Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 4


Fireblood

Recommended Posts

Така се изказах, защото само за едно включване на кабел взимат 30лв вече, питам само изобщо има ли как и тогава да ида да си включат кабела поне с причина...
Относно модула, сложих вече ЛЕД на дългите и не знам дали няма да им влияе зле в дългосрочен план, защото не са от евтините.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Имате ли идея, датчика за светлина/дъжд дали трябва да го сменя със същия номер или може и по-нов от В8 примерно? Първо ще пробвам само с нова гел подложка, макар че не ми се вижда да ѝ има нещо на моята. Когато има дъжд са горе-долу върху себе си чистачките, но понякога полудяват и при най-слабия ръмеж. За фаровете и функцията "go home" хич го няма, фаровете и изпращането работи и през деня. Като изтриеш грешката с vcds се оправя, но на второто запалване на колата пак дава грешка и следователно пак не функционира както трябва. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

@Rumen_Kazakov За най-лесно иди до моргата във враждебна, мисля че само палчето не можеш, сменя се целия въздуховод. Точно същия си взех от там преди година и си е изправен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам отново да се обърна към колеги с B6 TDI да споделят каква ЕКО кат. са получили наскоро при ГТП, 

от последните няколко месеца. Понеже до моят преглед остава доста време още, искам да разбера дали колите ни вече получават 2ра кат., както ги повишиха на други дизели от други марки, на годините на нашите.

Редактирано от user12321
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам каква категория получават, но стикерите за прегледа пак са долу като преди, а от края на април ще има нови стикери и прегледите ще станат 120лв, това ми го каза човек който работи на гтп.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен на тръца ми писаха 4та категория. До сега беше 3та. Явно са решили да олабят малко тия така наречени категории, но се говори, че идната зима ще спрат и 2ра категория да влиза в центъра. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те могат много да си говорят ама тази зима хич не им се вързах на тая глупост.

 

Докато не направят строг контрол с камери регистратори, всички ще си влизаме в центъра, щом ни се наложи, дори да сме забранената категория.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баща ми вчера мина на преглед, колата е пасат Б5.5 1.9 тди 101 коня, дадоха му 2ра еко категория, стикера за прегледа отново е долу в ляво като преди, цената на прегледа е 90лв.

  • Thanks 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами това са добри новини, значи и с B6 1.9 TDI трябва да полочим 2-ра, разбира се с наличен катализатор и всичко останало, което държи емисиите в норма. Да видим до моят преглед през юни дали пък няма да въведат нещо ново. 😅

 

Редактирано от user12321
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги едно питане.

Със S-Line окачване съм,но амортисьорите са за смяна.Някой сменял ли е амортисьори?Да сподели какви е сложил.Стандартни или за ниско окачване?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@swetli4ko Да, сменял съм , общо 3 пъти, докато попадна на това, което искам и да е читаво. В последствие си сложих това, което търся , което излиза по VIN на колата, амортисьори MONROE и пружини Lesjöfors (със стандартен клийрънс) и вече около 1г карам и няма проблеми въпреки лунния пейзаж по който се кара. Поръчвах един комплект окачване KONI, което държи колата ниска, почти като s-лайновите, продавам го и обявата ми е във форума.

Редактирано от user12321
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@user12321 оригиналните червени амортисьори на колата са Монро,но вече на годинки и бая километри.Имат леко омазняване до стеблото.Явно си заминават или да не казвам че вече са си заминали понеже изобщо не ми харесва поведението на колата.Супер твърдо понася всяка неравност.

Но при търсене на нови попадам на греда.Предлагат ми амортисьори само за стандартно окачване,за ниско (s-line) няма.Има налични само на Монро но не ми препоръчват да ползвам тази марка,незнам защо .

 

Редактирано от swetli4ko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че има заместители (не са червени) на закс. SACHS 558 297, но не гарантирам.

 

Аз карах със спортното, но го смених с обиконовено. Намерих си пружини със съответният теглови индекс, взех си нови амортисьори и съм доволен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дойдоха дългите пролетни дъждове и пак се започна леенето долу в краката под педалите. Само и единствено там и само при дъжд. Какво по дяволите вече да проверявам и да гледам се чудя, като това странно проникване на вода се случва само при дъждовно време и стационарно положение на колата - паркирана поне за денонощие с превалявания. Поне 10 пъти вече съм я карал на автомивка напълно безконтактна, адска струя отвсякъде и грам теч няма. Мисля че капе само от тези отвори над педалите (снимка), а гьолчето почти никога не прелива стелката, т.е. не е много и не ми наводнява мокета, но е адски дразнещо и не трябва да се оставя така .. Идеи?

IMG_3987.PNG

Редактирано от user12321
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж да не са ти запушени дренажните отвори (направо махни гумените дренажи) между стъклото и коша на двигателя. Другото е черната кутия от която излиза инсталацията към двигателя - там има уплътнение на самия капак (може да е прищипано ако е отварян) и уплътнение на самата основа. Другото е ако си сменял челното стъкло да не са го залепили както трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, точно това уплътнение ми го поправиха миналата година. Само е от дренажи или нещо друго, иначе челно стъкло не съм сменял и мисля че е заводското.

Редактирано от user12321
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...