Jump to content

Ремонт на автоматичен багажник A6 4F


ники 125кс.

Recommended Posts


Здравейте !,сложих си ел. багажник от друго а6,но не съм махнал компонента на новия комфорт модул. Все още съм с моя модул,кодирах го за ел. багажник,но не мога да го затворя с копчето за затваряне на задната врата.Изчето всякакви схеми от руските сайтове,ауди уърд и тем подобни ,но не разбрах две неща.
Първо местата на две кабелчета(само предполагам къде са)и дали не се затваря от копчето,защото не съм сложил комфорт модула който си е с комплекта с булва К накрая.
Ще сложа снимка на схемата за моторчета,и на бутона за затваряне.
Първата е на моторчетата,втората е бутона Е406.04fc5f0ce3c03303f43b30bf48efbafe.jpg3ac6d798a0afa07f42c891d9c7a25bf8.jpg

Става въпрос за жицата която е лилаво с кафяво от бутона e406 и жицата са същия цвят от лявото моторче предполагам тези двете трябва да се свържат една с друга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето по-хубава снимка на схемата на бутона.
Гледах една схема за Q7 и там бяха различен цвят,но съвпадат пиновете 2 на бутона с 5 пин на левия мотор.
Също ,трябва ли бравата на капака да е с 4 пина,защото моята е с 3 пина?d00e9d645d3a5ca05d4de9ae954e467d.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай си новия модул и махай СР. Точно така се държи неясно.

Ако вече има проблем с моторите, например се мъчат и не могат да затворят или отворят, пиши пак. И това има оплавия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр колега моят багажник несе отваря лесно постоянно се връща Ауди А6 2007 мъчисе моторчето кога отваря и затваря

Редактирано от mehalich@abv.bg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакам час за компонент,иначе се отваря и затваря от VCDS без запъване и спиране.

Монтирах и копчето на шофьорската врата,работи и то,но все още не затваря от там,заради компонента предполагам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, ники 125кс. написа:

Чакам час за компонент,иначе се отваря и затваря от VCDS без запъване и спиране.

Монтирах и копчето на шофьорската врата,работи и то,но все още не затваря от там,заради компонента предполагам.

От вратата само се отваря :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди време някой беше споменал за затваряна от дистанционното като го задуржиш.каква точно беше схемата? къде как с реле се подава импулс?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си го направих да се затваря като заключа колата ако е останал отворен :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще подскажеш ли малко къде е духа от лампата?

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ,днес ми махнаха компонента на новия комфорт модул.
Багажника вече се затваря от копчето отзад и си придърпва накрая бравата.
Всичко е наред и работи супер.
Трябва само да регулирам затварящия механизъм.
Сложих отметка на затваряне от кипчето на шофьорската врата в модула на вратата,но не иска да затваря от там.
Някой с инфо как става магията?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да го направиш да се затваря от копчето на вратата трябва да смениш самото копче като сложиш друго което има ход в двете посоки...като мисля трябваше и да се пусне един кабел от задното копче на капака.Мисля съм чел тук в форума някъде по темите :nixweiss: един младеж беше го правил  :).

Звънни ми когато искаш да ти обясня как да направиш да се затваря от ключа ;)

0894020101 Костадин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По темата викам да се включа и аз, че бая рових по тоя багажник докато го подкарам както трябва. Комфорт модула с буквата К има 2 допълнителни релета вътре които управляват машинката за придърпване. Май имаше и други липси в обикновения модул... може би е възможно ако се качи фирмуеър на модул с буква К, и се сложат допълнителните релета, да се получи нещо... Въпросните релета обаче са неоткриваеми. Понеже се наложи да сменям едното, поръчвах от алиекспрес(докато тествах дали работи, беше на летящ монтаж, укъси един кабел, и релето в модула ми думна :D) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Здравейте колеги, имам проблем с багажника на А6 2010 година авант. Видно е, че моторите се мъчат и не могат да вдигнат багажника. ОТварят 20 сантиметра и после пада. Разглобих корите отгоре и видях, че  моторите са два. Сега отварям на ръка, но не е удобно. Някой може ли да сподели каква е оправията? Смяна на моторите, замерване, ремонт? Нямам си и идея, ще съм благодарен на всякакви съвети! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Амортисьори.
Аз си играя с два чифта и с едните или иска помощ при отваряне или иска помощ при затваряне с другите.
Установих ,че като смажа стержена на амортисьорите започва да затваря сама.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло,всеки се надява да е от амортисьорите,но в крайна сметка почти винаги се оказва от "уморени" моторчета. Имам колата от 11 години. Още като я купих 2012 вече го имаше тоя проблем със затварянето. Сменях амортисьори,смазвах ги...не става. Преди 4-5 години смених моторчетата с чисто нови и всичко се оправи. Естествено цената си я бива. Колегата @Evgeni K. е писал по-горе че вече има начин да се лекуват, беше оправил неговата и се отваряше и затваряше много добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
На 13.05.2023 г. at 10:04, lavatrice написа:

смених моторчетата с чисто нови и всичко се оправи. Естествено цената си я бива.

Ако не е тайна колега, колко пари ти литнаха за нови? Впрочем моите ги отремонтирах успешно (за сега) и в момента са в период на тестване. Ако има някой колега с такива, които правят опит, но не успяват да повдигнат, бих могъл да му ги отремонтирам. Естествено напълно изгорели (което е много малко вероятно) едва ли бих успял да съживя, но пак мога да погледна. Тук говорим за моторчета от този тип: 

2011-2013 AUDI Q7 (4L) RIGHT PASSENGER REAR HATCH GATE DOOR TRUNK LIFT MOTOR  | eBay

 

Впрочем, чисто информативно, електрониката на точно тези мотори, на времето я правехме тук в Ботевград.

Редактирано от katsi86
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, lavatrice написа:

малко над 1400 лева

Леле, майко! Надявам се, че не си изхвърлил старите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте.

 

Потвърждавам, вече близо месец моторчетата работят безотказно. Броя ремонта за успешен! :zustimm: Ако има някой с подобен проблем, може да провери кое от моторчетата му не работи, като откачи конектора, който отива на самия мотор (не големия който влиза в синия/черния контролен модул, този който отива директно в мотора). За съжаление не направих снимки при ремонта на моя, но в него влизат само 2 кабела и не мисля, че е възможно да го объркате. След като го откачите правите опит да отворите или затворите вратата. Ако няма промяна в поведението, това е вашия не-работещ мотор. Ако изобщо не прави опит за затвори/ отвори, този е бил работещия. За самия ремонт, няма как да обясня с няколко думи, как се случва, защото разглобяването и после събирането обратно си е доста игра. Да го напаснеш всичко както е било, е важно, защото после не застава на позицията където трябва и багажника стои отворен от едната страна (разбрах го по трудния начин понеже не бях белязал всичко, което трябва при разглобяването на моя и се наложи да повторя процедурата). Проблема в общия случай е един електромагнитен съединител, който започва да приплъзва заради разтеклата се смазка, благодарение на силното слънце и разположението на моторчетата в тавана на автомобила. Почиства се, котвата се подравнява за да приляга плътно и се гресират редукторните зъбни колела с нова смазка. След това всичко работи безупречно за доста дълго време. По-интересното е, че дори да купите нови, не са защитени от горещината и разтичането на смазка по електромагнита. Втора употреба (гледам че са около 200 лв.) вероятно притежават същия проблем или са много близо до това да откажат да работят. За това, според мен най добрия вариант, е ремонт на съществуващите. Разходите за ремонта са минимални, и работят поне толкова, колкото и новите.Това от мен за сега.

 

Поздрави на всички!

Редактирано от katsi86
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен и двата мотора си работят. Амортисьорите са нови по спецификация за ел. багажник. Като станаха температурите над 20 градуса нито се отваря нито се затваря без да му помогнеш. Като е по-хладно няма проблеми. Прави ми впечатление обаче ,че доста често ключалката щрака по няколко пъти като тръгне да се отваря. Няма грешки по електрониката. Дали са уморени мотори (както е писал колегата) предвид ,че е 2006 колата или амортисьорите са дали фира пак. И подлежат ли на ремонт уморени мотори или нови на цената на Фиат Пунто.

Изпратено от моят M2101K9G с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, ivanparvan написа:

подлежат ли на ремонт уморени мотори

Потвърждавам - подлежат! Не си давайте парите за глупости. По-добре сипете гориво и си направете една разходка с любимото Ауди и който още ви е на сърцето ;) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...