alexander alexandrov Публикувано 30 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2021 На фейса средната секция на фаровете нали е за светкавица? При мен и на дълги и на светкавица светва само лупата, средната секция изобщо не ми свети, какъв може да е проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 30 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2021 Като за начало,започни от крушките!Въпреки,че смяната им изисква да си нинджа с гумени ръце Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 30 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2021 Ще ги погледна, но ще е интересно съвпадение да са заминали и двете😁 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 30 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2021 На фейса средната секция на фаровете нали е за светкавица? При мен и на дълги и на светкавица светва само лупата, средната секция изобщо не ми свети, какъв може да е проблема? Ако си със завиващ биксенон най-вероятно средната секция ти е корнинг демек осветява завоя на ниска скорост.Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 30 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2021 преди 30 минути, chefoukr написа: Завиващи са фаровете да мислех, че самата лупа завива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TURBO_RS Публикувано 30 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2021 Преди 11 часа, Evgeni K. написа: По скоро имаш утечка според мен. Защо не си измериш консумацията на колата в покой. Ако си без босе, бих заложил на усилвателя. Там има едно проблемно реле. Колега с Босе съм и мерих за утечка и бих казал че колата в покой консумира съвсем малко даже не ми се вярва някакви мили ампери Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 30 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2021 прословутата вече клема под капака гледал ли си я? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 31 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2021 Така като гледам, тогава наистина акумулатора е пътник. Тока е добре. Ако клемата беше зле, тока щеше да е доста повече. Не пречи все пак да я провериш. За последно преди да го хвърлиш, може би да го пробваш с една товарна вилка. Също ако ти се занимава, направи пак един скрийншот на екрана, само че включи всички възможни консуматори. И го направи на загрял мотор, защото тогава регулатора сваля напрежението на заряд. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 31 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2021 (Редактирано) Не съм съгласен че е пътник. Колегата вече писа че е ходил да го проверят с вилка и е добре. След като пали няма защо да го хвърля. Даже и параметрите от BMS-a изглеждат доста добре за не чисто нов акумулатор: 4,2 милиома вътрешно съпротивление и 12,5 волта напрежение в покой - супер! @TURBO_RS, на колко години е акумулатора? Редактирано 31 Януари 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TURBO_RS Публикувано 31 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 31 Януари 2021 Акумулатора е на 5 години и 2 месеца - 6-та зима. Иначе клемата под предния капак имаше леко греене преди месец но я оправих ( кербовахме / кримпвахме я с хидравлична преса) сега е най студеното място от цялата кола ( термо камерата е супер готино нещо) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 31 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2021 ха, това е супер с термокамера да се проверява къде грее Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 31 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2021 (Редактирано) За над 5 години акумулатор числата са супер. Даже и падането на капацитета от 90 на 34 Ah е нормално. Обаче все пак провери за утечка, защото при занижен капацитет и по-малката утечка може да бъде проблем. Не трябва да е повече от 120 mA след като заспят всички модули. Също примери напрежението с волтметър на изгасен двигател веднага след като си карал колата поне 2 часа. Редактирано 31 Януари 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TURBO_RS Публикувано 31 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 31 Януари 2021 Утечката я мерих точно в тези граници е 80-120мА иначе веднага след каране мера 12.6-12.5 волта. Цялата работа тръгна от грешката за ниско напрежение. Иначе и преди и сега след няколко зареждания и каране извън града винаги си пали.😳 Явно студа преди седмица и каране градско ( под 10 км в посока си оказват влияние Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamzoff Публикувано 31 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2021 Здравейте.Имам проблем с MMI - излезе да ъпдейт на обаче имам СР на СД и незнам как да се оправи? Помощ.Изпратено от моят Alpha 20 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 31 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2021 Махаш СР-то (порше или някой друг дето прави тия магии) и си правиш ъпдейта. Въпреки, че MMI би трябвало да си работи и без ъпдейт ама така написано малко не става ясно какъв точно е проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 31 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2021 (Редактирано) Преди 3 часа, TURBO_RS написа: Утечката я мерих точно в тези граници е 80-120мА иначе веднага след каране мера 12.6-12.5 волта. Цялата работа тръгна от грешката за ниско напрежение. Иначе и преди и сега след няколко зареждания и каране извън града винаги си пали.😳 Явно студа преди седмица и каране градско ( под 10 км в посока си оказват влияние Сега ако го измериш сутрин преди да запалиш, трябва да е пак толкова. Иначе колко време след като изгаси двигателя измери че е 12,5 - 12,6 волта? Ако е след около 2 минути е ОК. Моя акумулатор е точно на 3 години, не е AGM и след около 2 - 3 минути пада на това напрежение и си остава на него. Иначе веднага след като я изгася е над 13 волта, но постепенно пада до 12,5 - 12,6: Редактирано 31 Януари 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 31 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2021 някой знае ли, ако сложа модул друг само за проба дали пали и се задейства CP, след това при връщане на моят си, ще има ли CP или само ще е записало грешка за такова, която мога да изтрия? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 31 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2021 Няма да се появи CP на твоя модул. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 31 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2021 благодаря много! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 31 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2021 Преди 6 часа, TURBO_RS написа: Акумулатора е на 5 години и 2 месеца - 6-та зима. Иначе клемата под предния капак имаше леко греене преди месец но я оправих ( кербовахме / кримпвахме я с хидравлична преса) сега е най студеното място от цялата кола ( термо камерата е супер готино нещо) Офф търся и аз някой от Енергото да я кримпнем наново мойта с хидравлична преса,ама няма Иначе и моята Varta AGM 90Ah на 5 години показва пак толкова остатъчни 34Ah.Миналата година ходих при приятел и ми я мери с уред на Bosch за акумулатори и каза,че е ОК,само иска зареждане.Ама и при мен се кара само основно градско по 3-4км и се налага да я слагам на зарядно през някой друг месец,пък колкот изкара.Честно казано не очаквах и толкова да ме изкара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 31 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2021 😁 Колеги,рамо за задна чистачка каква бихте препоръчали като марка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 31 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2021 Аз искам да попитам, понеже не ми е активно в менюто на мми нивото на маслото, когато го активирам, не ми излиза вертикала който показва нивото, демек не работи, може би защото такъв ми е сензора на картера.Може ли чрез подмяна с такъв който потдържа тази опция да се активира тази опция или трябва и окабеляване допълнително? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 31 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2021 И при мен го активирах,но не показва .В същото време през VCDS ми показва нивото в mm и явно датчика си го мери.Та не знам дали със смяна на датчика ще се реши проблема.По скоро другаде е проблема с това да не иска да го показва в MMI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamzoff Публикувано 31 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2021 Махаш СР-то (порше или някой друг дето прави тия магии) и си правиш ъпдейта. Въпреки, че MMI би трябвало да си работи и без ъпдейт ама така написано малко не става ясно какъв точно е проблема.Ами без да искам в зеленото меню като гледах и малкия нещо ме попита и цъкнах и греда. Как може да се излезе от това буутване без диск защото имам СР? А пък съм и далече от София. Изпратено от моят Alpha 20 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 31 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2021 Сваляш клемата на акумолатора,друг вариант няма докато не се вкара диск с ъпдейт... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts