krasi85_ Публикувано 9 Август 2008 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2008 ми кЪ мислиш ти! даже когато навън е жега и съм на климатик в пиков час с мн. коли като го изклу4иш на вече изстудена кола продължава известно време да духа хладничко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 2 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2010 Каква е процедурата по свалянето на модула че и аз мисля да направя процедурата, а от снимките не ми стана ясно, дали няма да стане ако разглобя само пластмасата пред врътките на парното или трябва цялостно средната конзола да се разглобява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 3 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2010 Отговарям си сам, не може, трябва да се разглоби цялата конзола. Отзад има едно болтче, което държи бутоните към модула на врътките за парното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobyclima Публикувано 13 Март 2011 Доклад Share Публикувано 13 Март 2011 Здравеи колега направихи аз таиа чудесия дето си я измислил има обаче малък проблем не винаги има захранване към целия блок с двете копчета и немога да схвана защо,като че ли няма зависимост с околната температура но е факт,когато си доиде захранването а това става след гасене на колата вадене на клуча и повторно палене и то не всеки път се получава и чудесията си работи перфектно и много ме радва, даи само идея какво съм объркал,или може и да не съм :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 7 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2012 (Редактирано) Знам че темичката е стара, но една мисъл ме тревожи от няколко дни. Свалях всичко свързано с парно и климатик. Причината беше, счупен държач на REC клапата. Всичко смених и монтирах обратно. Клапата работи без натиснат AC. До тук всичко добре! При скорост над 60 km/h започва да духа от някоя клапа (зависи къде съм му дал да духа) все едно REC клапата омеква Така ли е по принцип или има някакъв проблем? Проверих вакумния елемент, който задвижва лостовия механизъм на клапата! ОК е! Проверих и соленоида, и той е наред а клапата все така "омеква" Къде да търся проблема? Искам клапата да стои затворена а не полузатворена или да пълзя с 55 km/h че да не си променя положението Редактирано 7 Октомври 2012 от SinisteR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 8 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2012 Искам клапата да стои затворена При мен се получи нещо такова, седеше полузатворена само с повече оборити на мотора ,махнах рестриктора на вакуумното съединение към клапана и сега "щрака" съвсем отчетливо ,няма пропуск и при над 120 км/ч .Опитай,става лесно . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 8 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2012 (Редактирано) Зелено/жълтото съединение между двете къси маркучлета, към вакумния елемент, рестриктор ли било пп: отивам да тествамedit: без рестриктора, пак същата работа... след известно чесане на тимбата, стигнах до извода, че трябва да извадя лостчето, което излиза от вакумния елемент с една стъпка напред, като идеята е да го държи леко напънато и вакума да не стига до крайните си положения. Проблема е че е много тясно и ще е голяма борба да извадя фибата, за да не смъквам цялото табло още веднъж! Редактирано 8 Октомври 2012 от SinisteR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 8 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2012 Механизмът, който движи клапите е направен да предава движението еднопосочно - от вакуумния актуатор към клапите. Клапата не може да се премести с ръка, камо ли от вятъра. Виж да няма нещо откачено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 8 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2012 (Редактирано) Механизмът, който движи клапите е направен да предава движението еднопосочно - от вакуумния актуатор към клапите. Клапата не може да се премести с ръка, камо ли от вятъра. Виж да няма нещо откачено.Ако имаше нещо откачено, клапата просто нямаше да се движи и да достига до затворено- \ и отворено- / положение. Преди да монтирам, огледах няколко пъти за да не си вкарам автогол и да свалям таблото повторно. Вакуумния елемент, излиза с едно лостче, което завършва с ухо. Основата на самото лостче е на гърбици, които с една фиба се законтрят към вакуумния елемент. Предполагам че вакуума който взех заедно с кутиите, е с друга настройка и от там идва проблема. Идеята ми е да преместя лостчето, излизащо от вакуумния елемент с една стъпка навън, като по този начин ще натегна лостовата система и клапата ще е под напрежение в двете посоки и няма да е мека в двете крайни положения. Редактирано 8 Октомври 2012 от SinisteR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 8 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2012 (Редактирано) Лостовия механизъм е ОК. Бурето и то е ОК! И сега ново 20 Оказва се че ако не е включена на скорост т.е. не ускорявам и/или кошера се движи по инерция, НЕ духа. В момента в който подам газ за да потегля дори, усещам как клапата отпуска. Това го установявам при включена 4-та степен на вентлатора и насочена въздушна струя през духалките на средната козола. Освен че дебита намаля, намаля и свистенето на вентилатора, успоредно с подаването на газ но само на скорост Дано съм обяснил качествено, че ми е такава каша в тиквата Редактирано 8 Октомври 2012 от SinisteR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CHERVEQ Публикувано 8 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2012 колега да не би да се е прегънала спукала някъде самата клапа?по принцип с увеличаване на скороста се увеличава потока на въздух и налягането което се упражнява върху клапата е правопорпоционално на скоростта.а от последния ти пост не ми става ясно ,но там да някой запушен канал? - и да ти прави пачове .аз не съм сигорен , но при мен май като оставя клапата затворена и изключа климатика си остава така докато не щтракна бутона.иначе за задушаване не мисля че е възможно поради допълнителните отвори отзад под бронята лудето ни пускат тръбите за чашките на газовите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 8 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2012 Да не пропуска маркуча за вакуум към бурето? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 8 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2012 (Редактирано) Несъм сигурен оригинално как е,но провери къде си взел вакуума,Трябва да има възвратен клапан.При мен на печката съм се вързал към възвратния клапан влизащ в сервото на едно малко щуцерче.При теб май мехчето на управляващата клапа диша с колектора в едно. Редактирано 8 Октомври 2012 от bagera979 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 8 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2012 Ето го при мен как е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 8 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2012 (Редактирано) Тук е добре.Проверил ли си за пропуски към вакуумия резервоар под калника.Имам манометър за вакуум,ако ми беше близо можеше да видим кво става по системата.Така както описваш нещата със сигурност "смуква" въздух някъде когато разреждането в колектора намалее.ПП.Клапането (п 13) е вързано точно така нали. Редактирано 8 Октомври 2012 от bagera979 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 8 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2012 13 е 6+ и работи коректно. Ако форсирам, без да съм включил на скорост с каквато и да е скорост, проблем няма НО в момента в който включа на някоя предавка и започват мизериите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 9 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2012 Някои, някаква идея/и да има ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 10 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2012 Да не ти е сцепена мембраната на актуатора /вакуумното буренце/. Моята клапа не работеше и като откачих актуатора от 5 пъти веднъж сработваше - оказа се сцепена мембрана и понякога издишаше... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 10 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2012 Имам 3 актуатора, и с трите е едно и също положението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 10 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2012 Да ти пратя вакууметъра да се премериш ,друго не ми идва на акъла Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 10 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2012 Вземи една голяма спринцовка и го смукни. Дали държи вакуум.Другото е сцепена мембрана на вакуумния усилвател на спирачките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 10 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2012 Другото е сцепена мембрана на вакуумния усилвател на спирачките.За това си мисля от вчера, но не се сещам как да я проверя дали е наред Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 10 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2012 (Редактирано) Вакума е проблема,като се разтресе мотора при потегляне да се отваря нещо сцепено и да се губи от вакума,огледай всички маркучи,при мен имаше един пластмасов маркуч,който имаше цепка ,която си проявяваше магариите само при по високи обороти на вакум помпата,случайно отрих цепката ,след като огънах маркуча и мернах цепнатината ,пазя го някъде ,треа да го фотнаюАко губиш от тенджерата вакум ще ти се вкаменява педала,може клапанчето преди сервото да се предава ,пробвай с друго клапанче.то цялата магистрала е добре да се намери,че клапана е набит на гореща вана и е врътка смяната му. Редактирано 10 Октомври 2012 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata90 Публикувано 23 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2012 Хиляди благодарности на колегата krasi85 Клапата сега работи безпогрешно,единственото което промених е че пуснах + от лампичката на бутона за халогените. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thesamorai Публикувано 18 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2013 А може ли да се измисли някаква подсветка на тези 2 бутона?Да светят само надписите AC и REC и в натиснато положение да светват отделно червените триъгълничета отгоре? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts