VBI Публикувано 14 Май 2008 Доклад Share Публикувано 14 Май 2008 Преходника USB-RS232 е стандартен на Chronos - струва 10-12лв и го има във всеки компютърен магазин. Към него свързвам VAG-COM адаптера, който съм направил по схема от форума по стандарт ISO 9141-2 и работи безотказно засега. Версията на програмата VAG-COM е v311.2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi85_ Публикувано 14 Май 2008 Доклад Share Публикувано 14 Май 2008 хммм ще се замисля тогава за продажбата!е ся ще ида до комп магазин щом казваш, че го има Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 14 Май 2008 Доклад Share Публикувано 14 Май 2008 С този на Chronos при мен работи без проблем. За другите преходници нямам представа. На външен вид е син на цвят с два куплунга DB"9 за серийния порт и USB за кабел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi85_ Публикувано 14 Май 2008 Доклад Share Публикувано 14 Май 2008 (Редактирано) е защо е с два 9pin?http://www.chronos.com.tw/products/usb/usb...bf810/bf810.htmот кой магазин си го купил? Редактирано 14 Май 2008 от krasi85_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 14 Май 2008 Доклад Share Публикувано 14 Май 2008 Точно този е - не са 2 DB"9 а един и един за USB кабел. Т.е по един куплунг от двете страни - за USB кабел и за сериен порт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 14 Май 2008 Доклад Share Публикувано 14 Май 2008 Ами днес ходих на диагностика,и "майсторите"ми казаха,че на А6-1995г ACE,няма какво толкова да се диагностицира,не можаха да влезат нито в контрол модула,нито в други контролери.Това нормално ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VAGCOM Публикувано 14 Май 2008 Доклад Share Публикувано 14 Май 2008 Ами днес ходих на диагностика,и "майсторите"ми казаха,че на А6-1995г ACE,няма какво толкова да се диагностицира,не можаха да влезат нито в контрол модула,нито в други контролери.Това нормално ли е?Не е нормално ...С какво правиха опити да влизат ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi85_ Публикувано 14 Май 2008 Доклад Share Публикувано 14 Май 2008 Еми имаше преходник за 37лв и един за 9.50лвТа взех него, даже има и диск Инсталирах и го откри като COM3 (другите COM1 COM2 са си на компа) обаче тука имам едно инфраред дистанционно управление за компа и с неговия софтуер (uICE) като избера COM3 ми дава, че "нужния драйвер не е инсталиран или вероятно софтуера не е инсталиран"в диска има множество папки като аз инсталирах естествено драйверите за тази която пише на кабела и са добре, то щом ми изкара и виртуалния COM3 значи е станало.Ама това не бачкааааа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 14 Май 2008 Доклад Share Публикувано 14 Май 2008 Не е нормално ...С какво правиха опити да влизат ?VAG-Com и какво ли още не,на три компа я пробваха,и единственото което успяха е да ми нулират сервизните интервали.Казаха,че механичната инжекция имала два датчика и тва е......... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi85_ Публикувано 14 Май 2008 Доклад Share Публикувано 14 Май 2008 утре мисля да го тествамколега VBI как става при теб работата, виртуални портове и т.н. - обясни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_94 Публикувано 15 Май 2008 Доклад Share Публикувано 15 Май 2008 в диска има множество папки като аз инсталирах естествено драйверите за тази която пише на кабела и са добре, то щом ми изкара и виртуалния COM3 значи е станало.Ама това не бачкааааа От дивайс мениджъра го премести да е на КОМ 1 и ще тръгне... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 15 Май 2008 Доклад Share Публикувано 15 Май 2008 При мен се появява като СОМ 4 (защото имам и модем в лаптопа, а той винаги е СОМ 3 ). За да мога да влизам в контролера на двигателя в Device Manager -> Ports -> Com4 -> Advanced -> махам отметката FIFO bufer. Ако не го направя влизам навсякъде другаде (климатик, АБС .... ), но не и в контролера на двигателя. След това избирам в опциите на VAG-COM порта да е СОМ 4 и всичко работи. Моя преходник обаче е на Chronos (по първата снимка) и работи безпроблемно - за другите модели не знам. Досега съм успял да емулирам VAG-COM с Wine под Линукс и работи без никакви допълнителни настройки. Когато поставя адаптера в USB порта под Линукс винаги го закача като СОМ 1 (добавя се линк в /dev да бъде /dev/ttyUSB0 да е /dev/ttyS0, това гарантира задължителното закачане на RS232-USB адаптера като СОМ1 за Wine). Затова и от известно време основно го ползвам под Линукс, но и под Windows работи нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi85_ Публикувано 15 Май 2008 Доклад Share Публикувано 15 Май 2008 лоши новини, кабела компа си го открива дадох на COM1 да е COM5 и сложих USB-SER на COM1.До тука добре, сега програмката ми разреши да избера COM1 от опцийте, ама не бачка грам , изкл. и FIFO Buffer но пак нестава.Затова измерих напреженията на куплунга спрямо маса - изненада, няма дори и помен от напрежения Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 15 Май 2008 Доклад Share Публикувано 15 Май 2008 Моя кабел (който съм правил по схема от форума) се захранва с 12В директно от ел инсталацията на колата. Т.е. не ползва напрежението от серийния порт, като сигналите, които ползва са галванично разделени с оптрони. Захранването на серийния порт от РС-то е с много малък current и ползването му е най-лесния начин за изгарянето му. Вярно е, че USB-то позволява до 500ма мисля, но все пак според мен, когато се ползва през преходник е по-добре да се захранва адаптера за VAG-COM-а директно от колата. Нямаш ли начин да го захраниш от колата? На диагностичния куплунг заводски си има подведено захранване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi85_ Публикувано 15 Май 2008 Доклад Share Публикувано 15 Май 2008 (Редактирано) да захранва се от колата просто съм мерил на компа отзад на RS232 какво дава и това не ги дава!то я ясно де за 10лв няма как да има инвертор та значи нещата с автономно захранване ще бачкат а това с което пробвах не е утре ще тествам с ваг-а и ще има резултати Редактирано 15 Май 2008 от krasi85_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi85_ Публикувано 18 Май 2008 Доклад Share Публикувано 18 Май 2008 Току що пробвах кабела с преходника с на един познат лаптопа и всичко си баца супер Само избираш COM порта в програмата и готово, същото е като да си купил USB кабел, пак го инсталирваш като виртуален COM порт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 18 Май 2008 Доклад Share Публикувано 18 Май 2008 Радвам се че работи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi85_ Публикувано 18 Май 2008 Доклад Share Публикувано 18 Май 2008 (Редактирано) ако някой иска преходник мисля че мога да взема.Да драсне ЛС Редактирано 18 Май 2008 от krasi85_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
poison69 Публикувано 27 Май 2008 Доклад Share Публикувано 27 Май 2008 Дани ти правиш ли диагностика и ако я правиш кога мога да дойда и колко пари да си нося.Ауди 100 2.0 16 В. ace мотор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_94 Публикувано 28 Май 2008 Доклад Share Публикувано 28 Май 2008 (Редактирано) Дани ти правиш ли диагностика и ако я правиш кога мога да дойда и колко пари да си нося.Ауди 100 2.0 16 В. ace моторПредполагам става на въпрос за мен... Да правя, в Монтана, на цена от 15лв за хора от форума...За повече инфо 0886064448 Дани... Редактирано 28 Май 2008 от dani_94 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
timon_tg Публикувано 22 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2008 колеги някой знае ли как с vagcom може да се види моментната скорост на дисплейя на климатроника ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
redalex Публикувано 22 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2008 не ти е необходим вагком за да гледаш моментната скорост.при мен е на 17ти канал скоростта.при твойто А4 не мога да кажа дали е на същия.порови се из темите за каналите на климатроника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sre4ko Публикувано 24 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2008 Колеги здравейте, Значи имам VAG-COM кабел купен от колегата Dani94, но нещо има проблем с осъществяването на връзката между колата и PC-to. Инсталирах драйверите и си направих виртуален USB порт. Направих всички настройки, свързвам за колата давам да тества програмата, но ми изписва съобщение: Port: OK ; Interface: not found. Да ви питам каде може да е причината? Лоша връзка с куплунзите на колата или незнам. При тестването автомобила е на контак и в положение на бензин. Да мерна ли на черният куплунг на колата дали има напрежение?Благодаря,sre4ko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кирил Вълев Публикувано 24 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2008 Ами най-вероятно в настойките на програмката не си задал коректния номер Ком порт.Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sre4ko Публикувано 24 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2008 Може би да е така. А друго нещо сега пробвах Качих версия VAG-COM311-2 и при него са актижни менютата и save даже е активен, докато при 409.1 трябва да направи test и тогава сигурно стават активни.Ще стане все някога. Няма да се отказваме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване