Jump to content

Колко градуса ви държи термометъра?


SpeedyMan

Recommended Posts

На мене ми държи около 90 градуса на дълъг път... тук-там пада на 88 и се качва на 92. В града днес ми вдигна на над 95 градуса... и се чудя дали това е нормално..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя е максимум на 80 градуса :ja: но перката си работи нормално сигурно датчика ми е каталясал а пък парното ми не е от най силните незнам кво да прая (отклоних се от въпроса извинявам се ) :ja:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами парното ми е доста добро.. вероятно си за термостат..

А аз подхванах тази тема защото в града като чакам на светофар доста бързо достига 95-98 градуса...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много странно, днес както карах падна на 85 градуса, то вярно, че беше по надолнище ама после си остана горе-долу в тези граници.

Термостата е сменян преди 2 седмици...

Другата ми Б4-ка май по-бавно вдига градусите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в града държи около 93 градуса(тогава включва перката), а извън града пада на около 85-88 градуса.

Б4 АБК мотор

Редактирано от Lube
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги я кажете от какво може да грее колата че нещо ме плаши. 1.9 ТДИ е мотора и миналата седмица като ходих към Варна датчика показваше между 90 и 100 градуса. вярно че датчика за перките е ш**ан и ги пуска на 100 ама мисля че това за дълък път няма значение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и мойто сега по жегите взе да работи на малко по-висока температура ама все пак си е ауди и си му имам вяра :hilezh: Ако му е жега ще си се оплаче - ще се размига , разтитка.... :huh:

mmtrance за твоя случай трябва колегите с такъв двигател да кажат ама си мисля че може и да е нормално.Щом перките си включват значи датчика им трябва да е ок.Термостата също трябжа да ти е добре , доколкото знам ако се прецака държи по-ниска температура , а не по-висока :D Най-много самия датчик за показанията на таблото да ти отчита малко по-висока температура

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами моята рядко превишава 90 и то съвсем малко.Колегата Милен също спомена че неговата приближава стоте градуса :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

усещам как ще лепна една термодвойка на блока и ще сравнявам показанията с тея на датчика на таблото, че нещо това табло само ме лъже май.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко градуса ви държи термометъра?

На мене ми държи ... и се чудя дали това е нормално..

А колко градуса ти е термостата?

И датчика на перката?

Може би от там да почнеш с въпросите... :hilezh:

И май там са и отговорите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

А колко градуса ти е термостата?

И датчика на перката?

Може би от там да почнеш с въпросите... :bia:

И май там са и отговорите.

Термостатът ми отваря на 89 оС

Перките ми се включват на 95 оС на първа степен (пробвано) и на 105 оС на втора степен (не е пробвано)

Стигал съм до 98 оС показания, при работа на място и при каране много бавно из града. Питам, защото ми се вижда странно, тъй като сменях термостат и не знам как трябва да се държи в това време на годината (не е много горещо още)

И си мисля, че може да не отваря на цяло този термостат...

Освен това сложих много концентриран антифриз... сега изтоках малко и налях 1.5 литра вода

Ето при мен до къде дигна по едно време.... Но това е моментно иначе се седи на чератата след 90

Ами показанията трябва да стигат до 105 оС мисля... повече от това е опасно... аз не съм вдигал повече от 98 градуса до сега... ама ако видя 100 оС и мисля да пускам климатика за да охлажда радиатора (нали перките тогава работят постоянно)... Който няма климатик може да помогне на охлаждането като пусне парното и вентилатора на 4-та степен! Да не го оставя на по-малка, щото ще му замине разистора за степените.. срещу прегряване помага и обливане на радиатора с вода - вдигаш капака и поливаш с туба (аз винаги си нося една тубичка за такива случаи)

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен на дълъг път не помръдва от 88градуса, в града при нормално шофиране и без задръствания стрелката е забита на 90, но почна ли някъде да се застоявам по светофари почва да вдига до 98градуса. Някъде там ми се вклчвва и перката...

Интересното и при мен беше, че започна вдигането на тези температури още с първото затропляне тази година, и досега все си е така :flipoff:

Считам тези температури за нормални, т.к всички VAG са под високо налягане и доста топли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термостатът ми отваря на 89 оС

Перките ми се включват на 95 оС на първа степен (пробвано) и на 105 оС на втора степен (не е пробвано)

Стигал съм до 98 оС показания, при работа на място и при каране много бавно из града. Питам, защото ми се вижда странно, тъй като сменях термостат и не знам как трябва да се държи в това време на годината (не е много горещо още)

И си мисля, че може да не отваря на цяло този термостат...

Когато колата е на място през лятото термостата не участва в регулирането на температурата. Той отваря по някое време и пълни радиатора. И толкова.

След това влиза в действие хистерезиса на датчика за вентилатора. Примерно на 95 включва / на 92 изключва. В този момент температурата на двигателя се движи в тези граници. Естествено в този момент термостата е отворен напълно.

Ако е канска жега и е включен климатика (колата пак е неподвижна) тогава първа степен на вентилатора може да не е достатъчна и вентилатора ще духа непрекъснато. Но ако този дебит е недостатъчен температурата продължава да расте и когато стигне 105 гр. ще се пусне високата скорост. Когато температурата спадне под 102 гр. ще остане пак ниската скорост разбира се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С 2 думи нормално ли е да държи тази температура (от снимката на мойта кола) при положение че се движа над 100 км? Б4 ТДИ

И как точно разбирате къде са 92 95 98 и 102 грдуса?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами всяко едно деление ти е 10 градуса..

Днес гледам, че маркучите стават корави отново. Преди няколко дни си бяха меки. Явно вече всичко работи както трябва.. ще гледам как ще се държи за напред

Мерси за информацията и мненията колеги!! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами всяко едно деление ти е 10 градуса..

Само да вмъкна че показанията на уреда на таблото са доста относителни/зависи как работи датчика/. При мен когато на таблото показва 105С температурата на водата измерена при изпарителя е 94 градуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята все по-често започнах да я виждам така, я кажете проблем ли е.

Като това е моментно само в задръстванията и когато търся да паркирам пред блока.

post-418-1180512725_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен повече от 90 не е показва дори и при повечко газ.Само 1 път беше прегрята(не от мен) колага и показа 110.Но там имаше и други фактори,който повлияха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята все по-често започнах да я виждам така, я кажете проблем ли е.

Като това е моментно само в задръстванията и когато търся да паркирам пред блока.

и при мен се случвало и то не 1 или 2 пъти,ходил съм да питам познати майстори които ако има проблем няма да го скрият,а ше ми обърнат внимание,но ми казаха да не се притеснявам и да си карам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По този въпрос преди извесно време и аз много се чудих кое е нормално и кое не е,но накрая разбрах,че моята В4-ка трябва да работи нормално при 90 градуса.Когато температурата достигне 95 градуса перката се включва и двигателя се охлажда.Дали има две скорости на въртене на перката зависи от датчика на радиатора.Може да се сложи датчик с две скорости,но ако буксата към датчика е пригодена за датчик с една скорост, то поставянето на датчик с две скорости е безсмислено.При мен въпросният датчик е с една скорост и на самия датчик се изписват градусите при които той активира перката.

Ако ви интерисуват и други неща по въпроса питайте.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , ама вие не сте ли им свикнали, всички тея градуси от 85 до 95 са си нормални........ има значение кой с какво гориво кара например на ГАЗ е нормално да и е по топличко както и на дизела .

Да ви кажа тези датчици който са в конакт с течноста е добре да се извадят да се почистят дори с финна шкурка и има резултат Тествано е!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...