Jump to content

Мнение за конкретна кола


Recommended Posts

Здравейте.Някой гледал ли е тази кола?https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11518775192370237&slink=6wyjjk.Кажете какво да гледам?Също така ме интересува дали ще ми върши работа за теглене на каравана 850 кг.Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ти върши, щом има история гледаш какво е правено. Скъпи консумативи - вериги, дюзи, турбо, хидротрансформатор на скоростната и още, които други ще кажат. Ако от изброените нищо не е правено горе/долу им предстои смяна/рециклиране :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Интересувам се за конкретната кола.Някой гледал ли е?За какво да гледам като отида на оглед?Скъпа ли е за подръжка?Благодаря предварително!

https://m.mobile.bg/details/11517947129150452

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 15 минути, em6o2004 написа:

За какво да гледам като отида на оглед?

Скъпа ли е за подръжка?

За всичко... Скъпите части са обтегач, тампони на мотора и масло в СК. Огледай добре задната част на двигателя. Ако има теч на масло от гарнитурката на обтегача на веригата или на антифриз от тройника -  ремонта е тегав.  Само за побелелите лайсни на вратите - 500лв. надолу от цената.

Това е модела с най-евтина поддръжка и затова е търсен.   

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала колега! Голем косур намери на кола на 13 години. :) 500 лв викаш...а защо не 505? 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По лесно се смята. А побелели лайсни на тъмна кола са очевадна грозотия. И тъй като съм сменял знам какви са цените и отвратителната процедура ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8.05.2018 г. at 15:12, 4ring avus написа:

Правят се с фолио лайстните и стават перфектно  за под 100 лв. .......и са последен дерт общо взето на втора злоупотреба кола .

За да станат добре трябва да се свалят ... А свалиш ли ги по добре нови. Без сваляне поставеното фолио издържа в зависимост от честотата на автомивките. При познат на втората се надигнаха краищата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този Allroad изглежда добре и ми прави хубаво впечатление, че пише от къде е купен, не доста километри е и си ги пише, изглежа и поддържан. Особено и на тази цена е хубаво да се погледне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен тази концепция не е удачна за каравана. Въздушното и компресора няма да издържат дълго, кутията и тя няма да чака дълго. Ако ще е Олроуд за каравана, по-добре с ръчна скоростна кутия. А най-добре голям и здрав джип с пружинно окачване - Паджеро, Ленд Крузър, нещо такова. В старата герерация Олроуд C5 има една модификация на механична скоростна кутия със специална "бавна" предавка - за наклони, за каравани и т.н. В 4F не съм чувал за такава екстра.

 

Конкретно по обявата: Евала на човека, че е написал реалните километри на колата, но трябва и да се знае, че някъде около този пробег е началото на ядовете със силнонатоварените възли, които някои от колегите са описали по-горе.

Редактирано от AALEXANDROV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

При теглене на каравана въздушното се заключва и изобщо не работи, така че няма абсолютно никакъв проблем с концепцията... Тия 850кг ще ги тегли и ще пее сомаму по пътя към морето. На шпека как ги дърпа всеки ден тия кила без проблеми а6цата :)

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Ако има някой колега да погледне Аудито в Пазарджик, ще съм много благодарен.Преди да отида да го видя, защото не съм много запознат с техническата част на автомобила.Общо взето само карам и като има проблем отивам в сервиз и каквото кажат го правя.Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Ходих да гледам въпросния автомобил.Не си заслужава, пълен е с забележки.

Насочвам се към тази.https://m.auto.bg/details/11502811527524502.Ако някой е ходил да я гледа нека сподели мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не изглежда лошо колата. С-лайн отвън, хубав салон вътре.... Мотора по принцип не е лош, много икономичен, но конкретно 170 коньовата версия имаше някакви драми с дюзите, трябва да се поинтересуваш и да прочетеш повече.

И нещо ми се вижда твърде клекнала отзад...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се вижда много добре от снимките,но нормално отзад са по-клекнали авантите.

Иначе при този мотор освен дюзите,и маслената помпа прави номера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е за нови задни пружини. Моята Б6-ца изглеждаше точно така преди да ги сменя с оригинални от Райно.

Но ако само това и е кусура на колата - стреляй смело.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този двигател е PD, което значи проблема с шестостена на маслената помпа и проблемни глави.

Писано е много както и при пасат и ауди PD за шестостена. Имах същия мотор в пасат смених шестостена продадох го и 7/8хил км превъртя замина турбо за 100м каране ако е продължил целия мотор си е за кофата.

Дюзите ако са минали сервизна акция и не са Симен а Бош това добре ама кой ще ти го докаже....

Ако ти харесва варянта търси CR след 2008г.

Редактирано от Everio
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно.Но при А4 четирицилиндров комън рейл мотор има от Б8 нататък.

При Пасат 6 след 2008 г са 2.0TDI CR моторите и кодовете са четирибуквени-CBAB,CBBB.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, а при въпросните CR мотори - CBAB, CBBB, и т.н. четири-буквени ... има ли го същия проблем с маслената помпа? Някой "майстори" разправят, че и там се сменя въпросният шестостен ... по ЕТКА не успявам да разбера къде точно е проблемната помпа/шестостен и къде - не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...