Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

Ако е напълно същата добре, но така ли е и второ, ако е с по висок дебит няма ли да има разминавания, нали стандартно има определен дебит който трябва да се подава?

@OvivO в този случай смяната на филтър по правилната процедура би ли имала ефект?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сменял ли си горивния скоро? Ако е скоро и след това имаш проблем, може в сервиза да са объркали нещо.

Не сменяй горивен. Прочети колата за грешки и ги пусни тук. Допълнително може да свалиш датчика на ГНП и да снимаш какво се вижда. 

В кое населено място си?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@zdrash Имаш ли информация какво е необходимо за преминаване към чугунена помпа на фейса? Просто бодваш чугуна и излиташ или трябва софт, кабели, крепежи и т.н.?

В сервизната история на моята гледам, че са сменяли горивния филтър на 60к км и аз така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,забелязах,че ми играе нагоре надолу фланеца излизащ от предния диференциал на дясната полуоска.
Някой да е правил ремонт там?
Някой лагер ли е или втулка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

16 hours ago, OvivO said:

сменял ли си горивния скоро? Ако е скоро и след това имаш проблем, може в сервиза да са объркали нещо.

Не сменяй горивен. Прочети колата за грешки и ги пусни тук. Допълнително може да свалиш датчика на ГНП и да снимаш какво се вижда. 

В кое населено място си?

Пловдив, другата седмица имам час за диагноистика, ще кажа какво излиза. Мисля че е сменян преди 6к, но съм сигурен че не е по процедурата която описа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги подгрева на задното стъкло работи само в долната част,  някой може ли да помогне с идея как да го оправя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук продават конверсейшън кит и е описано с какво е по-добра CP3

https://www.darksidedevelopments.co.uk/products/conversion-kit-for-cp3-fuel-pump-2-7-3-0-common-rail-engines.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих нови сензори за ТПМС,защото два бяха фъснали,но като ги засече,кара 3 минути и ги губи.
Свалих всички антени на калниците и има захранване,има и маса,има и събуждащ сигнал отвреме навреме.
Къде може да е проблема?
Дали антената R96 е проблемна?
Набива следната грешка.
Датчиците са активни като ги засичаме с гумаджията с четеца.8c650067529ace5471a40862b7e8b1c3.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 10 минути, ники 125кс. написа:

Сложих нови сензори за ТПМС,защото два бяха фъснали,но като ги засече,кара 3 минути и ги губи.
 

Из сложих нови преди година и половина и е същото. Разликата е, че работят 9 минути. После рестартирам системата и си тръгват пак за 9. Иначе си показват коректно налягането и температурата. Ако намериш решение, моля да го споделиш. Аз си карам така и когато искам да проверя гумите си инициализарам системата. Понякога 10 пъти, ако пътувам далеч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще търся антена R96 ,да я сменя.
Слагам друг модул за ТПМС, с по стара версия ,,но там пък веднага набива грешка за четирите сензора на колелата.
А си работеше като го рртрофитнах идеално,ама предишниъе сензори бяха HUF.
Ама колкото и да са китайски боклуци тези сега ,няма логика да губи сигнала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ники 125кс.  Аз си мисля, че е от китайските датчици, но нямам време и нерви да търся проблема и си карам. Все пак винаги, когато пожелая мога да си погледна температурата и налягането. Веднъж даже спуках гума и веднага ми сигнализира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO на Делфи диагностика излизат 3 еднакви грешки с код p0087

- горивна магистрала/система налягане- твърде нисък, прекъсва.

- горивна магистрала/система налягане- твърде нисък, прекъсва.

- горивна магистрала/система налягане- твърде нисък, постоянно

Днес съм нямал никакви проблеми и със светещ чек, но не мигаше подгрева. Като изчистихме грешките, също. Но това за 20-на км. Предполагам пак ще почне.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 24.08.2023 г. at 10:13, Vasil82 написа:

Колеги подгрева на задното стъкло работи само в долната част,  някой може ли да помогне с идея как да го оправя

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Sion Коя помпа имаш предвид? Тази в резервоара електрическата, или механичната помпа за виско налягане? Така или иначе линк нямам, но намери някой, който да ти отвори резервоара и да провери цедката първо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз си чистих сам цедката, нямах и прашинка там. При мен имаше същите грешки за ниско налагяне, но аз съм с чугунената помпа. След сваляне, стенд и почистване на ГНП при мен се оправи.

 

 

Трябва да се хване какво точно е при колегата @Sion

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO ще видим като мина и през порше в сряда да видим там какво ще кажат..Че като гледам много неща явно могат да са.

Някаква добавка би ли имала ефект или няма смисъл да пробвам?

Редактирано от Sion
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги, някой случайно да е ползвал машинката за автоматично плащане (егнатиа пасс) на тол станциите в Гърция?

С една дачия нямаше проблем машинката, но с моята кола не иска да работи. Чудя се дали е от предното ми стъкло, защото е леко лилаво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...