zzle Публикувано 13 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2019 Здравейте, колата е б7 2.0 тфси quattro, при потегляне на завит волан се усеща сякаш се влачат гумите, и това е когато колата е карана а когато я подкарам сутрин и всичко е студено няма и помен от това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 13 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2019 Аз съм с 1.8Т b7 quattro и понякога и аз усещам при пълен завой с малка скорост привлачване, се едно е с блокиран диференциал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 13 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2019 Сменяйте маслото на торсен-а ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zzle Публикувано 13 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2019 Точно, но странното е че когато не е карана колата го няма това провлачване. Just now, royce написа: Сменяйте маслото на торсен-а Какви масла слагате, на диференциала, скоростната кутия и на торсена и по колко ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black edition Публикувано 13 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2019 Същото при BEX на B6 другата седмица ще сменям и аз маслото на торсена както казва колегата.[emoji4] Sent from my iPhone using Tapatalk Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 13 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2019 (Редактирано) Да, то там май бяха с общо масло ... скорости, торсен и преден диф. Но на ръчната кутия. На автомата всичко е отделно. Редактирано 13 Февруари 2019 от royce Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zzle Публикувано 13 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2019 Задължително ли се придържаме към оригинално масло или може и заместител ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 13 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2019 (Редактирано) По принцип мисля, че това е 75w90 масло брандирано за ВАГ, но може в ОЕМ-ското вътре да има и някаква добавка. edit - Май обаче е 75w80 ... Редактирано 13 Февруари 2019 от royce Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zzle Публикувано 14 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2019 В такъв случай мислите ли че ако му туря Castrol с точния вискозитет ще запее Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simoV49 Публикувано 14 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2019 Ако номерата G052911A2 и G052145S2 съвпадат също не би трябвало да има проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zzle Публикувано 14 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2019 Може ли някой да каже какво масло да сложа на ск. кутия и на диференциала и какво количество. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 14 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2019 Ако е ръчна ск. кутия на нея само оригинално масло VAG G 055 532 A2. Няма алтернатива ... Не слагай Castrol Syntrans V FE 75W-80. За задния диференциал: Castrol Syntrax Long Life 75W-90 или FUCHS TITAN SINTOPOID 75W-90. Дават го да събира 0.9л. Но да протичане от пробката влизат някъде 1.2л. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 14 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2019 (Редактирано) Не стана ясно колко масло събира ръчна куатро? И ако се сложи 75 в 80 Какео ще стане? Редактирано 14 Февруари 2019 от anto1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 14 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2019 Извинявам се, че пиша в темата на колегата, но има ли как да видя какви са точните масла ОЕМ за ск.кутия с код GJW ръчна 6 степенна и заден диф за А4 Б7 куатро? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin_tg Публикувано 14 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2019 Здравейте, като сме на темата за смяна на масло на скоростни кутии, някой може ли да ми каже какво масло (и трябва ли) да сменя на ръчна скоростна кутия на Aуди A4 B6 1.8Т BEX - 6 ст. ръчна ск. кутия само на предно. По сервизна книжка наближава 200 000 км. По каталог на Castrol го дават "Transaxle, Manual 01E 6/1 - Syntrans Transaxle 75W-90. Благодаря Ви предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 14 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2019 (Редактирано) 1 hour ago, NITRO1 said: Извинявам се, че пиша в темата на колегата, но има ли как да видя какви са точните масла ОЕМ за ск.кутия с код GJW ръчна 6 степенна и заден диф за А4 Б7 куатро? 3.75 литра за кутията. 01E quattro 02X quattro Отляво има менюта и за другите. Редактирано 14 Февруари 2019 от royce Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 14 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2019 Благодаря колега, количеството масло ми е ясно - какво трябва да пише на самата туба, като спецификация G........ , за скоростите и за диф-а за точно тоя модел скоростна кутия и диф? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 14 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2019 (Редактирано) Тук ги пише, но трябва да въведеш модел, година и т.н. Редактирано 14 Февруари 2019 от royce Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 14 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2019 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
К.Rusev Публикувано 15 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2019 (Редактирано) Колеги какво мислите за Fuchs и аз трябва да го сменям оригиналното с отстъпка е около 280лв за кутията(4литра) и 120 за задния диф (2 литра),а на Fuchs е 90 за кутията и 50 за заден диф (пак същото количество).Мерси предварително. Редактирано 15 Февруари 2019 от К.Rusev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 15 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2019 А ако се завари централния диф на куатрото с какво се очаква да се промени поведението на колата ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 15 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2019 Да завива кофти, да износва гуми и да троши карета. Това го има само за офроуд където сцеплението е малко. Или за драг където се кара направо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zzle Публикувано 15 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2019 А аз си мислех че тук е скъпо, искат ми 80 £ за 4 л. от Ауди, без отстъпка. Къде е уловката ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 15 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2019 (Редактирано) 3 hours ago, loshdancho said: Да завива кофти, да износва гуми и да троши карета. Това го има само за офроуд където сцеплението е малко. Или за драг където се кара направо. Тва е на Г-класата. Тоя жълтия стикер го лепят под бутоните и на 63АМГ ... Редактирано 15 Февруари 2019 от royce Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GRUEL Публикувано 16 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2019 Подобни по значение лепенки има на всяка 'жипка с блокажи. Ама и да я няма не виждам как някой би карал с включени блокажи, освен ако не се качва на кола за първи път в живота си. Управлението става "странно" и почват да се чуват разни шумове при завой, че веднага ще ти светне, че нещо не е ОК... Sent from my XT1585 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване