Jump to content

Технически и реални предимства и недостатъци - Quattro


Recommended Posts

  • Отговори 116
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

И това означава че използване на ръчната за завъртане на колата не скапва Торсена и полуоските ?

Няма абсолютно никакъв проблем на лед,пробвай на асфалт и кажи какво става, че ми е много любопитно.

PS:Не си прави експерименти с твоята кола

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма абсолютно никакъв проблем на лед,пробвай на асфалт и кажи какво става, че ми е много любопитно.

PS:Не си прави експерименти с твоята кола

т.е. ти си мислиш, че като вдигнеш предно колело на крик няма да може да го завъртиш? Не се притеснявай да пробваш на асфалт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

т.е. ти си мислиш, че като вдигнеш предно колело на крик няма да може да го завъртиш? Не се притеснявай да пробваш на асфалт.

В интерес на истината и на асфалт с ниска скорост (около 30-40км/ч) съм пробвал и се завърта. Въпроса е че съм го правил 2 пъти на сухо и винаги с натиснат съединител. Зимата също съм завъртал колата с ръчна и пак съединител 4-5 пъти. Въпроса е дали няма да счупя нещо с тези завъртания, защото чувството иначе е готино.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

т.е. ти си мислиш, че като вдигнеш предно колело на крик няма да може да го завъртиш? Не се притеснявай да пробваш на асфалт.

Ще се завърти,правил съм какви ли не експерименти,но белята веднъж става и после <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се спре връзката, торсена прества да действа. Защото е Тор-Сен.

Няма варианти. в които торсена се изключва или пък престава да действа. Образно казано престава да действа, (няма приплъзване в червячните предавки) когато сумата от скоростите на задните колела е равна на сумата от скоростите на предните.

Редактирано от Митака
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@robobug , @Митака и в мненията на 2-ма ви виждам известна логика :( Чудя се само кой е по-прав. :lol: .

Момчетата с BMW натискат ли съединител като дърпат ръчна? Там има ли какво да се счупи при тази процедура?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво да се счупи, просто ако е на скорост колата и се дръпне ръчната, блокират колелата и мотора угасва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчетата с BMW натискат ли съединител като дърпат ръчна?

Няма как да стане ефектът, ако не се натисне съединителя, иначе мотора гасне и се засрамват :hilezh: .Но ми е чудно как правят така, че с натисната спирачка колата стои на едно място а се вдига дим от въртенето на задните гуми,обяснявам си го ,че може би са затапили тръбите за задните спирачни апарати.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

прави се с натисната спирачка,както знаеш натоварването на предните спирачки е много повече от задните и след като започне да превърта гуми се натиска спирачката(но си трябва усет с педалите)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И сега в крайна сметка проблем ли е да дръпнеш ръчната на quattro за да занесе, до като си на скорост. Какво ще стане ако си на място и даваш газ и държиш дръпната ръчната, пак за quattro?

:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И сега в крайна сметка проблем ли е да дръпнеш ръчната на quattro за да занесе, до като си на скорост. Какво ще стане ако си на място и даваш газ и държиш дръпната ръчната, пак за quattro?

Ако случайно решиш да правиш упражнението, обади се с едно ЛС, искам да гледам.:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво става когато си на скорост натискаш спирачка и ти се включи абс а?

То и без това ако не си на хлъзгаво трудно ще успееш да блокираш колата, но не би трябвало да ти е практика на шофиране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И сега в крайна сметка проблем ли е да дръпнеш ръчната на quattro за да занесе, до като си на скорост. Какво ще стане ако си на място и даваш газ и държиш дръпната ръчната, пак за quattro?

:motz:

Няма да потеглиш просто :hilezh: Май силата не се разпределя към задните колела докато няма разликата в оборотите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи какво разбираш под "проблем"!?

Ако това означава дали от едно дръпване на ръчната ще се пръсне торсена, отговора е - няма, но ако ти е навик да дърпаш ръчна при всеки завой да кажем, значително ще намалиш живота на торсена, а и не само на него.

Що се отнася до втория въпрос... това може да го направи някой, който много си мрази колата. Не виждам какъв е смисъла да се опитваш да тръгнеш при дръпната ръчна (освен ако да кажем задните колела не са останали без сцепление и е нужно да се издрапа от ситуацията)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Здравеите с риск да задам вапрос които може вече да е дискутиран искам да знам какво е съотношението м/у отпред и отзад при Quatroto na A6 C4 при нормални патни условия и в снежни примерно как са зацепени деферинциялите примерно дали е 50/50 или 70 / 30

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Колеги, приятели, съфорумници. Срам ме да питам но ми се налага. Снощи проведох 30-40минутен тежък пиянски спор с човек който твърди че разбира от автомобили работи в сервиз и тн. Quattro е сиситема със перманентно задвижване на четирите колела? Човека услино спори и твърди, че не е перманентно задвижване и че принципа е същия като на 4motion i 4matic. Баса е на 1 шише джак, моля кажете един път за последно как се задвижва това quattro и да приключим тази тема. Благодаря предварително :)/>

Редактирано от Simeon Stoev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да но, аз съм вметнал че говоря за по старите модели на Ауди. А човека твърди въобще за цялата система от както е създадена...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи какво разбираш под по стари защото за някой и 2000 година са стари :hilezh:/>

Иначе

http://bgdriver.org/forum/index.php?topic=784.0

Редактирано от staniola
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ословно че е хубаво число преди и след 2000 година. Иначе незнам коя година сменят истинското quattro със компютърните иновации.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така спора го видоизменихме и стигнахме до окочателния облог за 2 шишета джак. Този човек каза че е качвал на 1 вал ауди quattro и е въртял само предния мост и колата си е работила като се едно е с предно. Или иска да ми каже че е прехврълил 100% от въртящия момент на предните. Това възможно ли е и ако да при кой модели? Почнахме да търсим приятели с quattro за да проверим на место. Също така каза че е качвал коли с перманенто 4х4 и неможе да ги върти защото задните зацепват и избутват колата. Кво ще кажете по върпоса?

Редактирано от Simeon Stoev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще кажем това което казват и някой наши колеги :)

"куатрото е рали технология, а тестовете с ролки/валове са за селскостопански машини!"

Печелиш баса задвижването е перманентно, няма зацепване няма муфа, няма виско съединител.

Има торсен, който решава в кой момент колко % от мощността да се разпредели отпред и отзад.

В зависимост от поколението куатро процента е различен, нека някой колега да ме поправи аз мисля че са 20:80 и обратно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...