auditos Публикувано 1 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2010 Най добре е да си купите някакъв по плътен плат и след като изчистите дунапрена хубаво, да залепите него,защото стария плат като се изпере се разпъва и няма да можете да го напасните хубаво около люка.Аз така направих,купих си плат от килата за 5,6 лева и си реших проблема+1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borislavkolev Публикувано 5 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2010 Моята тапицерия на тавана е увиснала, както на много от вас, съдейки от многото теми. Идеята ми е да не ползвам тапицер, но мисля че сам ще ми е трудно да се справя. Та търся хора, с подобен проблем, за съвместно демонтиране, претапициране и монтиране на таваните. Зговорна дружина ......... даите gsm на някои майстор и цена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kirkata77 Публикувано 5 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2010 (Редактирано) http://audibg.com/forum/index.php?showtopi...8&hl=ГеоНад 100000 варианта за претапициране на салона Ви отестествена, изкуствена кожа, дамаска и комбинации от тритеРемонти на:- увиснали тавани - маншони скоростен лост- волани - еърбег- седалки на моториСмяна на детайли:- протрити седалки- дупки от цигара- изцапано или скъсанотел:0885912258,0885912295София, кв.Гео Милев – ул.Хр.Максимов № 31www.avtointerior.hit.bgICQ: 482861727 Това намерих колега,и ми се струват надежни.Аз утре отивам да ги проверя. Редактирано 5 Декември 2010 от kirkata77 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gosho_bs Публикувано 5 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2010 (Редактирано) Средно таваните варвят от 100 до 120-130 лв.с всички материали от маистора.В това число влиза и монтаж и демонтаж. Редактирано 5 Декември 2010 от gosho_bs Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiril mitev Публикувано 6 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2010 Средно таваните варвят от 100 до 120-130 лв.с всички материали от маистора.В това число влиза и монтаж и демонтаж. аз днес я пиключих тази хамалогия. парички:2кв.м. плат за тапициране -28лв.1 кутия лепило(някакво от сорта на хелмевект безцветно,гръцко)-14лв.1 широка шпатола-3.20лв.1 широка четка за боядисване-3.80лв.1 шише разредител-2.20лв.общо :51.20лв. през цялото време си повтарях: "с какво се захванах?!" цялата цапаница,заради 80-100лв. за работата на тапицера(който си заслужава да иска толкова),сами си преценете дали да си ги спестите или да ги дадете.п.с.колата е авант без шибидах.наздраве на именниците Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rado_cerber Публикувано 16 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2011 някои ако ми триабла таванче имам идеално за ауди 80 седан Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AlphaMale Публикувано 6 Май 2011 Доклад Share Публикувано 6 Май 2011 Колеги, дайте идея от къде аджаба може да се намери плат с дунапрен за тавана. Освен теа , които ги има на всякъде а именно черен и бежов. Някъде , където има малко по-широка гама от разцветки. Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kompresor Публикувано 8 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2012 Колеги тавана го измайсторих, залепих го стана много красиво. Шибидаха го изкарах, разглобих го, претапицирах го, обаче се олях с разглобяването и махнах релси жила и тн. Сглобих го, вкарах го, и сега като го затворя в средното положение между двете отворени си щраква и остава хлътнал в задния десен край. Двете жила са за управление на левия и десния край на шибидаха. Тъй като хлътването е в десния край опитах с една отверка да издърпам дясното жило но то не помръдва да го е.. какво предлагате като начин за регулиране на това хлътване? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ice_man Публикувано 9 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2012 Ако нестава да се повдигне не го мъчи , пробвай да го свалиш от другия край за да се изравнят и после пробвай да го повдигаш чрез жилатаСега ще ти кажа как аз регулирам моя шибидах1.Сваляш мотора на шибидаха2.С плоска отверка внимателно започваш да избутваш жилата така че шибидаха да се отвори в крайно положение (отворен напълно)3.Закаш мотора към бутона и го натискаш докато изключвателя изключи все едно шибидаха е отворен напълно 4.Монтираш мотора и го подвързваш , стягаш всички болтове здраво за да не се получи разместване между жилата5.Затваряш шибидаха чрез бутона , сега тука се получават разлики : например на друго ауди при тази процедура шибидаха се затвори перфектно , при мен обаче задния край остана леко вдлъбнат , ако и при теб стане така сваляш пак мотора и вече донастройваш чрез жилата задния край да се изравни Важното е да местиш и двете жила с еднакво разтояние иначе се получава разместване .Процедурата съм я правил поне 4-5 пъти на мойта кола и на други и винаги става перфектно . След реглаж никога не ми се налагало да го правя пак освен ако не свалям шибидаха ( за претапициране 2 пъти ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
schoryto Публикувано 24 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2012 Колеги, аз това го правих преди 2 години. Няма нищо сложно. Като попитах автотапицер, цената която ми обявиха беше около 130-150 лв.Та с моят кръстник се хванахме един ден. Купих от някакво магазинче същият плат за 20 лв и една кутия или 400 или 500 гр. обущарско лепило за 8 лв. После се смъкват всички дръжки лампиони и др такива, полека лека се отлепва тавана. Там където са лампионите и дръжките е най лесно да се счупи, но не е проблем, след залепянето на новата тапицерия нито се вижда нито увисва. След като тавана е вече изваден, се почиства колкото е възможно от старият дунапрен, обилно се нанася лепилото и полагате платът. После слагате някви тежести по специално по чупките и оставяте поне 24 часа да залепне хубаво. След което се отрязват всички нужни дупки. Аз лично сложих после малко лепило на тавана за да се залепи кората обратно, но не е 100% наложително понеже сенниците и другите дръжки и лампиони си го държат доста стабилно. Най кофти се нагажда около лампиона по средата в предната част.За колегите дето мислят да го свалят стария, изперат и пак да го лепят,мога да им кажа че то точно от прането увисва. Джамбазите вкарват някви морги тук, после едно пране основно + измиване на двигател и аре нова колата, да ама както казах изпират тавана и той увисва. Мисля че инвестицията от 28 лв преди 2 години си заслужаваше. Днес едва ли ще е повече от 40 лв.Аз лично не съм много сръчен, но щом съм успял сам да си направя това, то и вие ще се справите. Под сам имам в предвид в домашни условия.ПС. Не прочетох всички коментари, не знам дали някой вече е обяснил процедурата. Просто реших да споделя че и аз имам вече хубав таванУспех на всеки който ще се захваща с това начинание.Весели празници. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Deeper Публикувано 27 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2012 (Редактирано) А някой да даде акъл как се свалят само сенниците? :)/> Таванчето ми е претапицирано с хубав черен плат от предишният собственик,но сенниците не са и шофьорският е позацепен и е счупен единият му захват. Редактирано 27 Декември 2012 от Deeper Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Soky Публикувано 20 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2014 Здравейте колеги отчаян съм когато купих колата тапицерията на вратите беше увиснала и реших да я залепя и всичко както му е реда но след известно време тапицерията почна леко, по-леко да се разлепя. Та въпроса ми е какво лепило да използвам за да издържи на високата температура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hiroshi Публикувано 21 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2014 (Редактирано) Стига сте се ваикали смяната на тапицерията не е китайски писмо е не е лесно, но всичко по реда си.Първо ви трябва подходящт плат за мойта го взех от практикер има го в няколко расцветки и е от типа на велпапето от едната страна е мек и пухкав а от другата е с някакво покритие което позволява нанасяне на лепило.Ще ви трябва максимално голяма четка която може да влезе в кутията с лепило.Лепилото БЕЗОН КИТ мисля че е 700гр.Моята е комби и една кутия може да не ви стигне така че две по 14лв. броиката.Ако мислите да разлепите старата тапицерия и да я залепите отново забравете нищо няма да стане.За размера на плата, мерите горе доло с ролетката колко е ващия и като го копувате взимате с по 10см. повече от всички страни.Другото което ви трябва е половелизатор пълен с вода едно шише с разредител и сешоар по възможнност по мощен.Следва разглобяване на сенници, дръжки,корите на предното стъкло и пастмасовите коапаци на гредите, те се свалят заедно с корите на пода иначе не става.За долните кори, започва се от задните седалки,мисля че имаше тема някаде из форума как става.Да оточна че пиша за мойто ауди което е б4 авант комби без шибидах.Трябва ви и някаква маса по възможност да е по голяма за да може след сваляне на тавана да има каде да го сложите и да ви е по удобно.Следва махането на самия таван да пичове тавана е залепен за ламарината.Тука започва мъката но няма невъзможни неща, с макетно ношче и с ръка започвате да отлепяте и режете внимателно повече се набляга на натискането с ръка ,внимателно от всички страни докато кората се отлепи.Слагте я на масата почиствате изгорелия дунапрен с ръка той е направо като пластелин.Следва почистване с разредителя и гледате да не е останало нищо от дунапрена иначе ще се получи подутина и няма да е добре.След това налагате плата така че да остане от всякаде по равно в повече от плата и в краищата на кората го фиксирате с нещо за да не мърда.Проблемните точки са плафоните или по точно то4но там има извивки и за да напаснете самия плат да легне точно по кората пръскате с половелизатора с вода и натискате с ръка,Когато лата е навлажнен е по лесно да се нагоди по извивката кадето са плафоните и следователно изсушавате с сешоара.Мисля, че схващате какво за какво говоря , като свършите с тази операция следва лепенето.За целта е по добре да сте двама.Залепянето започва отпред,нанасяте лепило по кората някаде около 30-40 см. и с помошника повдигате плата и го поставате върхо кората така че да пасне точно, като за орентир ползвате именно извивките на плафона .Извинявам се но е досто трудно да се опише с думи как става и ако някой не е разбрал нещо да пита.След като сте започнали с залепянето минавате от задната страна и по възможност по най бързия начин нанасяте лепилото върху кората и притискате плата, така на етапи и на участаци докато стинете до края.Трябва да се внимава да не се оцапате по ръцете и след това да пипате плата, сещате се какво ще стане.Аз нямах с какво но ако имате нещо като валяче ако нямате с ръка натискате докато се залепи, имаите предвит че точно това лепило дръпва доста бързо не е като нашето хелметекс.Следва исчакване лепилото да исъхне започва изрязване на излишния плат и дъпките за дръжките и сенниците.Следва един оглед на плата точно над вратите а и на всякаде дали лепилото е залепило добре ако не с малка четчица нанасяте внимателно лепило и пак претискате може да исползвате щипки за целта или нещо подобно.Следва по обратния ред монтирането и да не забравя лепило се слага точно там кадето е бил залепен самия таван,следва операцията по монтиране на готовия таван да се прави от двама човека и желателно е седалките да са покрити с нещо за да се избегне цапането с лепило.И мисля че другото е ясно,монтиране на кори сеници, дръжки това е.Забравих да кажа още нещо става въпрос за плата да се внимава всмисал някой платове са много меки и действат като гъба и като се нанесе лепило то попива и избива от другата страна така че внимавайте. Редактирано 21 Юни 2014 от hiroshi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokicha_88 Публикувано 19 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! колега искам да те питам как разлепи тавана от ламарината че моя нещо ми се опъва Благодаря предварително Редактирано 19 Юли 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 19 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2014 Разлепя се трудно.Помагаш си с макетно ножче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi A4 Avant B6 Публикувано 23 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2016 Моля помогнете с информация за сваляне на таван на Ауди А4 В6 Аvant? Ако можете стъпка по стъпка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване