Jump to content

Покупка на Audi S6 C5 Avant


Recommended Posts

Здравейте колеги. Днес бях на първичен оглед на колата. Външно и по интриора почти няма забележки. До момента не съм карал автомат, така че и да е имало проблем аз не го хващам. Хареса ми как върви колата. На първо четене проблемите които има са следните:

1. Свети чек на таблото - не работи скоростомера ( според собствени е за смяна датчика за скорост и след смяната му ще се оправи и скоростомера и чека.

2. На D като газ до долу и не превключва май всеки път, или аз поне не разбрах. Оборотите си качиха до 7к и не превключи. Тука може би аз не знам как се кара кола автоматик. До момента винаги съм държал колата ми да е с ръчна кутия.

3. Леко клати наистина. Като я запалихме тръгна и климатика и задържа оборотите на 1100. Спрях климатика и паднаха около 900. Не знам дали е нормално. Леко се усеща че играе стрелката на оборотите, но мен лично не ме дразни. Не знам дали ще ми създаде проблем за в бъдеще.

4. Изолирани са някакви ламбда сонди - не знам колата колко броя има, но били изолирани 2 броя. Не знам с каква цел.

5. Леко са накъсани предните гуми - може би трябва баланс за сходимост.

6. Леко са криви предните дискове. При скорост около 100км се усеща. Може би при по-висока ще е доста повече треперенето на волана.

 

Другата седмица ще я закараме в Д-Брос да я видят момчетата. Дано да не изскочи нещо фрапантно, защото колата много ми хареса :)

Редактирано от Hugsy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Собственика твърди че е набил над 10 хил. в нея, а не му работи скоростомера? И била на 180 хил. км?

 

Внимавай много с такива писани яйца, че често се оказват запъртъци.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. кажи му да го смени и да изгаси чека, но то с елементарно четене ще си каже какво е. Това е несериозно!

2. автоматик - даваш газ и тя се оправя. Така се кара най-просто казано. 7000 обората да вдигне и да не превключи на мен не ми изглежда нормално, но и зависи колко време не е превключвала и дали си направил кикдаун

3. аз карам печка и оборотите се вдигат за секунди и падат на 800 при мен. Този мотор и алтернаторът не би трябвало толкова осезаемо да усещат климатика. Не е 1.1 бензин като включиш климата и да е готов да загасне

5. баланс и нови гуми, странно да си караш така колата

6. нови дискове и то хубави, за да не криви

 

общо взето е спрял да я поддържа преди време със съзнанието, че ще заминава

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реглаж, не баланс... 

Аз изобщо не бих стигнал до сервиз.

Редактирано от sweep
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, CVT написа:

Собственика твърди че е набил над 10 хил. в нея, а не му работи скоростомера? И била на 180 хил. км?

 

Внимавай много с такива писани яйца, че често се оказват запъртъци.

 

Не говорим за тази първата от началото на темата. Тя не е фейслифт и я пропускам. Тази която гледам е на километраж около 260к. Иначе пак собственика твърди че е набил много пари :)

 

Редактирано от Hugsy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

34 minutes ago, Hugsy said:

Здравейте колеги. Днес бях на първичен оглед на колата. Външно и по интриора почти няма забележки. До момента не съм карал автомат, така че и да е имало проблем аз не го хващам. Хареса ми как върви колата. На първо четене проблемите които има са следните:

1. Свети чек на таблото - не работи скоростомера ( според собствени е за смяна датчика за скорост и след смяната му ще се оправи и скоростомера и чека.

2. На D като газ до долу и не превключва май всеки път, или аз поне не разбрах. Оборотите си качиха до 7к и не превключи. Тука може би аз не знам как се кара кола автоматик. До момента винаги съм държал колата ми да е с ръчна кутия.

3. Леко клати наистина. Като я запалихме тръгна и климатика и задържа оборотите на 1100. Спрях климатика и паднаха около 900. Не знам дали е нормално. Леко се усеща че играе стрелката на оборотите, но мен лично не ме дразни. Не знам дали ще ми създаде проблем за в бъдеще.

4. Изолирани са някакви ламбда сонди - не знам колата колко броя има, но били изолирани 2 броя. Не знам с каква цел.

5. Леко са накъсани предните гуми - може би трябва баланс за сходимост.

6. Леко са криви предните дискове. При скорост около 100км се усеща. Може би при по-висока ще е доста повече треперенето на волана.

 

Другата седмица ще я закараме в Д-Брос да я видят момчетата. Дано да не изскочи нещо фрапантно, защото колата много ми хареса :)

Можи да пропуснеш тази кола, изглежда че не е поддържана. За вапросите:

2. Когато настъпиш колата, трябва да сменя предавките на високи обороти - като не смени какво става? Държи на обороти или бута на неутрална? И двата варианта са кофти и показват проблем с котията

4. Колата е с 4 ламбди сонди - две преди и две след катализаторите. Задните са само с цел екологий и при премахване на катализаторите се изключват за да не свети чек-а (с втулки се отдалечават от тръбата или софтуерно се спират от компутера).

Да не работи скоростомера е срамно.

Гумите и накладки е нормално да сложат такиви, който са износени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеби е имал предвид точно тези 2-те след катализаторите. Каза, че ги е сменил, но пак са се працакали и майстора му ги е махнал защото се прецаквали от газовата. Колкото до оборотите на D - не рита, но като дадох кик даун и вдигна до 7000-8000 оборота и не смени предавката, а започна да удря в ограничителя. Иначе ако карам леко си сменя. Аз лично при кик даун не видях разлика между D и S. Но пак казвам може в мен да е проблема. Не съм карал автоматик. Иначе ще прежаля 100лв да я видят в D-Bross. Ремъците и ролките са сменени преди 40000км. Вериги - не знаеше за тях нищо.

А и забравих да кажа. За разхода на масло каза, че доливал по 1л на около 6-7хил км. Не знам дали е нормално за този мотор.

Редактирано от Hugsy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

19 hours ago, DLS said:

Успех с това начинание... Виждал съм коли с правени глави, нови бобини, комутатори, дебитомер, оправени клапи и вакум, свещи, всички датчици нови, сонди, картерна и т.н. не остава какво да се смени и пак тресат.

В сервиза като идеш и обикновено ти казват, че колата е стара и така си работи, нищо й няма. Ама ако искаш на твоя отговорност нали да почнем да сменяме неща за проба...

 

Ако работи по прицип добре и тук там има някоя пулсацийка може би има надежда да се оправи с бобини и свещи примерно, ама иначе аз не бих се хванал посмъртно на хорото.

Между другото оцеляло 4,2 (досега само 2 такива съм виждал и пробвал) работи така, че не се усеща изобщо че има мотор.

На някои хора не им пука за такива неща, то няма да се счупи :)

Вече го правих на 4ф-ката, клатеше си стабилно првзния ход, даже и купето откъм шофьорското. Никой не можеше да разбере от какво, само глупави предположения. След смяна на вериги, тампони н амагарето и на двигателя и всички вакууми и гумени уплътнения по двигателя няма помен от клатене. Всичко е пърфект.

33 minutes ago, Hugsy said:

Не говорим за тази първата от началото на темата. Тя не е фейслифт и я пропускам. Тази която гледам е на километраж 260к. Иначе пак собственика твърди че е набил много пари :)

 

Дай линк към обявата, за тия проблеми цената трябва да е доста ниска.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дори на пълна газ, трябва да се усеща по-грубата смена на скорости когато колата е на спортен режим. Нямам как да е сменил задните ламбда сонди с нови, освен ако не е пълен идиот. 1 л масло на толкова км е много добре но и доста малко вероятно :) Освен преди 40 000 км, преди колко години са сменени ремаците и роките? И тях ще трябва да смениш.

 

Това за скоростите не е нормално, а те са скапи, много скапи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да бъда груб, но като отидеш да видиш още няколко такива “поддържани” се обади срещу малко повечко лев да ти дам една дето не е така “поддържана”  😂

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 51 минути, Net_Master написа:

Не искам да бъда груб, но като отидеш да видиш още няколко такива “поддържани” се обади срещу малко повечко лев да ти дам една дето не е така “поддържана”  😂

Малко ми е над бюджета твоята. А и търся с газ :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ужас. Колега, чистосърдечно те съветвам да не купуваш такъв гроб. Няма да ти носи кеф, само нерви. Това е типична мърлячеста кола. Не вярвай на глупостите "ааа, само едно кабелчеме прекъснато, ааа само едни гуми и трябват". 

 

Ако нямаш бюджет за добра кола, значи нямаш парички и за поддръжката и. Вземи нещо по-непретенциозно и съобразено с бюджета, няма срамно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изкефи ме.........цитира N на брой проблема, от които някои са бая сериозни....... и накрая вика: "Ще я караме в сервиз, дано няма нещо сериозно... " 🤣 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами прежалил съм ги тия 110 лева за прегледа. Ще я видим. Ако ли пък не ще го мислим. Твоята наистина изглежда доста запазена. Единствено ме спира сумата. 9200+2000 и нещо за газ и отиваме на 11. А за 12-13 ще мина на S4 B7, която е доста по-нова като година и с 6 степенен автомат. Просто предпочитам по-евтино да взема колата и после аз да налея в нея някой лев (евентуално), като се има в предвид, че сам ще си осигуря частите, отколкото да взема по-скъпа кола и да се моля нещо да не се счупи понеже съм дал доста пари за първоначална инвестиция.Притеснява ме най-много автомата да не е съвсем здал багажа. Ремъците и ролките ще карат още. Дисковете и накладките са мъ сменени, както и окачаването не тропа. Нови са и предните амортисьори- марка Bilstein. Сменил си е казанчето. Антифриза е бистър(червен). Климатика е с нови радиатор и компресор. Само пустия му автомат ме притеснява много. Даже и веригите не са ми такъв проблем да се сменят профилактично. Ако има проблем с автомата ще го боря да сваля от цената. Като я прегледат в D-Bros ще пиша дали съм я взел или не и каква са казали момчетата за нея ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам някой правил ли е ремонт на автомата на S6. Четох, че кутията е 5HP24, но когато потърся информация за кутията излизат масово на BMW. Същата ли е кутията ? Колко би ми излязъл във финансово естество ремонт на такава кутия и къде в София бихте ме насочили ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oт 1500 до към 3.5к, в зависимост какво има да се прави и какво се смени. 
Ама явно наситина предпочиташ да възкресяваш мъртвец, отколкото да вземеш читава кола. 
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, няма да възкресявам нищо. Просто искам да съм подготвен психически, понеже и понятие си нямам от автомати.А по обявите които съм звънял и колите, които съм гледал ми се обяснява, че имат проблем с автомата, ама се оправял за суми между 400-600лв :)

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста изчетох във форума за въпросната скоростна кутия. Та от прочетеното в мен възникна един въпрос. Дали е възможно кутията да буксува ? Така както буксува съединителя на ръчната скоростна кътия ? Понеже споменах, че не забелязах на D да превключва всеки път, ами вдигна до 7к оборота ? Може би буксува нещо ? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...