mircho_rs Публикувано 11 Август 2018 Доклад Share Публикувано 11 Август 2018 Здравейте колеги, надявам се не съм объркал раздела. Става въпроса за а6 3.0тди куатро със с-троник. Колата я закупих преди две седмици от Германия. При тестовото каране и през целия път до България нямаше никакви проблеми. Сега се появи някакво потреперване (придърпване) при потегляне от ниски обороти. Закачих я да видя дали има някакви грешки и ми излезе 10618 - Valve for transmission Fluid Cooler P2755 00 [047] . На таблото нищо не свети и изписва. Четох, че може да е някаква помпа, която е някъде до кутията или ниско ниво на маслото. Ако някой е имал такава грешка или е наясно с проблема, нека сподели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bahkata007 Публикувано 11 Август 2018 Доклад Share Публикувано 11 Август 2018 Според google трябва да проблем с някакъв кабел май... http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/P2755 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 21 Август 2018 Доклад Share Публикувано 21 Август 2018 Някои кутии имат един Shut-off valve (соленоиден клапан), който отваря линията към охладителя, който често е върху самата кутия. Тоя клапан гори. Сваля се и се гледа дали работи. Ама щом набива грешка значи е чао оттдавна. Калпави са като изработка. На 2-3 години може да умре... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mircho_rs Публикувано 1 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2018 След като ходих да сменя маслото на двигателя и да ми прочетат грешката при колега със сервиз от форума, който я погледна и започна да ме убеждава ,че трябва да сменя някакви кабели в кутията на стойност над 1000 лв. В крайна сметка ходих в друг сервиз и проблемът ми се оказа въпросния клапан, който стой отвън до кутията и струва 210лв. п.с. Не вярвайте сляпо на сервизите, който са така прехвалени и искат само да ви вземат парите! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 1 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2018 Кажи кой е колегата със сервиза и къде отиде след това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 1 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2018 преди 51 минути, mircho_rs написа: Точно за тоя клапан говорех по горе. И аз го сменях. За 3 години и е мъртъв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 2 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2018 @mircho_rs ще споделиш ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mircho_rs Публикувано 3 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2018 Севизът ,в който си оправих колата се намира в Русе и е безизвестен (Дунав) ,а другия се намира в София. Смятам , че е добре да се проверява периодично и самата букса на клапана ,защото четох в чужди форуми, че и тя се окислява доста често . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icebobo Публикувано 3 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2018 Колега би ли описал какви бяха симптомите? При мене като спирам почти след като мине на втора предавка,малко преди да включи първа подавам газ и усещам едно придърпване притрисане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veiankov Публикувано 5 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2018 Icebobo Това си е нормално на всички с троници, от 3та на 2ра , леко газ, притриса мъничко. Смених целите скорости , същия х......й . Не го мисли и си карай, ако има нещо ще ти светне грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 5 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2018 Тука всеки си коментира каквото му е на него интересно, като ония пияниците в НЛО. Темата на колегата е за съвсем различно нещо, а не за придърпване. Много е полезно това, да се види тоя клапан при подобни грешки. Не разбрахме кой е сервиза, който препоръчва отваряне и кабели без да прегледа колата внимателно? Защото тия кабели са им детска боелест на S-Tronic-а по принцип. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 5 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2018 Тоя клапан може да се тества с VCDS. Моят набиваше error постоянно на такава диагностика и беше ясно, че си е заминал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 6 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2018 Това, че s tronic-а придърпва е пълна глупост. Или сте се возили на разпади или не сте се возили въобще. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 6 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2018 Моя не придърпва и много мазно изрежда скоростите от 1 до 7 и обратно. Достатъчно съм карал типтроници, Шпечо, твоя скрап събиран от два континента е на газ / чесън / бензин. Като цяло ускорява по-плавно от дизела. Сравни едно 3.0 TDI 4F с Tiptronic и 4G с S-Tronic и да си говорим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 6 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2018 (Редактирано) Шпек, S-Tronic-a е категорично по-новата и хубава скоростна кутия от двете. Независимо от типичните за теб глупости, които така обичаш да споделяш. Ако кутията притриса / придрусва / придърпва, значи има някакъв проблем. При нормална работа е смешно да кажеш, че един тип троник е по-комфортен, защото S-Tronic-а изобщо не го усещаш как сменя, ама още не си намерил някой горублянски скрап на чесън, че да го разбереш... Редактирано 6 Октомври 2018 от N1995 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 11 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2018 (Редактирано) On 10/6/2018 at 6:53 PM, nichirenshu said: Е поне отвреме навреме се появява някой да си го признае, който иска комфорт и да не му придърпва има си автомати с хидротрансформатор. Първото поколение 6HP има толкова други недостатъци, че по-мазното потегляне (и то с повече газ) е абсолютно без значение. А пък както обичаш да обясняваш, как няма проблем колата да е на предно, дори и това "предимство" губи смисъл, защото колата няма сцепление. При нормално потегляне с-троника е неразличим от кутия с хидротрансформатор. При правене на "стартове" пък хидротрансформаторът изобщо няма място. Реално хидротрансформаторът с малко предавки е по-комфортната кутия за градско в центъра на София.... и до там. Редактирано 11 Октомври 2018 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 11 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2018 При 8HP има ли някакви изявени драми, понеже при D4 друга кутия освен 8HP не се предлага. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 12 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2018 7 hours ago, nichirenshu said: защо намесваш шестстепенният типтроник, кой го интересува в подфорума на 4g? Тъй като Ц7-ците с типтроник са изключително редки, предположих, че сравняваш с нещо познато, а не че впечатленията са ти от четене на форуми с проблеми, които не разбираш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 12 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2018 Шпека е тъп като чамова дъска, но за сметка на това има мнение за всичко и разбира от всичко. Спора с този форумен герой е тотално безсмислен. 8HP определено e по-мудна кутия. Ако това на някой това му харесва и го счита за комфорт, не знам, на мен S-Tronic-a ми е по-приятен за каране, дори на първа и в задръстването. Още повече, че въпросното задръстване с ACC-то го карам само с лоста Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 12 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2018 (Редактирано) Сега по принцип всичко е въпрос на критерии си мисля...или дори на каква вълна си в момента. За мен лично е 50:50 кое бих предпочел, но крам 5хп и 8хп основно, не съм свикнал с с-троника достатъчно. Иначе освен шпека и на много други места се споменава разликата в потеглянето примерно: Не е кой знае каква драма на фона на другите предимства, но такива има и хидрото - тръгването, "безплатния" полусъединител, една допълнителна предавка, здравина. Редактирано 12 Октомври 2018 от DLS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бако Мецан Публикувано 12 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2018 Преди няколко дни направих директно сравнение между S-Tronic и 8 степенната кутия на ZF и според мен, макар и по-проблемна, S-Tronica-a определено е по-комфортната кутия. При ZF кутията има едно клатене при превключване на скоростите и самото превключване е по-твърдо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 12 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2018 Еднакви двигатели и тип коли ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бако Мецан Публикувано 12 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2018 Приблизително, А5 8ТА 3.0 дизел 245к.с. и А5 9Т 3.0 дизел 286 к.с. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 17 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2018 (Редактирано) Както е факт, че S tronic e по-нежната кутия, така е и факт, че много e по-бърза и приятна от 8 степенният Tiptronic. Редактирано 17 Октомври 2018 от Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viesko Публикувано 1 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2018 Някой има ли идея кой в България поправя С Троник кутии? Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване