Jump to content

Покупка на кола от Германия чрез посредник


Recommended Posts

Те виж го,53 000€  е била цената като нов :nixweiss:

https://home.mobile.de/AUTOHAUSROSTEKGMBHZWEIGNIEDERLASSUNG#des_256261770

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 82
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Георги / от cars-help / е един от най-коректните хора, които познавам. Изключително професионално отношение. Няма схема. Всичко е на сайта му.

Препоръчвам на автора на темата да се свърже с него, не боли от разговор по телефона.

Предполагам @iovkom ще се включи като види темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко офтопик, но може да е полезно: организациите и фирмите, които правят TÜV предлага техник под наем-100-150€ идва човек с теб и прави оглед на колата, ако ти не си технически грамотен или просто искаш второ мнение. Отстъпка винаги има от цената. Колите за продан в Германия са все повече боклуци... късмет е да вземеш кола от частник или честен търговец. TÜV се прави за 150€ , така че и това не е гаранция, а и на него никой не гледа мотор и скоростна кутия примерно.

Успех на колегата и дано си намери читава кола.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега давам ти линк с цените на един от най-популярните посредници занимаващи се с подобен бизнес - руснакът с немски паспорт Денис Рем. Фамилията му съзнателно е сменена с тази на майка му, която е потомствена германка родена и израсла в СССР/Русия.

https://destacar.de/stoimost-uslug/

Някъде около Нова Нова година купуваше Порше Макан за български клиент. Неговият таргет основно са скъпите и доста нови автомобили, но съм гледал клипове и със сравнително евтини.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Наскоро закупих употребяван автомобил Audi A4 B9 2016г. от официален дилършип на Ауди от Германия с помощта на Георги от cars-help.com и долу ще опиша защо не съм доволен:

Приятел беше използвал услугите на Георги от cars-help само, за да си репатрира автомобила от Германия до България (не го е купувал през него) и ми го похвали като човек и тъй като аз трябваше да си сменя моя автомобил реших, че ще го използвам да ми помогне с покупката. Започнах да търся автомобили от всякакви места, но някак все не ми даваше мира, че ще купя автомобил който няма да видя на живо и се притеснявах да не попадна на някоя барака (нищо че използвам Георги като консултант който твърди, че това няма как да се случи). Та решавам аз, че въпреки всичките готини прехвалени истории няма да рискувам със случайни автокъщи, а ще гледам коли само от официални дилършипи на Audi. След известно търсене в https://www.audi-boerse.de/  (официалния сайт на Audi за употребявани автомобили в Германия стига се до него през https://www.audi.de/)  харесвам автомобил. Изпращам автомобила на Георги и задвижваме нещата.

Как работи Георги от cars-help:
Прозъня той обявата още на следващия ден и започнахме комуникация с продавача. Сайта, продавача от Audi Fulda (https://www.atzert-weber.de/ueber-uns/standorte/audi-zentrum-fulda/)  и Георги от cars-help твърдяха, че колата е в безупречно състония "просто перфектна". Нали все пак е от официален дилършип и то не къде да е ами от Гемания и още повече от Fulda. На всичкото огоре продаваха колата с гаранция и ... абе кълняха се всички по линията, че колата е супер. До тук всичко вървеше точно както очаквах. Но въпреки суперлативите реших, че все пак ще искам колата да бъде вдигната на стенд и огледана хубаво ей така за всеки случай. Казвам го това на Георги при което той избухва в смях и започват изречения от сорта "Абе брат това е кола от Германия и то от официален дилършип не е сериозно да я проверяваме тая кола е перфектна" и "ако те чуят някъде какво искаш ще ти се изсмеят абсолютно никакъв смисъл няма да го правим това " както и "това не е България тука няма с кво да те излъжат". Общо взето консултациите му бяха в този дух. При което аз си казвам бе може би наистина съм прекалено песимистичен, но въпреки това настоявах да се направи преглед. Трябваше ми известно време да убедя Георги, че искам колата да бъде прегледана и така пращаме колата на TUV преглед (нищо че ми се смяха, нищо че били пари на вятъра, нищо че колата го била минала преди 3 месеца и била перфектна и т.н).  Излизат резултатите от TUV и всичко пише, че е перфектно по колата. При което аз си казвам ок вече това са 3 независими страни които ми казват че всичко по тази кола е супер: Георги от cars-help, Audi Fulda и TUV при което решавам, че това е моята кола и искам да я купя. Георги води комуникацията през цялото време с продавача (аз не говоря Немски) и събира документите които трябва да се подпишат. В крайна сметка ми изпрати на мейл няколко документа на Немски от които аз нищо не разбирам и го помолих да ми ги преведе при което той каза "абе това са стандартни документи няма какво да им четеш то е ясно ... не мога да си губя времето да ти превеждам 10 страници договор".  В крайна сметна с известно търпение успях да го убедя да ми разкаже на 2 на 3 върху какво се подписвам. Вечерта преди да се подпиша обаче решавам, че ще си намеря приятел с които да преведем целия документ и тук започна да става интересно. Оказва се че въпросната гаранция на автомобила която дават важи само на територията на Германия ... ( и двамата твърдяха друго нищо, че изрично питах още в началото за това). Казвам му на Георги и той звъни обратно да провери какво става след което ми казва "ок така е проверихме не важи за БГ може да направи 500евро отстъпка от цената ако не искаш гаранцията". Както и да изчистваме го това и идва момента вече да се плаща. Пращат ми те някакъв IBAN просто ей така по email-a на който аз трябва да преведа няколко десетки хиляди лева и там вече аз съм меко казано възмутен  Казвам му на Георги, че искам официален документ от Audi Fulda, че това е техен IBAN, за да може в последвие, ако се окаже случайно, че това  е личния IBAN на продавача (примерно), а не на Audi Fulda да имам документ с който да предявя някаква претенция и да докажа че съм пратил парите на правилното място. При което той ми казва "абе човек аз съм купил 150 коли само тая година от Гемрмания всички така процедират какви са тези глупости където искаш". Не го свърши това нещо. Намерих си познат в германия помолих го да се свърже с банката, за да потвърдят, че IBAN -а е на Audi Fulda и така ...

Плащам колата и след 1 месец пристига в България:
Колата беше транспортирана на време, беше регистрира, със сключено каско, гражданска и т.н . Всичко това беше свършено пак от Георги (за което съм си платил допълнително). На пръв поглед колата изглежда супер точно както по снимките. Неразличима от нова. Както се досещате тъй като аз на хора не обичам да вярвам първото нещо което правя е да закарам колата в сервиз да бъде огледена ей така за всеки случай (нищо че ще дам там едни 80-100лв да ми е спокойно).  Отивам в D-Bros сервиза при Цецо вдигат колата на стенд и се установява:
- гръмнал заден десен амортисьор
- гръмнал тампон на двигателя
- омаслен картер на скоростната кутия
- свиреща ролка на ангренажа

- предното стъкло е било пукнато от камъче и е било запълнено, а не подменено

За да се установи всичко това просто вдигнаха колата на стенд и свалиха кората под двигателя. Никакви специални умения или инструменти не бяха нужни. Свързвам се с Георги и му обяснявам нещата при което той казва "ужас как така ... това за първи път ми се случва ... супер несериозно е това от страна на Германеца ... ще искаме рекламация". Викам си ей супер ... ще вземе пък да свърши нещо полезно най-накрая. Давам му проформа от сервиза и следнот видео доказващо щетите:  

 




При което той като видя фактурата се свързва с мен и ми казва:  "пффффф каква е тази надута фактура ... амортисьора е 1 не са 2 ... тампона също е 1 не са 2 ... моля те напиши фактурата на английски и с реални цени и ми я прати на ново" Аз му обяснявах, че никъде не се сменя само 1 амортисьор или 1 тампон винаги се сменят комплект и му пратих цени на частите в ebay като доказателство, че това е цената. За пореден път той не е на моя страна .... След като го убедих го за пореден път в правотата ми склони и се свърза с германците при което те отговориха "това е абсолютно нормално състояние за употребяван автомобил. Тъй като тези неща не засягат сигурността на автомобила не удобряваме рекламацията".

Заключение:
Въпреки консултанта (който трябваше уж да ми помага, а той само ме пришпорваше и ми пречеше), доказания произход на колата, официалния дилършип, TUV прегледа и добрата репутация на Германците, че може да им се вярва. Резултата беше кола с проблеми която трябваше да се вкарат още около 4000лв в нея за да е годна за употреба. В крайна сметка колата наистина беше в добро общо състояние, но беше далеч от перфектна кола без проблеми както твърдяха всички. В поста си съм споменавал изцяло и само факти без абсолютно никаква моя интерпретация и насаждане на мнение. Мнението го оставям всеки да си го изгради. Аз лично не обичам да ме лъжат и не съм доволен .... Ако ми бяха казали за проблемите пак щях да купа колата, защото цената беше добра и щях да съм доволен и да ги препоръчам, но ....  Георги като консултат не става (въпреки че се старае доста). Нито колата беше проверена както трябва нито документите при сделката. Имаше страшно големи пропуски и в двете.

Замесени лица (за да може при сърч в google да се достига по-лесно до статията):
- Георги Николов (emai: georgi.nikolov@cars-help.com . tel: +359 888 981 781)
- Mueller, Steffen (atzert:weber Gruppe, steffen.mueller@atzert-weber.de)
- Audi Zentrum Fulda 
- TUV

Редактирано от GeorgiStaykov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , бих искал да разкажа моята история , свързана с покупка на кола от Германия с помощта на Георги Николов от cars-help. През септември тази година аз и съпругата ми разбрахме , че ще ставаме родители и разбира се първото нещо , което трябваше да сменим /подновим беше нашия автомобил . Тъй като бях се възползвал веднъж от услугите на cars-help при регистрация на автомобила на баща ми преди година , отново се свързах с коректния търговец Георги . Организирахме си среща с него и жена ми и сигурно му изглеждахме в началото доста объркани в избора си , но това което искахме беше по-нов автомобил, ауди и да е комби . Георги отвори лаптопа си и започна да търси , да преглажда различни модели ,да ни консултира относно двигатели при различните модели,  при което решихме да се спрем на ауди а6 от 2013 г. Започнахме всекидневно да поддържаме контакт с г-н Николов , той беше изключително коректен от началото до края , разбира се организира на място и проверка , предвид , че закупуваме не евтин автомобил трябваше ни някаква гаранция . След като проверката констатира , че колата е в перфектно техническо и визуално състояние , преведохме парите по сметката на продавача. Аз бях решил сам да отида и да си взема колата тъкмо да си направя една разходка до Германия , а и не бях ходил до сега , взех и моя братовчед и с него за два дни докарахме колата. Георги ни беше организирал всичко с продавача предварително , беше ми направил план по часове като го съгласува с работното време на немския кат , както и с продавача от мен се искаше само да си резервирам билетите в едната посока и нощувки и да обменя евро. 
Прибрахме се в сряда , а в четвъртък едно от момчетата , които работят при него ни регистрира колата в Кат . Разказвам историята си , защото искам да достигне до повече хора и да докажа , че всичко от А до Я за закупуване на автомобил от Германия е възможно . Сключих си каско и гражданска при cars-help, тъй като условията , които ми предложиха бяха изключително изгодни . 
 

Редактирано от Iliya12345
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мхммм и един мармот завива шоколад в станиол... Ник регистиран преди 11 часа (4 часа след негативния коментар), с едно единствено мнение (именно това тук)... понамирисват леко нещата :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , г-н Стайков е писал в страницата на cars-help като е посочил този линк , на който си е описал историята . Тъй като съм доволен от услугата и реших да се включа по темата с положително ревю .

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

^ Явно ежечасно следите мненията в сайта на въпросния асистент, макар да сте свършили вече работата заедно преди 3 месеца... Интересно занимание.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@GeorgiStaykov  Не съм защитник на никой, камо ли на някой, който дори не познавам и не претендирам, че съм напълно запознат със случея, но от това, което чета от поста е, че ти си очаквал чисто нова 3 годишна кола, предполагам на цена 40% от нова такава. Ауди, както всеки друг производител, продава в представителствата си нови и употребявани автомобили. В новите коли всичко е.... ново (в повечето случей... https://youtu.be/Ox6qre7NrrQ от 10:20 нататък). Употребяваните автомобили ВИНАГИ имат някакви минимални износвания, дори и на 5 или 10 хил. км. Сериозни дефекти, разбира се, се отстраняват, но АУДИ си е световно признат кофти дилър и след като TÜV е издал становище, че колата няма дефекти или са малки (geringe Mängel) то колата е получила печата "перфектна".  Стъклото имат право да го лепят само ако спуканото е било извън зоната на видимост на шофьора. В противен случей е незаконно лепенето. Овлажненият картер може да се е получил и при прехода от Германия. Все пак 2000 км са това, предполагам сте пробвали колата на аутобана, малко повече газ и то в продължение на 20--22 часа... не, че е нормално, но може да се случи, за жалост, да се поизпоти някъде колата. Иначе в TÜV  становището трябва да го пише Getriebe ölfeucht. Няма как да са го пропуснали. Свирещата ролка е ясно - колата не е нова, консуматив е. Това, че един техник е констатирал свиреща ролка, не значи, че всеки друг би я забелязал, а и в TÜV не гледат тези неща, изобщо. TÜV не е гаранция за перфектен автомобил. За другите два проблема ако Ауди проявят разбиране и се стигне до някаква отстъпка, трябва да черпиш този Георги, а не да го плюеш по форумите. Това НЕ Е нова кола и са възможни дефекти. Разбирам, че си очаквал "перфектната кола", но такава, особено за претенциозни хора (какъвто съм и аз) рядко се намира.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези забележки биха били релевантни, само ако колата е докарана на платформа и оттам директно в сервиза на подемника. Всичко останало са празни приказки....

...неам отношение къв никой от героЙте във въпросния филм 😉

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ЦецоКолев   Явно не си стигнал до края на коментара ми който завършва с "В крайна сметка колата наистина беше в добро общо състояние, но беше далеч от перфектна кола без проблеми както твърдяха всички .... Ако ми бяха казали за проблемите пак щях да купа колата, защото цената беше добра и щях да съм доволен и да ги препоръчам, но .... "   Изобщо не съм очаквал нова кола и т.н.  Също колата не е карана до БГ беше репатрирана до тук и директно закарана в сервиза.

Негативните ми коментари за Георги са:
- големи пропуски в документацията ( пропусна да види че гаранцията не важи, не провери IBAN-a, пращаше ми да подписвам безсрочни пълномощни и т.н ... )
- не беше отзивчив ( помолих го да ми преведе няколко документа отказа ми, помолих го да прегледаме колата подиграва ми се че не разбирам  и т.н  Общо взето не ми се кефеше, че съм предпазлив )
- постоянно ме притискаше да купя колата  (колкото по-бързо затвори сделката толкова по-бързо вие му се махате от главата и има време за следващия си клиент. С две думи не работи за вашият интерес)
- пропуски по техническото състояние на автомобила ( в сайта си и на живо твърди, че това се проверява и гарантира)


Това което най-много не ми хареса е, че ме лъжат. Ако ми бяха казали колата е с тези и тези проблеми пак щях да я купя и всичко щеше да бъде точно, но те предпочетоха да ме лъжат за да затворят сделката по-бързо. Съгласен съм, че ангрежа и стъклото са малки неща за това изобщо не съм предявявал претенция за тях. Но да продаваш кола с пръснат амортисьор и тампон на двигателя и с омаслен картер на скоростите с предтекста "купуваш си кола в перфектно състояние за УПОТРЕБЯВАН автомобил" не е коректно !  Също така да платиш на консултат който вместо да ти помага и да те предпаза по пътя той да те притиска да затвориш сделката с очевидни пропуски също не е коректно ! 

Редактирано от GeorgiStaykov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

14 minutes ago, moto_fan said:

Тези забележки биха били релевантни, само ако колата е докарана на платформа и оттам директно в сервиза на подемника. Всичко останало са празни приказки....

...неам отношение къв никой от героЙте във въпросния филм 😉

 

Точно това беше направено: "колата е докарана на платформа и оттам директно в сервиза на подемника" 

 

Прикачам снимки с комуникация като доксзателсво  на 12.11 си взимам колата от него на 13.11 му пращам становище от сервиза

Screenshot_20191218_142733_com.viber.voip.jpg

Screenshot_20191218_142819_com.viber.voip.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тогава пак не мога за си обясня кво е станало ,Щот както каза и цецо ,няма TÜV Gutachter който да не запише че кутията е омаслена, освен ако не е минала проверката само на хартия ,което пак не виждам как ще стане ...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това вече е друго. В този Bericht никъде не пише за теч на масло. Ohne festgestellte Mängel.... това е абсурд. Аз лично бих имал претенция единствено към проверяващият в TÜV. Той не си е свършил работата или е "наш" човек и е прегледал колата като за експорт. Пише и, че колата е B8, но предполагам става въпрос за грешка...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ,на сега се сещам че никой не кваля кори при тюф, което означава че не са го видяли. Виж амортесьора е интересен, защото явно е въпрос на лична преценка дали е за смяна. 

...на мен такъв амортесьор ми беще  bemängelt. Факт е че проверяващият ми е приятел и пак го описа😂

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ЦецоКолев   За мен всички по веригата са виновни TUV, Audi и Георги. Audi, за да я продават тая кола с гаранция 100% са я проверили ... просто знаят че като е за изност и гаранцията не важи се минава метър ... Те и за това в отговора си към мен изобщо не отричаха за проблемите 😁  Георги е виновен, че ми хвърля прах в очите ... твърди неща които не са проверени и не са така. TUV ясно вече с какво са виновни. Претенции нямам абсолютно никакви вече. Споделям цялат история, за да може да съм полезен на други тръгнали по моя път (за това съм и толкова подробен)  Да и мен ми стана странно това B8, но рамата е вярна и предположих, че става въпрос за техническа грешка вместо 9 е написал 8. 

@moto_fan  Явно човека на Steffen Mueller в TUV, е по-добър от твоя човек в TUV   😁  (препратка от песента на Хазарта: 

 )

Редактирано от GeorgiStaykov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

инспекцията е правена от немец, ако беше някой на изток от Австрия, щеше съвсем да е съмнително :)

Но те и немците хранят семейства, пък и си пише, че колата директно е била отрегистрирана. Експорт...scheissegal

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...