Jump to content

Претапициране таван


Evanko

Recommended Posts

Най добре е да си купите някакъв по плътен плат и след като изчистите дунапрена хубаво, да залепите него,защото стария плат като се изпере се разпъва и няма да можете да го напасните хубаво около люка.Аз така направих,купих си плат от килата за 5,6 лева и си реших проблема

+1

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • Отговори 115
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Моята тапицерия на тавана е увиснала, както на много от вас, съдейки от многото теми. Идеята ми е да не ползвам тапицер, но мисля че сам ще ми е трудно да се справя. Та търся хора, с подобен проблем, за съвместно демонтиране, претапициране и монтиране на таваните. Зговорна дружина ......... :flipoff:

даите gsm на някои майстор и цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://audibg.com/forum/index.php?showtopi...8&hl=ГеоНад 100000 варианта за

претапициране на салона Ви от

естествена, изкуствена кожа, дамаска и комбинации от трите

Ремонти на:

- увиснали тавани

- маншони скоростен лост

- волани - еърбег

- седалки на мотори

Смяна на детайли:

- протрити седалки

- дупки от цигара

- изцапано или скъсано

тел:0885912258,0885912295

София, кв.Гео Милев – ул.Хр.Максимов № 31

www.avtointerior.hit.bg

ICQ: 482861727 Това намерих колега,и ми се струват надежни.Аз утре отивам да ги проверя.

Редактирано от kirkata77
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Средно таваните варвят от 100 до 120-130 лв.с всички материали от маистора.В това число влиза и монтаж и демонтаж.

Редактирано от gosho_bs
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Средно таваните варвят от 100 до 120-130 лв.с всички материали от маистора.В това число влиза и монтаж и демонтаж.

:steinigung: аз днес я пиключих тази хамалогия. парички:

2кв.м. плат за тапициране -28лв.

1 кутия лепило(някакво от сорта на хелмевект безцветно,гръцко)-14лв.

1 широка шпатола-3.20лв.

1 широка четка за боядисване-3.80лв.

1 шише разредител-2.20лв.

общо :51.20лв. :hilezh:

през цялото време си повтарях: "с какво се захванах?!" :flipoff:

цялата цапаница,заради 80-100лв. за работата на тапицера(който си заслужава да иска толкова),сами си преценете дали да си ги спестите или да ги дадете.

п.с.колата е авант без шибидах.

наздраве на именниците :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
  • 2 months later...

Колеги, дайте идея от къде аджаба може да се намери плат с дунапрен за тавана. Освен теа , които ги има на всякъде а именно черен и бежов. Някъде , където има малко по-широка гама от разцветки. Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Колеги тавана го измайсторих, залепих го стана много красиво. Шибидаха го изкарах, разглобих го, претапицирах го, обаче се олях с разглобяването и махнах релси жила и тн. Сглобих го, вкарах го, и сега като го затворя в средното положение между двете отворени си щраква и остава хлътнал в задния десен край. Двете жила са за управление на левия и десния край на шибидаха. Тъй като хлътването е в десния край опитах с една отверка да издърпам дясното жило но то не помръдва да го е.. какво предлагате като начин за регулиране на това хлътване?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако нестава да се повдигне не го мъчи , пробвай да го свалиш от другия край за да се изравнят и после пробвай да го повдигаш чрез жилата

Сега ще ти кажа как аз регулирам моя шибидах

1.Сваляш мотора на шибидаха

2.С плоска отверка внимателно започваш да избутваш жилата така че шибидаха да се отвори в крайно положение (отворен напълно)

3.Закаш мотора към бутона и го натискаш докато изключвателя изключи все едно шибидаха е отворен напълно

4.Монтираш мотора и го подвързваш , стягаш всички болтове здраво за да не се получи разместване между жилата

5.Затваряш шибидаха чрез бутона , сега тука се получават разлики : например на друго ауди при тази процедура шибидаха се затвори перфектно , при мен обаче задния край остана леко вдлъбнат , ако и при теб стане така сваляш пак мотора и вече донастройваш чрез жилата задния край да се изравни

Важното е да местиш и двете жила с еднакво разтояние иначе се получава разместване .

Процедурата съм я правил поне 4-5 пъти на мойта кола и на други и винаги става перфектно . След реглаж никога не ми се налагало да го правя пак освен ако не свалям шибидаха ( за претапициране 2 пъти :))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Колеги,

аз това го правих преди 2 години. Няма нищо сложно. Като попитах автотапицер, цената която ми обявиха беше около 130-150 лвstupid.gif.

Та с моят кръстник се хванахме един ден. Купих от някакво магазинче същият плат за 20 лв и една кутия или 400 или 500 гр. обущарско лепило за 8 лв. После се смъкват всички дръжки лампиони и др такива, полека лека се отлепва тавана. Там където са лампионите и дръжките е най лесно да се счупи, но не е проблем, след залепянето на новата тапицерия нито се вижда нито увисва.

След като тавана е вече изваден, се почиства колкото е възможно от старият дунапрен, обилно се нанася лепилото и полагате платът. После слагате някви тежести по специално по чупките и оставяте поне 24 часа да залепне хубаво. След което се отрязват всички нужни дупки. Аз лично сложих после малко лепило на тавана за да се залепи кората обратно, но не е 100% наложително понеже сенниците и другите дръжки и лампиони си го държат доста стабилно. Най кофти се нагажда около лампиона по средата в предната част.

За колегите дето мислят да го свалят стария, изперат и пак да го лепят,мога да им кажа че то точно от прането увисва. Джамбазите вкарват някви морги тук, после едно пране основно + измиване на двигател и аре нова колата, да ама както казах изпират тавана и той увисва. Мисля че инвестицията от 28 лв преди 2 години си заслужаваше. Днес едва ли ще е повече от 40 лв.

Аз лично не съм много сръчен, но щом съм успял сам да си направя това, то и вие ще се справите. Под сам имам в предвид в домашни условия.

ПС. Не прочетох всички коментари, не знам дали някой вече е обяснил процедурата. Просто реших да споделя че и аз имам вече хубав таванdance.gif

Успех на всеки който ще се захваща с това начинание.

Весели празници.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой да даде акъл как се свалят само сенниците? :)/> Таванчето ми е претапицирано с хубав черен плат от предишният собственик,но сенниците не са и шофьорският е позацепен и е счупен единият му захват.

Редактирано от Deeper
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравейте колеги отчаян съм когато купих колата тапицерията на вратите беше увиснала и реших да я залепя  и всичко както му е реда но след известно време тапицерията почна леко, по-леко да се разлепя. Та въпроса ми е какво лепило да използвам за да издържи на високата температура. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига сте се ваикали смяната на тапицерията не е китайски писмо е не е лесно, но всичко по реда си.Първо ви трябва подходящт плат за мойта го взех от практикер има го в няколко расцветки и е от типа на велпапето от едната страна е мек и пухкав а от другата е с някакво покритие което позволява нанасяне на лепило.Ще ви трябва максимално голяма четка която може да влезе в кутията с лепило.Лепилото БЕЗОН КИТ мисля че е 700гр.Моята е комби и една кутия може да не ви стигне така че две по 14лв. броиката.Ако мислите да разлепите старата тапицерия и да я залепите отново забравете нищо няма да стане.За размера на плата, мерите горе доло с ролетката колко е ващия и като го копувате взимате с по 10см. повече от всички страни.Другото което ви трябва е половелизатор пълен с вода едно шише с разредител и сешоар по възможнност по мощен.Следва разглобяване на сенници, дръжки,корите на предното стъкло и пастмасовите коапаци на гредите, те се свалят заедно с корите на пода иначе не става.За долните кори, започва се от задните седалки,мисля че имаше тема някаде из форума как става.Да оточна че пиша за мойто ауди което е б4 авант комби без шибидах.Трябва ви и някаква маса по възможност да е по голяма за да може след сваляне на тавана да има каде да го сложите и да ви е по удобно.Следва махането на самия таван да пичове тавана е залепен за ламарината.Тука започва мъката но няма невъзможни неща, с макетно ношче и с ръка започвате да отлепяте и режете внимателно повече се набляга на натискането с  ръка ,внимателно от всички страни докато кората се  отлепи.Слагте я на масата почиствате изгорелия дунапрен с ръка  той е направо като пластелин.Следва почистване с разредителя и гледате да не е останало нищо от дунапрена иначе ще се получи подутина и няма да е добре.След това налагате плата така че да остане от всякаде по равно в повече от плата и в краищата на кората го фиксирате с нещо за да не мърда.Проблемните точки са плафоните или по точно то4но там има извивки и за да напаснете самия плат да легне точно по кората пръскате с половелизатора с вода и натискате с ръка,Когато лата е навлажнен е по лесно да се нагоди по извивката кадето са плафоните и следователно изсушавате с сешоара.Мисля, че схващате какво за какво говоря , като свършите с тази операция следва лепенето.За целта е по добре да сте двама.Залепянето започва отпред,нанасяте лепило по кората някаде около 30-40 см. и с помошника повдигате плата и го поставате върхо кората така че да пасне точно, като за орентир ползвате именно извивките на плафона .Извинявам се но е досто трудно да се опише с думи как става и ако някой не е разбрал нещо да пита.След като сте започнали с залепянето минавате от задната страна и по възможност по най бързия начин нанасяте лепилото върху кората и притискате плата, така на етапи и на участаци докато стинете до края.Трябва да се внимава да не се оцапате по ръцете и след това да пипате плата, сещате се какво ще стане.Аз нямах с какво но ако имате нещо като валяче ако нямате с ръка натискате докато се залепи, имаите предвит че точно това лепило дръпва доста бързо не е като нашето хелметекс.Следва исчакване лепилото да исъхне  започва изрязване на излишния плат и дъпките за дръжките и сенниците.Следва един оглед на плата точно над вратите а и на всякаде  дали лепилото е залепило добре ако не с малка четчица нанасяте внимателно лепило и пак претискате може да исползвате щипки за целта или нещо подобно.Следва по обратния ред монтирането и да не забравя лепило се слага точно там кадето е бил залепен самия таван,следва операцията по монтиране на готовия таван да се прави от двама човека и желателно е седалките да са покрити с нещо за да се избегне цапането с  лепило.И мисля че другото е ясно,монтиране на кори сеници, дръжки това е.Забравих да кажа още нещо става въпрос за плата да се внимава всмисал някой платове са много меки и действат като гъба и като се нанесе лепило то попива и избива от другата страна така че внимавайте.

Редактирано от hiroshi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Цитиране на предходен пост!

колега искам да те питам как разлепи тавана от ламарината че моя нещо ми се опъва Благодаря предварително :)

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...