JusttRelaxx Публикувано 10 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2019 При мен след смяна на О пръстени на всички инжектори работата на място заспа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 10 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2019 А при мен след рециклиране на алтернатора и прекарбовка и запояване на всички кабелни обувки ... Зареждаше на 12.6-12.8 макс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hugsy Публикувано 10 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2019 (Редактирано) Здравейте колеги. Днес бях на първичен оглед на колата. Външно и по интриора почти няма забележки. До момента не съм карал автомат, така че и да е имало проблем аз не го хващам. Хареса ми как върви колата. На първо четене проблемите които има са следните: 1. Свети чек на таблото - не работи скоростомера ( според собствени е за смяна датчика за скорост и след смяната му ще се оправи и скоростомера и чека. 2. На D като газ до долу и не превключва май всеки път, или аз поне не разбрах. Оборотите си качиха до 7к и не превключи. Тука може би аз не знам как се кара кола автоматик. До момента винаги съм държал колата ми да е с ръчна кутия. 3. Леко клати наистина. Като я запалихме тръгна и климатика и задържа оборотите на 1100. Спрях климатика и паднаха около 900. Не знам дали е нормално. Леко се усеща че играе стрелката на оборотите, но мен лично не ме дразни. Не знам дали ще ми създаде проблем за в бъдеще. 4. Изолирани са някакви ламбда сонди - не знам колата колко броя има, но били изолирани 2 броя. Не знам с каква цел. 5. Леко са накъсани предните гуми - може би трябва баланс за сходимост. 6. Леко са криви предните дискове. При скорост около 100км се усеща. Може би при по-висока ще е доста повече треперенето на волана. Другата седмица ще я закараме в Д-Брос да я видят момчетата. Дано да не изскочи нещо фрапантно, защото колата много ми хареса Редактирано 10 Октомври 2019 от Hugsy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 10 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2019 (Редактирано) Собственика твърди че е набил над 10 хил. в нея, а не му работи скоростомера? И била на 180 хил. км? Внимавай много с такива писани яйца, че често се оказват запъртъци. Редактирано 10 Октомври 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 10 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2019 1. кажи му да го смени и да изгаси чека, но то с елементарно четене ще си каже какво е. Това е несериозно! 2. автоматик - даваш газ и тя се оправя. Така се кара най-просто казано. 7000 обората да вдигне и да не превключи на мен не ми изглежда нормално, но и зависи колко време не е превключвала и дали си направил кикдаун 3. аз карам печка и оборотите се вдигат за секунди и падат на 800 при мен. Този мотор и алтернаторът не би трябвало толкова осезаемо да усещат климатика. Не е 1.1 бензин като включиш климата и да е готов да загасне 5. баланс и нови гуми, странно да си караш така колата 6. нови дискове и то хубави, за да не криви общо взето е спрял да я поддържа преди време със съзнанието, че ще заминава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 10 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2019 (Редактирано) Реглаж, не баланс... Аз изобщо не бих стигнал до сервиз. Редактирано 10 Октомври 2019 от sweep Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hugsy Публикувано 10 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2019 (Редактирано) Преди 1 час, CVT написа: Собственика твърди че е набил над 10 хил. в нея, а не му работи скоростомера? И била на 180 хил. км? Внимавай много с такива писани яйца, че често се оказват запъртъци. Не говорим за тази първата от началото на темата. Тя не е фейслифт и я пропускам. Тази която гледам е на километраж около 260к. Иначе пак собственика твърди че е набил много пари Редактирано 10 Октомври 2019 от Hugsy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Groober Публикувано 10 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2019 34 minutes ago, Hugsy said: Здравейте колеги. Днес бях на първичен оглед на колата. Външно и по интриора почти няма забележки. До момента не съм карал автомат, така че и да е имало проблем аз не го хващам. Хареса ми как върви колата. На първо четене проблемите които има са следните: 1. Свети чек на таблото - не работи скоростомера ( според собствени е за смяна датчика за скорост и след смяната му ще се оправи и скоростомера и чека. 2. На D като газ до долу и не превключва май всеки път, или аз поне не разбрах. Оборотите си качиха до 7к и не превключи. Тука може би аз не знам как се кара кола автоматик. До момента винаги съм държал колата ми да е с ръчна кутия. 3. Леко клати наистина. Като я запалихме тръгна и климатика и задържа оборотите на 1100. Спрях климатика и паднаха около 900. Не знам дали е нормално. Леко се усеща че играе стрелката на оборотите, но мен лично не ме дразни. Не знам дали ще ми създаде проблем за в бъдеще. 4. Изолирани са някакви ламбда сонди - не знам колата колко броя има, но били изолирани 2 броя. Не знам с каква цел. 5. Леко са накъсани предните гуми - може би трябва баланс за сходимост. 6. Леко са криви предните дискове. При скорост около 100км се усеща. Може би при по-висока ще е доста повече треперенето на волана. Другата седмица ще я закараме в Д-Брос да я видят момчетата. Дано да не изскочи нещо фрапантно, защото колата много ми хареса Можи да пропуснеш тази кола, изглежда че не е поддържана. За вапросите: 2. Когато настъпиш колата, трябва да сменя предавките на високи обороти - като не смени какво става? Държи на обороти или бута на неутрална? И двата варианта са кофти и показват проблем с котията 4. Колата е с 4 ламбди сонди - две преди и две след катализаторите. Задните са само с цел екологий и при премахване на катализаторите се изключват за да не свети чек-а (с втулки се отдалечават от тръбата или софтуерно се спират от компутера). Да не работи скоростомера е срамно. Гумите и накладки е нормално да сложат такиви, който са износени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hugsy Публикувано 10 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2019 (Редактирано) Можеби е имал предвид точно тези 2-те след катализаторите. Каза, че ги е сменил, но пак са се працакали и майстора му ги е махнал защото се прецаквали от газовата. Колкото до оборотите на D - не рита, но като дадох кик даун и вдигна до 7000-8000 оборота и не смени предавката, а започна да удря в ограничителя. Иначе ако карам леко си сменя. Аз лично при кик даун не видях разлика между D и S. Но пак казвам може в мен да е проблема. Не съм карал автоматик. Иначе ще прежаля 100лв да я видят в D-Bross. Ремъците и ролките са сменени преди 40000км. Вериги - не знаеше за тях нищо. А и забравих да кажа. За разхода на масло каза, че доливал по 1л на около 6-7хил км. Не знам дали е нормално за този мотор. Редактирано 10 Октомври 2019 от Hugsy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 10 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2019 19 hours ago, DLS said: Успех с това начинание... Виждал съм коли с правени глави, нови бобини, комутатори, дебитомер, оправени клапи и вакум, свещи, всички датчици нови, сонди, картерна и т.н. не остава какво да се смени и пак тресат. В сервиза като идеш и обикновено ти казват, че колата е стара и така си работи, нищо й няма. Ама ако искаш на твоя отговорност нали да почнем да сменяме неща за проба... Ако работи по прицип добре и тук там има някоя пулсацийка може би има надежда да се оправи с бобини и свещи примерно, ама иначе аз не бих се хванал посмъртно на хорото. Между другото оцеляло 4,2 (досега само 2 такива съм виждал и пробвал) работи така, че не се усеща изобщо че има мотор. На някои хора не им пука за такива неща, то няма да се счупи Вече го правих на 4ф-ката, клатеше си стабилно првзния ход, даже и купето откъм шофьорското. Никой не можеше да разбере от какво, само глупави предположения. След смяна на вериги, тампони н амагарето и на двигателя и всички вакууми и гумени уплътнения по двигателя няма помен от клатене. Всичко е пърфект. 33 minutes ago, Hugsy said: Не говорим за тази първата от началото на темата. Тя не е фейслифт и я пропускам. Тази която гледам е на километраж 260к. Иначе пак собственика твърди че е набил много пари Дай линк към обявата, за тия проблеми цената трябва да е доста ниска. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Groober Публикувано 10 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2019 дори на пълна газ, трябва да се усеща по-грубата смена на скорости когато колата е на спортен режим. Нямам как да е сменил задните ламбда сонди с нови, освен ако не е пълен идиот. 1 л масло на толкова км е много добре но и доста малко вероятно Освен преди 40 000 км, преди колко години са сменени ремаците и роките? И тях ще трябва да смениш. Това за скоростите не е нормално, а те са скапи, много скапи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hugsy Публикувано 10 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2019 Сменени са преди 2 години ремъцитв и ролките. Колата я няма в момента на обява. Цената е 7500лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Net_Master Публикувано 10 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2019 Не искам да бъда груб, но като отидеш да видиш още няколко такива “поддържани” се обади срещу малко повечко лев да ти дам една дето не е така “поддържана” 😂 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hugsy Публикувано 10 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2019 преди 51 минути, Net_Master написа: Не искам да бъда груб, но като отидеш да видиш още няколко такива “поддържани” се обади срещу малко повечко лев да ти дам една дето не е така “поддържана” 😂 Малко ми е над бюджета твоята. А и търся с газ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Net_Master Публикувано 10 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2019 Тя и другата ще стане ти над бюджета...Trust me Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ЦецоКолев Публикувано 10 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2019 Ужас. Колега, чистосърдечно те съветвам да не купуваш такъв гроб. Няма да ти носи кеф, само нерви. Това е типична мърлячеста кола. Не вярвай на глупостите "ааа, само едно кабелчеме прекъснато, ааа само едни гуми и трябват". Ако нямаш бюджет за добра кола, значи нямаш парички и за поддръжката и. Вземи нещо по-непретенциозно и съобразено с бюджета, няма срамно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bruce Публикувано 11 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2019 Не хаби време и пари да я караш в сервиз. Колата е дроб и ще си удвои цената още първия месец. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Net_Master Публикувано 11 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2019 Изкефи ме.........цитира N на брой проблема, от които някои са бая сериозни....... и накрая вика: "Ще я караме в сервиз, дано няма нещо сериозно... " 🤣 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hugsy Публикувано 11 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2019 Ами прежалил съм ги тия 110 лева за прегледа. Ще я видим. Ако ли пък не ще го мислим. Твоята наистина изглежда доста запазена. Единствено ме спира сумата. 9200+2000 и нещо за газ и отиваме на 11. А за 12-13 ще мина на S4 B7, която е доста по-нова като година и с 6 степенен автомат. Просто предпочитам по-евтино да взема колата и после аз да налея в нея някой лев (евентуално), като се има в предвид, че сам ще си осигуря частите, отколкото да взема по-скъпа кола и да се моля нещо да не се счупи понеже съм дал доста пари за първоначална инвестиция.Притеснява ме най-много автомата да не е съвсем здал багажа. Ремъците и ролките ще карат още. Дисковете и накладките са мъ сменени, както и окачаването не тропа. Нови са и предните амортисьори- марка Bilstein. Сменил си е казанчето. Антифриза е бистър(червен). Климатика е с нови радиатор и компресор. Само пустия му автомат ме притеснява много. Даже и веригите не са ми такъв проблем да се сменят профилактично. Ако има проблем с автомата ще го боря да сваля от цената. Като я прегледат в D-Bros ще пиша дали съм я взел или не и каква са казали момчетата за нея Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Net_Master Публикувано 11 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2019 То да си купиш S4 B7 за 12-13К е като да си купиш S6 C5 за 7-8 Ама нищо де, живи и здрави, дано намериш! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hugsy Публикувано 12 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2019 Искам да попитам някой правил ли е ремонт на автомата на S6. Четох, че кутията е 5HP24, но когато потърся информация за кутията излизат масово на BMW. Същата ли е кутията ? Колко би ми излязъл във финансово естество ремонт на такава кутия и къде в София бихте ме насочили ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 12 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2019 Има достатъчно за четене но за 5hp19: https://audibg.com/forum/index.php?/topic/176540-автоматична-скоростна-кутия-тип-zf-5hp19-проблеми-и-недостатъци/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 12 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2019 Oт 1500 до към 3.5к, в зависимост какво има да се прави и какво се смени. Ама явно наситина предпочиташ да възкресяваш мъртвец, отколкото да вземеш читава кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hugsy Публикувано 12 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2019 (Редактирано) Не, няма да възкресявам нищо. Просто искам да съм подготвен психически, понеже и понятие си нямам от автомати.А по обявите които съм звънял и колите, които съм гледал ми се обяснява, че имат проблем с автомата, ама се оправял за суми между 400-600лв Редактирано 14 Октомври 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hugsy Публикувано 12 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2019 Доста изчетох във форума за въпросната скоростна кутия. Та от прочетеното в мен възникна един въпрос. Дали е възможно кутията да буксува ? Така както буксува съединителя на ръчната скоростна кътия ? Понеже споменах, че не забелязах на D да превключва всеки път, ами вдигна до 7к оборота ? Може би буксува нещо ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts