Jump to content

A4 1.8Т - quatro или не?


Recommended Posts

Здравейте,

Спрял съм се на А4 1.8Т Авант - 98ма година (последните преди фейслифта, с новия волан)

Въпроса ми е относно куатрото. Заслужава ли си, какви проблеми мога да очаквам, колко повишава разхода, какво всъщност има отзад (колко носача), какви са цените на частите, в какви случаи би ми помогнало? Имайте предвид че не разполагам с неограничени финансови възможности, така че това е основната причина поради която се замислям.

В общи линии моля за вашето мнение по въпроса - убедете ме или ме разубедете от куатрото...

Ще помоля само за обосновани мнения, а не изказвания от типа - "само куатро, всичко друго е компромис..." и тн.

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като ти гледам профила - караш А4.

Аз имах същите въпроси преди да си взема моята - адно ще ти кажа -Ако ще е ауди - трябва да е авнат и куатро - това е колата .

Пробвай , покарай някое куатро и ще разбереш разликата веднага в стабилността на колата на пътя.

Няма присвирване на гуми, няма залитане в завои.

Разхода - не знам на другите , моята ми харчи бензин 11-12 в града и 7 -8 навън, аз карам на газ с ГИ - 12-13 в града и 9-10 навън, без много да я жаля.

От към поддръжка на куатрото - ако колата е читава - не би трябвало да имаш повече от обичайните разходи.

Аз на моята и смених при покупката семеринги на заден деференциал и това е - вече съм минал 26-27К км.

Късмет :birthday:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... трябва да е авнат и куатро ....

...без да изпадам в излишни полемики, ще кажа, че точно това не е задължително.

Имат си и преимущества, и недостатъци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...без да изпадам в излишни полемики, ще кажа, че точно това не е задължително.

Имат си и преимущества, и недостатъци.

олекна ми

като го каза

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

олекна ми

като го каза

Недостатъка на куатрото пред предното е......? Я че ми стана мноо интересно, аз за разлика и от двамата разбирача над мен съм карал една и съща кола само предно и куатро, и мога да кажа, че кефа от куатрото е несравним с нищо. По скъпата подръжка или завишения разход ли му е минуса, надам се неколко лева в повече да не ме съборат по гръб. :birthday:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

баровец

куатрото си е плюс

много неща в живота са плюс

има и някой минуси

но има и плюсове

както всичко в живота

и той самия си има минуси

има си и плюсове

нали затова го живеем

живот

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично мен куатрото ме е спасявало в буквалния смисъл на думата.Спеца когото КАТ докараха да опише "местопроизшествието"(там скорост,спирачен път и ерго вината чия е :birthday: ) много ясно се изказа-Ако сте били със задно предаване.....,сега щяха да ви четат по дърветата.Не мога да давам технически подробности за станалото,просто се поднесохме на един остър планински завой и само уменията на шофьора(аз бях пасажер),дългогодишен инструктор,куатрото и добре поддържания автомобил "спасиха" положението.Е,ударихме се със задния.....,ама това е друга история.От тогава(а и не само ,отдавна ми е интересно куатро задвижването) залагам на пълния привод,нищо че е малко по-скъпичко,всъщност нищо сериозно като поддръжка(имах Б4-ка куатро и единственото което съм "ремонтирал" е един скърцащ тампон :birthday: ),но това е все пак предния модел,не съм се интересувал как е при Б5-цата,но не вярвам да е нещо коренно различно.Наистина разхода се вдига малко(преди Q-то имах и "обикновенна" Б4-ка и мога да сравнявам),но не е нещо фрапиращо.

Или както съм свикнал да ми повтарят(и вече аз си го имам като мантра :birthday::respekt: )- Safety First!!!

Купувай кю-то и ич дан ти пука.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, моля ви не спорете излишно... Разбира се че куатрото е хубаво да го има, и че без него е копмромис и тн... въпроса е заслужава ли си завишените разходи и колко всъщност се завишават те.

Любопитно ми е разбива ли се задния мост така както се разбива предния, по колко носача има отзад, какви са им цените. Самото 4х4 проблемно ли е? Знам че на по старите опели 4х4 е много проблемно и много взискателно откъм 4те гуми да са напълно еднакви... (Не че има място за сравнение но го давам само като пример) и тн.

Не мога да се сетя други въпроси за нещо с което нямам опит.

Нека всеки който е имал някакъв проблем с куатрото да сподели и колко му е струвал ремонта.

Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Любопитно ми е разбива ли се задния мост така както се разбива предния, по колко носача има отзад, какви са им цените. Самото 4х4 проблемно ли е? Знам че на по старите опели 4х4 е много проблемно и много взискателно откъм 4те гуми да са напълно еднакви... (Не че има място за сравнение но го давам само като пример) и тн...

Колага, това за разбиването на предниците са легенди разпространявани от хора , които никога не са поддържали А4 (мое мнение)

Не може да караш 10г. кола и да искаш само да въртиш геврека - колата си иска своето, а и пътищата тук в БГ допринасят за цялата ситуация доста осезаемо.

За да се убедиш чети тук какво пишат хората.

Това за еднаквите гуми важи за всички автомобили 4х4 , вкл. и за ауди.

Ако колата е читава и ако не си някой терминатор на пътя - няма да се разориш да я поддържаш.

айде със здраве :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хубаво нещо е куатро-то, в смисъл че е по-сигурно. Иначе не ти носи много по-голям кеф от същата кола с предно и седи едно такова неутрално...скучно и евентуално по-сигурно. На мокро и на сняг обаче определено превъзхожда предно, апа за задно да не говориме. Но пак е много скучно и неутрално. Даваш газ и тя си върви. Никакви драми. Както SLAF каза, има си своите плюсове и своите минуси :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забелязал съм че в такъв тип теми отговорите са страшно непредсказуеми. :respekt:

В настоящата е видно че няма човек който има куатро и който да не твърди че без куатро една кола не заслужава дори презрение. На другият полюс са тези които часове могат да обясняват че куатрото всъщност е вид глезотия /нещо от рода на металните капачки на вентилите/ която е спорно дали си заслужава малко по-скъпата поддръжка, по-високият разход и по-големите загуби. Та винаги се радвам на такива теми, щот винаги пращят от потенциал. :):hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за мненията и отговорите. Аз лично определено искам куатро, но в крайна сметка никой не ми каза нищо конкретно...

Колко са носачите отзад и колко струват? Колко струват каретата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето ти отговор-ока4ването отзад е по4ти като отпред по сложно от нормално и саответно е по скапо като подражка

,имаш носа4и,шенкели,и т.н. задницата ти се регулира-имаедни тампон4ета по-около 30 лева евентуално ако се скаса някои болт при

при регулирането което е много вероятно.каретата са достата4но здрави пак и не се ужасно скапи,абе като цяло guatro-to е много хубаво нещо

но това само при зимни условия-ина4е по висок разход,ама аз си го карам с кеф

Редактирано от gesev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно на този автомобил за около 100 000км. съм му сменил само биалетките отзад и лагерите на главините,което мисля е нормално визирайки нашите "пътища". Плюса на куатрото е,че вози по-меко и е по-стабилно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, колеги. До колкото виждам, никой не се оплаква, нито от сериозни проблеми, нито от кой знае какви завишени разходи, така че ще си търся кола с куатро. Благодаря ви отново за отговорите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко и да си спорите-отговора е с quattro...

Аз лично съм много ЗА quattro-то,ама па все пак не го изкарвайте "божествено"... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Quattro-то е истината...може да не е божество,но предимството пред предно предаване е голямо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм за куатрото!! :blink: Освен леко завишения разход според някои колеги не съм чул някой да има проблеми с него от техническо или друго естество.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Quattro-то има много повече възможности, за мен няма минуси

може и без него, но по-добре да е с!

Ето как изглежда на моята кола задното окачване

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Quattro-то има много повече възможности, за мен няма минуси

може и без него, но по-добре да е с!

Ето как изглежда на моята кола задното окачване

Горивния филтър са го смъкнали долу, като при мен. НЕМСКИ ДЕБИЛИ!!! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...