lmihailov

Ауди А4 В5 2.8 V6 30v заслужава ли си?

Recommended Posts

В Испания по обявите има Сеат Ексео 1.8T 20v на цени около 5k евро.Не е Ауди,но е на платформата на А4 Б7,сглобявано в Марторел.Кола 2009-2010 г.

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, DLS said:

3бр съм имал лично аз, първото го купих преди 15години, запознат съм доста добре с възможностите на този титаничен мотор и то от времето когато бяха в нормално състояние :) 

Абе човек, аз пак да те попитам, как се достига тази сума от 5к лв за нещата, изброени по горе от FSH?

Мотора със сигурност не е титаничен.

Върви си доволно за обема и конете. Колата се усеща лека и подвижна.

Share this post


Link to post
Share on other sites

С риск да стана нагъл,ще повторя следната статистика,която казва достатъчно: 1994-2010-16

Share this post


Link to post
Share on other sites
47 minutes ago, ill nino said:

Абе човек, аз пак да те попитам, как се достига тази сума от 5к лв за нещата, изброени по горе от FSH?

Как си представяш тунинг включващ подковане и друга турбина за по-малко пари? В гаража, ръчен труд и каквото стане ли? Тоя мотор като го отвориш за биели и лагери да не би да плеснеш после старата разтропана глава без да я направиш? Кулери, работа после, ремап 600лв с късмет. Това за 5к даже няма да стане. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Главата на тоя мотор се ревизира за 200-300лв. Ай стига драми.

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 21 минути, MAPTO7007 написа:

С риск да стана нагъл,ще повторя следната статистика,която казва достатъчно: 1994-2010-16

 

Какво значи тая "статистика"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.8T се е вграждал 16 години в различни модели на VAG или поне това се разбира от 1994-2010 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Няма друг толкова успешен мотор на ВАГ,който да се монтира цели 16 години,в най-различни купета,задвижвания и т.н

 

Ауди:

А3,А4,А6,ТТ

 

Фолксваген:

Голф,Пасат,Шаран,Поло,Бийтъл,Бора

 

Сеат:

Толедо,Ибиза,Ексео

 

Шкода:

Октавия,Супърб

 

може и да пропускам,по памет го карам ...

 

п.п Петков,точно това казвам да ...

Edited by MAPTO7007

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minutes ago, Mustaka said:

Главата на тоя мотор се ревизира за 200-300лв. Ай стига драми.

Само новидигачите са ти толкова пари, общо излиза двойно и после се искат още едни пари докато се озове пак на мотора. Аз се чудя как още има хора, които си мисля че тунинг на база по-голяма турбина може да стане за под 5к  :) А още по-интересно ми е как потребител, който го купува с идеята да се вози по-евтино и да не плаща големи ремонти си мисли за такива тунинги? Тунинга е бездънна яма и наливането никога не свършва, почнеш ли кош на 20години шанса да платиш колата поне два пъти е сигурно 90%. Като свършиш с мотора ще трябва да оправяш измъчените спирачки, сърдинители, амортисьори, генерация, вече и кутиите почнаха да издъхват и цената им вече е двойна по моргите спрямо преди. Филма грам не си заслужава вече...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moтора си държи до 250 коня без проблем, стига драматизира.

Share this post


Link to post
Share on other sites
39 minutes ago, DLS said:

Как си представяш тунинг включващ подковане и друга турбина за по-малко пари? В гаража, ръчен труд и каквото стане ли? Тоя мотор като го отвориш за биели и лагери да не би да плеснеш после старата разтропана глава без да я направиш? Кулери, работа после, ремап 600лв с късмет. Това за 5к даже няма да стане. 

До колкото се сещам, ставаше въпрос за ревизия на мотор, не за бесен тунинг, м?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Стигнеш ли го ревизии и съживяване всичко е все едно вече, избора на читава кола има много по-голямо значение от разликата в цената на подръжката. Ако не нацелиш и 1,8Т да вземеш ще наливаш яко, затова е леко под въпрос това първоначално пестене и сметки колко имат смисъл изобщо. Тунинга изобщо не трябва да се споменава според мен.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Винаги V6 е бил по-скъп за обслужване/ремонт и каквото щете от 4 цилиндров мотор. Относно тунинга(нищо че е извън темата, защото автора изобщо не иска такова нещо)- 1,8т спокойно държи до 300к.с. със стокови карантии. И да, за под 5000 лв могат да се достигнат тия коне, и колата да е безпроблемна.

Edited by vladi

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 minutes ago, DLS said:

Стигнеш ли го ревизии и съживяване всичко е все едно вече, избора на читава кола има много по-голямо значение от разликата в цената на подръжката. Ако не нацелиш и 1,8Т да вземеш ще наливаш яко, затова е леко под въпрос това първоначално пестене и сметки колко имат смисъл изобщо. Тунинга изобщо не трябва да се споменава според мен.

Ти бясно бягаш от собствените си мнения.

До сега обясняваше, че минимум 5к трябват за тунинг, сега не го споменаваме изобщо ...

Що ли ми се струва, че последно си имал досег до такова дооооста отдавна?

FSH спомена ревизия за 800лв. Ти опна конеца с 5к.

Последно?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ревизията на главата е 1000лв с работа, тунинга за над 220коня е 5к и се кръстиш да се получи нещо безпроблемно.
Досег имам от 15 години с такива коли както вече споменах, все още притежавам също. Тия цифри са от опит а не фоумни басни.
Аз приключвам, вече ми доскучава да слушам една и съща плоча за 1,8Т от 10години, плочата не се изтърква, ама колите не са това което бяха със сигурност. Автора на темата да иде да покара едното и другото и веднага ще си прецени за какво му се дават пари и коя оферта е по добра като цена/кеф.

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!

Share this post


Link to post
Share on other sites

1000 лева е била преди 15 години. Сега за 500-600 лева се прави барабар със свирка от касиерката в шлайф базата.

Share this post


Link to post
Share on other sites

На автора му се дават пари за нещо евтино за поддръжка,  с приличен вървеж.

Препоръчвам му да се огледа в 1.8Т BFB, което е 163кс и с прост ремап отива на 200.

Другият вариант е BEX, със 190кс и прост ремап го праща на 200 и малко.

Основните проблеми по тези коли са маслени помпи, верига с обтегач и луфт в турбото.

Цена за маслена помпа с труд към 250лв.

Турбо-500лв ревизия със смяна на всичко по него.

Верига и обтегач-към 400лв по спомен...

Всичко останало е тънки пари.

Share this post


Link to post
Share on other sites

А4 с 1.8т може, евентуално, да се чувства пъргава само на предно 😂

С 800лв тунинг се правел. Я дайте линк да видим тая голяма турбина за 300лв ли, колко беше...

 

Ако избора е между 2.8 и 1.8т, ясно е че тръца печели, но аз като бивш собственик на 1.8т не бих си го причинил повече.

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 9 минути, petrishki написа:

но аз като бивш собственик на 1.8т не бих си го причинил повече.

Хайде извади еквивалент на този мотор. Говоря изцяло, вървеж, спрямо разход, газифициране, поддръжка и здравина.И без да караш с варела с маслото в багажника...

Иначе си прав, че с куатро не е баш пъргава без ремап и малко тунинг.

Edited by Prokopi90

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minutes ago, petrishki said:

А4 с 1.8т може, евентуално, да се чувства пъргава само на предно 😂

С 800лв тунинг се правел. Я дайте линк да видим тая голяма турбина за 300лв ли, колко беше...

 

Ако избора е между 2.8 и 1.8т, ясно е че тръца печели, но аз като бивш собственик на 1.8т не бих си го причинил повече.

Я ела на себе си и излез под мишниците на тъщата.

Що се правиш на по-глупав? Кой говори за тунинг бре?Реееевииизииияяя! Освежаване на мотора.

10 minutes ago, Prokopi90 said:

Хайде извади еквивалент на този мотор. Говоря изцяло, вървеж, спрямо разход, газифициране, поддръжка и здравина.И без да караш с варела с маслото в багажника...

Иначе си прав, че с куатро не е баш пъргава без ремап и малко тунинг.

Няма еквивалент, не и при ауди.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

В Испания ще са във възторг с АФН-а, ай стига глупости.

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
58 minutes ago, petrishki said:

но аз като бивш собственик на 1.8т не бих си го причинил повече.

Понеже го срещам няколко пъти (разочарованието ти от твоя екземпляр) ще уточня, че 1.8т в Б6/Б7 е най-сложния и скъп вариант за поддръжка.

А като говорим за кола, поддържана и купувана от БГ не може да очакваме нещо близко до заводското състояние.

 

Също е хубаво да се има предвид, че "кастъм мапинга" в гаража обикновено не е свързан с добри резултати....това е меко казано, защото съм виждал и адлер тунинг на 1.8т :)

 

Тунинг на 1.8Т в момента е безмислен, при наличие на 2.0т.....освен ако колата не попада в едни 10%, които карат на газ с големи турбини.

Подобреното газоразпределение и ниски обороти на 2.0т не мога да бъдат постигнати с двигател от 95-та година.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.