bochko Публикувано 3 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2021 (Редактирано) Здравейте колеги,дойде време за смяна на маслото и се чудя какво масло да му сипя.Колата е в мен от 02.2020 Първия път му сложих 5w30 VAG long life lll Лятно време или когато е топло при палене чувам понякога как тракат обтегачите за 1сек. максимум 2 но когато е студено няма никакъв проблем.След като запаля не се чуват веригите.Може би съм за смяна на вериги и обтегачи но в момента няма как да стане..... Сега съм на около 12к км с това масло,тоест хващам хем зимата хем лятото и сега мисля да му сложа малко по гъстичко и да утихне това тракане с 5w40,какво е вашето мнение и какво ще ми препоръчате А6 4ф 2007 2.7bpp тди ръчка Редактирано 3 Февруари 2021 от bochko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 3 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2021 Може да утихне с по-гъсто масло, но това не решава проблема, а само изключваш алармата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 3 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2021 Колега, преди да си сменил маслото и заглушил евентуално обтегачите, може да направиш видео да чуем как тракат. Ако доказано са обтегачите, ще ми е интересно да си сравня шумовете от моя мотор с твоя, понеже и аз имам едно протракване, но само като е под -10 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bochko Публикувано 3 Февруари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2021 IMG_8653.MOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 3 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2021 Мерси! Чува се отчетливо тракането, но при мен явно е от друго естество. Може би повдигачите при много ниски температури при мен протракват за 1-2 секунди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 3 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2021 6 hours ago, bochko said: Здравейте колеги ... Сипвай 5w50 рейсингово ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CDYA Публикувано 3 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2021 На 15 000 и моите прищракват, по малко от твоите но се чуват. Пробвай с друго масло и не е караи 20-30 хиляди,че това масло става на чорба. От Ауди ако не ме лъже паметта бяха казали че до 2 или 3 сек било нормално. (Но не помня при 4F или 4G) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Briefs Публикувано 3 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2021 При мен почваха да тракат като стане маслото на 7000км и след като го сменя спираха, като е наливано хубаво масло. Щом още на 7000 се скапва значително, не ми се мисли на 25-30 какъв бливоч е. То затова с "longlife" веригите изкарват по 300к км, а ако си я обслужваш на 10-12хил съм виждал на 590к с оригиналните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bochko Публикувано 3 Февруари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2021 (Редактирано) А какво масло ще ми препоръчате(без кастрол и ваг)5w30 или 5w40 и какви спецификации да гледам Редактирано 3 Февруари 2021 от bochko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 3 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2021 @bochko DPF-а на мястото си ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bochko Публикувано 4 Февруари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2021 Доколкото знам е премахнат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 4 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2021 Този шум от повдигачи ли е или е заради обтегачите на веригите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 4 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2021 14 hours ago, bochko said: Доколкото знам е премахнат 5w40 по стандарт 505.00 ... Но както @CVT ти каза - не е решение на проблема @kikson1979 Вериги ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bochko Публикувано 4 Февруари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2021 Аз по-скоро си мисля че го прави от калпаво масло,щом го прави само в горещините и то не винаги а понякога,тогава това масло става много рядко и му се губи смазочното свойство.... а когато е студено си е по-гъсто и има по-добро смазване си мисля аз,защото за цяла зима почти не притрака,само 3,4пъти (когато времето беше топло) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CDYA Публикувано 4 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2021 Моят опит е с масло ОРИГИНАЛНО слагано в Ауди Бургас (черна бутилка Ауди IV 5W-30) но при мен почнаха да прищракват от 15-17 нагоре и то не винаги... Сега съм с Valvoline 5W30 да чукна на дърво гоня смяна и нищо не се е обадило....все още..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LEWLY Публикувано 5 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2021 А ако тракат (не винаги) на топъл мотор и никога на студен? Най-често се случва като карам на къси разстояния, загася я като е загряла и после пак запаля се чува леко тракане, но на студен мотор никога не съм го чувал?? И тракането не е чак толкова на железо, ами някак по-тихичко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 5 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2021 Не се самозълъгвайте с маслата, като смените вериги с обтегачи, ще установите, че не трака при никакво положение, няма студено няма топло. Въпросът е, човек да направи процедурата и да реши веднъж завинаги проблема с тракането на веригите. Няма масло и обтегач, които да могат да поемат разтегната с 1-2 см., че май и повече беше по спомен, верига. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LEWLY Публикувано 5 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2021 Преди 100к км са сменяни, колата в момента е на 320к Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 5 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2021 Тропкат щото лагерите и маслената помпа са поизносени... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 5 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2021 Преди 7 часа, LEWLY написа: Преди 100к км са сменяни, колата в момента е на 320к Тия вериги ги изкарахте кашкавалени. Знам няколко коли по на 400к с оригиналните вериги.Да ги смени човек на 200к, значи или е била още с оригиналното масло, или тия 200к са били "реални" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 5 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2021 Моите вериги ги смених на 300к по грешка. Нищо им нямаше. От вакум помпата тракаше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bochko Публикувано 5 Февруари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2021 Каква връзка пък има прищракването с вакуум помпата....не виждам логика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 5 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2021 (Редактирано) Беше се счупил единия шлиц и тракаше яко докато се намести. И нали всички философи освен за вериги за друго не са чували взех вериги. Като свалихме кутията се видя че единия шлиц се разхожда. А при свалена кутия и капаци да връщам вериги ми се видя неуместно. Между другото от този дефект обикновено като заклини отчупеното харче се къса вала и не е рядко срещан за съжаление, така че късмет до някъде. Редактирано 5 Февруари 2021 от zdrash Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 6 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2021 Зависи и от режима на каране. Ако е предимно на дълго всичко изкарва повече. Градското 3 пъти по-бързо съсипва всичко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 9 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2021 На 5.02.2021 г. at 19:17, venko74 написа: Тия вериги ги изкарахте кашкавалени. Знам няколко коли по на 400к с оригиналните вериги.Да ги смени човек на 200к, значи или е била още с оригиналното масло, или тия 200к са били "реални" Това, че ги знаеш тия коли на по 400 хиляди с оригинални вериги е добре, ама забрави да кажеш, дали тропат на студен и топъл старт. И никой не е казва, че са кашкавалени, просто колите предвид възрастта са в повечето случаи на по 500 хиляди и няма масло, което да компенсира разликите между нова и стара верига. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване