stasko24 Публикувано 11 Април 2019 Доклад Share Публикувано 11 Април 2019 Здравейте, Харесал съм си няколко А4-ки B7-ци, всички са S-Line - поне броните, маските и вътре седалките. Като цяло за сега карам Б5 1,9 ТДИ афн, за горепосочените двигатели прочтех долу-горе какви проблеми може да изникнат + както за всички дизели - турбина, дюзи, помпа и дпф. Ако някой може да даде малко повече информация относно поддръжката между двата двигателля - знам, че 3-ката е с вериги и за смяната са нужни около 2-3 хил. лв. Но за 2.0 TDI-ито не успях да намеря много информация. За 2-ката знам, че имат проблем с главата - понякога я пукат. Конфигурацията която съм избрал е долу горе следната: 2.0 TDI (170 к.с) + ръчни скорости + quattro 3.0 TDI (233 к.с) + автомат + quattro Въпрос, ако е 3.0 с какъв автомат е по-добре да е, какви са възможностите - тези които ги гледах бяха с пера на волана за смяна на предавките, има ли как да се хване ако веригите са за смяна? Ако е 2.0 за какво да се оглеждам допълнително? И общо взето за окачване, спирачки и нещата по ходовата част не ме притесняват, единствено двигателите с каква поддръжка са - долу-горе. Ако се сещате за още нещо което може да е полезно ще съм благодарен, колите със сигурност ще отидат на преглед в сервиз. но все пак искам да видя дали има смисъл да се стига до сервиза или да се откажа още на място. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
goshevv Публикувано 11 Април 2019 Доклад Share Публикувано 11 Април 2019 За 2.0, 170 к.с. мисля, че проблема с главите трябва да го изключиш. Там страдат от дюзи, които обаче има шанс да са сменени по акция, съответно трябва да провериш историята. На място, щом гледаш ръчка, освен да усетиш съединителя как отделя и евентуално има ли притрисане от маховика, аз друго не се сещам. По-добре сервиз. За 3.0, автомат, също освен да тестваш как превключва скоростите, рита ли автоматът ... това е. Пак сервиз и пак история на колата. Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stasko24 Публикувано 11 Април 2019 Автор Доклад Share Публикувано 11 Април 2019 (Редактирано) Мерси за съветите, ще ги имам в предвид. Просто ми се иска да знам какво да гледам при първия оглед, а след това задължително в сервиз, за да няма неприятни изненади в последствие. Редактирано 11 Април 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 11 Април 2019 Доклад Share Публикувано 11 Април 2019 Неприятни изненади винаги ще има впоследствие,ако мислиш,че няма да има,то по-добре не си купувай такава кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stasko24 Публикувано 11 Април 2019 Автор Доклад Share Публикувано 11 Април 2019 (Редактирано) Ок, като например какви неприятни изненади? Запушена дюза, проблеми с турбото, смяна на окачване, това не мисля, че са чак такива изненади с качеството на пътищата и горивата. Ако имаш нещо друго в предвид ще се радвам да го споделиш, заради това съм пуснал и темата. Хубав ден. Редактирано 11 Април 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raziell Публикувано 11 Април 2019 Доклад Share Публикувано 11 Април 2019 (Редактирано) Достатъчно писано има за двете печки.Задели си 3к след покупка за обслужване. Редактирано 11 Април 2019 от Raziell Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 11 Април 2019 Доклад Share Публикувано 11 Април 2019 Един приятел взе евтино 2.0ТДИ и веднага след това се почна. - Смени "шестиграма на помпата" веднага Но после се почна,ДПФ,ЕГР,Клапан на турбото (уж с чистене и на двете нямаше проблем после),Демпфер и Маховик,Тампон на мотора,Заминала перка за охлаждане на радиатора,дюзите още не са му в норма доколкото ми е известно и т.н Колата беше прилежно върната на 180.... хиляди километра,иначе реално гонеше 350..... и си личеше по интериора като цяло. Та имай впредвид,незнам дали 3000 лева трябва да заделиш но да гледаш внимателно,щот тези коли са на години вече и имат свойте болежки. Относно пакетите С-лайн или не,ако приложиш обяви,ще има повече обективност кое какво е. Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 11 Април 2019 Доклад Share Публикувано 11 Април 2019 Преди 2 часа, goshevv написа: За 2.0, 170 к.с. мисля, че проблема с главите трябва да го изключиш. Там страдат от дюзи, които обаче има шанс да са сменени по акция, съответно трябва да провериш историята. Да добавим и маслената помпа.Дали е минала някаква ревизия досега,или ще я обслужва новия собственик. А4 Б7-ците,особено дизелите,станаха на доста години и големи пробези вече.Та автора на темата да внимава много при покупката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stasko24 Публикувано 11 Април 2019 Автор Доклад Share Публикувано 11 Април 2019 Just now, tonko2.0T написа: Да добавим и маслената помпа.Дали е минала някаква ревизия досега,или ще я обслужва новия собственик. А4 Б7-ците,особено дизелите,станаха на доста години и големи пробези вече.Та автора на темата да внимава много при покупката. Мерси за съвета, но като цяло за бензинов мотор от същата генерация не съм чувал добри отзиви - аз най-вече гледах за 2.0 TFSI или 3.2 FSI, но и за двата изчетох доста негативни коментари. Преди 1 час, Raziell написа: Достатъчно писано има за двете печки.Задели си 3к след покупка за обслужване. Сигурно е така, но малко трудно се ориентирам във форума, а и явно аз не мога да използвам търсачката. Щом съм пуснал темата поне би ми било от полза, ако някой може да добави линкове към теми които биха били полезни. Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 11 Април 2019 Доклад Share Публикувано 11 Април 2019 преди 8 минути, stasko24 написа: Мерси за съвета, но като цяло за бензинов мотор от същата генерация не съм чувал добри отзиви...... Има и добър бензинов мотор при B7 с код BFB.Само че там,особено в комбинация S line+ quattro,цените на екземплярите са други и явно има защо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 11 Април 2019 Доклад Share Публикувано 11 Април 2019 (Редактирано) преди 21 минути, stasko24 написа: Мерси за съвета, но като цяло за бензинов мотор от същата генерация не съм чувал добри отзиви - аз най-вече гледах за 2.0 TFSI или 3.2 FSI, но и за двата изчетох доста негативни коментари. ... Че какви негативни неща си изчел за 2.0 TFSI? Интересно ми е защото карам този мотор вече 13 години (с код BPG) и не съм видял нищо негативно в него, освен 2 развалени бобини, един прецакан продухвателен клапан и един блокирал термостат. Редактирано 11 Април 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stasko24 Публикувано 11 Април 2019 Автор Доклад Share Публикувано 11 Април 2019 За 2.0 TFSI бях чел, че има проблеми с буталата и след определени километри започва да харчи масло, и то много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 11 Април 2019 Доклад Share Публикувано 11 Април 2019 Това е при Б8. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 11 Април 2019 Доклад Share Публикувано 11 Април 2019 Just now, jordanik написа: Има и добър бензинов мотор при B7 с код BFB.Само че там,особено в комбинация S line+ quattro,цените на екземплярите са други и явно има защо. Има и без S-line.Един колега продаваше една с BFB мотор и двойно задвижване.Но нещо се двоумеше дали да я продава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 11 Април 2019 Доклад Share Публикувано 11 Април 2019 Ето една CH ама без нищо - https://www.cars.bg/offer/c3052504 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raziell Публикувано 11 Април 2019 Доклад Share Публикувано 11 Април 2019 Още един съвет от мен ,aко ще взимаш 3.0TDI токмак по-добре да е в A6 . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 11 Април 2019 Доклад Share Публикувано 11 Април 2019 Конкретно по-темата: при всички положения двулитровия мотор е по-евтиния за поддръжка. Ако още не си намерил инфо- с ремък е 2.0 Тdi. Пълен Ангренажен комплект + антифриз и водна помпа са около хилядарка (оригинални). Основно проблеми и слаби места са маслената помпа, баланс шафт модула с прословутия шестограм и главата (освен ако не е 8 клапановата). Всичко останало е рисково като на всеки друг дизел: дюзи, турбо, ЕГР ако има, съединител, демпферен маховик и т.н. Колегите не преиграват като казват 3 бона да си приготвиш нито искат да те плашат, просто като смениш ангренажния комплект, масла и филтри плюс труда и вече си дал 1500 поне. С останалите посрещаш неприятни изненади.....такива почти винаги има..... Освен това обикновено и гуми се купуват, я накладки ще има износени, я направо и дискове......на дали е и с нови чистачки.....няма да задълбавам, но 3-те хиляди е много вероятно да идат още в първите месец-два! Казвам го от опит с 2.0 Tdi, 1.9 Tdi също! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 12 Април 2019 Доклад Share Публикувано 12 Април 2019 Преди 13 часа, Fireblood написа: просто като смениш ангренажния комплект, масла и филтри плюс труда и вече си дал 1500 поне. баси, като чета тия цифри и чак се чудя как карам 2.0 тди Тия всичките неща са 700 лв макс- не говоря за оригинални части, а за все пак читави и не най-евтините части. Стиа, че ше стреснете човекО Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 12 Април 2019 Доклад Share Публикувано 12 Април 2019 Аз съм уточнил, че са оригинални. Не е идеята да го стряскам. Самия аз поддържам такъв автомобил. Оригиналните са по-скъпи, но в моя случай 6 години или 160 000 км. не сменям, а това си е чак до следващия автомобил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stasko24 Публикувано 12 Април 2019 Автор Доклад Share Публикувано 12 Април 2019 Преди 19 часа, Fireblood написа: Конкретно по-темата: при всички положения двулитровия мотор е по-евтиния за поддръжка. Ако още не си намерил инфо- с ремък е 2.0 Тdi. Пълен Ангренажен комплект + антифриз и водна помпа са около хилядарка (оригинални). Основно проблеми и слаби места са маслената помпа, баланс шафт модула с прословутия шестограм и главата (освен ако не е 8 клапановата). Всичко останало е рисково като на всеки друг дизел: дюзи, турбо, ЕГР ако има, съединител, демпферен маховик и т.н. Колегите не преиграват като казват 3 бона да си приготвиш нито искат да те плашат, просто като смениш ангренажния комплект, масла и филтри плюс труда и вече си дал 1500 поне. С останалите посрещаш неприятни изненади.....такива почти винаги има..... Освен това обикновено и гуми се купуват, я накладки ще има износени, я направо и дискове......на дали е и с нови чистачки.....няма да задълбавам, но 3-те хиляди е много вероятно да идат още в първите месец-два! Казвам го от опит с 2.0 Tdi, 1.9 Tdi също! Преди 5 часа, Vantage написа: баси, като чета тия цифри и чак се чудя как карам 2.0 тди Тия всичките неща са 700 лв макс- не говоря за оригинални части, а за все пак читави и не най-евтините части. Стиа, че ше стреснете човекО Мерси, това са отговорите които наистина търсих, евала за което. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 12 Април 2019 Доклад Share Публикувано 12 Април 2019 Съвет от мен- закачате я и гледате дали дюзите са с добри стойности и турбото дали работи коректно. Ако тия неща са ок, педалът на съединителя не те съмнява с няк'ви аномалии и няма записани сериозни грешки, скачаш в боя. Аз направих така преди 4 години и вече над 100 К км съм доволен от 2.0 ТДИ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 12 Април 2019 Доклад Share Публикувано 12 Април 2019 Преди 2 часа, stasko24 написа: ... това са отговорите които наистина търсих ... Интересни са изводите, които си направил. Разликите между тези два двигатели са огромни във всяко отношение. преди 39 минути, Vantage написа: Аз направих така преди 4 години и вече над 100 К км съм доволен от 2.0 ТДИ. Има разлика в напречно разположения двигател. Купето също е по леко и колата е доста по динамична. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 12 Април 2019 Доклад Share Публикувано 12 Април 2019 Мненията от собственици са за покупки отпреди години......Няколко години по-късно ...и няколко смени с лонглайфмасло нещата са вече по-различни....като начало поне един вал по-различни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
goshevv Публикувано 15 Април 2019 Доклад Share Публикувано 15 Април 2019 Това масло не ви дава сън да спите, сигурен съм. Бате, в крайна сметка това е 2.0 тди, не е ракетен двигател, айде стига. Гледа в сервиз, прави сметка какви евентуални бъдещи разходи има и преценява. Съединител с маховик и рециклиране на турбо са грубо в диапазона 1.8 - 2.0к. Ако пък има отстъпки някъде, може и по-малко да излезе. Колко пък да е страшно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 15 Април 2019 Доклад Share Публикувано 15 Април 2019 Съединител+ маховик : 620 (с отстъпка) Рециклиране на турбо: 350 - 650 (800 ако иска хибрид да си направи ) Читаво масло + филтри : 120 лв Смяна ангренаж : 300-350 лв части(с отстъпка) Тва са приблизителни цени за части, без труд. Няма нищо страшно- 170ка ръчка ше се движи окей(след афн), разход около 6/100 извънградско. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване