martin_deyanov Публикувано 20 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2007 Здравейте, Спрял съм се на А4 1.8Т Авант - 98ма година (последните преди фейслифта, с новия волан)Въпроса ми е относно куатрото. Заслужава ли си, какви проблеми мога да очаквам, колко повишава разхода, какво всъщност има отзад (колко носача), какви са цените на частите, в какви случаи би ми помогнало? Имайте предвид че не разполагам с неограничени финансови възможности, така че това е основната причина поради която се замислям.В общи линии моля за вашето мнение по въпроса - убедете ме или ме разубедете от куатрото...Ще помоля само за обосновани мнения, а не изказвания от типа - "само куатро, всичко друго е компромис..." и тн.Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diters Публикувано 20 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2007 Като ти гледам профила - караш А4.Аз имах същите въпроси преди да си взема моята - адно ще ти кажа -Ако ще е ауди - трябва да е авнат и куатро - това е колата .Пробвай , покарай някое куатро и ще разбереш разликата веднага в стабилността на колата на пътя.Няма присвирване на гуми, няма залитане в завои.Разхода - не знам на другите , моята ми харчи бензин 11-12 в града и 7 -8 навън, аз карам на газ с ГИ - 12-13 в града и 9-10 навън, без много да я жаля.От към поддръжка на куатрото - ако колата е читава - не би трябвало да имаш повече от обичайните разходи.Аз на моята и смених при покупката семеринги на заден деференциал и това е - вече съм минал 26-27К км.Късмет Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 20 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2007 ... трябва да е авнат и куатро .......без да изпадам в излишни полемики, ще кажа, че точно това не е задължително.Имат си и преимущества, и недостатъци. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 20 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2007 ...без да изпадам в излишни полемики, ще кажа, че точно това не е задължително.Имат си и преимущества, и недостатъци.олекна микато го каза Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 20 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2007 олекна микато го казаНедостатъка на куатрото пред предното е......? Я че ми стана мноо интересно, аз за разлика и от двамата разбирача над мен съм карал една и съща кола само предно и куатро, и мога да кажа, че кефа от куатрото е несравним с нищо. По скъпата подръжка или завишения разход ли му е минуса, надам се неколко лева в повече да не ме съборат по гръб. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 20 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2007 баровецкуатрото си е плюсмного неща в живота са плюсима и някой минусино има и плюсовекакто всичко в животаи той самия си има минусиима си и плюсовенали затова го живеемживот Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 20 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2007 ... Я че ми стана мноо интересно, ......Айде да не подхващаме излишен спор.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 20 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2007 това което Росен го немае боклукнещо като теорема е даже Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 20 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2007 това което Росен го немае боклукнещо като теорема е даже :birthday: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 20 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2007 Лично мен куатрото ме е спасявало в буквалния смисъл на думата.Спеца когото КАТ докараха да опише "местопроизшествието"(там скорост,спирачен път и ерго вината чия е ) много ясно се изказа-Ако сте били със задно предаване.....,сега щяха да ви четат по дърветата.Не мога да давам технически подробности за станалото,просто се поднесохме на един остър планински завой и само уменията на шофьора(аз бях пасажер),дългогодишен инструктор,куатрото и добре поддържания автомобил "спасиха" положението.Е,ударихме се със задния.....,ама това е друга история.От тогава(а и не само ,отдавна ми е интересно куатро задвижването) залагам на пълния привод,нищо че е малко по-скъпичко,всъщност нищо сериозно като поддръжка(имах Б4-ка куатро и единственото което съм "ремонтирал" е един скърцащ тампон ),но това е все пак предния модел,не съм се интересувал как е при Б5-цата,но не вярвам да е нещо коренно различно.Наистина разхода се вдига малко(преди Q-то имах и "обикновенна" Б4-ка и мога да сравнявам),но не е нещо фрапиращо.Или както съм свикнал да ми повтарят(и вече аз си го имам като мантра )- Safety First!!!Купувай кю-то и ич дан ти пука. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin_deyanov Публикувано 20 Октомври 2007 Автор Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2007 Колеги, моля ви не спорете излишно... Разбира се че куатрото е хубаво да го има, и че без него е копмромис и тн... въпроса е заслужава ли си завишените разходи и колко всъщност се завишават те.Любопитно ми е разбива ли се задния мост така както се разбива предния, по колко носача има отзад, какви са им цените. Самото 4х4 проблемно ли е? Знам че на по старите опели 4х4 е много проблемно и много взискателно откъм 4те гуми да са напълно еднакви... (Не че има място за сравнение но го давам само като пример) и тн. Не мога да се сетя други въпроси за нещо с което нямам опит. Нека всеки който е имал някакъв проблем с куатрото да сподели и колко му е струвал ремонта.Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diters Публикувано 20 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2007 ...Любопитно ми е разбива ли се задния мост така както се разбива предния, по колко носача има отзад, какви са им цените. Самото 4х4 проблемно ли е? Знам че на по старите опели 4х4 е много проблемно и много взискателно откъм 4те гуми да са напълно еднакви... (Не че има място за сравнение но го давам само като пример) и тн...Колага, това за разбиването на предниците са легенди разпространявани от хора , които никога не са поддържали А4 (мое мнение)Не може да караш 10г. кола и да искаш само да въртиш геврека - колата си иска своето, а и пътищата тук в БГ допринасят за цялата ситуация доста осезаемо.За да се убедиш чети тук какво пишат хората.Това за еднаквите гуми важи за всички автомобили 4х4 , вкл. и за ауди.Ако колата е читава и ако не си някой терминатор на пътя - няма да се разориш да я поддържаш.айде със здраве Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JOS Публикувано 20 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2007 Колега,кефа цена няма.Ако можеш да си позволиш най-доброто ,взимай и не питай тези ,които не могат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spunky Публикувано 21 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2007 хубаво нещо е куатро-то, в смисъл че е по-сигурно. Иначе не ти носи много по-голям кеф от същата кола с предно и седи едно такова неутрално...скучно и евентуално по-сигурно. На мокро и на сняг обаче определено превъзхожда предно, апа за задно да не говориме. Но пак е много скучно и неутрално. Даваш газ и тя си върви. Никакви драми. Както SLAF каза, има си своите плюсове и своите минуси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 21 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2007 Забелязал съм че в такъв тип теми отговорите са страшно непредсказуеми. В настоящата е видно че няма човек който има куатро и който да не твърди че без куатро една кола не заслужава дори презрение. На другият полюс са тези които часове могат да обясняват че куатрото всъщност е вид глезотия /нещо от рода на металните капачки на вентилите/ която е спорно дали си заслужава малко по-скъпата поддръжка, по-високият разход и по-големите загуби. Та винаги се радвам на такива теми, щот винаги пращят от потенциал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 21 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2007 Но пак е много скучно и неутрално. Даваш газ и тя си върви. Никакви драми...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin_deyanov Публикувано 21 Октомври 2007 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2007 Благодаря на всички за мненията и отговорите. Аз лично определено искам куатро, но в крайна сметка никой не ми каза нищо конкретно...Колко са носачите отзад и колко струват? Колко струват каретата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gesev Публикувано 21 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2007 (Редактирано) ето ти отговор-ока4ването отзад е по4ти като отпред по сложно от нормално и саответно е по скапо като подражка ,имаш носа4и,шенкели,и т.н. задницата ти се регулира-имаедни тампон4ета по-около 30 лева евентуално ако се скаса някои болт припри регулирането което е много вероятно.каретата са достата4но здрави пак и не се ужасно скапи,абе като цяло guatro-to е много хубаво нещоно това само при зимни условия-ина4е по висок разход,ама аз си го карам с кеф Редактирано 21 Октомври 2007 от gesev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ou 11 Публикувано 21 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2007 Точно на този автомобил за около 100 000км. съм му сменил само биалетките отзад и лагерите на главините,което мисля е нормално визирайки нашите "пътища". Плюса на куатрото е,че вози по-меко и е по-стабилно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin_deyanov Публикувано 21 Октомври 2007 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2007 Мерси, колеги. До колкото виждам, никой не се оплаква, нито от сериозни проблеми, нито от кой знае какви завишени разходи, така че ще си търся кола с куатро. Благодаря ви отново за отговорите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 21 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2007 Колко и да си спорите-отговора е с quattro...Аз лично съм много ЗА quattro-то,ама па все пак не го изкарвайте "божествено"... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhINoX^ Публикувано 21 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2007 Quattro-то е истината...може да не е божество,но предимството пред предно предаване е голямо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slav4o Публикувано 21 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2007 Аз съм за куатрото!! Освен леко завишения разход според някои колеги не съм чул някой да има проблеми с него от техническо или друго естество. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 21 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2007 Quattro-то има много повече възможности, за мен няма минусиможе и без него, но по-добре да е с!Ето как изглежда на моята кола задното окачване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 22 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2007 Quattro-то има много повече възможности, за мен няма минусиможе и без него, но по-добре да е с!Ето как изглежда на моята кола задното окачванеГоривния филтър са го смъкнали долу, като при мен. НЕМСКИ ДЕБИЛИ!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване