Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 13


TURBO_RS

Recommended Posts

Освен от опита с доста коли на като им смениш оригиналните части със  същите части купени пак от Ауди изкарват много по-малко.

Преди когато колите бяха с агренажни ремъци с този от завода Ауди даваше 180 000 км смяна, със следващите наполовина.

И истории от гаранционни оли като:

Има проблем с дизел който зимата не загрява, колата е в гаранция, човека отива в Порше, те му сменят термостата но пак същото. Пращат запитване до Германия, те отговарят, че е нормално. Но за да важи гаранцията трябва да му върнат оригиналният термостат което и направиха.

И тн

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

На 19.01.2021 г. at 9:49, Eng.Ivanov написа:

Здравейте, предстои ми смяна на акумулатора явно е сдал багажа....
Колата е А6 4F 3.0Tdi 171kw 2007 без старт стоп.
До сега колата е с Varta silver dynamic 110ah, 920a и той 2007г. В ауди казват, че това е акумулатора, намерих го между 250-270лв и мисля пак да взема такъв.

Вие какво ще ме посъветвате, защото едната от фирмите на които звънях задължително искат да ми пробутат AGM (Банер 105ah 950a).


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Тук нещо не се връзват нещата. Сигурен ли си че този Varta Silver Dynamic е от 2007 година? Питам защото колата ти е произведена 2007 г., а не е излязла от завода с него. Винаги излизат с Ауди щампован акумулатор.

 

Освен това според тази статия през 2007 г. още не е имало Varta Silver Dynamic: цък!

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, Vasil82 said:

@pe6koo в краката е сухо , мокро е под купето ама от предпазната кора не виждам нищо,а сега нямам къде да я вдигна да огледам отдолу. Четох че на комбито имало и друг съд вярно ли е? 

да не тече през А колонката и маркуча от люк, ако има колата такъв?

Този маркуч е изведен, като се отвори вратата и една дупка точно между двете панти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 46 минути, MachineSpirit написа:

Освен от опита с доста коли на като им смениш оригиналните части със  същите части купени пак от Ауди изкарват много по-малко.

Преди когато колите бяха с агренажни ремъци с този от завода Ауди даваше 180 000 км смяна, със следващите наполовина.

И истории от гаранционни оли като:

Има проблем с дизел който зимата не загрява, колата е в гаранция, човека отива в Порше, те му сменят термостата но пак същото. Пращат запитване до Германия, те отговарят, че е нормално. Но за да важи гаранцията трябва да му върнат оригиналният термостат което и направиха.

И тн

Не съм видял,Ауди официално някъде да пишат ,че  първите ремъци се сменят на еди колко си,а следващите на еди колко си.Пише смяна на ангренажен ремък примерно на 120 000км и толкоз.А това,че заради част поставена в Ауди ти отпада гаранцията,са пълни глупости.И ние караме гаранционни коли,и не само Ауди-та и за това не мога да се съглася по никакъв начин!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO нямам люк ,значи остава да е пуснато казанчето и да се стича.  В един от чуждите форуми говорят за друго казанче или какъв преливник за задната чистачка,която се оказа че  е пръска сега. Снощи махнах мокета над гумата да видя казанчето отпред е сухо и здраво, течност има над втората помпичка. Странното е че в купето мирише на течност ,а пода е сух. Някой свалял ли е казанчето лесно ли се маха. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 
Тук нещо не се връзват нещата. Сигурен ли си че този Varta Silver Dynamic е от 2007 година? Питам защото колата ти е произведена 2007 г., а не е излязла от завода с него. Винаги излизат с Ауди щампован акумулатор.
 
Освен това според тази статия през 2007 г. още не е имало Varta Silver Dynamic: цък!
 

На акумулатора има щампа с 03 07, при посещение в ауди Бургас казват, че това е акумулатора(в смисъл казаха, че дори и да е сменян е сложен същия понеже този бил за колата)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@lavatrice Това е ценно инфо за AGM акумулаторите, като гледам нещата като стойности се припокриват с тези на @OvivO. В предвид, че караш рядко колата 60% SoC е напълно нормално. Като покараш малко извънградско или ако го дозаредиш с изправител SoC ще се вдигне. Явно слагането на AGM акумулатор е добра идея за нашите коли, може би следващият ми акумулатор ще е AGM.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@VBI Аз реших да го погледна и заради алтернатора,преди в темите някъде се обсъждаше че трябва да зарежда на 14 волта и отгоре,а моя преди време го хванах да дава само 13,4 волта и бях се притеснил. Сега видях че си зарежда на 14,3 волта, явно според колко е нужно,толкова и зарежда,предполагам сега в студа трябва по яка зарядка....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 57 минути, Eng.Ivanov написа:


На акумулатора има щампа с 03 07, при посещение в ауди Бургас казват, че това е акумулатора(в смисъл казаха, че дори и да е сменян е сложен същия понеже този бил за колата)


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

И на него пише Varta Silver Dynamic???

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смениха ми маслото на кутията по следния начин...

Отвиха пробката и изтекоха около 4 литра. След което запалиха и изтекоха още около 2 и нещо. Доляха 6 и нещо, близо 7 и край. Не исках машинно точене, което гарантира 9 литра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@petio_venkov къде направи процедурата? Предполагам и филтъра с уплътнението си сменил, скоро и аз трябва да мина през още една смяна на масло на типтроника. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги има ли кодинг за сигнализацията на нивото на течността за чистачки , да я изключа докато се отстрани проблема 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@pe6koo Благодаря отново проблема беше както ти каза маркуча за задната чистачка се беше извадил от сладката под шофьора. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 21.01.2021 г. at 0:16, MachineSpirit написа:

Къде си гледал?

Примерно в сервизната книжка на Ауди  ,която се получава с всеки нов автомобил.Там пише "Смяна на ВСЕКИ 120 000км)Не пише нищо за първи,нито за втори км след смяна.Моята кола е обслужавана само в Ауди,и интервалите са еднакви,и  за първоначалните части,и за тези,които после са сложени при обслужване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой може ли да каже нещо относно тази грешка на шофьорската врата е. Каква защита се е активирана.

20210123_180423.jpg

Редактирано от Vasil82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 1/21/2021 at 3:24 PM, Vasil82 said:

Колеги има ли кодинг за сигнализацията на нивото на течността за чистачки , да я изключа докато се отстрани проблема 

както ти писах, в модул instruments cluster, добавяш 5 към кодинга или махаш, ако ти е активиран. Може и през long coding helper

B9900EDF-8038-4D6C-90A6-7060D784D76A.jpeg.c377adc2f5e672173b37943ae2686d03.jpeg

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO благодаря, намерих проблема и го отстраних, малко по горе писах  маркуча за заднта чистачка се беше извадил под краката на шофьора 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...