Jump to content

Покупка на А7/А8/Q7 от Щатите/Канада


Recommended Posts

Здравейте, сериозно се замислям да взема някой от изброените модели, с 3.0 чарджър, но имам няколко въпроса относно избора там.

1. Прави ми впечатление че доста от А7-ците и Q7-ците са на пружинно окачване, което не ми става ясно дали е масово или има и такива на въздух. До момента не съм карал конкретните екземпляри на пружинно ама все си мисля, че ще е голяма каруца. Моля някой да се изкаже по тоя въпрос

 

2. При използването на един и същи мотор и една и съща кутия къде ще е разликата в поддръжката?

 

3. Има ли нещо специфично или фундаментално на което да наблегна или да избягвам при избора на автомобил от там?

 

4. Коя фирма бихте препоръчали, като посредник? За момента съм в кинтакт с Wincars, които доставят колите през Ротердам.

 

Гледам конкретно първо поколение Q7 фейслифт, А7 и А8 D4. По принцип клоня повече към Кю-то заради багажаи пространството ама малко ми идва старичко вътре и коренно различно от към екстри спрямо другите две пресложения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колите в Америка имат няколко недостатъка. Те са правени за пазара там и трябва да си останат там понеже качеството на материалите е по-ниско от това на колите за европейския пазар. Второ, дори и да си приличат много пак има разлики в компонентите и доста не съвпадат с тези за Европа и ако се случи нещо ще чакаш за части от Америка. Дилърите на части от там не доставят до Бг и ще трябва чрез познати да ти купуват и пращат до Бг. 

Има и едно предимство. Доста от частите с ФВ за взаимозаменяеми и можеш от Америка да си вземеш части за Ауди с тези на ФВ като цените са почти двойно по-ниски. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нищо такова, всички части специално за Ауди се продават и тук. Останалите неща няма и да ги коментирам нелепи са.

 

A7 по спомен е нямало опция за въздух.

За Q7 би трябвало да има.

 

Доста различни са и 3те коли.

 

Фейсиво А7 е най-технологичното от 3те

 

А8 D4 дори и фейслифт е технологично много назад.

 

Конкретното Q7 е малко странна птица спрямо останалите две предложения и е с най-дебела поддръжка, може да е с AISIN кутия, ама това трябва да се провери.

 

А7 и А8 ще бъдат с общо взето еднаква поддръжка. Изключваме въздуха при А8

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 49 минути, P_PETKOV написа:

Няма нищо такова, всички части специално за Ауди се продават и тук. Останалите неща няма и да ги коментирам нелепи са.

 

Човекът грубо бърка немските автомобили с тези от Корея и Япония. Затова отдавна казвам на близки и познати да не си докарват "жълт" автомобил от САЩ защото шЪ рИвът ама не ме слушат някои.

Това със заниженото качество пък направо ме стовари на земята от смях. Присмиваме се на американците, че са тъпаци и кравари, но всъщност при тях икономиката и търговията работят възможно най-близко до истинските правила на свободния пазар и се прилагат минимални държавни регулации.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, P_PETKOV написа:

Няма нищо такова, всички части специално за Ауди се продават и тук. Останалите неща няма и да ги коментирам нелепи са.

 

A7 по спомен е нямало опция за въздух.

За Q7 би трябвало да има.

 

Доста различни са и 3те коли.

 

Фейсиво А7 е най-технологичното от 3те

 

А8 D4 дори и фейслифт е технологично много назад.

 

Конкретното Q7 е малко странна птица спрямо останалите две предложения и е с най-дебела поддръжка, може да е с AISIN кутия, ама това трябва да се провери.

 

А7 и А8 ще бъдат с общо взето еднаква поддръжка. Изключваме въздуха при А8

Ами аз намерих инфо че има регулируемо окачване, както и на някои места че се предлага опционално с air suspension
Q7 има, но от американките които се продават тук в БГ си пише масово, че са на въздух и не ми става ясно дали изобщо се е предлагало, като екстра за тамошния пазар

Фейсово А7 няма да има бюджет за него, а и защо да е чак толкова по-напред технологично от А8...екстрите които гим в осмицата ги няма в 7-цата, която си е на база А6 4G

 

Q7 е по-семеен автомобил от останалите два, събира много хора и много багаж, а и аз купувам втора кола за извънградското пътуване и ме интересува баланса между комфорт и пространство. Вярно е че малко е старичка чисто технологично, но пък там мога да намеря най-запазен екземпляр от последните му произвдоствени години 2014/2015. Защо поддръжката ще му е най-скъпа...освен по-скъпите гуми и по-бързото износване на спирачките какво друго толкова ще оскъпи при положение че и на трите мотора е един и същ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом иде реч за префейс А7 то е на едно ниво от към технологии с А8 D4, което до края е било с MMI 3G

 

Q7 ще ти е по скъпо заради нещата които изброи и евентуално окачване, ама това с нашите пътища е нормално. Разбира се тоя камион ще лапа най много бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Q7-цата ще износва накладки и гуми значително по-бързо от А7, все пак е 2.2 тона, че и отгоре, в зависимост от екстрите. Задния прозорец на мен малко ми компрометира видимостта, но се свиква. Също 3ка бензин не ми се вярва да докарва едноцифрен разход на гориво.

От друга страна позицията на водача ми харесва винаги! повече, в сравнение с всеки лек автомобил (на високо си е друго), голяма е, тежка, такъв джип винаги кефи ... а и го няма фактора, "аз по тоя път няма да мина, щото ще закачи отдолу".

Щом е за втора кола и ако по-високи  разходи за поддръжка не са проблем, бих гласувал за Q7-цата с две ръце.

 

ПС Ако ще се паркира в гараж, да се провери все пак дали ще се събере.

Редактирано от cokesucker
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, за Q7 разбрахме че накладки и гуми заминават по-бързо, но така и не ми стана ясно някой карал ли е такова на пружини, знае ли дали в Щатите/Канада има изобщо на въздух и какво друго е потенциално "скъпото" в обслужването на тоя камион, съпоставено с другите 2 модела. Друго което ме интересува е скоростните кутии. При Q7 фейслифта си е 8 степенен ZF, но какво е положението с А8 и А7?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А8 е със ZF без значение за кой пазар е.

A6/A7 са със ZF за Америка и S-tronic за Европа

 

Q7 нямам идея дали е със ZF или AISIN ще трябва да си намериш инфо ако те вълнува.

 

Тъй относно въздушните окачвания за Америка:

А7 4G няма въздух освeн S/RS модификациите 

А8 D4 е стандартно на въздух

Q7 e можело да се поръчва с въздушно окачване за Prestige.

 

За повече инфо тук.

 

image.png.bb42eea2af443baf893bb6e3548263be.png

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 28.08.2023 г. at 17:41, SeaKor написа:

Колите в Америка имат няколко недостатъка. Те са правени за пазара там и трябва да си останат там понеже качеството на материалите е по-ниско от това на колите за европейския пазар. Второ, дори и да си приличат много пак има разлики в компонентите и доста не съвпадат с тези за Европа и ако се случи нещо ще чакаш за части от Америка. Дилърите на части от там не доставят до Бг и ще трябва чрез познати да ти купуват и пращат до Бг. 

Има и едно предимство. Доста от частите с ФВ за взаимозаменяеми и можеш от Америка да си вземеш части за Ауди с тези на ФВ като цените са почти двойно по-ниски. 

Мислех си да пропусна коментара,но тъй като няма да го направя,защо пишеш неща които не са верни и заблуждават?Пълни глупости!

На 27.08.2023 г. at 18:19, bonevstiliyan написа:

Здравейте, сериозно се замислям да взема някой от изброените модели, с 3.0 чарджър, но имам няколко въпроса относно избора там.

1. Прави ми впечатление че доста от А7-ците и Q7-ците са на пружинно окачване, което не ми става ясно дали е масово или има и такива на въздух. До момента не съм карал конкретните екземпляри на пружинно ама все си мисля, че ще е голяма каруца. Моля някой да се изкаже по тоя въпрос

 

2. При използването на един и същи мотор и една и съща кутия къде ще е разликата в поддръжката?

 

3. Има ли нещо специфично или фундаментално на което да наблегна или да избягвам при избора на автомобил от там?

 

4. Коя фирма бихте препоръчали, като посредник? За момента съм в кинтакт с Wincars, които доставят колите през Ротердам.

 

Гледам конкретно първо поколение Q7 фейслифт, А7 и А8 D4. По принцип клоня повече към Кю-то заради багажаи пространството ама малко ми идва старичко вътре и коренно различно от към екстри спрямо другите две пресложения.

Аз карам А6 от там,с пружинно окачване и 19ки като не мисля да минавам на 20ки поради хубавите ни пътища!За мен вози доста добре и ти препоръчвам седана или а7-цата.Тоя джип си е за сектанти :):)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре пропусни другия път  и не се занимавай да оборваш твърдения от първа ръка  и от личен  опит. Все пак имаш общо с Буда и емпатия, а не да ползваш грозен начин за спор и етикети.  ; ) 

1) Твърдението за по-ниското качество идва от двама независими близки  service advisors на Fields  BMW и Audi Exchange , Highland Park. Когато си купиш ново БМВ или Ауди (а не тоталка , наводнена, или  rebild title  от Америка),  държиш се добре с персонала на  дилърите и пишеш отлични  ревюта след всеки сървиз на колата , тогава имаш достъп до супер replacement коли от цялата гама на Ауди  и пикантна инфо. 

2) Разчитайки на мнението на тези уважавани господа, не си внесох нито личното БМВ , нито Ауди-то. Разлика в компонентите на БМВ: задни светлини , предни светлини  с кодировки, скоростомер от mph to kph, американски софтуер към европейски, нав карти, радио честоти, сим карти, сат радио няма да работи, разликата в license plates  и др. За Ауди- почти същото с някои леки разлики

3) Познат чака вече месец част за колата си ( Мерседес 350 ) от Америка , закупена точно от WIN CAR. 

4) За взаимозаменяемост на частите лично съм си купувал от ФВ дилъри  и сменял на Ауди switch clutch ( cruise) control и diverter valve revision D 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1) Дай пак за качеството, че въобще не става ясно. Ама с директен пример А6 в Америка има еди каква си драма а същото е ок в Европа.

По точка 2 ... кай честно, че баш това те е спряло.

3) Каква пък е таз специална част или просто е поръчана от Америка щото при нас е по-дебела цената ?

4) Баф мааму верно ли част за ауди купена през VW дилър става на ауди ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

морският кОр си говори, защото мисли, че е интересен и ние нямаме ни най-малка представа, доматите с колците ги хапваме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно как обаче тия коли са правени в Германия :lol: Кодировките се сменят, стоповете се оправят, не е чак такава голяма драма. Всичко останало го има тук. Не говорим за японска кола тип Акура или Toyota 4 runner, които ги няма в Европа. Мотора е едно към едно с автомобил от Германия или Италия :) Аз за това и взех Audi q5, а не споменатите марки :) 

 

North Auto съм чувал, че са добре, в Хонда форума 2-3 души си внесоха през тях Acura и Pilot. 

 

AutobidCanada  и те са ок :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 2.09.2023 г. at 16:04, SeaKor написа:

По-добре пропусни другия път  и не се занимавай да оборваш твърдения от първа ръка  и от личен  опит. Все пак имаш общо с Буда и емпатия, а не да ползваш грозен начин за спор и етикети.  ; ) 

1) Твърдението за по-ниското качество идва от двама независими близки  service advisors на Fields  BMW и Audi Exchange , Highland Park. Когато си купиш ново БМВ или Ауди (а не тоталка , наводнена, или  rebild title  от Америка),  държиш се добре с персонала на  дилърите и пишеш отлични  ревюта след всеки сървиз на колата , тогава имаш достъп до супер replacement коли от цялата гама на Ауди  и пикантна инфо. 

2) Разчитайки на мнението на тези уважавани господа, не си внесох нито личното БМВ , нито Ауди-то. Разлика в компонентите на БМВ: задни светлини , предни светлини  с кодировки, скоростомер от mph to kph, американски софтуер към европейски, нав карти, радио честоти, сим карти, сат радио няма да работи, разликата в license plates  и др. За Ауди- почти същото с някои леки разлики

3) Познат чака вече месец част за колата си ( Мерседес 350 ) от Америка , закупена точно от WIN CAR. 

4) За взаимозаменяемост на частите лично съм си купувал от ФВ дилъри  и сменял на Ауди switch clutch ( cruise) control и diverter valve revision D 

Ами за моята А6 има абсолютно всички части,даже мога и аз да си поръчвам.Доста консумативи съм сменил,досега от днес за утре пристигат повечето.Незнам защо говорите подобни неща.А за това как може да не си купиш кола заради коментари на платени "експерти",звучи много нелепо.Съквартиранта си купи чисто ново БМБ сделано в Мексико,аз карам Ауди ауди 2014 правено в Германия с повече екстри.Неговата навигация го прекара с 1 час закъснение през Гръция...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вижте, идеята не е да се правя на интересен или да откажа някой да си купи кола от Америка, а тези с коли от Америка със здраве да ги карат. Споделих лично мнение , инфо от човек учил за това в колеж   и личен опит.  Че разбирате много и знаете за колите си е ясно, скъпи са и всеки си е направил домашното преди да си я купи. Аз моите  лични  коли придобити нови и с история не си внесох при преместването ,поради ред причини с трудности  с логистиките , после кодировки, смени стопове и др, да гледам аналоговия дисплей с MPH и тн и незнайно какви проблеми които могат  да изскочат в бъдещето , а камо ли   да препоръчвам такива , които са били тотална щета , наводнени, или с преиздаден талон след ремонт кой знае как направен.

Нещата не работят така  advisor  да  ми е показвал  инфо за всеки един модел и конфигурация. Там си имат база данни и съпоставима с тази от Европа показвала , че като цяло Американските коли са с по-ниско качество. Това е инфо събирано с години от ремонти, поддръжки , прегледи и тн. Макар че са правени в Германия , са правени за друг пазар с други изисквания. Там нямат годишни прегледи, TUV , а само един елементарен emission check.

За мерцедеса ще питам като го видя, но ако е заради тънката цена и затова да чака дълго , значи че в Америка ги има в пъти  на по-ниски цени и пак се минава през приятели, пращане  и чакане . Ако е така за Мерцедес така ще е и с другите германски марки.

За ФВ/Ауди вече писах  кои са частите, с които съм работил но ето пак долу. Изискваше се лична карта и вин , но на кола ФВ , за да се закупи от дилър на ФВ. С Ауди вин не ставаше. 

 

1) Audi/VW Clutch Switch - Genuine VW Audi 6Q0927189 A4, A4 Quattro, Beetle, Golf, Jetta, Passat, S4, & more Factory Genuine VW Clutch Pedal Position Switch

 

2) OEM 1.8 / 2.0 TFSI / TSI BOV OE VAG part number 06H145710D

Latest version, fits VW/AUDI/SEAT/SKODA with 1.8L and 2.0L TFSI and TSI engines . Original electrically controlled DV (divert valve) / BOV. Latest revision, no longer with diaphragm but with piston valve.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Играч, спри да се излагаш и да споделяш информация от "един приятел ми каза". Ти от позицията на аз чух, че така било водиш разговори с хора, които са внесли и карат такива коли. Няма нищо, което не се знае от първа ръка и коментарите ти са абсолютно безполезни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@SeaKor Сопри се. Явно си живял в Америка та айде кажи на колко сменят масло там ?

 

Иначе е супер яко да си вземеш кола с TUV и маргарина да е сменян през 30хил км. 🍻

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, sweep said:

Играч, спри да се излагаш и да споделяш информация от "един приятел ми каза". Ти от позицията на аз чух, че така било водиш разговори с хора, които са внесли и карат такива коли. Няма нищо, което не се знае от първа ръка и коментарите ти са абсолютно безполезни.

Честно , не знаех , че е трябвало да заверявам  нотариално споделена информация или да задавам серии от прокурорски въпроси на хората  с идеята , че авторитет с 10к мнения половината от които пропаганда да се купуват коли от Северна Америка ще иска след години.

 

Твоята първа ръка инфо коя е? Да не работиш в централата на Ауди или БМВ , където имаш достъп до базата им  данни? Или късаш печата с контейнерите с тоталките от Америка? Или си в логистиката с доставките. Ако е последното да не би виртуалния брояч да показа, че  10 човека  се отказаха да си поръчат тоталка от Америка , та се втурна неистово да защитваш покупка от там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, P_PETKOV написа:

@SeaKor Сопри се. Явно си живял в Америка та айде кажи на колко сменят масло там ?

 

Иначе е супер яко да си вземеш кола с TUV и маргарина да е сменян през 30хил км. 🍻

Лично съм виждал А7 на въздух, за твоя информация ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Q7 съм сигурен че има опция въздух в САЩ. Също така не можеш да си изключваш въздушните през жабката.

Редактирано от bob4estia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...