skyblue Публикувано 14 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2013 Най ми тежи,че не съм куатро Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Simeon Stoev Публикувано 14 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2013 (Редактирано) Благодаря за информацията. Разбрах и за несъвършенството на отворения дифиренция, че при нужда с малко спирачка препятствишето се преодолява. Редактирано 14 Януари 2013 от Simeon Stoev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vancho20 Публикувано 7 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2013 Този човек каза че е качвал на 1 вал ауди quattro и е въртял само предния мост и колата си е работила като се едно е с предно. Ако е била колата на свободна , може да върти и задния мост. Когато няма натоварване от двигателя торсена работи като отворен диф. Когато се движи поинерция също. Когато торсена получи мощност от двг. го разпределя , като повече получава моста с по добро сцепление. В нормални пътни условия е 50 на 50. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 9 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2013 Наскоро установих един "недостатък" ако може да се нарече така.В началото на сезона купих нов комплект гуми, всичко ок колата движи и спира (благодарение на Пепи buzzi ), обаче....След около едни 8к километра се появи следния "проблем"Задните две гуми се износват по бързо от предните - макар, че не са водещите колела износването е по-голямо.Става дума за равномерно износване по цялата повърхност на гумата, съвсем нормално износване.Разликата не е голяма но я има, не съм я мерил но да речем, че става дума за някакви 0.2мм от повърхността .Що така се случва като само се търкалят тея задните?Сезона вече е на привършване и другия сезон ще ги завъртя, но не е там въпроса.... Какво мислите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 9 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2013 Що така се случва като само се търкалят тея задните?Само се търкалят задните, при предно предаване. При quattro, пълноправно си участват в задвижването! Интересно, че са се износили повече! Но пък 0.2мм е пренебрежимо малко. До година като ги завъртиш и ще се уравнят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 9 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2013 Изкара недостатък! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 9 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2013 Да, малко е но го има износването.Колата не се претоварва, не се правят стартове и подобни.Ясно, че не се търкалят само в буквалният смисъл ама не са и завиващи.Окачването е леко ниско, но това няма връзка със случая мисля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 9 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2013 Ако е била колата на свободна , може да върти и задния мост. Когато няма натоварване от двигателя торсена работи като отворен диф.Когато се движи поинерция също.Когато торсена получи мощност от двг. го разпределя , като повече получава моста с по добро сцепление. В нормални пътни условия е 50 на 50.И на свободна и на скорост, ако едната гума или целият мост е във въздуха или на ролки (които симулират липса на съпротивление) колата няма да тръгне, а ще се въртят свободно само колелото/колелата които са с най-малко съпротивление, демек тези които са във въздуха или на ролките. Когато няма съпротивление торсена работи като отворен диф. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 9 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2013 Нали знаеш, че тестовете с ролки и темп подобни са за селско стопански машини! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 9 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2013 Нали знаеш, че тестовете с ролки и темп подобни са за селско стопански машини!Да, чувал съм го. Не ми пречи твърдението, при положение, че аз лично откакто карам куатро проблеми не съм имал.На мен ми прави впечатление в тая връзка че ако има пясък или нещо на пътя винаги задните гуми се чуват че губят сцепление а не преднитеДа, защото там ти е най-голямата порция въртящ момент при тръгване особено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 9 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2013 Да, малко е но го има износването.Колата не се претоварва, не се правят стартове и подобни.Ясно, че не се търкалят само в буквалният смисъл ама не са и завиващи.Окачването е леко ниско, но това няма връзка със случая мисля.И с куатрото няма връзка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 10 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2013 Заради комбито ли е тогава? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 11 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2013 Да, защото там ти е най-голямата порция въртящ момент при тръгване особено. Глупости. Пълни! Превъртат задните единствено защото задницата е по-лека. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chocky Публикувано 12 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2013 (Редактирано) и другите са така ! едно е да спираш един мост , друго е два моста . инерционните сили са повече . а неравномерното износване идва от това ,че колелета не са като закачени неподвижно на една ос .а се движат независимо едно от друго .. и когато едното направи да кажем половин един оборот ..чак тогава тръгва и другото да се върти .. само че това дето е било с малкото сцепление вече е превъртяло ..и обикновено е задно ляво .. или задно дясно , се износва повече .. зависи от модела . Нема такива изцепки (и не само тоя пост). Ама чак се зашлекваш. От къде ги измисли тея теории и аз нз, в даскало от физика ли си бягал... ИнерЧните сили по никакъв начин не зависят от това колко задвижващи оси имаш, а от масата на тялото. И кво, ако имаш 2 коли по 2тона, едната с предно, другата с quattro, последната има повече инерция? мда, утре... При инерция, това какво се задвижва няма никакво значене, защото нямаш ускорение, а имаш закъснение. А относно спирачките... ами подобна песен, тип "баце, кЪк да ти го обеснЪ"... Ако имаш кола 1тон с 4 гуми, и кола 1тон с 3 гуми, на коя ще и се изтъркват накладките повече (еднакви параметри на спирачните системи)? hint за глупави: 3 места където работят силите на триене, срещу 4 места където работят същите по големина сили на триене (айде повече, щото нямаш по една накладка на колело, макар че всичко е пропорционално). И освен това, изтъркването на гумите, каквато беше и основната питанка в изкопаването на тая тема е, зависи от много фактори, но главно реглажа и как се кара колата (нормално или спортно). Иначе за 8к км, 0,2 много ли ти се вижда, колега SunShine? Защото за 40к км ще направиш 1см, за 160к - 4см. Не виждам проблем тук. А това колко задни спрямо предни се изтъркват... тепърва ще научавам, защото от скоро съм с quattro. Но е факт, че натоварването при ускорение се изнася на задните гуми до 80% (поне при quattro 2-ра генерация - на нашите коли), а където е по-голямо натоварването, има предразположение за повече изтъркване. Така че, всеки сезон - размени. То има и едни схеми на размени, при двойно, предно и задно задвижване (по-долу); но ако караш с несиметрични гуми трябва всеки сезон подхвърляне на джанти, баланси и т.н. - занимавка и пари. http://forum.mazdabg.com/user_pics/rotaciq.jpg Редактирано 12 Септември 2013 от chocky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 12 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2013 Говориме за човек, неопитен който няма отработени реакции. Като му плесне задницата, какво става? Има шанс да оправи камшика, ако има късмет. При предното тоя шанс вече отлетял, защото е в канавката. Говорим за аматьори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 12 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2013 (Редактирано) като си на скорост и натиснеш рязко педала на спирачката , мотора действа в обратната посокаСевер, юг, бъди по конкретен. Майтапа на страна, но кажи какви са разликите на мотора 1,8 т вграждан при куатро и предно версиите на А4, примерно. Че така хаби повече накладките в 4 х 4 модела. Редактирано 12 Септември 2013 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 13 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2013 Освен загубата на мощност, другите кусури са мрънкане на дребно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване