Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 4


Fireblood

Recommended Posts

На 18.12.2023 г. at 15:29, Diido0 написа:

 

Колкото струват по китайските, толкова са и тук. Аз миналото лято ги смених, взех "топран". Като пари не помня точно, но 20-30лв. Сменят се за 30 минути. Повярвай ми и копчетата на другите врати са развалени, така са на всички коли ваг с този тип управление на стъклата. Баща ми има Октавия мк1, същия хой. Докато в4/в5, със старите, бутони нямат тия проблеми. Общо взето впечатленията ми за В6/В7 е че са по-калпави от В5, а те по-калпави от В4. Взех го това В7, щото единствения вариант за що годе бърз и надежден мотор от тия години е 3.0 TDI, други плюсове няма, даже доста минуси има и съм на ръба да го продавам, след само 2 години.🤣 Винаги съм казвал че ако имаше В4 с 1.8т, оригинално щеше да е перфектната кола. 

Редактирано от Leito
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и 1.8т не е много хубаво цвете за мирисане. Доста пари налях в този двигател заради харч на масло, който намаля, но продължава(вероятно топла част на турбото, ама б*л съм го)! :D
Аз пък почти нямам оплаквания от Б6, за 2 години освен двигателя, по останалите системи, механики и простотии за сега няма ядове, колата я взех доста запазена. Сигурно сега дърпам дявола за опашката с този коментар и утре ще се строши нещо ново, ама това е друга тема... хахаха

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте, колеги! 

Един съвет ще може ли? Колата е 2008г Б7.

Смених оригиналното радио със СД SONY (единичен дин) и е направено да си го включвам/изключвам сам от копчето. Обаче има някаква утечка от 140милиампера и хаби тока на акумулатора /демек е от него, но като е изключено и не работи каква консумация ще има?/. Ходих при електричар, който каза че за да няма утечка трябва да се направи да се пуска през контакт.

Въпросът ми е има ли как да се направи на междинен ключ и да няма консумация или варианта е само един - през контакт? По този начин да предполагам че на всеки контакт и вадене на ключа, всички настройки ще се нулират и ще трябва да ги настройвам? 

Също така има ли значение дали трябва да се сваля панелът на СД-то, за да не се получава консумация или това няма значение? 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, като го сложи първоначално, задните колони и буфера не работеха, но по някакъв начин го свърза и сега работят. Това ли имаш предвид под постоянно захранен? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В такъв случай ако е от него, има ли някакъв вариант да се направи така, че да няма консумация и в същото време да си се използва заедно с колоните както го ползвам и сега? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

@Merakliq Не, B6 и B7 нямат общо с предишния модел в това отношение и единствения производител на таблата е Bosch.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи с една дума нямат проблем с километражите :)

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за какъв проблем питаш, но при Б6 с монохромния дисплей започва да не се вижда след като загрее. Оправя се като се смени с нов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам, има един бъг със стрелката на горивото, която забива. Но се оправя с махането на 2 бушона, даване на контакт и след това връщане на бушоните на мястото им, и стрелката започва да си отчита вярно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли идея, какъв точно трябва да е can-bus резистора за мигачите на калниците? Предния собственик е сложил от тия ледовите, хубави са, не дават грешка, обаче секвенциалното им светене е само когато заключа колата. Когато са пуснати мигачите светва сигурно само 1-2 диодчета от всичките. Не знам понеже интервала ли е къс, пък да ги изреди всичките им трябва повече време или е заради can-busа. То сигурно затова само като я заключа светят както трябва, понеже пуска само един път "сигнал" и имат време да се изредят всичките.

Редактирано от Leito
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам, възможно ли е при А4 Б6 да се нагласи през деня, да светят габаритите отпред и отзад, когато ключа за фарове е на позиция AUTO?
Има ли как с ваг-ком да се пусне тази фунцкия на някой от регионите USA,CANADA,Europe, rest of the world и така нататък...?

Искам да взема ток от габаритите за дневни светлини през деня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре първо пробвай всички различни региони с VAG-COM и виж при кой се получава най-близкото до това което искаш.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 15.02.2024 г. at 1:48, Diido0 написа:

Искам да попитам, възможно ли е при А4 Б6 да се нагласи през деня, да светят габаритите отпред и отзад, когато ключа за фарове е на позиция AUTO?
Има ли как с ваг-ком да се пусне тази фунцкия на някой от регионите USA,CANADA,Europe, rest of the world и така нататък...?

Искам да взема ток от габаритите за дневни светлини през деня.

A защо точно от габаритите искаш да вземеш захранване? Обикновенно модулите за дневни светлини следят точно габаритите и като ги включиш модула се изключва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 23 часа, Diido0 написа:

Тва е че нямам Ваг-ком, и не ми се дават 30-40лв напразно.
Имам OBD11, но трудно ще се справя с него.

 

Пробвай това което ти казах по-горе. Става и с OBDEleven. Много по-лесно е да стигнеш до където си наумил ако тръгнеш от най-близката точка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Парите не ме бъркат, ако знам, че е възможно отивам и ги давам, айде да не коментираме без да знаем за какво става въпрос.
В момента сглобявам рециклирани би-ксенонови фарове, и преди да ги сглобя искам да си направя финално дневни светлини в лупата, които да захраня през габарит, така че колата през деня все едно си я карам с включени фарове и вечер сама да си пуска ксенона в лупата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"ксенона" е отживелица, LED-аците са т'ва, което следва закономерно, пляскай си е'ни таквиз и си цар в тАмнината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Diido0 Ами написал си че не ти се дават 30 40лв напразно и останах с друго впечатление, защо просто не си вземеш един DRL модул и ще си решиш проблемът.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...