. И при ауди и при пасат.

б5 е много по-модерната платформа, с по-добро окачване.

изобщо не гледай б4, не ти трябва, тва е проектирано 80те години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, aldygreen написа:

 А в VW форума твърдят, че Б4 са много яки коли, с лека поддръжка и издръжливо тенеке....

Може би най-слабо защитения модел на марката от корозия. Б3 е друга работа, въпреки, че не е поцинкован.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 31 минути, martinich написа:

За 4 - 5 х.лв има прилични комънрейл мотори на под 10 години. Какви Б3,4,5???

В магазина има прилични Avant -  Audi A4 Avant Sport 2.0 TDI quattro, само за 92 000лв. Ще ми върши екстра работа, до вилата ще ходя за 10 минути по-бързо. А и дръвца ако трябва да се донесат, няма проблеми. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 12 минути, aldygreen написа:

В магазина има прилични Avant -  Audi A4 Avant Sport 2.0 TDI quattro, само за 92 000лв. 

Мани ги тия, след яйцето автомобилостроенето е спряло. Сериозно не се нашивашй с 20+ годишно ауди.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, martinich написа:

Мани ги тия, след яйцето автомобилостроенето е спряло. Сериозно не се нашивашй с 20+ годишно ауди.

Мдааам, безценни мисли към темата... :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За годишен пробег от 3500км и бюджет около 3000 лева, защо искаш да си нашиеш Ауди А4/Пасат Б5 с ремонтен комплект за окачването на цена от 300 лева за компромисния вариант? Не си ли мислил да смениш марката? И горивото ... дизел за тоя малък пробег е ужас неземен. Койота Авенсис комба или Корола сом?

 

Бележка под черта ... квото и да вземеш след 2000 година, не очаквай да те изкара теб още 18 години.

Редактирано от darknessevil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз мисля, че за ~3000км годишно няма никакъв проблем да си вземе Б4 независимо ауди или пасат. Ще може да си го ремонтира сам. Пасата мисля, че е с по-кораво окачване от аудито, но като се има впредвид пробега трябва да я кара душманската за да я разбие. Единствения проблем е да намери що годе запазен екземпляр. И също пасатите ако не са удряни или от северните страни нямат проблем. Имам наблюдения над няколко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 44 минути, darknessevil написа:

За годишен пробег от 3500км и бюджет около 3000 лева, защо искаш да си нашиеш Ауди А4/Пасат Б5 с ремонтен комплект за окачването на цена от 300 лева за компромисния вариант? Не си ли мислил да смениш марката? И горивото ... дизел за тоя малък пробег е ужас неземен. Койота Авенсис комба или Корола сом?

Туй за дизела "ужас неземен" не го разбрах. Ако е кола в движение, все ще успее да изкрета поне 10 000км без да се саморазруши... :hilezh:

Моята антика я бях взел 12 годишна, дошла на собствен ход от Германия. И както я гледам, мога да си изкарам с нея още 10 години, с лек ремонт на мотора. Защото купето не гние.

Ето алтернативен вариант със смяна на марка:

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11511544802402498&slink=69i2hy

Редактирано от aldygreen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислех да предложа нещо френско. А казвам, че дизела може да бъде ужас неземен, защото на съвременния дизел съединителят му струва 800 лева с работата по смяна - въпросният двумасов маховик. Като сравниш този разход с цената на автомобила и недай си нещо друго даде фира - плащаш го двойно много бързо ... затова бих предложил бензина като по-удачен вариант с този пробег. Има модели 1.9 тди, които са с едномасов маховик (най-вече някои от 90 к.с. двигателите), но не мога да назова кои.

 

Инак 2.0 хди е доооста доказал се дизел при френските коли, но там не съм запознат с ремонт и поддръжка.

Редактирано от darknessevil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не отхвърляй 1.6 101 к.с. В купето на Б5. Имам такъв автомобил от повече от 10 год. Внос от немско, с климатроник вече е на 430 000 км и си върви предоволно за мощността. Поддръжката на двигателя е смешна, а с твоя пробег окачването също не трябва да го мислиш. Икономичен е на бензин и няма нищо скъпо по двигателя сравнен с останалите двигатели в това купе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 hours ago, darknessevil said:

Просто опитвам да му намекна, че мнението ти (в случая за АФН със скъпа поддръжка) 

Разбрах.....че абсолютно нищо не си разбрал и не виждам защо си писал в темите за тфси.

За разлика от разни "разбирачи", като теб, които разни мотори дори не са ги мирисали, аз съм покарал и 1Z. Преди време тъста се подлъга и го притежава 2-3 години.

 

А това, което не си разбрал е, че едно е да направиш ревизия на мотор за 10-15% от стойността на колата, срещу която получаваш на практика нов мотор, друго е да правиш предно окачване на дизелова Б5-ца срещу 20% от стойността на колата с китайски (в най-добрия случай турски) части и да получиш.... едно очакване  кога пак ще го правиш.....и дали преди това няма да гръмне един съединител за 30% от стойността на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вместо да се карате и безсмислено да спамите темичката, кажете си мнението за 1Z и AFN и с какво могат да ме изненадат, при положение, че ще бъдат проверени от читав сервиз?

И за моите 3 000 - 4 000км годишно това заплаха ли е? 

Навремето самият факт, че колата е дошла на собствен ход от Германия ми беше достатъчен. Да съм се излъгал? Единствено ми липсва климатик... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези процентите според мен са доста грешни. За 2.0TFSI обаче съм съгласен, заслужава си да го ревизираш, позасилиш и да му навъртиш няколко стотин хиляди км. (който кара малко, естествено ще е на друго мнение).

Към автора: Дори да вземеш 1Z на половин милион км., с твоето каране ще изкара още много... само се молиш да са му сменяли маслото от време на време. А4 Б5 1Z - нисък разход, достатъчен вървеж за твоите нужди, разпространен из моргите и с евтина поддръжка. Може би това бих взел на твое място.

Ако държиш на 1.8, мой близък ще пусне неговата за продажба април месец. Ако дотогава не си взел нещо - ще ти разкажа подробно за колата, струва си да се види.

Изпратено от моят мобифон помощта на Tapatalk

п.п. някои потенциални ремонти, които може да се наложи да се правят, като цяло по автомобила:

- окачване: евтин комплект - около 300лв. (карам с такъв комплект вече над 60к км., без проблеми)

- съединител вероятно няма да правиш, но да те успокоя - 1Z е с твърд маховик, т.е. взимаш комплект притискател и феродов диск за 200-250лв. и забравяш...

- рейка: ако не тропа и няма паразитни шумове, течове, свирене/виене от хидравличната помпа... с твоето каране, вероятно няма да имаш проблеми с тези агрегати в близките години.

- ГНП: божа работа... последно време е модерно да протичат - 70-100лв смяна на гарнитури с труда. Ако слагаш по малко 2Т масло в нафтата, няма да имаш проблеми.

- турбо: лесно се проверява луфт и омасляване в турбо пътищата, ако няма, ще кара много години... 200-350лв. из моргите. За твоето каране, рециклиране е неоправдано според мен.

- дискове/накладки: вземаш най-евтините (ако въобще се наложи), обща стойност - по-малко от 200лв. и пак ще спира по-добре от B3 с ATE.

- двигател: 250-350лв. вървят необорудвани.

Общо взето - това е всичко скъпо. Гледаш да не надува, да не забива при пълна газ (изреди 3-та и 4-та, ако имаш възможност), да духа топло и студено (най-вече), да спира, да не тресе, оглеждаш хубаво за ръжди (това купе не е B3), антифриза да не е син/кафяв/черен. Като я вземеш я обслужваш - 400-600лв. с труда.

Успех, и да се похвалиш ако вземеш нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 44 минути, Krisko_A6 написа:

Към автора: Дори да вземеш 1Z на половин милион км., с твоето каране ще изкара още много... само се молиш да са му сменяли маслото от време на време. А4 Б5 1Z - нисък разход, достатъчен вървеж за твоите нужди, разпространен из моргите и с евтина поддръжка. Може би това бих взел на твое място.

.............

Успех, и да се похвалиш ако вземеш нещо.

Благодаря за съдържателното мнение... :flehan:

Навремето тази кола съм я шпорил много здраво.  Бях я взел със спортни пружини. Германецът преди мене явно също я беше шпорил. Но личният ми опит показва, че не шпоренето, а карането на къси разстояния и стоенето съсипват колата повече. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 hours ago, Krisko_A6 said:

 

Тези процентите според мен са доста грешни.

Приел съм, че една Б5-ца е около 3000лв, смяна на окачване с части, реглаж, рязане на някой друг болт е около 600лв.

Един съединител с маховик за АФН е оферта, ако се намери за 900лв с монтаж (всъщност само  частите са около 900лв с максимални отстъпки)

....а една Б8-ца е със средна цена 20к....и всъщност процентите ми са доста верни :) 

 

Един 20 годишен дизел ще е на двойни (пак не бъркам процентите) километри от бензин за същите пари.

Няма проблем с дизелов мотор на много километри, проблемите са в цялата периферия - салон, волан, климатик, радиаторче и моторче на парно, фарове, клемореди, електронен педал, водачи на стъкла, брави, централно, ръчна, спирачни апарати, механизъм на чистачки....всевъзможни дреболии, заради които хората спряха да търсят Б4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А що не му предложите на човека нещо реално, не само да коментирате. И аз се интересувам. Реших и аз да взимам Б5 90 или 110 к.с. по възможност във фейслифт купе. Скоро ще пусна и самостоятелна тема. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето интересна обява: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=258126973&categories=EstateCar&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=PETROL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&maxFirstRegistrationDate=2001-12-31&maxMileage=200000&minFirstRegistrationDate=1999-01-01&pageNumber=1&scopeId=C&searchId=a7e3b7a0-5dfa-9904-49ee-5a0abae647ba

 

фейсово комби 1.8ТК, на 176000км за 1800Евро "цена на табела". 

 

Дизелите в Б5 на подобни километри и състояние са на цената на Б6-ци.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...