Jump to content

покупка на А4 125кс 97г


Recommended Posts

Здравейте колеги.Предстой ми покупка  на А4 125кс 97г,комби някой може ли да сподели мнение за този автомобил,и евентуално за каво да гледам.Колко ще ми струва обслужването.

Редактирано от iveling@abv.bg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно обслужване на този автомобил е от порядъка на около 500лв, колкото и да е запазен все пак надхвърля 20 години и гаранция ще има неща за смяна 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето колегата ги е изредил отгоре, аз те съветвам да внимаваш и с течове от хидравликата и проблеми по турбото, че и там ремонтите никак не се евтини. Тествай максимално, за тропания, притрисания, при по - висока, при по-ниска скорост, може да я  закачиш на ВаГ да видиш дали дава грешки някакви. Провери и климатика. 😁

И ако се стигне до покупка - задължително смяна ролки, ремъци, гуми, масла и филтри. Приготвяш пари за покупката, още 500 за обслужването и още 500 за някакви ремонти ако изкочат такива в близко бъдеще.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

17 hours ago, SlaVy_ said:

Едно обслужване на този автомобил е от порядъка на около 500лв, колкото и да е запазен все пак надхвърля 20 години и гаранция ще има неща за смяна 

 

Толкова, ако трябва да се взимат дискове и накладки - още толкова.

 

17 hours ago, SlaVy_ said:

Разбито окачване,съединител течове от мотора, въпреки че е на възраст автомобила има части който са доста скъпи

Зависи по какви пътища караш, но при мен това си беше редовно.Лагери, карета, носачи - даже се научих сам да ги сменям.

 

15 hours ago, bobitur said:

1.8 125к.с. е без турбо няма какво да му гледаш за него.

 

Дебитомери, пукнати клапани, ламбди, ОБТЕГАЧ... Да продължавам ли?

 

Взимаш я за 2000 лева и даваш още 2000 и изобщо не е сигурно че ще е кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Труден за обслужване, и като е на много км. Се почва филма. Карах 1.8т куатро а3 и видях, то само да го вкарам в пътя надхвърлиха 2500 и главата беше за ревизия, но другия собственик да му мисли.

 Или 1.6 или дизел бих избрал. Трудно се намира читаво 1.8, без да гори масло под 300 гр. /1000 км.

Редактирано от bobitur
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко години имах същата, беше на 250к реални километра.
Мой познат я беше взел от 1ви собственик в Германия 2006-2007 година и оттогава му седя в гаража.
За година и половина при мен я платих още 1-2 пъти в ремонти и поддръжка. Това включва консумативи, ремъци, ролки и т.н.,дискове и накладки, амортисьори, окачване, тампони стаб. щанга и други дреболии, които се натрупаха.
За мен тази кола не си струва освен ако не я вземеш от познат, който си сигурен, че я е поддържал, и няма нищо належащо като ремонти.
За парите, които ще дадеш за поддържка, можеш да се насочиш към други модели и марки и да си вземеш доста по-нова кола.
Ако все пак държиш на този модел, аз бих гледал поне да е facelift.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензинов 1.6 или дизел се предлага. За мен е грешка това. 1.6 е по-голямо наказание от 1.8 във вървежа и е по-рядък. Дизела има един съединител с маховик за близо 1000лв с труда, едни дюзи, които се ремонтират за около 250 ле'а, течовете на масло пак ги има, има скъпа турбина, за която да се мисли, има скъпа вакуум помпа, за която да се мисли, има ГНП което може да тече или да е за скъп ремонт, има вауумни клапани и дебитомери за по една торба пари. Бензиновият вариант, с неговите си проблеми, е далеч по-малко рисков. Особено в толкова стар автомобил, при който един ремонт лесно може да стигне 50% от покупната му стойност.

Ако ще се купува дизел, нека е най-умрелият 1Z, че там поне маховика е евтин и турбото не е толкова голяма грижа, спрямо VNT-то в 110кс. Според мен колегата правилно се е насочил към 1.8 атмосферка, въпреки, че е муден мотор. Останалото сте му го казали - 500 за обслужване + 500 за евентуални дребни ремонти, които могат да се появят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.6 може да е куц, но пък обслужвАне и данък е в пъти по евтино от 1.8 с турбо или без. 110 тди може да се сложи и твърд маховик и геометрията се чисти не е болка и течовете на гнп. То е ясно че ще е над 400-500х. Км. Да гледа интериора и външно да му допада.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си, че данъка и обслужването е по-добре при 1.6, не мога да го оспоря. Това обаче се случва веднъж в годината максимум, ремъците и ролките пък още по-рядко. На 1.8 разхода е по-нисък, а кола се кара всеки ден. От тази гледна точка говорих за 1.8. Иначе колегата като отиде да разглежда, може да се качи и да покара с двата мотора автомобили и да реши кое му е по-изгодно, спрямо колко шофира годишно.

На дизела дори да му се смени маховика с твърд (което е пак по-скъпо от бензиновия съединител), останалите скъпи ремонти остават. Покупката на стар дизел бързо може да се окаже крайно неизгодна, особено в над 20-годишен автомобил на "над 400-500х км", както самият ти се изрази. Моята печка е далеч под подобен пробег и пак си иска нейното от време на време.:nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо не намирам смисъл в спора. Ако намери читава кола да я взима, независимо дали е 1.6, 1.8 или 1.8Т.

Тези коли са на по 20-25 години, ще купи, каквото намери читаво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би точно 1.6 е най-добрия избор. 1.8 хем не върви, хем гори много за спънатия си вървеж. Имам над 180 000 км с него и съм наясно какъв невървелник е. Особено в ниските обороти. Също по него има много неща които могат да помрачат всичко. А моя поне не гореше масло и блока беше здрав. Не познавам някой които да го е карал достатъчно и да е доволен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги днес купих колата и останах доволен от вървежа,по байрите на Габрово и Търново,на пета се набира доста добре за 23 г кола.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги днес купих колата и останах доволен от вървежа,по байрите на Габрово и Търново,на пета се набира доста добре за 23 г кола.
 
Честито, пускай снимки да я видим.

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • VBI locked this topic
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...