Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 13


TURBO_RS

Recommended Posts

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

OEM ските са на 48. Други не бих си сложил. 

Такива камерки някой слагал ли си е че ме засърбяха ръцете ?

 https://bktuning.com/category/2470/audi.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Vasil82: можеш изофикс, не може да нямаш заготовките, може да нямаш планките. Намираш си ги с болтовете комплект и си ги завиваш. Вадиш седалката и гледаш под облегалката възможно най-високо.

 

бях с 19" летни, благодаря много, но ги смених с голямо желание, зимни и летни са ми 17" сега.

Зимните джанти са ми 17 J8 ET35 и определно седят по-добре, защото са почти наравно с калника. Летните са оем ЕТ45 J7.5 и си искат да бяха ЕТ25 за красота. Това вероятно нямаше да се хареса на лагер главини :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Vasil82 написа:

...

И още един въпрос нямам система isofix, като махнах седалката не видях и къде евентуално трябва да е планката. Може ли  да се сложи колата е комби 2006 г 

Аз си сложих ISOFIX, има си отвори с резби точно между двете седалки отзад, но са покрити с лепенки - махаш лепенките и ще ги видиш. Един съвет като си купиш ISOFIX планката в комплект с двата болта - стягай болтовете с динамометричен ключ за да не изрониш резбите. Монтажа е елементарен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак с динамометричен ключ за ISOFIX-a е малко прекалено, просто не трябва да се стяга хамалски :D

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е излишно с дн ключ, но е важно болтовете да са оригиналните, за да е сигурно, че ще издържат, по-добре да не се тестват никога, разбира се

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, zdrash написа:

OEM ските са на 48. Други не бих си сложил. 

Такива камерки някой слагал ли си е че ме засърбяха ръцете ?

 https://bktuning.com/category/2470/audi.html

 

Що пък реши, че ако не са баш ЕТ48, ще стане нещо. Отделно, че едно е ЕТ48 на 8J друго на 8,5J трето на 9J и т.н.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите, тези лепенки нещо съм ги пропуснал или не съм гледал където трябва. Ще махна седалката и пак че огледам. Относно джантите ако някой има за продаване 18 с ЕТ около 30 да свирка,бях си харесал един ротор ама ме изпревариха.

@OvivO мой приятел е с 19 вярно визията е супер ама не е за нашите пътища, затова се насочи към 18 като по оптимален вариант.

А според вас черни джанти на сив автомобил ще стоят ли добре или ще се "губят" в колата

И ако някой иска както колега @venko74 може да си покаже джантите пък може и тема да се направи ако не е проблем

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 44 минути, OvivO написа:

Това вероятно нямаше да се хареса на лагер главини

 

Т.е, има вероятност виенето от преден ляв лагер, което в момента чувам на моята, да е заради летните джанти, които сложих 7,5J ET28 ? Предполагам, ако лагерът си е в добро здраве няма да се разбие, но ако му е оставало малко, офсета на джантата го е довършил. Реално виенето започна около 3 месеца след слагането на джантите с малкия офсет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, Gangbango написа:

 

 Реално виенето започна около 3 месеца след слагането на джантите с малкия офсет.

Моите са поне от 50-60 хил.км и нямам проблеми с лагери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лагерите и с офсет по предписание се разбиват. Неправилен офсет би трябвало най-много да удря в лагерите от друга страна, но колко точно - нямам представа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То при мен се съчетаха няколко неща - сложих ЕТ28 и после свалих окачването с около 30мм, което променя и камбер-а в известна степен. Може цялата комбинация да го е довършила. Което ме навежда на мисълта, че сигурно ми предстои поредица от лагери за правене :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ме интересува дали на обикновените амортисьори мога да сложа по ниски пружини,защото не искам много да втвърдявам возията,правил съм го на друга марка но нз тук може ли да стане

Редактирано от Vasil82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тука принципите са както при останалите коли. Въпросът е колко ще изкара амортисьора с ниската пружина. Според мен ще му скъсиш живота бързо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес смених задните пружини (най-сетне ... та чакане за доставка, та една отказана доставка, та втора поръчка, та чакане малко и на майстора)
Та въпрос:
Майстора не ми каза да правя реглаж, та се чудя трябва ли?
Утре ще го питам ама ако някой колега знае ... Ще съм благодарен да сподели.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За какво да правиш реглаж, сменени са само пружини. Ако си куатро, иди да я погледнат за всеки случай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...