Jump to content

Recommended Posts

Отникъде, твоят мотор май нямаше датчик за налягане в смукателният колектор, да ме поправят колегите ако греша.

Само с бууст метър....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отникъде, твоят мотор май нямаше датчик за налягане в смукателният колектор, да ме поправят колегите ако греша.

Само с бууст метър....

Да ако е с ME3 няма датчик за налягането.

Обаче ако е с МЕ7 - има, отгоре на интеркулера е. А МЕ7 се познава (?) по това че няма жило за дроселната клапа т.нар. gas-by-wire

Ако е с по-новият двигател с ME7, не го помня на кой канал излиза, на празен ход стойността ще е нещо около 1000mbar т.е. атмосферното

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От къде може да се намери "Factory repair manual" и на каква цена евентуално

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Закупих си ето ТАКЪВ кабел с преходник 2Х2. Изчисвам си натрупаните грешки по контролерите без проблем като ползвам VAG-COM Release 409-1. Но не знам как се променят сервизните интервали за съобщенията от сорта: "OIL", "in1" , "in2".

Моля ако някой знае как се прави това да обясни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Закупих си ето ТАКЪВ кабел с преходник 2Х2. Изчисвам си натрупаните грешки по контролерите без проблем като ползвам VAG-COM Release 409-1. Но не знам как се променят сервизните интервали за съобщенията от сорта: "OIL", "in1" , "in2".

Моля ако някой знае как се прави това да обясни.

С 409.1 няма да стигнеш далеч. Тя вероятно е в shareware режим. Инсталирай си 311.2 и я активирай.

И погледни какво са написали авторите - http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/audi_sri.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо да ви благодаря за бързите отговори.

При мен 311.2 не вижда кабела. На 409.1 в "License Status" ми пише "Fully Registered/Activated" . Според мен това означава, че не е в shareware режим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо да ви благодаря за бързите отговори.

При мен 311.2 не вижда кабела. На 409.1 в "License Status" ми пише "Fully Registered/Activated" . Според мен това означава, че не е в shareware режим.

Да ако се запази "Fully Registered/Activated" и след четенето на поне един контролер, значи се е регистрирала :bia: и трябва да се пуска навсякъде.

Странно е 311.2 да не вижда кабела ... за двете версии ККЛ кабелите са едни и същи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако още някой иска регистрационния файл да пише на ЛС и да дава Мейл на който да му го пратя. Регистрира успешно и 704.1 и 409.1

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

разгледах темата и видях че кабелите са доста скъпи в България така че реших да си ги взема от Ebay.com всичко ми струваше 15 лева.

А сега някои ако може да ми помогне какъв софтуер да си изтегля (от къде :hilezh: )

ПС. Спрете да купувате от България всичко е с невероятна надценка. Не се притеснявайте досега каквото съм си поръчал от Ebay.com е дошло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж до коя версия на VAG-COM ти поддържа кабела и я изтегли от data.bg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПС. Спрете да купувате от България всичко е с невероятна надценка. Не се притеснявайте досега каквото съм си поръчал от Ebay.com е дошло.

Бях виждал доставки за по 25-30лв. но сега за 15лв. ...

В ebay цената е най-важното (има и за под 1$, доставката е отделно), гаранцията е до 30дни. , доставката е по пощата.

При нас VAG KKL USB кабела + CD е 45лв. с доставката чрез куриер до врата за 24ч. излиза до 54лв.

Гаранцията е 12 месеца, получава се готово и работещо решение и помощ за инсталиране.

Защо цената ни е по-висока. Не всички кабели са еднакви и резултата е различен :flipoff:, при единична доставка (не винаги) спестявате разход за куриер, мито, ддс в/у всичко и митница.

В допълнение на това на нас ни се налага да модифицираме, тестваме на реални контролери, пишем CD, пращаме и помагаме на тези, които имат проблеми с пускането (и на тези поръчали от другаде)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Функциите, които ще опиша по-долу, съм ги тествал на Audi A3 8L, но предполагам, че метода е аналогичен за останалите модели на Audi. Не препоръчвам на хора, които не е на ясно какво правят, да се заемат с тези процедури. В случей на проблеми не нося отговорност!

Забележка: Винаги си записвайте стойностите преди да предприемете промени!

-- Кабел: OBD II тип USB

-- Софтуер: Vag-Com 311-2n

1) Автоматично заключване на вратите в движение - при достигане на скорост от 15 km/h - 10 mph, вратите на автомобила се заключват автоматично, а след като извадите ключа - автоматично се отключват. Метод на активиране: изберете бутона Select в главното меню на програмата, а след това 35-Cent. Locks и иберете 07-Recode. В полето Software Coding има цифрен код (може да е 00000), който трябва задължително да си го запишите в случей на проблеми. За да активирате тази функция, добавете 32 към стойността, която имате вече. Пример: Ако в полето Software Coding има стойност 10000, за активиране на функцията, трябва да въведете 10032. За деактивиране - извадете стойността 32 т.е. въведете 09968. За приключване на процеса, натиснете бутона Do it!

008672949-big.jpg

2) Как да изкараме външната температура на дисплея на таблото - става въпрос за табло без FIS, а с (half) дисплей, което се поставя на моделите от 09.2000г. до 04.2003г. на Audi A3 8L. Метод на активиране: изберете бутона Select, 17-Instruments, след което изберете 10-Adaptation. Отидете на Канал 19 и задайте стойност 11. За приключване на процеса, натиснете бутона Test и излезте с Done, Go Back

008672951-big.jpg

3) Как да активираме/деактивираме сигнализацията за колан - тази функция е за по-новите коли и по принцип е активиране. Много хора искат да я изключат (въпреки това, не го препоръчвам). Метод на активиране/деактивиране: изберете Select, 17-Instruments, след което изберете 07-Recode. В полето Software Coding има 5 цифрен код. За активиране на функцията, първите две цифри трябва да са 02 (както е показано на снимката), за деактивиране - въведете 00 като първи две цифри(или върнете старата стойност). За приключване на процеса натиснете Do it!

008672950-big.jpg

4) Как да активираме/деактивираме Cruise Control - за да извършите тази процедура, трябва да сте сигурни, че имате Cruise Control. Метод на активиране/деактивиране: изберете Select, 01-Engine, след което изберете 11-Login. За активиране на Cruise Control-а въведете стойност 11463. За деактивиране въведете 16167. За приключване на процеса, натиснете Do it!

008673143-big.jpg

5) Предупреждение за износване на накладките - трябва да имате датчик на накладките. Метод на активиране/деактивиране: изберете Select, 17-Instruments, след което изберете 07-Recode. В полето Software Coding има 5 цифрен код. За активиране на функцията, първите две цифри трябва да са 01, за деактивиране - върнете старата стойност. За приключване на процеса натиснете Do it!

6) Сигнализация, когато течността за чистачките свърши - трябва да имате датчик на казанчето. Метод на активиране/деактивиране: изберете Select, 17-Instruments, след което изберете 07-Recode. В полето Software Coding има 5 цифрен код. За активиране на функцията, първите две цифри трябва да са 04, за деактивиране - върнете старата стойност. За приключване на процеса натиснете Do it!

Ако искате да активирате предупреждението за накладките и сигнализацията за течността на чистачките, съберете двете стойности и полученето прибавете в полето Software Coding! Пример: 01+04=05, добавяте това число и ще активирате двете функции.

7) Как да сменим езика на екрана на FIS (не съм го тествал) - изберете Select, 17-Instruments, след което изберете 10-Adaptation. Отидете на Канал 04 и прибавете числото на езика който искате, към стойността която имате, като последна цифра.

00001 - немски

00002 - английски

00003 - френски

00004 - италиански

00005 - испански

00006 - португалски

Редактирано от K4m3n
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страшно полезна тема :rotcol:

Днес пробвах да си изкарам външната температура на средният дисплей и сега много се кефя.

Ако знаеш още тънкости моля те да ги споделиш или да кажеш откъде може да се намери информация. Рових се из нета но не намерих за ауди A3 8L с half дисплей

Можеш ли да разбереш как да си активирам подсветката на километража т.е. като дам на контакт да светва само километража. Виждал съм го на други аудита и си мисля че можеби се прави чрез VAG-COM.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много хубава тема и полезни трикове :respekt:

Мен лично обаче ме интересува как да нулирам инспекциите на маслото (OEL) и на колата (Insp1 и Insp2) , чел съм по мрежата варианти за смяна на интервала им, но как се махат надписите от таблото - нямам идея... Комбинациите с бутоните по таблото при мен не работят, остава VAG COM. Колата е А4'95 1.9TDI 90к.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много хубава тема и полезни трикове <_<

Мен лично обаче ме интересува как да нулирам инспекциите на маслото (OEL) и на колата (Insp1 и Insp2) , чел съм по мрежата варианти за смяна на интервала им, но как се махат надписите от таблото - нямам идея... Комбинациите с бутоните по таблото при мен не работят, остава VAG COM. Колата е А4'95 1.9TDI 90к.с.

selekt

17 - instruments

Adaptation - 10

въвеждане на канал от списъка по-долу в "Channel Number"

Read

"Store Value" е текуща стойност на канала

Въвеждане на "New" стойност от списъка по-долу.

Test

Save

Channel 05 показва разстоянието да следващата смяна на масло. Това разтояние е в хиляди километри. При въвеждане на стойност 8 в този канал напомнянето ще светне след 8000 км.

Channel 06 показва разтоянието до следваща инспекция 1. Стандартната стойност е 24 - 24000 км до инспекцията

Channel 07 показва времето до следваща инспекция 1. Стандартната стойност е 36 - след 360 дни ( или след минаване на зададените километри в канал 6 - в зависимост от това кое от двете ще изтече първо)

Channel 08 показва времето до инспекция 2. Стандартна стойност 72 - 720 дни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

kapitango е написал за смяната на интервала. За нулирането се поразрових и навсякъде пише само комбинацията с бутоните на таблото. Чрез Vag-Com никъде не намерих да има описано нулиране на сервизните интервали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много полезно е, да си направите фаровете да се пускат сами, като запалите. Особено сега е наистина полезно. Трябва само да прекодирате района на холандия примерно в 9тия канал там забраих го къв беше. Това е за B6, но предполагам че и при А3ките става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много полезно е, да си направите фаровете да се пускат сами, като запалите. Особено сега е наистина полезно. Трябва само да прекодирате района на холандия примерно в 9тия канал там забраих го къв беше. Това е за B6, но предполагам че и при А3ките става.

ТИ СИ ЗЛАТЕН братче ,за това не се бях сетил ;););)

Отивам да питам Google какво знае

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...