Jump to content

Грешка S tronic P2755


mircho_rs

Recommended Posts

Здравейте колеги, надявам се не съм объркал раздела. Става въпроса за а6 3.0тди куатро със с-троник. Колата я закупих преди две седмици от Германия. При тестовото каране и през целия път до България нямаше никакви проблеми. Сега се появи някакво потреперване (придърпване) при потегляне от ниски обороти. Закачих я да видя дали има някакви грешки и ми излезе 10618 - Valve for transmission Fluid Cooler  P2755 00 [047] . На таблото нищо не свети и изписва. Четох, че може да е някаква помпа, която е някъде до кутията или ниско ниво на маслото. :nixweiss:  Ако някой е имал такава грешка или е наясно с проблема, нека сподели. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Някои кутии имат един Shut-off valve (соленоиден клапан), който отваря линията към охладителя, който често е върху самата кутия.

Тоя клапан гори. Сваля се и се гледа дали работи. Ама щом набива грешка значи е чао оттдавна.

Калпави са като изработка. На 2-3 години може да умре...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

След като ходих да сменя маслото на двигателя и да ми прочетат грешката при колега със сервиз от форума, който я погледна и започна да ме убеждава ,че трябва да сменя някакви кабели в кутията на стойност над 1000 лв. :stupid::stupid::stupid:

В крайна сметка ходих в друг сервиз и проблемът ми се оказа въпросния клапан, който стой отвън до кутията и струва 210лв.:zustimm::zustimm::zustimm:

п.с. Не вярвайте сляпо на сервизите, който са така прехвалени и искат само да ви вземат парите!

 

A472A759-22B2-4D63-9609-9F4EBEC8BE19.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 51 минути, mircho_rs написа:

 

 

A472A759-22B2-4D63-9609-9F4EBEC8BE19.jpeg

Точно за тоя клапан говорех по горе.

И аз го сменях. За 3 години и е мъртъв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Севизът ,в който си оправих колата се намира в Русе и е безизвестен (Дунав) ,а другия се намира в София. Смятам , че е добре да се проверява периодично и самата букса на клапана ,защото четох в чужди форуми, че и тя се окислява доста често .

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега би ли описал какви бяха симптомите?

При мене като спирам почти след като мине на втора предавка,малко преди да включи първа подавам газ и усещам едно придърпване притрисане.

 

 

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Icebobo :) Това си е нормално на всички с троници, от 3та на 2ра , леко газ, притриса мъничко. Смених целите скорости , същия х......й . Не го мисли и си карай, ако има нещо ще ти светне грешка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука всеки си коментира каквото му е на него интересно, като ония пияниците в НЛО. Темата на колегата е за съвсем различно нещо, а не за придърпване. 

Много е полезно това, да се види тоя клапан при подобни грешки. Не разбрахме кой е сервиза, който препоръчва отваряне и кабели без да прегледа колата внимателно? Защото тия кабели са им детска боелест на S-Tronic-а по принцип.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя клапан може да се тества с VCDS.

Моят набиваше error постоянно на такава диагностика и беше ясно, че си е заминал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя не придърпва и много мазно изрежда скоростите от 1 до 7 и обратно. Достатъчно съм карал типтроници, Шпечо, твоя скрап събиран от два континента е на газ / чесън / бензин. Като цяло ускорява по-плавно от дизела. Сравни едно 3.0 TDI  4F с Tiptronic и 4G с S-Tronic и да си говорим. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шпек, S-Tronic-a е категорично по-новата и хубава скоростна кутия от двете. Независимо от типичните за теб глупости, които така обичаш да споделяш. Ако кутията притриса / придрусва / придърпва, значи има някакъв проблем. При нормална работа е смешно да кажеш, че един тип троник е по-комфортен, защото S-Tronic-а изобщо не го усещаш как сменя, ама още не си намерил някой горублянски скрап на чесън, че да го разбереш...

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 10/6/2018 at 6:53 PM, nichirenshu said:

Е поне отвреме навреме се появява някой да си го признае, който иска комфорт и да не му придърпва има си автомати с хидротрансформатор.

Първото поколение 6HP има толкова други недостатъци, че по-мазното потегляне (и то с повече газ) е абсолютно без значение.

А пък както обичаш да обясняваш, как няма проблем колата да е на предно, дори и това "предимство" губи смисъл, защото колата няма сцепление.

При нормално потегляне с-троника е неразличим от кутия с хидротрансформатор. При правене на "стартове" пък хидротрансформаторът изобщо няма място.

Реално хидротрансформаторът с малко предавки е по-комфортната кутия за градско в центъра на София.... и до там. 

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7 hours ago, nichirenshu said:

защо намесваш шестстепенният типтроник, кой го интересува в подфорума на 4g?

Тъй като Ц7-ците с типтроник са изключително редки, предположих, че сравняваш с нещо познато, а не че впечатленията са ти от четене на форуми с проблеми, които не разбираш.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шпека е тъп като чамова дъска, но за сметка на това има мнение за всичко и разбира от всичко. Спора с този форумен герой е тотално безсмислен. 8HP определено e по-мудна кутия. Ако това на някой това му харесва и го счита за комфорт, не знам, на мен S-Tronic-a ми е по-приятен за каране, дори на първа и в задръстването. Още повече, че въпросното задръстване с ACC-то го карам само с лоста :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега по принцип всичко е въпрос на критерии си мисля...или дори на каква вълна си в момента. За мен лично е 50:50 кое бих предпочел, но крам 5хп и 8хп основно, не съм свикнал с с-троника достатъчно.
Иначе освен шпека и на много други места се споменава разликата в потеглянето примерно:

 

Не е кой знае каква драма на фона на другите предимства, но такива има и хидрото - тръгването, "безплатния" полусъединител, една допълнителна предавка, здравина.

Редактирано от DLS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко дни направих директно сравнение между S-Tronic и 8 степенната кутия на ZF и според мен, макар и по-проблемна, S-Tronica-a определено е по-комфортната кутия.

При ZF кутията има едно клатене при превключване на скоростите и самото превключване е по-твърдо.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както е факт, че S tronic e по-нежната кутия, така е и факт, че

много e по-бърза и приятна от 8 степенният Tiptronic.

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...