Jump to content

Помощ за избор на Ауди А4 Б7 авант 1.8т


Recommended Posts

Само където са няколко пъти по 2000, ако се прави както трябва... Или както е прието да се казва: "има тоолкова изписано по въпроса"... Справка - всеки сервиз, способен на манипулациите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 90
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

10 hours ago, nichirenshu said:

Питам те по принцип, изкара я по-добра от следващите а4-ки

:stupid:

Определено имаш единствена цел да тролиш.

 

7 hours ago, Aleks67 said:

Само където са няколко пъти по 2000, ако се прави както трябва... 

А къде се прави "както трябва"? Тук за един сервиз, който чупи турбини със студен въздух казват, че давал сметки от по 6000лв....а гледам на клипчето, което са публикували, че дори не чистят главата. Мерят и сравняват бутала от различен материал и с различна конструкция....това ли е "както трябва"?

От друга страна за 6000лв може да са сменили всички клапани и повдигачи....които при 1.8Т примерно са доста по-скъпи....

В момента ОЕМ бутала са около 600лв с ДДС. Една гарнитура е 50-60лв и 20-100лв болтове.

Ауди предвиждат 8 часа за смяна на буталата....без дори отваряне на главата.

 

Ако не е каран с подходящо масло всеки турбо мотор започва рано или късно да гори масло. Първите 2.0 са с по-дебел маслен сегмент и са много по-малко склонни към запичане на сегменти от второто поколение ТФСИ. Но те работят дори на по-висока температура и използването на неподходящо масло води до по-големи износвания. При запичане на сегменти при тях може да се мине само с почистване. При износване на модула с маслената помпа може да се мине само с нов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако стесним кръга до 2.0т(с газ например) и 3.0 дизел,кое бихте препоръчали съотношение разход/евентуални скъпи ремонти.При 2.0т сякаш евентуалните ремонти не са така стряскащи като при 3 дизел или не съм прав?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трилитров V6 TDI в 10г, автомобил е потенциално разорителна покупка. Ремонти, обслужване,такси, разход и се трупа солидна сума. 

Нета прелива от информация за тези двигатели. Добре е да прочетеш преди да вземеш нещо. Ауди А4 Б7 с тези двигатели е почти непродаваемо впоследствие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, D.Ivanovv написа:

Ако стесним кръга до 2.0т с газ например ...

 

Почти безмислено е да се слага газ на точно този ТФСИ мотор ...

Ако смяташ да каран на газ си търси 1.8ТК в същото купе - има обяви в нашето мобиле - стига да се спазариш за цената на съответните.

Относно дизелите ... май по-малкото зло е 2.0ТДИ Куатро със 170 конски сили версията ... при не много километри и сманя на основните неща ... може и д ане те разори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоест да, за 2.0T БЕЗ газ сме. :)


Тия Ес-ки за по 12-13-14к дето ти предлагат, ги питай и как се поддръжат и какви изненади крият. :)

 

Внимателно трябва да си прецениш възможностите, да не се окаже, че имаш сили за А3 1.8Т 2002г, а да се мяташ там, дето мощно можеш да усетиш, че не е трябвало.

 

B8 е много приятна кола, ама не и на цитираните по-горе пари. 

3.2FSI от обявата по-горе,е добър вариант. Цената вероятно е ниска поради не до там желания голям мотор. Но и там имаш едни 3к за вериги и още 2к стартовои вече отиваш доста над бюджета. А разхода градско не е малък. 

 

Тая B7-ца дето тука масово я спрягат като прекалено скъпа, според мен също е удачен вариант. Като си купиш една за по-малко пари, пообслужиш я, платиш екотакси, номера, застраховки и си купиш гуми, ще дойде същото.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи си приоритетите и начина на употреба на автомобила и ще ти излезе моторизацията. Ако караш много градско, ти трябва автомат и малък мотор, по добре бензинов. Ако караш повече извънградско може да оглеждаш и 6 цилиндрови дизели. Ако имаш бюджет за покупка 14-15, може да се огледаш и в S4, те обикновенно са натъпкани с екстри идват с по здрав автомат и стават за газифициране. Каквото и да избереш носо го в твой сервиз след като си го покарал възможно най много. Ще ти трябва късмет и дълбок джоб. Успех

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже не съм наясно, ще попитам.

Защо на 2.0 TFSI не е препоръчително да се слага газ, а на 1.8 TFSI може?

Стига да не съм объркал нещо моторите. :eusa_angel:

(Става въпрос за тези до 2012 г.)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На всеки ДВГ може да се сложи газ, включително и на дизеловите.

За Fuel Stratified Injection може да прочетеш това http://landi.bg/landi-renzo-omegas-direct-газов-инжекцион-подходящ-за-3-4-и-8-ц/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

преди 52 минути, bat_Vite написа:

Понеже не съм наясно, ще попитам.

Защо на 2.0 TFSI не е препоръчително да се слага газ, а на 1.8 TFSI може?

Стига да не съм объркал нещо моторите. :eusa_angel:

(Става въпрос за тези до 2012 г.)

 

При 1.8TFSI положението е същото, като при 2.0ТFSI

При 1.8Т можеш да си сложиш стандартен газов инжекцион. 

 

При моторите с директно впръскване, каквито са TFSI, пак е възможно, но системата е по-различна и колата впръсква и известно количество бензин (около 10-15%), с цел да се пазят и охлаждат бензиновите инжектори. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За s4 ..по скооро не там доколкото съм запознат и частите са много дебели и мотора е голям ...2.0т ще е най-вероятно.Това например на снимки сякаш е добре и доста екстри? https://m.mobile.bg/details/11540037836429590

Редактирано от D.Ivanovv
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже прекалено, но имам инфо от приятел който ходИ да я гледа. Та гледай внимателно, пробвай, ако можеш вземи някой виждал този мотор с теб. Километрите не са верни. Сервизната поддръжка в оторизиран сервиз свършва 2012-та. Историята в ауди също. Книжката след това е фалшифицирана. Годината на производство и регистрация е 02.2005. До колкото разбрах има вероятен сменен/ваден модул на еърбега....що, не ясно. Нагар по измитите ауспуси. Силикон на доста места, капаци, глава и други. Разиграй добре автомата D-N-D, да не останеш изненадан . И други забавления се виждали. Вибрации( вероятно тампони) Газирането с ланди е 2300-2500, с друга марка е 2000.

Редактирано от kurty
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

45 minutes ago, kurty said:

Газирането с ланди е 2300-2500, с друга марка е 2000.

Трябва да се има предвид, че след газ от Ланди чипът е нещо под въпрост. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, martinich написа:

При s4 можеш да сложиш газ и да пърпориш с 20-25лв/100 км.другите неща са по скъпи така е

Sent from my iPhone using Tapatalk

За 2.0т как е разхода градско ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие пък искате (B7) със почти всички,да не кажа всишчки екстри за 8000 лева и на реални километри без интервенции - няма как да стане нищо,че сме на прага на 2019 година.

 

Иначе,колата изглежда добре и хваща окото и колегата може да и отдели нужното време да ходи обстойно да я огледа и покара и да си прецени.

 

Вероятно градския разход зависи от града нали ... няма да е под 12л./100км ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, MAPTO7007 said:

Вие пък искате (B7) със почти всички,да не кажа всишчки екстри за 8000 лева и на реални километри без интервенции - няма как да стане нищо,че сме на прага на 2019 година.

Екстрите имат някаква стойност само когато са на движеща се кола. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 55 минути, D.Ivanovv написа:

За 2.0т как е разхода градско ?

По книга - 13.4 градско :huh: и 7.3 извънградско...А98

                    

Редактирано от kurty
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, D.Ivanovv said:

За 2.0т как е разхода градско ?

Градско в София от 11 до 16 зависимост от трафика и температура ,а извън нещата са доста по-добре докарвал съм я на 7.8 с 120-130  с tiptronic и гуми 235/40/18..Ако вземеш кола от автокъща 100% ще сменяш тампони мотор и кутия.Също така верига на разпределителните валове,картерна вентилация и като добавиш обслужване ще отидат 2.5к:hilezh: Гумите и такси не ги смятам.Не знам защо се натискаш на нов внос като във форума има приготвена да караш :zustimm:

Редактирано от Raziell
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нов внос минус пазарлъка го смятам долу горе да избие първото обслужване.15 000 ми се виждат много за Б7 както казах правило или не :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...