bob4o Публикувано 12 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2018 купих преди време една баракуда за една шкода на приятел. Не ща да чувам повече за баракуда. Мина 10 или 15 хиляди макс и рейката спря да пропуска газ. Страшен боклук или менте. Купих я от Lpg mania или нещо от сорта от Ст. Загора. Сега колата е s Lpg Tech Yeti Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 13 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2018 (Редактирано) Това,че не пропуска газ говори за лошо гориво,и нефилтриране.Баракудата си е добра,но иска качествени филтри.Тая,която си купил сега е почти пълно копие на Баракуда така или иначе... Редактирано 14 Декември 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bob4o Публикувано 13 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2018 Ясно. Да, доста са еднакви. За сега работи без проблем. Хората дадоха и гаранция :))) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 13 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2018 Със сигирност Йетито ще работи по добре от Баракудата. Разликата е в покритието на буталцето а именно Баракудата е с оксидирано буталце, докато Йетито е с тефлоново покритие. Изпратено от моят BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на МОБИКОМ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bob4o Публикувано 13 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2018 Да. Със сигурност баракудата НЕ става. Лошото гориво го караме всички! Как с еднакви филтри едните дюзи работят а баракудата не ще? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 13 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2018 Аз лично отдавна съм зачеркнал обикновенните хартиени филтри. Ползвам полиестерни такива, а когато клиента прояви желание му поставям и от циклонните филтри. Изпратено от моят BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на МОБИКОМ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitkofitnesa Публикувано 14 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2018 Колегата Муцев е прав аз бях спрял да пиша понеже темата се превърна във спор и потвърждавам че Йетито и Ханите са с тефлонено покритие а Баракудите не лично съм разглеждал разрез и на трите на семинара на ЛПГтеч,но щом някой е чел нещо защо да споря Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
donadonybg Публикувано 1 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2019 Честита нова година!И аз да се включа в темата защото наскоро ми предстои смяна на рейка с инжектори!Колебая се между LPG Tech YETI+ и HANA BLUE която е доста по скъпа. Има и HANA GOLD които за на цената на LPG Tech YETI+. Колата ми е Audi A4 B6 бензин - 130 k.c. ALT на метан. От скоро купих колата и това ми е първата кола на газ.Колата работи добре на бензин но имам проблем с газовото.Има едно претрисане на бавни обороти.След падане на температурите проблема ми се задълбочи и когато прехвърля от бензин на газ не заработва веднага а започва да се мъчи и да претриса че даже и по някога угася. Колата съм я карал при газаджия който направи наново настройка на газовото което е Фобус. Газаджията ми каза че рейката с инжекторите е за смяна защото не можел да намести газовото да работи добре на ниски обороти.Преди неговата намеса газовата се включваше на близо 90 градуса и той смени температурен датчик и я направи да се превключва на газ на 55 градуса но сега при студено време тези 55 градуса и идват малко и чак когато колата мине 60-65 градуса тогава започва да работи долу горе като хората и да не гасне.Въпроса ми е дали само вината е в рейката с инжекторите или има вероятност да е и от редуктора който не загрява достатъчно газа и той не отива навреме към двигателя защото когато колата е загрята вече може да се форсира и да се кара а преди това при прехвърляне на газ светва само първата лампичка от бутона за превклучване и започва да мига и чак след време светват и другите лампички а до него време на мен ми се налага да помпя педала на газта или да го държа натиснат до дъно.Ако ми се случи по време на движение да прехвърля на газ колата започва да тресе все едно и свършва горивото и се мъчи което никак не е приятно!Ако можете помогнете със съвет! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 1 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2019 Този двигател няма нужда от Yeti+, и обикновеното Йети ше върши работа. Напълно е възможно проблема с претрисането на студено да е само от инжекторите, но понякога и изпарителя може да се включва в проблема. Газаджията не провери ли в какво състояние е рейката? И как е вързана водата за подгряването на редуктора? Изпратено от моят BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на МОБИКОМ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
donadonybg Публикувано 2 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2019 Благодаря за съвета!Газаджията ми каза че рейката с инжекторите е за смяна но ми предложи да ги замени с LPG Tech YETI + но мен ми се струва че и редуктора ми прави проблем и не доставя затоплен газ при незагрят напълно двигател и затова искам да не бързам за да не ходя по сто пъти на ремонт понеже колата се кара всеки ден.Ще имам в предвид за това което сте ми казали и ще го помоля да провери и за това къде е вързана водата за подгряването на редуктора.Другото което ме дразни че колата не се превключва на едни и същи градуси а всеки път различно.Веднъж на 55 градуса а друг път чак на 90 градуса.Термо датчика на рейката е сменен но този на редуктора не е затова искам да попитам дали има възможност да е от него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitkofitnesa Публикувано 2 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2019 Превключването е основно от температурния сензор на редуктора. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
donadonybg Публикувано 3 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2019 Благодаря mitkofitnesa! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mladenov 7 Публикувано 10 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2020 Здравейте на всички търся човек за ремонт на газова уредба ,че ми писна от майстори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bat_Vite Публикувано 10 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2020 Привет! Здраво са те ядосали, за да не дадеш поне локация за ориентир! 😉 Може и марка на газовата, какъв е проблема и т.н... Пиша с добро чувство... и съчувствие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mladenov 7 Публикувано 10 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2020 Колега газовата незнам каква е , проблема с майсторите е масов нищо конкретно . Спря да върви колата за 110 хиляди км. Нищо не съм и правил по газта и мисля , че е време за профилактика . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 10 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2020 преди 26 минути, Mladenov 7 написа: Здравейте на всички търся човек за ремонт на газова уредба ,че ми писна от майстори Ето, дори не е един, а са няколко майсторите: Цитат Contacts Landi Renzo S.p.A. Ph. +39 0522 9433 | Fax +39 0522 944044 | info@landi.it Via Nobel, 2 - 42025 Corte Tegge, Cavriago (RE) | Italy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mladenov 7 Публикувано 10 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2020 За София става въпрос Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bat_Vite Публикувано 10 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2020 За София може да опиташ при https://www.mucev-gas.com/ . Препоръки си позволявам само на базата на лични впечатления. От написаното имам чувството, че няма да мине лесно. Надявам се поне, че работата на бензин е безпроблемна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mladenov 7 Публикувано 10 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2020 Да работи добре на бензин и газ , но не върви както преди , и искам да я види човек , който си разбира от работата . И разхода е нормален за този автомобил . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spama Публикувано 11 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2020 (Редактирано) Как така не може да намериш майстор? Така като чета как се изразяваш... Сякаш проблема е в теб колега. Не съм газаджия, но ако съм на майстора и ми доидиш в сервиза с уредба която я е монтирал някой си + ти не си я обслужвал изобщо...(ос*ана работа яко). Отиваш някъде и търсиш майстор който да си разбира от работата ( да ти обърше д*пето). Кой да ти предложим дето ще изтърпи това? П.С. Не целия да те обидя и се надявам да намериш майстор. Ама и ти май трябва да промениш нещо Редактирано 11 Януари 2020 от Spama Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mladenov 7 Публикувано 11 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2020 Колега майстор намерих , не го мисли . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spama Публикувано 11 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2020 Радвам се за теб, ама 110 К км и да не бутнеш нищо... Поне сподели кой е майстора.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mladenov 7 Публикувано 11 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2020 Да върви не харчи не съм имал проблеми нещо , което не създава проблем не мисля , че трябва да се закача . Майстора е Mitkofitnesa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bat'joro Публикувано 7 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2020 Колеги, какво ще кажете за HERCULES BLUE? По принцип ми се иска единични Инжектори, но ми идват доста скъпи за 6цил. Херкулеса и той не е много евтин 240лв за 3х2цил. Трябва ми нещо надеждно и горе долу прецизно(за разлика от Райл), не държа да са бързи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 8 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2020 За в момента в средния клас инжектори според мен няма по добър избор от BLUE-то. И като надеждност, и като начин на работа. Съчетани с висок клас филтри, които да се сменят на около 10000 км може спокойно да изкарат над 100000 км без драми.Изпратено от моя BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на MOBIKOM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване