Jump to content

Мнение за конкретна обява a4 b8 3.2 FSI


Recommended Posts

Здравейте,

Хвърлил съм око отдавна на един екземпляр в София, но ми е доста далеч и ми се искаше ако някой я е гледал да изкаже мнение преди да отида.

 

https://www.cars.bg/offer/c2920312

 

Обявата е от месец, но предполагам е нормално при положение, че не е от най-търсените двигатели.
Също така ако имате отзиви за автокъщата ще е супер.

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, МММ1 said:

3.2FSI според мен е най-проблемния двигател, който Ауди са създали в своята история.

Тва след душегуба, душегуб евото, и още наколко други :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си ги купуват да за ги гледат, само това мога да кажа. :) 

Аз поне не бих платил тая сума пари, за да ходя за хляб и до кафето само. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моята я карам вече 2 години,на 215000 смених веригите (центрлана-горна и долна и лява и дясна) за около 2500лв с труд и това е.

Вече съм направил около 50 хил.км. и съм много доволен от динамиката.

Разхода на гориво ми се вижда малко висок ,но не е болка за умиране в София 16/100км извънградск 9-10/100км.

Харчи масло около 1л. на 8000км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 17 часа, nichirenshu написа:

Какво му е проблемното?

Най-вече цилиндровия блок - Alusil. Покритието на цилиндрите се разрушава и става страшно. Вериги и обтегачи - не карат много. Цената е солена и са разположени като на 3.0ТДИ. От всички двигатели с FSI технология, този е първенец по образуването на нагар на всмукателните клапани. Много се пише и за проблеми с бензиновите инжектори, но мои познати нямаха проблем с тях. Интересно е че блока на 3.2л. FSI почти винаги се пукал при гилзовка а 2.8л. FSI нямал този проблем.  Колите заминаха на части заради цил. блок. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бахго.. заводските вериги се предадоха на около 210/220к км. Когато ги правих, имах колега на съседното бюро с 4ф 3.0тди.

Той даде повече пари за турбо, дюзи, вихрови клапи и някакви кабели на турбото, отколкото аз за вериги. Е вериги не  прави да. А тоя нагар само го слушам как го имало. Може би ако се кара бабешката става, както беше променливата геометрия на 1.9ката:gruebel:

Редактирано от Lo_Ridah
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, nichirenshu написа:

Както си и мислех, пак някакви глупости в стил една жена каза през блока.

Купи си 3.2FSI и със здраве да го караш. Като знам с какви при потъна моя познат и то внос от USA. За капак и вериги му сменя. Търсенето на двигател беше цяла епопея.

Може да те подразня но пак ще го повторя ... 3.2FSI e абсолютен боклук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми той имаше бая време, аз също. Ако ми беше с 500лв повече заплатата на месец, нямаше и да мисля да го давам. С какви пари е потънал твой познат не е мерило за нищо.

Всъщност е бая просто, като се замисля. Отвори техническия раздел и чети темите за 4ф и б7. Колко са за 3.2та и колко са за скубане на дпф, вихрови клапи, рециклиране на дюзи и турбини на дизеловите. 

Редактирано от Lo_Ridah
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Целта на подобни постове е потенциалния купувач да прочете повече информация за двигателя и автомобила, който е харесал. След това да си преценява.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което съм искал съм го написал. Няма нормален човек, които през 2019г. да си купи 3.2FSI. Обявите ще си стоят за красота или с крайна спирка някой цигански квартал. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В духа на взимането на информирани решения какво препоръчваш ти за 2019 ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Lo_Ridah написа:

В духа на взимането на информирани решения какво препоръчваш ти за 2019 ?

На такъв въпрос може да отговори само nichirenshu ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С други думи нямаш приятел с добър опит с автомобилите :hilezh:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Lo_Ridah написа:

 Ако ми беше с 500лв повече заплатата на месец, нямаше и да мисля да го давам.

Това значи ли, че 3.2FSI  излиза 500лв на месец по-скъпо от Камаро ? Едва ли разликата е в гориво, къде е тогава ? :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че няма по доза истина във всеки коментар по-горе, ама като цяло доста глупости се изписаха!   С какъвто и мотор да се купи такъв автомобил втора ръка, потенциалните скъпи ремонти са много! За това си намира търсещия възможно най-добре поддържана и на по-малко километри кола, за което пък трябва повечко да се бръкне! Останалото са писане и четене на произволна информация.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, Toledo said:

Това значи ли, че 3.2FSI  излиза 500лв на месец по-скъпо от Камаро ? Едва ли разликата е в гориво, къде е тогава ? :) 

Иска да си плаща човека данъците, каското и да я кара от време на време - две коли, демек :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

18 minutes ago, Toledo said:

Това значи ли, че 3.2FSI  излиза 500лв на месец по-скъпо от Камаро ? Едва ли разликата е в гориво, къде е тогава ? :) 

Хахах не, значи, че на шестицата за да продължа да си я имам и карам успоредно с камарото, ще ми трябват едни 400—500 лв още. Гражданска, каско, данък, гтп, кмасла и филтри, наема на гаража и бензин. Някъде там се връзват средно на месец.

10 minutes ago, petrishki said:

Иска да си плаща човека данъците, каското и да я кара от време на време - две коли, демек :)

А, баш !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 16 часа, Lo_Ridah написа:

Всъщност е бая просто, като се замисля. Отвори техническия раздел и чети темите за 4ф и б7. Колко са за 3.2та и колко са за скубане на дпф, вихрови клапи, рециклиране на дюзи и турбини на дизеловите. 

 

Нормално е да има повече теми за дизели след като излезлите от завода дизелови коли са много повече от бензионовите.

Респективно има много по-малко коли с 3.2 и останалите бензинови мотори.

Вече кое колко се чупи е много относително понятие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде статистика за прозведните бройки дали има ? Да се почуствам  като ферари оунър :) Знам, че като сменях веригите преди години имаше 0 (нула) теми и пуснах моята, за да има инфо, ако е от полза на някого.  Нещо не виждам да е активна. 

А и ако трябва да сме съвсем честни,на един куп мотори се сменя ангр. ремък на 100к км за горе-долу половината пари. И не става дума никъде. Тия вериги и обтегачи карат "само" 200-240хил и е мега проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...