Jump to content

Lancia Lybra


Recommended Posts

Интересно ми е дали някой е имал досег до такъв автомобил и какво е мнението му.

Ако не знаете как изглежда това чудо :hilezh: ето:

004632676.jpg

004632675.jpg

004632677.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 59
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Имам някакви впечатления от такава кола

Един клиент -инструктор си купи такава за учебна и съм я обслужвал и карал

Колата беше на година и половина като я взе и на 100 000км

Моето мнение е че единственото хубаво нещо в тая кола е цената

Иначе върви прилично-2.4 комън рейл,има и много екстри

Поразскърца се доста за една година откакто я кара

Някои неща по окачването смени вече а други побългари защото ги няма по магазините

Общо взето това е италианска кола-друго и да пиша е излишно :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сериозно ли питаш? Ами по-грозна кола не знам да е излизала през последните години. И като седан е грозна, но като комби е направо отвратителна. Не знам дизайна дали не е на на Стиви Уондър ? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами по-грозна кола не знам да е излизала през последните години. И като седан е грозна, но като комби е направо отвратителна. Не знам дизайна дали не е на на Стиви Уондър ? :)

Не си прав. Ланчия Тезис е много по-грозна .... ;)

Lancia_Thesis_1_bg.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизайна си е въпрос на вкус, но гледам че е с швейцарски номера - колата сигурно е поддържана но като навъртени километри е сигурно че са много, там и дизела и данъците са по-скъпи от бензина и дизел се кара само ако въртиш доста над 50-60к км годишно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мяза ми на Жигула с тия фарове..... :)

А на мен на гавра с Мерцедес ! И отвътре е дървено като в Сааб, ама още по-голям сап. Има и още един аспект...кой ще я купи някой ден? Това не стига че е италианско, ами и изглежда гадно .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има 2 хубави неща, цената и годината на производство, ако не си претенциозен става, лично на мен не ми харесва дизайна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да си си загубил акъла, за да слезеш от A4 1.8T на такъв феноменален кошник. Съжалявам, ама не можах да използвам по-неутрално определение. Няма никаква визия, салонът е ултра дървен, изобщо италиански отпадък...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Либра 02г. - страшен кошник... НЕМА ЩО! :flipoff:;)

Колата е супер, не ги слушай капацитетите, има си всичко:

Чудесен двигател, който в никакъв случай не е икономичен обаче!

Еленова кожа, навигация, опция за ТВ, страхотна музика, която е повечето случаи е БОСЕ.

Визия която на мен ми допада (Тезиса също ми харесва) особено във варианта лимузина.

Всички части има за тази кола, защото тя цялата е Алфа 156.

Изобщо колицата е доста прилична, но ако очакваш да чуеш нещо друго в този форум - забрави!

Неприятното е че швейцарците карат дизел, само когато ги чакат много километри, така че вероятността да се наиграеш с някой дизелов милионник от там не е никак минимална.

Колко пари ти я дават?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако беше някой друг - щеше да бъде бъде публично набит на кол, сдъвкан и изплют после ... Ма на теб ти е простено - кво ли разбираш от коли :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ма те и заплати ли им плащат? ;) Като гледам резултата от усилията им, винаги съм си мислел, че това е някакъв кръжок от авто-любители, които нещо са се забавлявали, но далеч не са мислели, че правят кола :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми допада. Цената е около 10 хил.

Обаче се чудя как автомобил с Еленова кожа, навигация, Босе, 6 айрбега, махагон, сензори на чистачките, двигатели Комън рейл, двузонален климатроник, там всичко останало години около 2002 струва 10 бона. При това не е единичен случай тази а масово са такива екстрите (те са си серийни) а цените са от 9 до 12 за коли 2000-2004 !?

А Ауди А4 2002 с много по-малко сериини екстри е от 20 нагоре, бах и пазарната икономика.

Обяснявам си го само с екзотичността на Марката и слабото търсене. Иначе автомобила е страхотен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма такова понятие страхотен автомобил без пари. Просто двете неща са взаймноизключващи се. Ако беше страхотен щеше да е скъп. И дачия Логан е страхотна, но основно заради цената си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле хора тая кола има толкова много повече екстри и нафтата върви толкова повече от скапаната А4ка, че просто ви е бедна фантазията. Окачването е доста по-чуплива от това на Audi, предницата е също по-грозна, но за комби варианта може да си пикате на дизайна на А4 combi (изключение прави RS4, което все пак е някакъв еталон сред спортните "комби" автомобили (не знам кой е измислил тая простотия, но сигурно е същия който е измилсил и Ferrari 456 Venice) и не влиза според мен в класа на нормалното семейно комби) /ама поне никой не може да бие по грозотия BMW 5-а серия комби производство до 2001 година и Fiat Multipla/, а също и на интериора.

Единственото гадно нещо на италианските автомобили е, че не държат цена и че окачването е слабо за българските пътища. Въпреки това не ги конкретизирайте като боклуци, понеже както знаете всяка една кола си е пълен ташак. Най-хубавото нещо, което е най-голямото предимство на италианските автомобили е, че са рядко срещани и че се откроявате от тълпата с индивидуалност и стил. Пикльовците с A8 и A6 могат само да си броят конкурентите по пътищата и за тях ще е най-добре да знаят, че когато отидат на почивка в Монако със супер скъпата си лимузина да не се чудят защо там ги карат като таксита и никой не им обръща внимание. Lybra не е забележим модел, но за Thesis там жестоко сте в грешка. Все пак сред колекцията на бившия папа освен Mercedes и Ferrari има и Lancia Thesis. Този автомобил повечето от нас могат да си го позволят само втора употреба. Екстрите са нечовешки за това което можеш да си купиш за 15 000EUR. За разлика от повечето "мутренски" лимузини, тази не може да се кара с анцунг и маратонки (още по-добре).

Харесвам много Audi A8, но ако имам парите на куп и се чудя м-у двете ще си взема Thesis. Просто искам да съм уникален. Не искам в града ми да има друг като мен. Бих си взел даже скапан Jaguar с двигател на Ford пред това да карам А8.

А сега що се отнася до Lybra - брат ми е с туй така ненавиждано комби и личните ми впечатления от него са - мотора 2,4JTD е доста по-шумен от бензиновите двигатели и се усеща доста в купето. Това сравнение го правя на базата на Lancia Kappa и Alfa Romeo 166. На празен ход е доста шумна и вибрациите на волана се усещат много. Над 120км/ч е по-шумна от посочените 2 италиански автомобила, но за сметка на това ги разцепва и двата по ускорение. Теста е правен с Lancia Kappa 2,4TD 124hp, 166 136hp, а Lybra-та е 140hp. Последния тест предстои скоро, и ще се проведе м-у 166 150hp и Lybra-та. Скоростната кутия за жалост е 5степенна, а не както на по-високите класове. Автомата е добър, но за жалост не е comfortronic както на Lancia Thesis или sportronic както на 166. За разхода нищо не мога да кажа, понеже хич не съм го засичал. Абе лапат си. :hilezh: Не са на изпарения както немските двигатели. :hilezh: 2.0 петака е най-откачения мотор за тази кола. Звука и кефа са невероятни.

Интериор - Отпред разполагаш с абсолютно всичко което ти е необходимо, за да пътуваш комфортно. Жабки колкото искаш, поставки за чаша (бах мама му първата италианска барака с такова чудо /тая екстра много ми липсваше при другите модели/), мултифункционален волан (всички модели Lybra го имат като стандартна екстра) който е супер удобство, компютър с цветно LCD (не като на повечето тъпи Audi-та монохромен), но за жалост е малко муден и разхода на гориво според мен лъже винаги с +- 1л. Колата е с невероятен салон от кожа, алкантара или текстил (много рядко се среща текстил), като най-готина е алкантарата, но за жалост се осира за нула време. За предпочитане е кожата. Аудиото на този автомобил е буквално "да си е*е джан франко босето". Bose 12 (или май бяха 10) говоритела + subwoofer. Всичко това е фабрично и е просто невероятно за класа си. Багажника на комбито ми се струва тесен, но въпреки това върши работа.

Абе каруца като всички останали, но поне цената е достъпна за всеки и поне за мен е нещо повече от А4. В София каквато и кола да караш е все тая. За предпочитане е някоя каруца за 1000лв, че то туй град ли е, път ли е?

ПС: Така като гледам повечето негативни коментари са написани от хора които карат 80 комби... божееее боже.......

Редактирано от ocool
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Харесвам много Audi A8, но ако имам парите на куп и се чудя м-у двете ще си взема Thesis. Просто искам да съм уникален. Не искам в града ми да има друг като мен.

И Азис е уникален и няма друг като него в БГ това ли искаш да си?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле хора тая кола има толкова много повече екстри и нафтата върви толкова повече от скапаната А4ка, че просто ви е бедна фантазията. Окачването е доста по-чуплива от това на Audi, предницата е също по-грозна, но за комби варианта може да си пикате на дизайна на А4 combi (изключение прави RS4, което все пак е някакъв еталон сред спортните "комби" автомобили (не знам кой е измислил тая простотия, но сигурно е същия който е измилсил и Ferrari 456 Venice) и не влиза според мен в класа на нормалното семейно комби) /ама поне никой не може да бие по грозотия BMW 5-а серия комби производство до 2001 година и Fiat Multipla/, а също и на интериора.

Единственото гадно нещо на италианските автомобили е, че не държат цена и че окачването е слабо за българските пътища. Въпреки това не ги конкретизирайте като боклуци, понеже както знаете всяка една кола си е пълен ташак. Най-хубавото нещо, което е най-голямото предимство на италианските автомобили е, че са рядко срещани и че се откроявате от тълпата с индивидуалност и стил. Пикльовците с A8 и A6 могат само да си броят конкурентите по пътищата и за тях ще е най-добре да знаят, че когато отидат на почивка в Монако със супер скъпата си лимузина да не се чудят защо там ги карат като таксита и никой не им обръща внимание. Lybra не е забележим модел, но за Thesis там жестоко сте в грешка. Все пак сред колекцията на бившия папа освен Mercedes и Ferrari има и Lancia Thesis. Този автомобил повечето от нас могат да си го позволят само втора употреба. Екстрите са нечовешки за това което можеш да си купиш за 15 000EUR. За разлика от повечето "мутренски" лимузини, тази не може да се кара с анцунг и маратонки (още по-добре).

Харесвам много Audi A8, но ако имам парите на куп и се чудя м-у двете ще си взема Thesis. Просто искам да съм уникален. Не искам в града ми да има друг като мен. Бих си взел даже скапан Jaguar с двигател на Ford пред това да карам А8.

А сега що се отнася до Lybra - брат ми е с туй така ненавиждано комби и личните ми впечатления от него са - мотора 2,4JTD е доста по-шумен от бензиновите двигатели и се усеща доста в купето. Това сравнение го правя на базата на Lancia Kappa и Alfa Romeo 166. На празен ход е доста шумна и вибрациите на волана се усещат много. Над 120км/ч е по-шумна от посочените 2 италиански автомобила, но за сметка на това ги разцепва и двата по ускорение. Теста е правен с Lancia Kappa 2,4TD 124hp, 166 136hp, а Lybra-та е 140hp. Последния тест предстои скоро, и ще се проведе м-у 166 150hp и Lybra-та. Скоростната кутия за жалост е 5степенна, а не както на по-високите класове. Автомата е добър, но за жалост не е comfortronic както на Lancia Thesis или sportronic както на 166. За разхода нищо не мога да кажа, понеже хич не съм го засичал. Абе лапат си. :) Не са на изпарения както немските двигатели. :hilezh: 2.0 петака е най-откачения мотор за тази кола. Звука и кефа са невероятни.

Интериор - Отпред разполагаш с абсолютно всичко което ти е необходимо, за да пътуваш комфортно. Жабки колкото искаш, поставки за чаша (бах мама му първата италианска барака с такова чудо /тая екстра много ми липсваше при другите модели/), мултифункционален волан (всички модели Lybra го имат като стандартна екстра) който е супер удобство, компютър с цветно LCD (не като на повечето тъпи Audi-та монохромен), но за жалост е малко муден и разхода на гориво според мен лъже винаги с +- 1л. Колата е с невероятен салон от кожа, алкантара или текстил (много рядко се среща текстил), като най-готина е алкантарата, но за жалост се осира за нула време. За предпочитане е кожата. Аудиото на този автомобил е буквално "да си е*е джан франко босето". Bose 12 (или май бяха 10) говоритела + subwoofer. Всичко това е фабрично и е просто невероятно за класа си. Багажника на комбито ми се струва тесен, но въпреки това върши работа.

Абе каруца като всички останали, но поне цената е достъпна за всеки и поне за мен е нещо повече от А4. В София каквато и кола да караш е все тая. За предпочитане е някоя каруца за 1000лв, че то туй град ли е, път ли е?

ПС: Така като гледам повечето негативни коментари са написани от хора които карат 80 комби... божееее боже.......

Те затова го дават без пари тиа ДЗВЕРОВЕ почти нови, щото са уникални коли...:) Абе те хората са глупави, много, що ли дават толко пари за тия "скапани" Аудита.

А тва за уникалността - за хора дето нямат по какъв друг начин да изпъкнат.

Аз като избирам кола държа на следното:

1. Масова като модел, марка и двигател - избор и наличност на части, майсторите я познават и съппорта е лесен и безпроблемен

2. Да ме кефи като визия и изработка отвън и отвътре

3. Приятна за каране

4. Може би най-важното - максимална остатъчна стойност при последваща продажба

За мен и при четирите Ауди е пред Ланча, не че Ланча е лош избор за парите си в случая.

П.С.

Като видя само 50 - сантиметровият скоростен лост на това недоразумение на автомобилостроенето, забит като пръчка нямам какво повече да кажа.....

А относно екстрите, вервай ми и Аудитата от тази година нямат по-малко екстри, не се изказвай неподготвен,

Със здраве, и всеки със вкуса си:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как можа да напишеш толкова глупости само в един пост :hilezh:

Тия Ланчи са евтини сигурно щот са много хубави и ша се изтрепят хората да ги купуват

А и италянското качество е уникално :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

suicide.gifsuicide.gifsuicide.gif

Уважавам на всеки избора на кола, ама това твое мнение не е сериозно нали ?

От към дизайн и вървене айде да не си пикаме по колите моля :hilezh: Това за италианските коли ще го пропусна,тъй като от спагетаджий и минетчии ( Италия и Франция ) техника не може да очакваш пък камо ли автомобил. Нека да сравним новите Ауди А4 които ще се появят на пазара със 2.0 TDI , 2.7 TDI и 3.0 TDI двигатели, разбира се с Common Rail система ( а не помпа-дюза ) ( говорим си за дизелови агрегати нали ) пък хващай който си искаш хафтомобил да сравняваме ( ако не знаеш за какво говоря, най малкото вземи броя на Auto Bild преди 2-3 седмици мисля че беше )

Много можем да коментираме по въпроса.

За това че Ауди я карало на изпарения си личи колко разбираш и ти от агрегати и изобщо качвал ли си се някога на Ауди ?!

Такова съотношение разход / мощност рядко можеш да срещнеш.

Защо обиждаш ( тъпи Аудита и т.н. ) ? основание имаш ли ?

Виж за Lancia Thesis си прав, това е забележим модел, ако го видя близо до мен бих спрял ... няма как да не отдам почит на дизайн правен от кьорав тенекиджия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брей, че интересна станала тази темичка за отрицателно време... :hilezh: Това мнение на колегата "ocool" веднага му се прави copy-paste и отива в личната ми папка с "топ-простотии 2007". За едно е прав обаче, с такова возило наистина ще е уникален...уникално грозен обаче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...