em6o2004 Публикувано 1 Май 2018 Доклад Share Публикувано 1 Май 2018 Здравейте.Някой гледал ли е тази кола?https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11518775192370237&slink=6wyjjk.Кажете какво да гледам?Също така ме интересува дали ще ми върши работа за теглене на каравана 850 кг.Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexxk Публикувано 2 Май 2018 Доклад Share Публикувано 2 Май 2018 Ще ти върши, щом има история гледаш какво е правено. Скъпи консумативи - вериги, дюзи, турбо, хидротрансформатор на скоростната и още, които други ще кажат. Ако от изброените нищо не е правено горе/долу им предстои смяна/рециклиране Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 2 Май 2018 Доклад Share Публикувано 2 Май 2018 не знам как ще се отрази караваната на скорости и окачване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexxk Публикувано 3 Май 2018 Доклад Share Публикувано 3 Май 2018 Със сигурност всичко се износва много по-бързо, но то това ще е на всички коли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
em6o2004 Публикувано 7 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 7 Май 2018 Здравейте. Интересувам се за конкретната кола.Някой гледал ли е?За какво да гледам като отида на оглед?Скъпа ли е за подръжка?Благодаря предварително! https://m.mobile.bg/details/11517947129150452 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 7 Май 2018 Доклад Share Публикувано 7 Май 2018 Ако всичко написано е истина си заслужава да се види колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 7 Май 2018 Доклад Share Публикувано 7 Май 2018 преди 15 минути, em6o2004 написа: За какво да гледам като отида на оглед? Скъпа ли е за подръжка? За всичко... Скъпите части са обтегач, тампони на мотора и масло в СК. Огледай добре задната част на двигателя. Ако има теч на масло от гарнитурката на обтегача на веригата или на антифриз от тройника - ремонта е тегав. Само за побелелите лайсни на вратите - 500лв. надолу от цената. Това е модела с най-евтина поддръжка и затова е търсен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 8 Май 2018 Доклад Share Публикувано 8 Май 2018 (Редактирано) Евала колега! Голем косур намери на кола на 13 години. 500 лв викаш...а защо не 505? Редактирано 8 Май 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 8 Май 2018 Доклад Share Публикувано 8 Май 2018 По лесно се смята. А побелели лайсни на тъмна кола са очевадна грозотия. И тъй като съм сменял знам какви са цените и отвратителната процедура .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 8 Май 2018 Доклад Share Публикувано 8 Май 2018 850 кг каравана можеш да теглиш и с 1.9тди 90 кс. с 80-90 км/ч., така че с алроуда я вържи здраво, да не я изгубиш "зад борда". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ring avus Публикувано 8 Май 2018 Доклад Share Публикувано 8 Май 2018 Правят се с фолио лайстните и стават перфектно за под 100 лв. .......и са последен дерт общо взето на втора злоупотреба кола . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 9 Май 2018 Доклад Share Публикувано 9 Май 2018 Ако е удобно авторът да не пуска нова тема за всяка обява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 9 Май 2018 Доклад Share Публикувано 9 Май 2018 На 8.05.2018 г. at 15:12, 4ring avus написа: Правят се с фолио лайстните и стават перфектно за под 100 лв. .......и са последен дерт общо взето на втора злоупотреба кола . За да станат добре трябва да се свалят ... А свалиш ли ги по добре нови. Без сваляне поставеното фолио издържа в зависимост от честотата на автомивките. При познат на втората се надигнаха краищата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 10 Май 2018 Доклад Share Публикувано 10 Май 2018 Този Allroad изглежда добре и ми прави хубаво впечатление, че пише от къде е купен, не доста километри е и си ги пише, изглежа и поддържан. Особено и на тази цена е хубаво да се погледне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 17 Май 2018 Доклад Share Публикувано 17 Май 2018 (Редактирано) Според мен тази концепция не е удачна за каравана. Въздушното и компресора няма да издържат дълго, кутията и тя няма да чака дълго. Ако ще е Олроуд за каравана, по-добре с ръчна скоростна кутия. А най-добре голям и здрав джип с пружинно окачване - Паджеро, Ленд Крузър, нещо такова. В старата герерация Олроуд C5 има една модификация на механична скоростна кутия със специална "бавна" предавка - за наклони, за каравани и т.н. В 4F не съм чувал за такава екстра. Конкретно по обявата: Евала на човека, че е написал реалните километри на колата, но трябва и да се знае, че някъде около този пробег е началото на ядовете със силнонатоварените възли, които някои от колегите са описали по-горе. Редактирано 17 Май 2018 от AALEXANDROV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 26 Май 2018 Доклад Share Публикувано 26 Май 2018 (Редактирано) При теглене на каравана въздушното се заключва и изобщо не работи, така че няма абсолютно никакъв проблем с концепцията... Тия 850кг ще ги тегли и ще пее сомаму по пътя към морето. На шпека как ги дърпа всеки ден тия кила без проблеми а6цата Редактирано 26 Май 2018 от N1995 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
em6o2004 Публикувано 30 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 30 Май 2018 Здравейте. Ако има някой колега да погледне Аудито в Пазарджик, ще съм много благодарен.Преди да отида да го видя, защото не съм много запознат с техническата част на автомобила.Общо взето само карам и като има проблем отивам в сервиз и каквото кажат го правя.Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
em6o2004 Публикувано 2 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юни 2018 Здравейте. Ходих да гледам въпросния автомобил.Не си заслужава, пълен е с забележки. Насочвам се към тази.https://m.auto.bg/details/11502811527524502.Ако някой е ходил да я гледа нека сподели мнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 2 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2018 От 3.0TDI CR се спираш на 2.0TDI PD,защо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 2 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2018 Не изглежда лошо колата. С-лайн отвън, хубав салон вътре.... Мотора по принцип не е лош, много икономичен, но конкретно 170 коньовата версия имаше някакви драми с дюзите, трябва да се поинтересуваш и да прочетеш повече. И нещо ми се вижда твърде клекнала отзад... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 2 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2018 Не се вижда много добре от снимките,но нормално отзад са по-клекнали авантите. Иначе при този мотор освен дюзите,и маслената помпа прави номера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 2 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2018 Според мен е за нови задни пружини. Моята Б6-ца изглеждаше точно така преди да ги сменя с оригинални от Райно. Но ако само това и е кусура на колата - стреляй смело. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Everio Публикувано 3 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2018 (Редактирано) Този двигател е PD, което значи проблема с шестостена на маслената помпа и проблемни глави. Писано е много както и при пасат и ауди PD за шестостена. Имах същия мотор в пасат смених шестостена продадох го и 7/8хил км превъртя замина турбо за 100м каране ако е продължил целия мотор си е за кофата. Дюзите ако са минали сервизна акция и не са Симен а Бош това добре ама кой ще ти го докаже.... Ако ти харесва варянта търси CR след 2008г. Редактирано 3 Юни 2018 от Everio Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 3 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2018 Точно.Но при А4 четирицилиндров комън рейл мотор има от Б8 нататък. При Пасат 6 след 2008 г са 2.0TDI CR моторите и кодовете са четирибуквени-CBAB,CBBB. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стамбата Публикувано 3 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2018 Колеги, а при въпросните CR мотори - CBAB, CBBB, и т.н. четири-буквени ... има ли го същия проблем с маслената помпа? Някой "майстори" разправят, че и там се сменя въпросният шестостен ... по ЕТКА не успявам да разбера къде точно е проблемната помпа/шестостен и къде - не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване