Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 13


TURBO_RS

Recommended Posts

На фейса средната секция на фаровете нали е за светкавица? 

При мен и на дълги и на светкавица светва само лупата, средната секция изобщо не ми свети, какъв може да е проблема? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

На фейса средната секция на фаровете нали е за светкавица? 
При мен и на дълги и на светкавица светва само лупата, средната секция изобщо не ми свети, какъв може да е проблема? 
Ако си със завиващ биксенон най-вероятно средната секция ти е корнинг демек осветява завоя на ниска скорост.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, Evgeni K. написа:

 

По скоро имаш утечка според мен. Защо не си измериш консумацията на колата в покой. Ако си без босе, бих заложил на усилвателя. Там има едно проблемно реле.

Колега с Босе съм и мерих за утечка и бих казал че колата в покой консумира съвсем малко даже не ми се вярва някакви мили ампери

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като гледам, тогава наистина акумулатора е пътник. Тока е добре. Ако клемата беше зле, тока щеше да е доста повече. Не пречи все пак да я провериш. За последно преди да го хвърлиш, може би да го пробваш с една товарна вилка.

Също ако ти се занимава, направи пак един скрийншот на екрана, само че включи всички възможни консуматори. И го направи на загрял мотор, защото тогава регулатора сваля напрежението на заряд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм съгласен че е пътник. Колегата вече писа че е ходил да го проверят с вилка и е добре. След като пали няма защо да го хвърля. Даже и параметрите от BMS-a изглеждат доста добре за не чисто нов акумулатор: 4,2 милиома вътрешно съпротивление и 12,5 волта напрежение в покой - супер!

 

@TURBO_RS, на колко години е акумулатора?

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумулатора е на 5 години и 2 месеца - 6-та зима. Иначе клемата под предния капак имаше леко греене преди месец но я оправих ( кербовахме / кримпвахме я с хидравлична преса) сега е най студеното място от цялата кола :) ( термо камерата е супер готино нещо)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За над 5 години акумулатор числата са супер. Даже и падането на капацитета от 90 на 34 Ah е нормално. Обаче все пак провери за утечка, защото при занижен капацитет и по-малката утечка може да бъде проблем. Не трябва да е повече от 120 mA след като заспят всички модули. Също примери напрежението с волтметър на изгасен двигател веднага след като си карал колата поне 2 часа.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утечката я мерих точно в тези граници е 80-120мА иначе веднага след каране мера 12.6-12.5 волта. Цялата работа тръгна от грешката за ниско напрежение. Иначе и преди и сега след няколко зареждания и каране извън града винаги си пали.😳 Явно студа преди седмица и каране градско ( под 10 км в посока си оказват влияние

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.
Имам проблем с MMI - излезе да ъпдейт на обаче имам СР на СД и незнам как да се оправи? Помощ.

Изпратено от моят Alpha 20 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махаш СР-то (порше или някой друг дето прави тия магии) и си правиш ъпдейта.

Въпреки, че MMI би трябвало да си работи и без ъпдейт ама така написано малко не става ясно какъв точно е проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, TURBO_RS написа:

Утечката я мерих точно в тези граници е 80-120мА иначе веднага след каране мера 12.6-12.5 волта. Цялата работа тръгна от грешката за ниско напрежение. Иначе и преди и сега след няколко зареждания и каране извън града винаги си пали.😳 Явно студа преди седмица и каране градско ( под 10 км в посока си оказват влияние

 

Сега ако го измериш сутрин преди да запалиш, трябва да е пак толкова.

 

Иначе колко време след като изгаси двигателя измери че е 12,5 - 12,6 волта? Ако е след около 2 минути е ОК. Моя акумулатор е точно на 3 години, не е AGM и след около 2 - 3 минути пада на това напрежение и си остава на него. Иначе веднага след като я изгася е над 13 волта, но постепенно пада до 12,5 - 12,6:

 

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой знае ли, ако сложа модул друг само за проба дали пали и се задейства CP, след това при връщане на моят си, ще има ли CP или само ще е записало грешка за такова, която мога да изтрия?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, TURBO_RS написа:

Акумулатора е на 5 години и 2 месеца - 6-та зима. Иначе клемата под предния капак имаше леко греене преди месец но я оправих ( кербовахме / кримпвахме я с хидравлична преса) сега е най студеното място от цялата кола :) ( термо камерата е супер готино нещо)

Офф търся и аз някой от Енергото да я кримпнем наново мойта с хидравлична преса,ама няма :( Иначе и моята Varta AGM 90Ah на 5 години показва пак толкова остатъчни 34Ah.Миналата година ходих при приятел и ми я мери с уред на Bosch за акумулатори и каза,че е ОК,само иска зареждане.Ама и при мен се кара само основно градско по 3-4км и се налага да я слагам на зарядно през някой друг месец,пък колкот изкара.Честно казано не очаквах и толкова да ме изкара :icon_biggrin:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз искам да попитам, понеже не ми е активно в менюто на мми нивото на маслото, когато го активирам, не ми излиза вертикала който показва нивото, демек не работи, може би защото такъв ми е сензора на картера.
Може ли чрез подмяна с такъв който потдържа тази опция да се активира тази опция или трябва и окабеляване допълнително?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен го активирах,но не показва :( .В същото време през VCDS ми показва нивото в mm и явно датчика си го мери.Та не знам дали със смяна на датчика ще се реши проблема.По скоро другаде е проблема с това да не иска да го показва в MMI:nixweiss:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махаш СР-то (порше или някой друг дето прави тия магии) и си правиш ъпдейта.
Въпреки, че MMI би трябвало да си работи и без ъпдейт ама така написано малко не става ясно какъв точно е проблема.
Ами без да искам в зеленото меню като гледах и малкия нещо ме попита и цъкнах и греда. Как може да се излезе от това буутване без диск защото имам СР? А пък съм и далече от София.

Изпратено от моят Alpha 20 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...