Jump to content

Проблем с кутията


korekt_car

Recommended Posts

Здравейте,

В неделя се появи следния проблем при палене колата даде грешка за кутия, но си запали и потегли нормално. Малко след това се оказа, че имам само втора и четвърта.

Придвижих я на ход до сервиз на мой познат, след закачане се установи грешка на клапани. Моя приятел работи със Софтелектроник от където днеска трябва да отговорят дали могат да направят нещо. Но аз се чудя къде да я правя. От Варна съм а тук алтернативите са софтелектроник, мид авто или порше варна.

Ако някой може да каже, похвали или да сподели лично мнение ще съм му благодарен. И каква сума оринтировачно трябва да ми излезе ремонта.

 

0-02-05-64e78267a742c8a9fdacbbc2dafaa0ca703179bb74a5aba6a798ebe5582abb29_2113e631.jpg

0-02-05-3b7808345c7b0712092e1a57c060371dc132537e6c3df8e2223e98a4cd41dcfb_bf15e60a.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обади се на Мишо (той принципно е в София) - той явно е един от малкото ако не вдинстяеният, който наистина може да оправя кутиите- 00 359 88 4723037

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, korekt_car said:

Здравейте,

В неделя се появи следния проблем при палене колата даде грешка за кутия, но си запали и потегли нормално. Малко след това се оказа, че имам само втора и четвърта.

Придвижих я на ход до сервиз на мой познат, след закачане се установи грешка на клапани. Моя приятел работи със Софтелектроник от където днеска трябва да отговорят дали могат да направят нещо. Но аз се чудя къде да я правя. От Варна съм а тук алтернативите са софтелектроник, мид авто или порше варна.

Ако някой може да каже, похвали или да сподели лично мнение ще съм му благодарен. И каква сума оринтировачно трябва да ми излезе ремонта.

...

 

Мисля че нищо ти няма на скоростната кутия, а проблема е изцяло електрически. Най-вероятно имаш проблем с акумулатора който е паднал доста и заради него са генерирани един куп грешки свързани с много ниско напрежение.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

След смяна на акумулатора нищо не се промени.

Минах през Ауди и от там мислят, че са клапаните на кутия.

Минах и през Мид авто от там твърдят, че е кабел.

Мисля да я правя в на Мид авто.

В петък трябва да е готова и ще споделя какво е и цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами вече я вкарах в МИД авто и аз съм имал по-стари прерикания с тях. От софта не дадоха адекватна цена и диагноза. При Цанко смятат, че са кабелите и предлагат ремонт. Днес трябва да излезе, и за мен е интересно какво се е случило.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, 

Мид Авто се справиха добре този път.

Оказа се като почти след всяка смяна на масло кабел. Предложиха ми ремонт на кабела 250 лева и труд за монтаж демонтаж 180. С гаранция която не разбрах дали е 6 или 12 месеца. Но по думите на Цанко този кабел така ставал вечен, нямали рекламации.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Аз имах същият проблем миналта година. Мид Авто ми "ремонтираха" кутията 3 пъти през един месец.

Първо ми смениха клапан на мехатроника.

Вторият път ми смениха кабела.

Третият път ми смениха единият съединител.

Общо ми излезе към 5к и накрая ремонтирах кутията при Кольо в Малинова Долина който срещу 2000 я направи като нова.

 

Дано имаш по-голям късмет от мен колега, но личното ми мнение е че те не разбират и налучкват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя и аз ,какво се случва с кутията ми.

На 118000 км влизам за обслужване на кутията в Ауди. След обслужването се появи по рязко включване от 3-2 и от 2-1. Последва адаптация на кутията пак в ауди, тези симптоми изчезнаха но се появиха нови.При потегляне на 2 ра от по-ниска скорост притрисане,същото се усеща и на задна. При баир е доста по усезаемо притрисането. 

Последва втора адаптация,симптомите изчезнаха за около 2-3 седмици ,но са появиха отново и се усилват.Днес дори при задна освен притрисане започна и да се чува някакъв хърхорещ звук .

Явно отиват нещата към ремонт на кутията.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм доволен от МиД авто, вече 20к км нямам ядове. За разлика от Коко от Малинова долина... Явно е до късмет и настроение на майстора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никога не си оставям колата в сервиз който не ми позволява през цялото време да стоя до нея и да гледам какво се прави. Моя механик в София е точно такъв - малък сервиз с един стенд, един главен механик и двама помагачи. Когато се вкара кола и тримата работят само по нея. Даже и смяна на ангренажен ремък не отнема повече от 2 часа и затова никога не ми се е налагало да оставям колата и след това да я вземам. Също за мен механик който не му прави кеф да говори с клиента за коли докато работи не е истински механик.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм от тези които не могат да изкарат 2 часа без хотел, без ресторант, даже и без кафене. :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле, това с алуминиевите болтове е брутално. Види ли се такъв болт свален се сменя веднага защото ей така се разтягат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Здравейте!!! korekt_car, какво се случи след проблемът с кутията, смисъл стана ли ясна диагнозата!!? Благодаря предварително!!! Понеже за жалост от два дни съм засегнат от същият предполагам проблем.... 

Screenshot_20181216-142213.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...