Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

Vaico ползвах около година и половина и не съм имал проблеми.  На половина е на ОЕМ като пари.

Edited by zdrash
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Понякога пък става и с добро почистване на казанчето ама си е занимавка. Самият датчик явно образува слой корозия от там духа само студено залъгва електрониката и след почистване се оправя.

Link to comment
Share on other sites

Вчера моята бегачка ме изненада :)
вкарвам ключа и никой ... не светва нищо ама нищичко. 
Бях на паркинга на метро с едно кученце се забавлявахме в колата докато напазарят (останах с него в колата да го пазя).
Изключих колата извадих ключа изгасна таблото, после реших да завъртя и ... нищо .... а дори не бях излизал от колата
Потрес излизах влизах заключвах чаках да заспи не и не ... махнах клемата след 10-тина мин закачих и запали все едно нищо и е нямало 
грешки с VCDS от вчерашния ден няма 
има една за ключа но отпреди месец някъде и не се повтаря, само дежурната на мигача на дясната врата защото ги смених с LED преди 4 години (защо само на дясната става ... китайска му работа) и една на MMI което значи, че HDD има лоши сектори която е откакто съм взел колата.
Малко предистория - миналата година ми направи подобно но при 2-3 опита палеше и се усъмних в кормилната колона и махнах червеночерния кабел и нямах проблем. Тогава обаче пускаше радиото и светваха километрите и часа на таблото (сега не светнаха) имаше и записана грешка на моторчето на колоната (сега няма такава грешка).
Някой ако се е сблъсквал с подобно нещо (без записани грешки да не дава контакт и да не запали) да каже как е решил проблема?


 

Edited by Galin
Link to comment
Share on other sites

нито една лампа по таблото и мми дори не вкючва? 

Щях да кажа кормилна колона, но ако си махнал червено-черния кабел, тогава не е тя. 

Друг вариант е гълтачът - J415

Link to comment
Share on other sites

да нищо не светна ... само ключа се върти и толкова
и никакви записани грешки 

а ММI  може да се включи от копчето долу де и да се изключи, но ако е включено май не се изключи при вадене на ключа (сега като се замисля)... май ще се рови за тоя гълтач ... как се вади това нещо има ли клип или име, че "гълтач" ме изпраща в olx само

Edited by Galin
Link to comment
Share on other sites

На 19.02.2024 г. at 18:14, YGK написа:

Имам проблем с парното, духа само студено. Колата има към системата и печка. Смених термостат държи си 90 градуса източих цялата система и смених антифриза и проверих дали работят соленоидните клапани за купето и соленоидният четири пътен клапан към системата на печката. Вътре самите тръби, когато бърках с пръсти бяха със слой корозия и извадих цели парчета отлагания от тях. Явно старият собственик не я е карал с хубави течности. Търся решение на проблема. От какво може да е колеги ? 

Пипни си маркучите директно към радиаторчето, ако единия е по топъл от другия следователно е запушила радиаторчето на парното. Препоръчвам да се закачи на машина за почистване на радиаторчета и ще дойде парното, ако нямаш проблем със клапана под чистачките и клапите в таблото. Найстина по добрия вариант, но не рентабилен е да го смениш с ново, но ако имаш мизерии в цялата система пак ще го запуши.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Колеги днес пуснах профиктично всин скан на колата и ми се появиха тези грешки на 61 ви канал на battery manager 

02273 - quiescent current stage 2

02274 - quiescent current stage 3

02276 - quiescent current stage 5

02277 - quiescent current stage 6

Някакви идеи от какво може да са 

Link to comment
Share on other sites

не си карал колата много дни или само на къси отсечки?

Това са нива на паднал акумулатор. Не знам на колко години е.

Link to comment
Share on other sites

Акумулатора е на почти 5 години, да имаше няколко дни да я карам по малко из града. На дисплея на мми ми дава 100 % . Има ли повод за притеснение

И всички грешки са от един и същ ден

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Спря да ми се заключва волана. Колата е със Keyless,при натискане на стоп бутона някъде в таблото чувам някакво реле да "цъка",но нищо не се случва, а на фис-а продължава да ми излиза съобщението да го натисна за да си заключа волана. Известно ми е за много обсъждания проблем на кормилната колона,но нямам записана грешка, колата си пали и всичко друго си е наред. Знам че бая народ го изключи това заключване, ама ме дразни че не знам от какво е. Да съм касметлия и да се е прецакала колоната в отключено състояние? 

Link to comment
Share on other sites

Аз никога не задържам стоп бутона, за да заключа волана. Ти до сега си го правил ли?

Иначе:
Даваш контакт, за да си сигурен, че е отключен воланът. 
При това положение режеш червено-черния кабел, който влиза в модула на колоната и забравяш. И няма да ти се заключва воланът повече никога. 

Link to comment
Share on other sites

On 2/26/2024 at 2:33 PM, Galin said:

Вчера моята бегачка ме изненада :)
вкарвам ключа и никой ... не светва нищо ама нищичко. 
Бях на паркинга на метро с едно кученце се забавлявахме в колата докато напазарят (останах с него в колата да го пазя).
Изключих колата извадих ключа изгасна таблото, после реших да завъртя и ... нищо .... а дори не бях излизал от колата
Потрес излизах влизах заключвах чаках да заспи не и не ... махнах клемата след 10-тина мин закачих и запали все едно нищо и е нямало 
грешки с VCDS от вчерашния ден няма 
има една за ключа но отпреди месец някъде и не се повтаря, само дежурната на мигача на дясната врата защото ги смених с LED преди 4 години (защо само на дясната става ... китайска му работа) и една на MMI което значи, че HDD има лоши сектори която е откакто съм взел колата.
Малко предистория - миналата година ми направи подобно но при 2-3 опита палеше и се усъмних в кормилната колона и махнах червеночерния кабел и нямах проблем. Тогава обаче пускаше радиото и светваха километрите и часа на таблото (сега не светнаха) имаше и записана грешка на моторчето на колоната (сега няма такава грешка).
Някой ако се е сблъсквал с подобно нещо (без записани грешки да не дава контакт и да не запали) да каже как е решил проблема?


 

днес ново 20
месец мина никакви проблеми и грешки ... мъкнах си лаптопа в колата :) де ... пали си всичко 6 
днес на автомивката докато чаках си помислих:  може ли да не запали и не извадих ключа остана на контакт ... е не запали пак (след месец - голям полтъргайст се оказа проблема ... м@м@ муууууу)

опитах да прочета грешки - ЙОК ... батерията на лаптопа ми паднала (калитковска работа - той си е дъртичък и пада бързо на два дена го зареждах вчера ме домързя) ... Обаче след няколко въртенета запали все едно нищо и няма (без да откачам акумулатора) и у нас вече като заредих лаптопа
показа тая грешка на Address 05: Acc/Start Auth.      

1 Fault Found:

01176 - Key 
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 3
                    Reset counter: 142
                    Mileage: 283465 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2024.03.29
                    Time: 12:11:59


Някакви идеи от къде да започвам имате ли?

Edited by Galin
Link to comment
Share on other sites

Преди 20 часа, OvivO написа:

Аз никога не задържам стоп бутона, за да заключа волана. Ти до сега си го правил ли?

Иначе:
Даваш контакт, за да си сигурен, че е отключен воланът. 
При това положение режеш червено-черния кабел, който влиза в модула на колоната и забравяш. И няма да ти се заключва воланът повече никога. 

Някой път го заключвам от бутона,някой път го оставям да го заключи централното. Знам го номера с кабела,но моят волан в момента изобщо не се заключва,така че за какво да го режа? Също така защо няма грешка?

Link to comment
Share on other sites

@lavatrice: аз бих го резнал за всеки случай.

 

@Galin: бих като начало сменил батерията на ключа, ако не си скоро. Но то си записва, ако е слаба. Възможно е иммо-то да не засича ключа понякога или имаш екстра иммо от каското и то се ебава.

Link to comment
Share on other sites

Здравейте, наскоро ми излезе грешка с диагностиката свързано с ламбда сондата.На таблото не свети лампа за грешки. Колата е 3.2 ФСИ газ/бензин.

Някой може ли да каже в какво се състои проблема.


004503 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B2 S1 
               P1197 - 006 - Electrical Malfunction
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 391713 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2005.02.01
                    Time: 12:29:09

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Mass Air / Rev.: 0.0 mg/str
                    Temperature: 52.5°C
                        Engine Off
                    Time: 0.0 s
                    Bin. Bits: 00000100

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Колеги един бърз въпрос, моя салон е с Ел. Регулиране а ми изпадна рекаро което е ръчно има ли вариант да използвам моята рамка 

received_795441922454624.jpeg

received_792802109431032.jpeg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Здравейте. Имам проблем с потенциален теч на антифриз. За около 9-10К км отива от максимум до малко под минимум на казанчето. Като сменях свещи погледнах с ендоскоп и буталата си имат нормални въглеродни отлагания, в маслото няма антифриз и не мисля, че е глава. Прегледах каквото се вижда от маркучите и теч няма, но не съм разглобявал нищо за по-детайлен преглед. Автомобилът беше на сервиз за предно окачване и реглаж наскоро и ги помолих да погледнат. Казаха, че са я надули до работно налягане за няколко часа и не са открили теч. В същото време като си сменях маслото последно намерих няколко капки от нещо, приличащо на антифриз по дясната част от предната кора отпред. До където виждам там всичко изглежда сухо по радиатора и маркучите. 

Тук видях, че е коментирано нещо подобно, но като прегледах и следващите няколко страници не видях да е решено. Под колата не капе, предполагам просто е много слаб теч и се изпарява преди да се събере достатъчно. 

Ясно е, че ще се сваля маската да видим дали е там проблема, но ако имате насоки за познати проблемни места и уплътнения много бих се радвал ако споделите.

Link to comment
Share on other sites

има два тройника, които с времето започват да  сълзят. Единият се вижда лесно - над лявата глава пред шофьора. Другият е под турбото и там понякога капе върху генерацията и изпарява веднага. 
Друг вариант е да се губи през ауспуха или някъде около радиатора.
Погледна ли във V-то при масленияи охладител там дали няма локва?

Edited by OvivO
Link to comment
Share on other sites

@OvivO Благодаря за съветите. От предната страна на двигателя не виждам следи от течове никъде по съединения и маркучи, вчера пак огледах. За турбото... тя моята е 3.0TFSI (supercharger), но се извинявам, че не съм уточнил в предния пост. Във V-то не съм гледал, понеже трябва да махам компресора, но е добра идея да хвърля едно око като ровя пак. Около радиатора ще сваля пластмасите да погледна по-детайлно така или иначе, понеже заради онези няколко капки подозирам, че има малък теч там. През ауспуха силно се надявам да не излиза :D Първо заподозрях най-лошото (гарнитура на глава) и като сменях свещите огледах с ендоскоп - нямаше "мити" бутала. До колкото разбрах и топлообменниците в компресора може да протекат също - ако го свалям ще погледна.

 

Уикенда явно ще съм под колата, а не в нея :D Ще пиша другата седмица какво съм открил.

Link to comment
Share on other sites

Колеги от време на време левия тампон на двигателя набива грешка (по долу снимка) , не го прави постоянно повече като е пп хладно или влажно времето. Като му пусна тест с vcds няма грешка.  Идея от какво може да е или тампона заминава.

Screenshot_20240320_174508_Chrome.jpg

Link to comment
Share on other sites

Здравейте,

Не по темата но

от няколко дена имам проблем с медията. Музиката спря да свири, не си разпознава картата. Хадих при един майстор закачи я и каза, че  е преинсталация на софтуера(което се прави в Ауди) и  ще се оправи. Жената кара колата в ауди и там са и казали, че има проблем с Dash panel. Това на първата снимка е разпечатката от ауди. А на втората снимка е медията. Взех модул от интернет, който е с номер 8T2 035 666 H, а нашият е с номер 8T1 035 666.

DFDF06F3-8935-477E-B20D-397A82CAC1C8.jpeg

B5C3FA5C-5018-4FA4-A8A8-EBACB94AFC11.jpeg

Edited by gamzoff
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...