K4m3n Posted July 29, 2008 Report Share Posted July 29, 2008 Къде да видя на VAG-COM до колко бара надува турбото? Link to comment Share on other sites More sharing options...
didoya Posted July 30, 2008 Report Share Posted July 30, 2008 Отникъде, твоят мотор май нямаше датчик за налягане в смукателният колектор, да ме поправят колегите ако греша.Само с бууст метър.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
VAGCOM Posted July 30, 2008 Report Share Posted July 30, 2008 Отникъде, твоят мотор май нямаше датчик за налягане в смукателният колектор, да ме поправят колегите ако греша.Само с бууст метър....Да ако е с ME3 няма датчик за налягането.Обаче ако е с МЕ7 - има, отгоре на интеркулера е. А МЕ7 се познава (?) по това че няма жило за дроселната клапа т.нар. gas-by-wireАко е с по-новият двигател с ME7, не го помня на кой канал излиза, на празен ход стойността ще е нещо около 1000mbar т.е. атмосферното Link to comment Share on other sites More sharing options...
S8_TDI Vasko Posted July 30, 2008 Report Share Posted July 30, 2008 От къде може да се намери "Factory repair manual" и на каква цена евентуално Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giovanni Posted August 3, 2008 Report Share Posted August 3, 2008 момчета ето тук да ви пусна един линк за ВАГ-чета да поразгледате евентуално някой може и да си купиhttp://programatoribg.com/auto.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
fx rookie Posted August 4, 2008 Report Share Posted August 4, 2008 поръчвайте от ebay, всичко излиза на половин цена! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kapitango Posted August 10, 2008 Report Share Posted August 10, 2008 Здравейте. Закупих си ето ТАКЪВ кабел с преходник 2Х2. Изчисвам си натрупаните грешки по контролерите без проблем като ползвам VAG-COM Release 409-1. Но не знам как се променят сервизните интервали за съобщенията от сорта: "OIL", "in1" , "in2". Моля ако някой знае как се прави това да обясни. Link to comment Share on other sites More sharing options...
K4m3n Posted August 10, 2008 Report Share Posted August 10, 2008 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=39504 Link to comment Share on other sites More sharing options...
VAGCOM Posted August 10, 2008 Report Share Posted August 10, 2008 Здравейте. Закупих си ето ТАКЪВ кабел с преходник 2Х2. Изчисвам си натрупаните грешки по контролерите без проблем като ползвам VAG-COM Release 409-1. Но не знам как се променят сервизните интервали за съобщенията от сорта: "OIL", "in1" , "in2". Моля ако някой знае как се прави това да обясни.С 409.1 няма да стигнеш далеч. Тя вероятно е в shareware режим. Инсталирай си 311.2 и я активирай.И погледни какво са написали авторите - http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/audi_sri.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
kapitango Posted August 11, 2008 Report Share Posted August 11, 2008 Първо да ви благодаря за бързите отговори.При мен 311.2 не вижда кабела. На 409.1 в "License Status" ми пише "Fully Registered/Activated" . Според мен това означава, че не е в shareware режим. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VAGCOM Posted August 11, 2008 Report Share Posted August 11, 2008 Първо да ви благодаря за бързите отговори.При мен 311.2 не вижда кабела. На 409.1 в "License Status" ми пише "Fully Registered/Activated" . Според мен това означава, че не е в shareware режим.Да ако се запази "Fully Registered/Activated" и след четенето на поне един контролер, значи се е регистрирала и трябва да се пуска навсякъде.Странно е 311.2 да не вижда кабела ... за двете версии ККЛ кабелите са едни и същи. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kapitango Posted August 12, 2008 Report Share Posted August 12, 2008 Ако още някой иска регистрационния файл да пише на ЛС и да дава Мейл на който да му го пратя. Регистрира успешно и 704.1 и 409.1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
marian Posted October 31, 2008 Report Share Posted October 31, 2008 разгледах темата и видях че кабелите са доста скъпи в България така че реших да си ги взема от Ebay.com всичко ми струваше 15 лева. А сега някои ако може да ми помогне какъв софтуер да си изтегля (от къде )ПС. Спрете да купувате от България всичко е с невероятна надценка. Не се притеснявайте досега каквото съм си поръчал от Ebay.com е дошло. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VBI Posted October 31, 2008 Report Share Posted October 31, 2008 Виж до коя версия на VAG-COM ти поддържа кабела и я изтегли от data.bg Link to comment Share on other sites More sharing options...
VAGCOM Posted October 31, 2008 Report Share Posted October 31, 2008 ПС. Спрете да купувате от България всичко е с невероятна надценка. Не се притеснявайте досега каквото съм си поръчал от Ebay.com е дошло.Бях виждал доставки за по 25-30лв. но сега за 15лв. ...В ebay цената е най-важното (има и за под 1$, доставката е отделно), гаранцията е до 30дни. , доставката е по пощата.При нас VAG KKL USB кабела + CD е 45лв. с доставката чрез куриер до врата за 24ч. излиза до 54лв.Гаранцията е 12 месеца, получава се готово и работещо решение и помощ за инсталиране.Защо цената ни е по-висока. Не всички кабели са еднакви и резултата е различен , при единична доставка (не винаги) спестявате разход за куриер, мито, ддс в/у всичко и митница.В допълнение на това на нас ни се налага да модифицираме, тестваме на реални контролери, пишем CD, пращаме и помагаме на тези, които имат проблеми с пускането (и на тези поръчали от другаде) Link to comment Share on other sites More sharing options...
K4m3n Posted November 2, 2008 Report Share Posted November 2, 2008 (edited) Функциите, които ще опиша по-долу, съм ги тествал на Audi A3 8L, но предполагам, че метода е аналогичен за останалите модели на Audi. Не препоръчвам на хора, които не е на ясно какво правят, да се заемат с тези процедури. В случей на проблеми не нося отговорност!Забележка: Винаги си записвайте стойностите преди да предприемете промени!-- Кабел: OBD II тип USB -- Софтуер: Vag-Com 311-2n 1) Автоматично заключване на вратите в движение - при достигане на скорост от 15 km/h - 10 mph, вратите на автомобила се заключват автоматично, а след като извадите ключа - автоматично се отключват. Метод на активиране: изберете бутона Select в главното меню на програмата, а след това 35-Cent. Locks и иберете 07-Recode. В полето Software Coding има цифрен код (може да е 00000), който трябва задължително да си го запишите в случей на проблеми. За да активирате тази функция, добавете 32 към стойността, която имате вече. Пример: Ако в полето Software Coding има стойност 10000, за активиране на функцията, трябва да въведете 10032. За деактивиране - извадете стойността 32 т.е. въведете 09968. За приключване на процеса, натиснете бутона Do it! 2) Как да изкараме външната температура на дисплея на таблото - става въпрос за табло без FIS, а с (half) дисплей, което се поставя на моделите от 09.2000г. до 04.2003г. на Audi A3 8L. Метод на активиране: изберете бутона Select, 17-Instruments, след което изберете 10-Adaptation. Отидете на Канал 19 и задайте стойност 11. За приключване на процеса, натиснете бутона Test и излезте с Done, Go Back 3) Как да активираме/деактивираме сигнализацията за колан - тази функция е за по-новите коли и по принцип е активиране. Много хора искат да я изключат (въпреки това, не го препоръчвам). Метод на активиране/деактивиране: изберете Select, 17-Instruments, след което изберете 07-Recode. В полето Software Coding има 5 цифрен код. За активиране на функцията, първите две цифри трябва да са 02 (както е показано на снимката), за деактивиране - въведете 00 като първи две цифри(или върнете старата стойност). За приключване на процеса натиснете Do it!4) Как да активираме/деактивираме Cruise Control - за да извършите тази процедура, трябва да сте сигурни, че имате Cruise Control. Метод на активиране/деактивиране: изберете Select, 01-Engine, след което изберете 11-Login. За активиране на Cruise Control-а въведете стойност 11463. За деактивиране въведете 16167. За приключване на процеса, натиснете Do it!5) Предупреждение за износване на накладките - трябва да имате датчик на накладките. Метод на активиране/деактивиране: изберете Select, 17-Instruments, след което изберете 07-Recode. В полето Software Coding има 5 цифрен код. За активиране на функцията, първите две цифри трябва да са 01, за деактивиране - върнете старата стойност. За приключване на процеса натиснете Do it!6) Сигнализация, когато течността за чистачките свърши - трябва да имате датчик на казанчето. Метод на активиране/деактивиране: изберете Select, 17-Instruments, след което изберете 07-Recode. В полето Software Coding има 5 цифрен код. За активиране на функцията, първите две цифри трябва да са 04, за деактивиране - върнете старата стойност. За приключване на процеса натиснете Do it!Ако искате да активирате предупреждението за накладките и сигнализацията за течността на чистачките, съберете двете стойности и полученето прибавете в полето Software Coding! Пример: 01+04=05, добавяте това число и ще активирате двете функции.7) Как да сменим езика на екрана на FIS (не съм го тествал) - изберете Select, 17-Instruments, след което изберете 10-Adaptation. Отидете на Канал 04 и прибавете числото на езика който искате, към стойността която имате, като последна цифра.00001 - немски00002 - английски00003 - френски00004 - италиански00005 - испански00006 - португалски Edited November 2, 2008 by K4m3n Link to comment Share on other sites More sharing options...
1c01342 Posted November 2, 2008 Report Share Posted November 2, 2008 10х Link to comment Share on other sites More sharing options...
black arrow Posted November 3, 2008 Report Share Posted November 3, 2008 Страшно полезна тема Днес пробвах да си изкарам външната температура на средният дисплей и сега много се кефя.Ако знаеш още тънкости моля те да ги споделиш или да кажеш откъде може да се намери информация. Рових се из нета но не намерих за ауди A3 8L с half дисплейМожеш ли да разбереш как да си активирам подсветката на километража т.е. като дам на контакт да светва само километража. Виждал съм го на други аудита и си мисля че можеби се прави чрез VAG-COM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
galaboff Posted November 4, 2008 Report Share Posted November 4, 2008 Много хубава тема и полезни трикове Мен лично обаче ме интересува как да нулирам инспекциите на маслото (OEL) и на колата (Insp1 и Insp2) , чел съм по мрежата варианти за смяна на интервала им, но как се махат надписите от таблото - нямам идея... Комбинациите с бутоните по таблото при мен не работят, остава VAG COM. Колата е А4'95 1.9TDI 90к.с. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kapitango Posted November 6, 2008 Report Share Posted November 6, 2008 Много хубава тема и полезни трикове Мен лично обаче ме интересува как да нулирам инспекциите на маслото (OEL) и на колата (Insp1 и Insp2) , чел съм по мрежата варианти за смяна на интервала им, но как се махат надписите от таблото - нямам идея... Комбинациите с бутоните по таблото при мен не работят, остава VAG COM. Колата е А4'95 1.9TDI 90к.с.selekt17 - instrumentsAdaptation - 10въвеждане на канал от списъка по-долу в "Channel Number"Read"Store Value" е текуща стойност на каналаВъвеждане на "New" стойност от списъка по-долу.TestSaveChannel 05 показва разстоянието да следващата смяна на масло. Това разтояние е в хиляди километри. При въвеждане на стойност 8 в този канал напомнянето ще светне след 8000 км.Channel 06 показва разтоянието до следваща инспекция 1. Стандартната стойност е 24 - 24000 км до инспекциятаChannel 07 показва времето до следваща инспекция 1. Стандартната стойност е 36 - след 360 дни ( или след минаване на зададените километри в канал 6 - в зависимост от това кое от двете ще изтече първо)Channel 08 показва времето до инспекция 2. Стандартна стойност 72 - 720 дни. Link to comment Share on other sites More sharing options...
galaboff Posted November 7, 2008 Report Share Posted November 7, 2008 (edited) Мерси, ще пробвам :) Edited November 7, 2008 by galaboff Link to comment Share on other sites More sharing options...
K4m3n Posted November 7, 2008 Report Share Posted November 7, 2008 kapitango е написал за смяната на интервала. За нулирането се поразрових и навсякъде пише само комбинацията с бутоните на таблото. Чрез Vag-Com никъде не намерих да има описано нулиране на сервизните интервали. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spunky Posted November 7, 2008 Report Share Posted November 7, 2008 много полезно е, да си направите фаровете да се пускат сами, като запалите. Особено сега е наистина полезно. Трябва само да прекодирате района на холандия примерно в 9тия канал там забраих го къв беше. Това е за B6, но предполагам че и при А3ките става. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stingray Posted November 8, 2008 Report Share Posted November 8, 2008 Ако някой каже как се прави това с фаровете, ще е много полезно... Link to comment Share on other sites More sharing options...
@Mu Posted November 9, 2008 Report Share Posted November 9, 2008 много полезно е, да си направите фаровете да се пускат сами, като запалите. Особено сега е наистина полезно. Трябва само да прекодирате района на холандия примерно в 9тия канал там забраих го къв беше. Това е за B6, но предполагам че и при А3ките става.ТИ СИ ЗЛАТЕН братче ,за това не се бях сетил Отивам да питам Google какво знае Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now