Leito Публикувано 20 Декември 2023 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2023 (Редактирано) На 18.12.2023 г. at 15:29, Diido0 написа: Колкото струват по китайските, толкова са и тук. Аз миналото лято ги смених, взех "топран". Като пари не помня точно, но 20-30лв. Сменят се за 30 минути. Повярвай ми и копчетата на другите врати са развалени, така са на всички коли ваг с този тип управление на стъклата. Баща ми има Октавия мк1, същия хой. Докато в4/в5, със старите, бутони нямат тия проблеми. Общо взето впечатленията ми за В6/В7 е че са по-калпави от В5, а те по-калпави от В4. Взех го това В7, щото единствения вариант за що годе бърз и надежден мотор от тия години е 3.0 TDI, други плюсове няма, даже доста минуси има и съм на ръба да го продавам, след само 2 години.🤣 Винаги съм казвал че ако имаше В4 с 1.8т, оригинално щеше да е перфектната кола. Редактирано 20 Декември 2023 от Leito Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diido0 Публикувано 20 Декември 2023 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2023 То и 1.8т не е много хубаво цвете за мирисане. Доста пари налях в този двигател заради харч на масло, който намаля, но продължава(вероятно топла част на турбото, ама б*л съм го)! Аз пък почти нямам оплаквания от Б6, за 2 години освен двигателя, по останалите системи, механики и простотии за сега няма ядове, колата я взех доста запазена. Сигурно сега дърпам дявола за опашката с този коментар и утре ще се строши нещо ново, ама това е друга тема... хахаха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
b4avant Публикувано 10 Януари Доклад Share Публикувано 10 Януари Здравейте, колеги! Един съвет ще може ли? Колата е 2008г Б7. Смених оригиналното радио със СД SONY (единичен дин) и е направено да си го включвам/изключвам сам от копчето. Обаче има някаква утечка от 140милиампера и хаби тока на акумулатора /демек е от него, но като е изключено и не работи каква консумация ще има?/. Ходих при електричар, който каза че за да няма утечка трябва да се направи да се пуска през контакт. Въпросът ми е има ли как да се направи на междинен ключ и да няма консумация или варианта е само един - през контакт? По този начин да предполагам че на всеки контакт и вадене на ключа, всички настройки ще се нулират и ще трябва да ги настройвам? Също така има ли значение дали трябва да се сваля панелът на СД-то, за да не се получава консумация или това няма значение? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 10 Януари Доклад Share Публикувано 10 Януари Според мен проблема идва от постоянно захранения вграден усилвател на автомобила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
b4avant Публикувано 11 Януари Доклад Share Публикувано 11 Януари Да, като го сложи първоначално, задните колони и буфера не работеха, но по някакъв начин го свърза и сега работят. Това ли имаш предвид под постоянно захранен? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 11 Януари Доклад Share Публикувано 11 Януари Да , ако усилвателя е свързан на постоянен плюс , работи и има консумацията която описваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
b4avant Публикувано 12 Януари Доклад Share Публикувано 12 Януари В такъв случай ако е от него, има ли някакъв вариант да се направи така, че да няма консумация и в същото време да си се използва заедно с колоните както го ползвам и сега? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 12 Януари Доклад Share Публикувано 12 Януари Най добре всичко да се захрани след контакт или на междинно положение с изключение плюсовия кабел на паметта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Merakliq Публикувано 6 Февруари Доклад Share Публикувано 6 Февруари Колеги ,здравейте при Б6 има ли го проблема с километражите като при Б5 ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 6 Февруари Доклад Share Публикувано 6 Февруари @Merakliq Не, B6 и B7 нямат общо с предишния модел в това отношение и единствения производител на таблата е Bosch. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Merakliq Публикувано 6 Февруари Доклад Share Публикувано 6 Февруари (Редактирано) Значи с една дума нямат проблем с километражите Редактирано 7 Февруари от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 7 Февруари Доклад Share Публикувано 7 Февруари Не знам за какъв проблем питаш, но при Б6 с монохромния дисплей започва да не се вижда след като загрее. Оправя се като се смени с нов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Merakliq Публикувано 7 Февруари Доклад Share Публикувано 7 Февруари Говоря за приборите по километража стрелките .За малкия дисплей знам ,че заминава и спира да се вижда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diido0 Публикувано 7 Февруари Доклад Share Публикувано 7 Февруари До колкото знам, има един бъг със стрелката на горивото, която забива. Но се оправя с махането на 2 бушона, даване на контакт и след това връщане на бушоните на мястото им, и стрелката започва да си отчита вярно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Leito Публикувано 12 Февруари Доклад Share Публикувано 12 Февруари (Редактирано) Някой има ли идея, какъв точно трябва да е can-bus резистора за мигачите на калниците? Предния собственик е сложил от тия ледовите, хубави са, не дават грешка, обаче секвенциалното им светене е само когато заключа колата. Когато са пуснати мигачите светва сигурно само 1-2 диодчета от всичките. Не знам понеже интервала ли е къс, пък да ги изреди всичките им трябва повече време или е заради can-busа. То сигурно затова само като я заключа светят както трябва, понеже пуска само един път "сигнал" и имат време да се изредят всичките. Редактирано 12 Февруари от Leito Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diido0 Публикувано 14 Февруари Доклад Share Публикувано 14 Февруари Искам да попитам, възможно ли е при А4 Б6 да се нагласи през деня, да светят габаритите отпред и отзад, когато ключа за фарове е на позиция AUTO? Има ли как с ваг-ком да се пусне тази фунцкия на някой от регионите USA,CANADA,Europe, rest of the world и така нататък...? Искам да взема ток от габаритите за дневни светлини през деня. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 15 Февруари Доклад Share Публикувано 15 Февруари (Редактирано) Най-добре първо пробвай всички различни региони с VAG-COM и виж при кой се получава най-близкото до това което искаш. Редактирано 15 Февруари от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diido0 Публикувано 15 Февруари Доклад Share Публикувано 15 Февруари Тва е че нямам Ваг-ком, и не ми се дават 30-40лв напразно. Имам OBD11, но трудно ще се справя с него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 15 Февруари Доклад Share Публикувано 15 Февруари А сега де.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 16 Февруари Доклад Share Публикувано 16 Февруари На 15.02.2024 г. at 1:48, Diido0 написа: Искам да попитам, възможно ли е при А4 Б6 да се нагласи през деня, да светят габаритите отпред и отзад, когато ключа за фарове е на позиция AUTO? Има ли как с ваг-ком да се пусне тази фунцкия на някой от регионите USA,CANADA,Europe, rest of the world и така нататък...? Искам да взема ток от габаритите за дневни светлини през деня. A защо точно от габаритите искаш да вземеш захранване? Обикновенно модулите за дневни светлини следят точно габаритите и като ги включиш модула се изключва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 16 Февруари Доклад Share Публикувано 16 Февруари Преди 23 часа, Diido0 написа: Тва е че нямам Ваг-ком, и не ми се дават 30-40лв напразно. Имам OBD11, но трудно ще се справя с него. Пробвай това което ти казах по-горе. Става и с OBDEleven. Много по-лесно е да стигнеш до където си наумил ако тръгнеш от най-близката точка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FEN_NA_TDI Публикувано 16 Февруари Доклад Share Публикувано 16 Февруари @CVT Не виждаш ли че човека иска без пари, ако може и някой да отиде да му го направи ама пак без пари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diido0 Публикувано 16 Февруари Доклад Share Публикувано 16 Февруари Парите не ме бъркат, ако знам, че е възможно отивам и ги давам, айде да не коментираме без да знаем за какво става въпрос. В момента сглобявам рециклирани би-ксенонови фарове, и преди да ги сглобя искам да си направя финално дневни светлини в лупата, които да захраня през габарит, така че колата през деня все едно си я карам с включени фарове и вечер сама да си пуска ксенона в лупата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 16 Февруари Доклад Share Публикувано 16 Февруари "ксенона" е отживелица, LED-аците са т'ва, което следва закономерно, пляскай си е'ни таквиз и си цар в тАмнината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FEN_NA_TDI Публикувано 17 Февруари Доклад Share Публикувано 17 Февруари @Diido0 Ами написал си че не ти се дават 30 40лв напразно и останах с друго впечатление, защо просто не си вземеш един DRL модул и ще си решиш проблемът. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване