ivo.petkov Публикувано 23 Март 2018 Доклад Share Публикувано 23 Март 2018 Хайде сега малко и аз по-генерално да се оплача и да попитам някой работи . След смяна на акумулатора почнах по обстойно да трия грешки и да връщам в кондиция модулите. Реших да пусна един тест на всички актуатори по двигателя и със не радост забелязах , че вихровата клапа на Bank 1 не реагира . Стараното е , че нямам никакви записани грешки едната е сменяна преди 2-3 години и с нея няма проблем . Подозирам , че тези грешки са изключени от компа . И сега започват въпросите : Когато се премахнат тези клапи софтуерно спират ли да се движат защото другата като запаля отива на долу . При откачане и закачане на буксата на проблемното мотор че то отива на положението , което трябва да е как взема обратната връзка от моторчето ? (Някой разглобявал ли е ) На тази проблемната лостчето е износено и излиза лесно гледам са правили някакви подобрения но аз съм ги разместил като не съм видял че то е направено умишлено да подпира странично лостчето а аз го дръпнах да не стържи резултат лоста е излязал и клапата си беше в свободно положение . В какво положение са клапите като пали колата затворено ли ? На банк 1 на къде трябва да е лостчето за да е отворена клапата поне да го направя на отворено ? И така и така съм почнал да питам ЕГР. се движи да теста , но като я запаля на двигател до 50градуса стои на 94 процента кога почва да затваря или и той е пипнат и P.s След смяна на акумулатор и закачане на лостчето при спускане по нанадолнище клатенето на оборотите изчезна .. поне за сега и не знам дали не е било от тази откачена клапа Надявам се да се включат хора който се занимават с махане на клапи , да кажат как реално ги изключват ... да знам да търся ли моторче или да ги кормя на цяло ако са изключени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vic Публикувано 24 Март 2018 Доклад Share Публикувано 24 Март 2018 Ще следя с интерес. И на мен ми предлагат да ги махнат софтуерно, но нянам представа какво се прави в детайли. Доколкото знам когато се износят лостчетата (по 35 лв) се отчита грешка. Първоначално морорчетата се развъртат от край до край. Ако лосчетата са износени се генерира грешка, което на практика означава че хлабината им е довела до може би градус повече завъртане. Тъпото е че освен засветване на грешката софтуера завърта моторчето на отворено положение и спира да го управлява. Интересува ме софтуерното махане какво представлява? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 24 Март 2018 Доклад Share Публикувано 24 Март 2018 ivo разкачи буксата на работещото моторче, ще ти изчезнат половината вибрации. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 24 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 24 Март 2018 Когато го откача в какво положение са клапите отворени ли са ? . Щом не ми набива грешка да разбирам ли , че са премахнати или просто грешката е спряна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogoyanev Публикувано 24 Март 2018 Доклад Share Публикувано 24 Март 2018 Колега и аз имах този проблем с лостчето. Ремонтният комплект струва 30-35 лв- лоста+скобата. Смених ги и спря да ми се появява глешката и да ми свети чека, а и колата си заработи нормално. Малко се озорих, докато сваля скобата, може би има специални клещи затова. Питах тук във форума но никой не ми помогна и се наложи да я счупя. Gesendet von iPhone mit Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 24 Март 2018 Доклад Share Публикувано 24 Март 2018 По отношение изкормянето на вихровите клапи на този мотор се надявам да помогна и аз с това клипче: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 24 Март 2018 Доклад Share Публикувано 24 Март 2018 То май не е само до кормене, а има и пипане с компютър ако не се лъжа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 24 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 24 Март 2018 При мен нищо не ми е светлаво .. хванах го случайно с тест на компонентите и имам съмнение , че е изключено и затова питах като се изключват само грешката ли се спира или спират да се управляват по- принцип . При мен моторчето работи на практика но обратната му връзка е забила на макс. като го изключа и включа го отваря. Явно е , че има клапи вътре а са изключили само от компа защото като го движа лостчето на ръка и двигателя сменя звука но не мога да разбера къде са отворени и къде затворени .За сега съм го закачил пак да стои в положението , което беше подозирам , че е отворено и изчезнаха клатения на обороти др. Мисля като се стопли да го разглобявам с учебна цел че сега тройника дето счупих да се навирам да глеам това лостче ми стига . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 24 Март 2018 Доклад Share Публикувано 24 Март 2018 2 hours ago, royce said: То май не е само до кормене, а има и пипане с компютър ако не се лъжа. Точно така. След физическото премахване на вихровите клапи те трябва да се "премахнат" и софтуерно. Не и в обратната последователност обаче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 24 Март 2018 Доклад Share Публикувано 24 Март 2018 Какво се случва, ако е обратното - спрени софтуерно, но физически са си там? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 24 Март 2018 Доклад Share Публикувано 24 Март 2018 Ако колегата, пуснал темата не знае, а го интересува - отговори си сам на въпроса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 24 Март 2018 Доклад Share Публикувано 24 Март 2018 А защо трябва да се премахват и физически само не ми стана ясно на мен? Модификациите са достигнали нови висини.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 24 Март 2018 Доклад Share Публикувано 24 Март 2018 Сефте чувам, че се махат и физически. Освен ако не са се разпаднали в колектора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 24 Март 2018 Доклад Share Публикувано 24 Март 2018 (Редактирано) Защото в темата става въпрос и за физическото им премахване, дори един колега е счупил нещо си там при разглобяването, тъй като е питал как става, но никой в този форум не му е отговорил. Хайде аз сега виждам това, но вие къде бяхте тогава? Освен това вихровите клапи софтуерно могат само да се "махнат". Ако обаче са неизправни и човек иска да ги смени с нови, то физическото отстраняване на старите е неизбежно. Редактирано 24 Март 2018 от nickgaidarov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 24 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 24 Март 2018 Конкретните ми въпроси бяха при спрян двигател клапите как остават отворени ли ? Софтуерното премахване само спиране на грешката ли е те продължават да се движат и не следят вече за 2 % отклонение от положението или спират и да се движат ? На банк 1 лосчето на горе или надолу трябва да е за да са отворени . Нямам намерение да ги премахвам физически Банк 2 е практически нов ако е спряна само грешката банк 1 ще го възстановя за има няма 100 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 24 Март 2018 Доклад Share Публикувано 24 Март 2018 Извинявай колега, че в теоята тема питам. Гайдаров, какво става, ако само ги спреш софтуерно, без да ги махнеш? Става дума не само да не следи за грешки, а да останат отворени? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 24 Март 2018 Доклад Share Публикувано 24 Март 2018 (Редактирано) Ей много терзания с тия клапи, значи далаверата е такава, софтуерно се спира само грешката. Самите клапи се спират ръчно, посредством изключване на буксата и си остават отворени, ако нещо не е спекло някде. Автора да си изключи и двете букси и ако не му светне чека, значи някой е творил преди това и да си кара и да си свирка, като разбира се трябва да се увери, че стоят само в отворено положение. За целта най-добре свали горната част на колекторите и ще се ориентираш. На банк 2 отворено е крайно горно положение на лоста на другия е обратното. Редактирано 24 Март 2018 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 24 Март 2018 Доклад Share Публикувано 24 Март 2018 4 hours ago, Audi V6 said: Извинявай колега, че в теоята тема питам. Гайдаров, какво става, ако само ги спреш софтуерно, без да ги махнеш? Става дума не само да не следи за грешки, а да останат отворени? Извинявам се за късния отговор, досега бяхме на гости в приятели. Преди всичко да споделя, че се чувствам поласкан от факта, че въпросът е директно към мен, защото всъщност не съм специалист по колите. Доколкото зная, софтуерното спиране на клапите води до тяхното елиминиране, т.е. остават отворени. Един вид на практика все едно ги няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 24 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 24 Март 2018 Преди 1 час, mili 75 написа: Ей много терзания с тия клапи, значи далаверата е такава, софтуерно се спира само грешката. Самите клапи се спират ръчно, посредством изключване на буксата и си остават отворени, ако нещо не е спекло някде. Автора да си изключи и двете букси и ако не му светне чека, значи някой е творил преди това и да си кара и да си свирка, като разбира се трябва да се увери, че стоят само в отворено положение. За целта най-добре свали горната част на колекторите и ще се ориентираш. На банк 2 отворено е крайно горно положение на лоста на другия е обратното. Ясно както предполагах нормално отворени са клапите банк 2 е горе като я запаля отива на долу а банк 1 като изкарам и вкарам буксата отива на горе при запалена и после слиза на долу като я угася иначе сега стои на долу . лостчето беше откачено и общо взето са се движили както си искат клапите на 3 та цилиндара хахаха , За грешка предполагам и на другата букса трябваше да излезе като я откачих но нищо не излезе на модула умишлено гледах с компа .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 25 Март 2018 Доклад Share Публикувано 25 Март 2018 12 hours ago, mili 75 said: Самите клапи се спират ръчно, Възможно е наистина засега това да е решението, но изглежда доста примитивно. Според мен не може да няма софтуерно решение, с помощта на което "махането" на вихровите клапи да става от компютъра. Или ако няма - да се създаде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 25 Март 2018 Доклад Share Публикувано 25 Март 2018 На бмк и асб може да се направи да не се движат докато работи мотора, само на контакт си прави един пълен ход за проверка на крайните положения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 25 Март 2018 Доклад Share Публикувано 25 Март 2018 То въобще тези моторчета може да се маниполират с ограничаване на крайните полужения.След това никакви грешки няма,може спокойно да се изкормят клапите,и това без софтуерни намеси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 25 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 25 Март 2018 Е да де ама трябва да са ограничени в отворено иначе в затворено ще ти набие грешка . Но мисля , че и ги проверява за движение защото пише , че при разминаване от зададеното и реалното положение 2% и го води , че не се движи и съответно набива грешка. При мен няма грешка нито на откачен куплунг нито за това , че е на 89% отвореното от 80 макс т.е явно е изключена от компа. Krematop как се процедира по принцип спира се грешката и се откачат куплунга , така остават и двете в отворено положение ? В противен случай се спира само грешката а те се движат и ако някое е скапано както моето едната остава в не определено положение .. няма грешка но бърка работата на двигателя прав ли съм ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 25 Март 2018 Доклад Share Публикувано 25 Март 2018 Аз говоря за моторчетата без софтуерна намеса как става.Иначе бих смъкнал колекторите ,изчистване и разкарване на тея клапи.При условие че вече не действат къв е смисъла да стоят там и да трупат сажди? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 25 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 25 Март 2018 Махане само на клапите при положение , че не ти работи моторчето не ти решава проблема ... но не ме интересува това сега ясно ми е , че е пипан компа. Нека хората които се занимават с това да отговорят на горното което съм написал ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване