iveling@abv.bg Публикувано 2 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2020 (Редактирано) Здравейте колеги.Предстой ми покупка на А4 125кс 97г,комби някой може ли да сподели мнение за този автомобил,и евентуално за каво да гледам.Колко ще ми струва обслужването. Редактирано 2 Юни 2020 от iveling@abv.bg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SlaVy_ Публикувано 2 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2020 Разбито окачване,съединител течове от мотора, въпреки че е на възраст автомобила има части който са доста скъпи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iveling@abv.bg Публикувано 2 Юни 2020 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юни 2020 Автомобила е доста запазен за годините си,но ще се види в последствие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SlaVy_ Публикувано 2 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2020 Едно обслужване на този автомобил е от порядъка на около 500лв, колкото и да е запазен все пак надхвърля 20 години и гаранция ще има неща за смяна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
railfan Публикувано 2 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2020 Общо взето колегата ги е изредил отгоре, аз те съветвам да внимаваш и с течове от хидравликата и проблеми по турбото, че и там ремонтите никак не се евтини. Тествай максимално, за тропания, притрисания, при по - висока, при по-ниска скорост, може да я закачиш на ВаГ да видиш дали дава грешки някакви. Провери и климатика. 😁 И ако се стигне до покупка - задължително смяна ролки, ремъци, гуми, масла и филтри. Приготвяш пари за покупката, още 500 за обслужването и още 500 за някакви ремонти ако изкочат такива в близко бъдеще. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 2 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2020 1.8 125к.с. е без турбо няма какво да му гледаш за него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 3 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2020 17 hours ago, SlaVy_ said: Едно обслужване на този автомобил е от порядъка на около 500лв, колкото и да е запазен все пак надхвърля 20 години и гаранция ще има неща за смяна Толкова, ако трябва да се взимат дискове и накладки - още толкова. 17 hours ago, SlaVy_ said: Разбито окачване,съединител течове от мотора, въпреки че е на възраст автомобила има части който са доста скъпи Зависи по какви пътища караш, но при мен това си беше редовно.Лагери, карета, носачи - даже се научих сам да ги сменям. 15 hours ago, bobitur said: 1.8 125к.с. е без турбо няма какво да му гледаш за него. Дебитомери, пукнати клапани, ламбди, ОБТЕГАЧ... Да продължавам ли? Взимаш я за 2000 лева и даваш още 2000 и изобщо не е сигурно че ще е кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 3 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2020 (Редактирано) Труден за обслужване, и като е на много км. Се почва филма. Карах 1.8т куатро а3 и видях, то само да го вкарам в пътя надхвърлиха 2500 и главата беше за ревизия, но другия собственик да му мисли. Или 1.6 или дизел бих избрал. Трудно се намира читаво 1.8, без да гори масло под 300 гр. /1000 км. Редактирано 3 Юни 2020 от bobitur Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 3 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2020 Не става дума за 1.8т, а за ADR. той имаше нещо с бобините. Иначе не върви особено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teodor624 Публикувано 4 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2020 Преди няколко години имах същата, беше на 250к реални километра. Мой познат я беше взел от 1ви собственик в Германия 2006-2007 година и оттогава му седя в гаража. За година и половина при мен я платих още 1-2 пъти в ремонти и поддръжка. Това включва консумативи, ремъци, ролки и т.н.,дискове и накладки, амортисьори, окачване, тампони стаб. щанга и други дреболии, които се натрупаха. За мен тази кола не си струва освен ако не я вземеш от познат, който си сигурен, че я е поддържал, и няма нищо належащо като ремонти. За парите, които ще дадеш за поддържка, можеш да се насочиш към други модели и марки и да си вземеш доста по-нова кола. Ако все пак държиш на този модел, аз бих гледал поне да е facelift. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 4 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2020 Бензинов 1.6 или дизел се предлага. За мен е грешка това. 1.6 е по-голямо наказание от 1.8 във вървежа и е по-рядък. Дизела има един съединител с маховик за близо 1000лв с труда, едни дюзи, които се ремонтират за около 250 ле'а, течовете на масло пак ги има, има скъпа турбина, за която да се мисли, има скъпа вакуум помпа, за която да се мисли, има ГНП което може да тече или да е за скъп ремонт, има вауумни клапани и дебитомери за по една торба пари. Бензиновият вариант, с неговите си проблеми, е далеч по-малко рисков. Особено в толкова стар автомобил, при който един ремонт лесно може да стигне 50% от покупната му стойност. Ако ще се купува дизел, нека е най-умрелият 1Z, че там поне маховика е евтин и турбото не е толкова голяма грижа, спрямо VNT-то в 110кс. Според мен колегата правилно се е насочил към 1.8 атмосферка, въпреки, че е муден мотор. Останалото сте му го казали - 500 за обслужване + 500 за евентуални дребни ремонти, които могат да се появят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 4 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2020 1.6 може да е куц, но пък обслужвАне и данък е в пъти по евтино от 1.8 с турбо или без. 110 тди може да се сложи и твърд маховик и геометрията се чисти не е болка и течовете на гнп. То е ясно че ще е над 400-500х. Км. Да гледа интериора и външно да му допада. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 4 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2020 Прав си, че данъка и обслужването е по-добре при 1.6, не мога да го оспоря. Това обаче се случва веднъж в годината максимум, ремъците и ролките пък още по-рядко. На 1.8 разхода е по-нисък, а кола се кара всеки ден. От тази гледна точка говорих за 1.8. Иначе колегата като отиде да разглежда, може да се качи и да покара с двата мотора автомобили и да реши кое му е по-изгодно, спрямо колко шофира годишно. На дизела дори да му се смени маховика с твърд (което е пак по-скъпо от бензиновия съединител), останалите скъпи ремонти остават. Покупката на стар дизел бързо може да се окаже крайно неизгодна, особено в над 20-годишен автомобил на "над 400-500х км", както самият ти се изрази. Моята печка е далеч под подобен пробег и пак си иска нейното от време на време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 5 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2020 Изобщо не намирам смисъл в спора. Ако намери читава кола да я взима, независимо дали е 1.6, 1.8 или 1.8Т. Тези коли са на по 20-25 години, ще купи, каквото намери читаво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 5 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2020 Може би точно 1.6 е най-добрия избор. 1.8 хем не върви, хем гори много за спънатия си вървеж. Имам над 180 000 км с него и съм наясно какъв невървелник е. Особено в ниските обороти. Също по него има много неща които могат да помрачат всичко. А моя поне не гореше масло и блока беше здрав. Не познавам някой които да го е карал достатъчно и да е доволен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 5 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2020 1.6 e мнооого по-умрял от 1.8 във всякакви обороти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 5 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2020 1.6 в Б5 е само при седаните и е умрял от скръб. Много по-добре 1.8. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 5 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2020 1.6 съм виждал в Б7... Комби... С теглич... На метан! Не се ебавам, в БГ мобилето я имаше преди години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 5 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2020 Има 1.6 авант в б5 фейс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iveling@abv.bg Публикувано 5 Юни 2020 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2020 Здравейте колеги днес купих колата и останах доволен от вървежа,по байрите на Габрово и Търново,на пета се набира доста добре за 23 г кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 5 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2020 После не върял навеса, видяхте ли ве! А честито! И по баИрите яваш, петата на аутобаня. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 6 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2020 Здравейте колеги днес купих колата и останах доволен от вървежа,по байрите на Габрово и Търново,на пета се набира доста добре за 23 г кола. Честито, пускай снимки да я видим.Sent from my Pixel 3a using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
norwey Публикувано 7 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2020 И се казва "Наема" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts