Jump to content

Смяна на дискове


ники 125кс.

Recommended Posts

Искам да попитам по-големи дискове и апарати от какво ауди ще паснат на шенкелите на 3.0 тди?

Трябват ли други супорти освен апаратите и т.н?

Мисля за 347мм отпред и 330 отзад, като на фейса, но ако стават апарати от А8 ще е екстра, а ако са пък и двубутални оше по-добре.

Въпроса е също, до колко мм. дискове и апарати ще влезнат 16-ки?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 97
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ето ти една тема. Забрави за 16-ки.

360мм дискове с двубутални апарати ти е бюджетно най-оптималния вариант, тама обаче не всички 17-ки ще влязат ;)

 

За 347мм има вариант с 4 бутални апарати, но цената им е меко казано висока ...

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега сега има обява в олх за 4 бутални брембота, които са идеални за ъпгрейд на 347мм диск. 550 лв гледам, че е обявата, изглеждат в идеално състояние. Аз взех такива преди месец за 700 точки и по закона на Мърфи оня ден се появи офертата за 550. Зариби се и ги вземай да сме еднакви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

330mm дори S6 което е с 385мм отпред е с 330мм отзад. RS6 е вече 356мм отзад.

Предни 347/360/385 вървят с 330мм задни.

 

п.с. Аз съм с предни от RS6 на 390мм задните ги оставих на 330мм и нямам драми.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И си сметни и 1 ремонтен комплект за тези апарати , че да няма драми :) Бричка бяха рекламирали преди бая време някаква фирма за рециклиране на апарати и мисля че и продаваха употребявани - отремонтирани . Поразрови се , морги има навсякъде , само незнам там където се захваща бракета дали няма да има разлика в захвата . 16" на А6 изглеждат смешно ,стоят и като подарени , извинявам се предварително ако някой се е засегнал . Аз съм с 345 предни и 330 задни . 

Eто 1 донор :)  https://www.cars.bg/offer/60228478f07ca436ab1f7152 

https://www.cars.bg/offer/5fdc9b5f7cbf8d17dd50d633   може и буриите да те заинтигуват :) 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде го засили към спирачки от RS6 там по-малки джанти от 19-ки не влизат :D

Предни дискове с накладки отиват към 3 бона ...

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С 321 спира перфектно, 347 предполагам ако теглиш нещо.

Не разбирам защо се набутвате за по- скъпи дискове и накладки на 3.0 тди. 

Преди 50к км смених предни дискове и накладки и задни накладки galfer от аутоплюс - никакви забележки нямам.

Редактирано от zdrash
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е ако си спокоен шофьор 321мм да са ок ама при една идея по-агресивно спиране еле пък няколко поредни пъти без време за изстиване на дисковете забрави ... това са два тона (ако не и повече, според зависи от броя пътници и багаж).

За да е всичко "точно" задните дискове са плътни при 321мм предни ... ама ауди си имат нещо като традиция да слагат неадекватни спирачки.

 

Читави спирачки и гуми може един път да ти потрябват ама да те спасят в дадена ситуация ;)

В крайна сметка всеки сам си преценя и те така.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както каза Petkovедин път ще ти потрябва.
Този който не е изпитвал чувството да натиснеш педала и колата продължава, се едно дисковете са намазани с масло няма да разбере защо слагаме по-големи.

Изпратено от моят SM-A225F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко добре трябва да спира колата зависи много повече от скоростта с която ще се кара отколкото колко тежи. При 200 км/ч например кинетичната енергия е 4 пъти по-голяма отколкото при 100 км/ч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е вярно, но в рискова / неочаквана ситуация (животно изскача на пътя) всеки сантиметър спирачен път е важен.... и да - стандартните 321 мм. спирачки на А6 4Ф са пълен ташак, туча въобще не спира (карал съм такъв 3 години преди бая време)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задни на 321мм няма. Иначе може и да може ама по-добре нидей. 

 

Много добре си прецени какво точно очакваш от спирачките. Ако гониш максимум от към ефективност спрямо наляти пари, то може би 4 буталните апарати с 347мм дискове отпред и 330мм отзад са идеалната комбинация. 360мм дискове също не са лоша опция, но там апаратите са двубутални (едностранни). 

 

В крайна сметка дори да минеш на 347мм отпред и отзад на 330мм с нормалните апарати пак ще имаш много по адекватни спирачки спрямо сегашните. 

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде на пролет като сложа на двутонната бангия 4 буталните брембота, ще я засиля с 435км/ч на Цариградско и ще снимам клип как спира................или как лежа в панделата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок,благодаря.  Предполагам че трябва да се сменят и предпазните пластини

Редактирано от Vasil82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За номер 9 ли питаш от тази схема?

Ако да, то провери за всеки размер парт номерата, но аз лично не бих занимавал дори да са различни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...