Jump to content

Съпоставка между А6 С5 2.4 и А6 С6 /4F/ 2.4


Recommended Posts

Добре познаваш тази материя. Чудя се защо.

От реставрация до реставрация има разлика. Едно е да смениш консумативи, друго е да реставрираш частично, трето е напълно и всичко, което реално се налага рядко. Зависи от екземпляра. Ако търсиш най-евтините оферти, за да се хвалиш, че си хванал Господ за опашката, със сигурност няма да ти е лесно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 224
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

преди 13 минути, Deeper написа:

Да ми дадеш кръгче? :D:D:D

Дай и аз, като един виден наш колега, да ти предложа един challenge.

Предполага се, че или на 7-ми или на 8-ми сутринта ще съм в София.

Искаш ли да направим една "линия", ти с осмако, аз с 1.8Т и да видим каквааааа огромна разлика ще ми дадеш? Колата ми е само stage 1. Нищо друго не е пипано :D

Опитвам се да ти го набия в главата, но явно не подлежиш на наливане - не твърдим, че 1.8 е върха. Просто е удачен/по добър вариант за градска кола.

Не на празно, в нормалните страни (изключвам БГ) хората си взимат големи мотори, когато пътуват доста и на големи разстояния. Там вече се усеща разликата в обема.

Но да ми обясняваш, че в голям град V8 или 6 са по добър избор ... 

Тъкмо се чудех защо си комплексиран от отнемане на предимства, но сега си отговорих. Чипнато 1.8Т -  светофари, турбини, времена 0-100 - няма лечение. Това е хронично заболяване. Така преди време Цецо от форума си беше тунинговал 1.8Т-то на около 500-600 коня и биеше разни S/RS. Малко след това, както сподели сам, му писна да виси по сервизи, да ремонтира и реставрира и си купи заводски направена мощна кола, която няма да се разлети на пълна газ от София до Бургас. Както сподели и той, с течение на времето осъзна, че това, че с 1.8Т си победил RS, докато бучиш и се напъваш вътре, не прави 1.8Т по-яко за каране. Малко след това Ghostdog - друг яростен защитник на 1.8Т и 2.7Т, се отказа от проекта на своето 2.7Т и си купи М5 е39 - стокова атмосферка.

Ти само и единствено градско ли караш и само по светофарите ли се пънеш? Явно като стигнеш табелата и обръщаш назад. Нямам нужда от гонки, за да си доказвам колко върви колата ми. Предложих ти кръгче, понеже ако си карал 4.2 ще знаеш, че то не се купува за максимално кратко достигане от т.А до т.Б, стартове, гонки, дрифтове и не знам си още какво, а за неща, които са далеч от теб. Никой не си купува 2 тона лимузина, за да е пръв на светофара. Разликата в обема мога да я усетя както по нашите магистрали, така и при тръгване в града. За мен не е определящо каква огромна разлика ще ти дам. Определящото е комфортът, който изпитвам като карам осмак и 4 цилиндров продънен бидон, тъй като двата двигателя нямат нищо общо. За голям град V8 също си носи достатъчно кеф. Минусът му е, че харчи много и реално не е практичен там. Но това не го прави кофти за управление в града. 

Сигурен съм, че яко някой друг ти налива горивото, никога няма да избереш миксера. Избрал си го поради практични подбуди, но това не го прави ТОП оф дъ Топ в автомобилостроенето.

преди 14 минути, Deeper написа:

 

Искаш ли да направим една "линия", ти с осмако, аз с 1.8Т и да видим каквааааа огромна разлика ще ми дадеш? Колата ми е само stage 1. Нищо друго не е пипано :D

 

 

Ако ще и да ме биеш със Стейдж не знам си кой си, това не прави миксерът по-приятен за каране. Затова се нуждаеш от кръгче, за да съпоставиш сам.

Редактирано от 150hp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20 minutes ago, Deeper said:

хората си взимат големи мотори, когато пътуват доста и на големи разстояния. Там вече се усеща разликата в обема.

Но да ми обясняваш, че в голям град V8 или 6 са по добър избор ... 

В града големия мотор няма нито един недостатък освен разхода, всичко друго са само предимства. Дори 1,8Т НЕ става за града понеже не му се тръгва особено много от място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако говорим за разход, автомобила няма да се кара типично "градско", както упоменах в един коментар. В този смисъл мисля, че на фона на характеристиките на един 6-цилиндров /в случая, който обмислям quattro и автмоатик/автомобил това няма да е проблем. 

Съгласен съм с мненията на колегите, които твърдят, че целта на 6-цилиндровите двигатели далеч не е единствено и само ускорение и максимална скорост. А и аз не го търся в такъв обем. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 25 минути, DLS написа:

В града големия мотор няма нито един недостатък освен разхода, всичко друго са само предимства. Дори 1,8Т НЕ става за града понеже не му се тръгва особено много от място.

Това е така ... но е само едната страна на нещата.  Винаги съм смятал, че предавателните отношения на скоростите на 1.8Т не са оптимални. И по конкретно 1 и 2 скорост. Не е само до малкия литров обем на двигателя. Правя съпоставка с БМВ Е46 318i преди фейслифта. Къси скорости перфектно пасващи на двигателя. За градско каране беше идеална.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще си кажат пичовете с 1.8т, че го предпочитат, щото е евтин и непретенциозен. И пак говорят за дръпки, смучки, надувки и т.н. На голямата атмосферка (всичко над 4 литра, 2.8 не е голяма) друга му е идеята ама масово хората не го осъзнават. И все пак ако осмака е читав ще се гаври с 1.8 във всички дисциплини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, просто разликата е следната: Аз също имах 1.8Т. И със чип и без чип. Пробвал съм го и в различни купета и с различни версии на двигателя като мощност. Само че същественият момент е в това, че когато го имах, не съм се дул по темите, че съм направил по-як, бърз и добър избор от другите мотори и че съм хванал Господ за шлифера и няма нищо по-добро от това. Тогава направих практичен и разумен избор, защото се поддържаше относително евтино и харчеше задоволително. Но никога не съм си позволявал, само защото аз го имам, да го изкарвам незаменим и бест оф дъ бест на автомобилостроенето. Бях наясно, че не може да ми предложи почти нищо друго освен практичност и разумна поддръжка. Именно поради това, вече го нямам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но пък сега се опитваш да изпъкнеш с двутонова талига? 

преди 14 минути, ЦецоКолев написа:

 И все пак ако осмака е читав ще се гаври с 1.8 във всички дисциплини.

Тук сам си противоречиш ... ако бил читав осмака ... :D

П.П. към двамата братя по неволя:

Къде видяхте изречението 1.8Т е дъ бест?

П.П.1 Моето 1.8Т няма чип.

П.П.2 Позволи на някои от тук присъстващите да са се качвали все пак в двутонен осмак ;)

Преди 1 час, V8_lover написа:

Комплексираните миксери започнаха да си пънат турбинките от 0-100. 

Дефинирай "комплексирани миксери" ?

Преди 1 час, DLS написа:

В града големия мотор няма нито един недостатък освен разхода, всичко друго са само предимства. Дори 1,8Т НЕ става за града понеже не му се тръгва особено много от място.

Извинявай, но ти как тръгваш от "място" в града? 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 14 минути, Deeper написа:

Но пък сега се опитваш да изпъкнеш с двутонова талига? 

Тук сам си противоречиш ... ако бил читав осмака ... :D

П.П. към двамата братя по неволя:

Къде видяхте изречението 1.8Т е дъ бест?

П.П.1 Моето 1.8Т няма чип.

П.П.2 Позволи на някои от тук присъстващите да са се качвали все пак в двутонен осмак ;)

Дефинирай "комплексирани миксери" ?

Извинявай, но ти как тръгваш от "място" в града? 

 

С нищо не изпъквам, това са си твои проекции. Давам на автора още една възможност, освен незаменимия 1.8Т. Не е нужно да сме видели изречението, че 1.8Т е дъ бест, достатъчно е да се усети посланието ти.

Щом 1.8Т-то ти няма чип, значи е още по-голяма трагедия и въпреки това пак му се кефиш. Пък не ти пречи и осмаци да го мериш. Странни критерии. Но е така като всяка вечер преди заспиване визуализираш 1.8Т и стартове 0-100.

Не знам дали си се качвал в двутонен осмак, но явно само с качването си си останал. Иначе щеше да имаш отговор на въпросите си.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То щото пазарът изобилства от читави 1.8т. Deeper, за теб качването в осмак вероятно означава отваряне и затваряне на предна дясна врата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

25 minutes ago, Deeper said:

Извинявай, но ти как тръгваш от "място" в града? 

След 3бр 1,8т в супер състояние вече тръгвам с лекота и без никакви вибрации с двутонното комби, не ме итнересува дали съм пуснал климатика или возя хора, нито дали тръгвам на баир. Леко и комфортно тръгване без никакви сътресения търся аз и затова карам коли с 18градски разход, това е цената на повече цилиндри и хидротрасформаторна кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Визуализиране, стартове, проекции ... 

Дюд, ти да не мислиш, че летиш на кораба от седморката на Блейк?

Некви фантастични изказвания правиш, а обсъждаме кораби на по 100 години.

И не, не се кефя на 1.8-цата си. Доставя ми удоволствие да чета измекярски изказвания.

Ще уточня що измекярски!

Живееш и работиш за една заплата. Да приемем факта, че си една идея над средностатистичният българин.

Опитваш се да вмъкнеш тук, че ако не е 6 или 8 цилиндров мотор, е на пълно безсмислен! 

Ок, деба и тази държава напреднала :D То по твоята логика, както и на тези 2-3 колеги изпъкващи с цилиндри, в България освен кораби всичко останало е за боклука?

Защо продължавате да настоявате да се излагате? Юзърите, които писаха за 1.8 в тази тема не са зациклили като вас "О слава тебе осмако наш".

Цъкаме си малолитражки, щот ни устройват. Тенекията е за превоз, точно толкова, че да не използваш такси или автобус. Опитвате се да бъдете масони? Демонстрирате имАне?

Фактите са следните. 4 цилиндров мотор- по евтин за каране и поддръжка. С правилна намеса върви добре. 6-8 цилиндров мотор- скъп за каране и поддръжка. 

6 цилиндров мотор на ауди, от въпросното поколение- не върви, гори, тече масло и т.н.

 

преди 2 минути, V8_lover написа:

То щото пазарът изобилства от читави 1.8т. Deeper, за теб качването в осмак вероятно означава отваряне и затваряне на предна дясна врата. 

Не ме категоризирай, моля!

Отивам да припаля карбураторчо, че на вън застудя, сняг запръска ... а парЕ за нов Хакумулатор немА.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не установихме ли вече че 1,8Т е много по-икономичния избор? Тук спорим по моментите встрани от икономията, все пак е технически авто форум. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, Deeper написа:

 

Цъкаме си малолитражки, щот ни устройват. Тенекията е за превоз, точно толкова, че да не използваш такси или автобус. 

Фактите са следните. 4 цилиндров мотор- по евтин за каране и поддръжка. С правилна намеса върви добре. 6-8 цилиндров мотор- скъп за каране и поддръжка. 

6 цилиндров мотор на ауди, от въпросното поколение- не върви, гори, тече масло и т.н.

 

Цъкате си малолитражки, защото са практичен и разумен избор и може да си ги позволите, но в тях няма дух и емоция. Но това не ви пречи да ги врете навсякъде и да ги изкарвате №1. 6 и 8 цилиндровият мотор е по-скъп за каране и поддръжка, но няма нищо общо с малолитражката ти. Като тенекията ти е само за превоз, вземи си 1.9 SDI в купето на Поло - ще ти още по-тънко, а  дори тази въшка има мааааалко по-голям обем от 1.8Т.

 Значи 3.0и с 6 цилиндъра и 220 коня в купето на Ц5 не върви, но малолитражката 1.8Т 150 коня в същото купе върви. Браво.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, 150hp написа:

 Значи 3.0и с 6 цилиндъра и 220 коня в купето на Ц5 не върви, но малолитражката 1.8Т 150 коня в същото купе върви. Браво.

 

Значи да. 3.0 с 6 цилиндъра и 220кс върви по малко от 1.8Т 163кс с елементарни модификации, по евтини от маслото ти за скоростите. 

 

преди 4 минути, V8_lover написа:

Deeper явно е карал шестаци, оставени за скрап. 

Шестаци изобщо не ме радват. Куци коне 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като не те радват не ги карай. 3.0 е с коренно различен характер от 1.8 с модификации. Те не компенсират недостатъците му и липсата на кеф. 

1.8т 150 коня 4 цилиндъра не е куц кон. 3.0 6 цилиндъра 220 коня е куц кон. Шестаците с 220 коня и ръчни скорости са куци коне, но 1.8т 150 не е. След тази глупост на хилядолетието сами преценете има ли смисъл да се спори с този титан на малолитражната мисъл. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновен стоков тръц 150 с обикновена петачка ръчка е неприятно шумен на магистрала. 

Читаво направен тръц с 6 чка е позор за всяко 'пипано' Е60. Особено ако турбото на тръца е по-голямо. 

И гори прилично малко и на газ

 

Редактирано от Atlantis
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука всички са тунери и драг рейсъри, всеки пипа нещо, бута турбота, горивни карти, кулери, инжектори и т.н. и т.н.

Ся че има луди дето набиват луди пари в тръци да тръгне, има. И браво за ентусиазма, но не всички се стремим към напомпан 4 цилиндров миксер. 

 

И да знаете колеги, когато правите 'дръпка' с друга кола, хубаво е и другия шофьор да знае за нея, да не се окаже, че човека идея си няма, че някакъв тръц го е бил в града.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 42 минути, ЦецоКолев написа:

И да знаете колеги, когато правите 'дръпка' с друга кола, хубаво е и другия шофьор да знае за нея, да не се окаже, че човека идея си няма, че някакъв тръц го е бил в града.

Ти точно няма как да имаш идея :)

Преди 2 часа, V8_lover написа:

1.8т 150 коня 4 цилиндъра не е куц кон. 3.0 6 цилиндъра 220 коня е куц кон. Шестаците с 220 коня и ръчни скорости са куци коне, но 1.8т 150 не е. 

Предполагам, че лично имаш много наблюдения върху завиден брои 3.0 с ръчни скорости, А?

Глупост на хилядолетието е, че продължаваш да си упорит. Еле пък тоя умрялак 3.0. 

Пич, истината е една. И тя е, че повечето аудита не са спортни автомобили, а последното което предлагат е и съотношение-обем/кс/Нм. 

90% от останалите марки, със същите/подобни мотори вървят значително по добре...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...