Jump to content

Ще купувам Ауди.Кое е за предпочитане?


Recommended Posts

аз говорех за себе си.   Все пак взимаш кола да си вършиш работа, уж гледаш да не е  бракма и накрая основен ремонт. Не мерси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако я купиш от Надин е ясна работата, веднага ремонт. Другото е планово да я освежиш, да знаеш, че ще караш безпроблемно 100 к км... Добре е да се повозиш преди това, да видиш дали има някакви аномалии, на които да наблегнеш при ремонта.
Това само при положение, че искаш надеждна кола, която да караш, а да не лежиш под нея през ден.
Иначе може и на час по лъжичка. Днес едно, утре друго. Защото на тези години винаги има проблеми. И после - егати кенефа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам и тия 2.0 130. Даже ми казаха, че имало някакъв ремонт, който ако е направен,  проблема с разхода на масло бил решен. Че тука четох, че бил страшен.

Нещо се сменявало вътре с ново и се ремонтирало нещо в главата. В смисъл, че си имаш 130кс без да се налага да имаш турбо и да слагаш после чип. И даже отпада купуването ма евтина нафта. И си еко с една газова.

Само трябва късмет за да се разбере правен ли е този ремонт.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте маняци, това е темата дето ми приляга най-вече, особено към момента.

 

Та на въпроса, какво да взема, след като вече се наиграх с непослушните 1.8Т (за протокола в купето на А4),

писна ми от всякаква тъпа електроника, дето си прави каквото си иска, когато си иска.

 

Решил съм да се пробвам при дизела. 🙄

 

Колегите постоянно все ми натякват за техните печки, колко били икономични и послушни,

пък и за возене какво му трябва на човек, нали няма да става дружка с "майсторите" по сервизите де?

 

Та какво препоръчвате за ежедневно возене, разбира се да е на "нафта"?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 21 часа, Fish_man написа:

... след като вече се наиграх с непослушните 1.8Т (за протокола в купето на А4),...

 

преди 24 минути, Hugsy написа:

..., по-добре заложи на 1.8т.

 

Сигурно се шегуваш, а? 😂

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 21 часа, ak103 написа:

Препоръчвам 2.5 tdi. Много добре дърпаа разхода е 5/100

 

Хайде да не преиграваме, все пак всеки може да си гугълне понятието "душегуб". 😘

 

Преди 9 часа, Raziell написа:

@Fish_manТи ли си новия форумен спамаджия шут? 

 

А вие кой бяхте? 🧐

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.5 180 не дърпа лошо, но разхода е 2х5, не 5...5 и на извънградско на 6-та със 90 не прави...нито на 5-та, нито на никоя...под 7 и то в такива перфектни условия не виждам как може да се свали тоя мотор, говорим за реални условия, не за някакви изключения, в които може би това се е случвало (даже не вярвам да се е случвало). 7.5-8 до 9 е нормалното, може и 10, зависи как настъпваш. Градско под 10 няма от където и да го погледнеш. Зимата може да удари и 15 дори с ръчката, за автомата е стандарт. Вече като загрее пада, ама не и под 10 или дори 11.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауди се купува до 5г макс. Бензина в момента е по-изгоден защото първо в лонг рън дава по малко ядове , второ от догодина готвят нови данъци за дизела.

Така че ако искаш икономия 2 литра бензин. Ако искаш икономия+кеф тогава 3 литра бензин и газифициране. Ако искаш още повече кеф-4 литра и так далее..

И най важното: -не повече от 5 годишна кола иначе ще те боли глава при секви варианти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Премиум?

Вече премиум колите отдавна не са БМВ,Ауди и Мерцедес. От тройката само Ауди донякъде държи, само донякъде.

Лексус, Тойоти (крузери, секвои, тундри, хайлендъри и т.н)  може би Инфинити, може би Акура, Генезис а  напоследък и Киа се напъва , това са по-премиуми от тез дето лежат на стари лаври. За мен премиум е не просто лъскав и мощен автомобил а такъв който ще държи от 10 години нагоре без ремонти. Поне 10.

А после кат се счупи да се оправи и да изкара още поне 5г.

 

А по темата А3/А4 с два литра бензин на газ до 5г е най балансиран вариант за разход, изкономия и кеф. Цените им не са космически вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До 5 години ако исзкара без сериозни ремонти е вече събитие. До 10 години ако го караш ще се видиш у ремонти. Такава е вече реалноста. Сигурно все по-зле ще става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На какви работи се начетох днес...Kia и Premium? А какво ще кажете и за Dacia?

Audi е Premium без значение от надеждността.

 

А не разбрах какво против за 2.5 в края на 2019? В началото го купих, март месец. Не бях чел нищо по въпроса - хареса ми, вземах го. Ей така, щото просто ме изкефи. Аз купувам по лична симпатия. Една кола ако не ме грабне и не намеря себе си в нея няма да я купя. И по-нови гледах, и от други марки гледах. Качих се в душегуба, покарах я и си намерих мястото. Просто така си я почувствах. Не съжалявам. За мен изискването на първо място е ръчка, не обичам автомата по ред причини, а 180-коньовия принципно е с Tiptronic-а. После и, че е комби. И на трето...намирам себе си в този модел. Има доста по-нови, които просто не ми харесват. Айде да речем, че леко съм застинал във времето относно моделите и някак новите не ми допадат толкова, особено и факта, че почти всичко след 2010 е автомат. Просто съм такъв като тип, това не е лошо.

 

Ако на някой му хареса душко, нека си го вземе. Всеки си преценя финанса. Нелогично скъп и тегав за 2019 откъм поддръжка, но финанса е лична преценка. 

 

Но Audi да лежи на стари лаври...не...и никакви корейски боклуци не могат да му се сложат като марка. Лично мнение, всеки има право на избор. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • VBI locked this topic
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...