Yanis79 Публикувано 10 Май 2021 Доклад Share Публикувано 10 Май 2021 Здравейте! Искам да попитам за съвет относно как да се направи смяна на маслото в АСК. Досега всички оферти са за смяна с машина, никъде ръчно, както препоръчват от das auto service. От един сервиз пък ми казаха, да не го сменявам, след като незнам историята на кутията и евентуалната смяна ще повреди кутията...😐 Колата е Ауди а6 3.0 tdi quattro 233hp на 266000 км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 10 Май 2021 Доклад Share Публикувано 10 Май 2021 намираш ръчно някъде с оригинален ZF кит за смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 10 Май 2021 Доклад Share Публикувано 10 Май 2021 ръчно с помпа, трябват ти 5 литра, цедка и гарнитура Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yanis79 Публикувано 10 Май 2021 Автор Доклад Share Публикувано 10 Май 2021 Досега със масло на zf ми предложиха само в Джемини 4 (728лв), но там е пак с машина, както и в" 6+ " с motul (605лв) и "Дивалс" ravenol (480лв) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 10 Май 2021 Доклад Share Публикувано 10 Май 2021 ZF кит е макс 400лв, не включва само маслото. За смяна макс 200лв, но наистина е интересно къде в София го сменят читаво, на ръка и по процедурата на ZF. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yanis79 Публикувано 10 Май 2021 Автор Доклад Share Публикувано 10 Май 2021 Ако някой знае, къде го сменят по процедурата на zf, няма да е лошо да сподели 😃 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 10 Май 2021 Доклад Share Публикувано 10 Май 2021 Бах деба всеки сервиз с подемник, VAG COM и малко желание трябва да може да ти смени маслото на автоматика. Процедурата е като за идиоти правиш стъпка 1 после 2 и т.н. палиш гледаш температурата на маслото евентуално доливаш и това е общо взето процедурата на ZF. Ся драмата е, че масово повечето "майстори" нямат капацитета и желанието да следват процедури ... и се кара на око и усет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 10 Май 2021 Доклад Share Публикувано 10 Май 2021 Махаш картера и филтъра, пиеш кафе, монтираш нов филтър и картера с нова метална гарнитура. Наливаш ново масло през пробката докато прелее. Завиваш пробката и палиш мотора ( кутията ще изтрака докато вдигне налягане), оставяш да работи 10-15 мин. Гасиш, отвиваш пробката и доливаш докато прелее. Завиваш пробката и ресетваш кутията с vcds. Това е невероятната процедура по смяна на маслото и струва около 50лв за труд. А може да пробваш и на машина, да ти издухат клапаните и после да пишеш как при смяна на масло разбираш ли кутиите се чупели. Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 10 Май 2021 Доклад Share Публикувано 10 Май 2021 @zdrash: това при твоя майстор ли? Защото подобна цена е повече от добра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 11 Май 2021 Доклад Share Публикувано 11 Май 2021 Долива се на работещ мотор.Достачно е да има канал и сам може за макс 1час с кафетата да го смениш.Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 11 Май 2021 Доклад Share Публикувано 11 Май 2021 @chefoukr да така е - на работещ мотор се долива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 11 Май 2021 Доклад Share Публикувано 11 Май 2021 По докименти нема нужда от ресет и маслото трее да е стигнало 30-35 градуса по спомен . Иначе на новите дсг е измислено тЕрикатски. С odis пускаш некви помпи у кутията и тва изсипва сичко навън, после наливаш новото, обезвъздушаваш пак с odis ,грееш 35-40 градуса и бой 😁 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 11 Май 2021 Доклад Share Публикувано 11 Май 2021 (Редактирано) @zdrash Това с ресетването на кутията с каква цел е ? Градусите са различни за 5HP 6HP 8HP и т.н. ама то за това си има документация да се чете и следва На който му се чете ето я процедурата. Редактирано 11 Май 2021 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 11 Май 2021 Доклад Share Публикувано 11 Май 2021 при мен май няма ресет на адаптациите на кутията, значи без това ще е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 11 Май 2021 Доклад Share Публикувано 11 Май 2021 @P_PETKOV По документация за смяна на водна помпа и термостат муцуната трябва да се свали, ама става и без и парите за работа са 1/3 от цената на документалната процедура. Ресета е за да си направи по-бързо адаптациите кутията (Иво като няма пак е в бизнеса, така че който както си прецени). Първите няколко стотин км се усещат побутвания от време на време. За 80к км два пъти сменях масло (със ZF) - още е жива кутията. А и е добре да си измиете картера преди да го качите обратно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 11 Май 2021 Доклад Share Публикувано 11 Май 2021 @zdrash: "бинокъл"-ът сменял ли си, изтичали още около 2л, когато се свали той. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 11 Май 2021 Доклад Share Публикувано 11 Май 2021 На 400к.км бинокли гумички.Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 11 Май 2021 Доклад Share Публикувано 11 Май 2021 Без да искам да споря с който и да е, аз си имам теория, че ресета е доста важен. Ще го обясня така. Когато маслото се сбози, се наблюдава повишение на наляганията и времената. Нормално, в процеса на каране колата се нагажда на променените качества на маслото. Когато в един момент, му го смениш, то тези адаптации са неподходящи. Да, колата ще се нагоди, но трябва време и километри. А през това време според мен кутията се натоварва и риска нещо да се предаде е завишен. Затова, по-добре ресет, за да си работи по заводско налягане и време, да не стане фал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 11 Май 2021 Доклад Share Публикувано 11 Май 2021 Единствено трябва да се има в предвид, че при ресет на адаптациите с VCDS има опасност да се задейства имобилайзера на скоростната кутия (пише го в самото меню на VCDS и в TSB) и тогава трябва да се ходи до Порше за обучаване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 11 Май 2021 Доклад Share Публикувано 11 Май 2021 @OvivO не съм - нямаше в комплекта, а и последната смяна я правих защото се изплащих да не е глътнала антифриз, че беше цъфнал радиатора и вкарваше масло в антифриза. За щастие само масло изтече. Може би след още 100к ако е жива ще търся "бинокъл" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yanis79 Публикувано 11 Май 2021 Автор Доклад Share Публикувано 11 Май 2021 Добре де, някой ще каже ли в кой сервиз я правят смяната както трябва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 11 Май 2021 Доклад Share Публикувано 11 Май 2021 Вече си питал най-добрите, иди при тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 11 Май 2021 Доклад Share Публикувано 11 Май 2021 Във всеки сервиз в който имат подемник или канал и ръчна помпа (спринцовка) за масло. Питай в сервиза в който ходиш обикновено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 11 Май 2021 Доклад Share Публикувано 11 Май 2021 Не спринцовка, а помпа 3-5 литрова, така няма разлив и ти трябват 4.8 литра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yanis79 Публикувано 11 Май 2021 Автор Доклад Share Публикувано 11 Май 2021 (Редактирано) @kpematop Това, че ще сменя 4,8л значи че е частична смяна, нали? Ще трябва ли адаптация след това? Редактирано 11 Май 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване