Jump to content

Recommended Posts

Преходника USB-RS232 е стандартен на Chronos - струва 10-12лв и го има във всеки компютърен магазин. Към него свързвам VAG-COM адаптера, който съм направил по схема от форума по стандарт ISO 9141-2 и работи безотказно засега. Версията на програмата VAG-COM е v311.2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С този на Chronos при мен работи без проблем. За другите преходници нямам представа. На външен вид е син на цвят с два куплунга DB"9 за серийния порт и USB за кабел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е защо е с два 9pin?

http://www.chronos.com.tw/products/usb/usb...bf810/bf810.htm

от кой магазин си го купил?

Редактирано от krasi85_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно този е :nixweiss: - не са 2 DB"9 а един и един за USB кабел. Т.е по един куплунг от двете страни - за USB кабел и за сериен порт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами днес ходих на диагностика,и "майсторите"ми казаха,че на А6-1995г ACE,няма какво толкова да се диагностицира,не можаха да влезат нито в контрол модула,нито в други контролери.Това нормално ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами днес ходих на диагностика,и "майсторите"ми казаха,че на А6-1995г ACE,няма какво толкова да се диагностицира,не можаха да влезат нито в контрол модула,нито в други контролери.Това нормално ли е?

Не е нормално ...

С какво правиха опити да влизат ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми имаше преходник за 37лв ;) и един за 9.50лв

953969.jpg

Та взех него, даже има и диск ;)

Инсталирах и го откри като COM3 (другите COM1 COM2 са си на компа) обаче тука имам едно инфраред дистанционно управление за компа и с неговия софтуер (uICE) като избера COM3 ми дава, че "нужния драйвер не е инсталиран или вероятно софтуера не е инсталиран"

в диска има множество папки като аз инсталирах естествено драйверите за тази която пише на кабела и са добре, то щом ми изкара и виртуалния COM3 значи е станало.

Ама това не бачкааааа ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нормално ...

С какво правиха опити да влизат ?

VAG-Com и какво ли още не,на три компа я пробваха,и единственото което успяха е да ми нулират сервизните интервали.Казаха,че механичната инжекция имала два датчика и тва е.........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в диска има множество папки като аз инсталирах естествено драйверите за тази която пише на кабела и са добре, то щом ми изкара и виртуалния COM3 значи е станало.

Ама това не бачкааааа :nixweiss:

От дивайс мениджъра го премести да е на КОМ 1 и ще тръгне...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се появява като СОМ 4 (защото имам и модем в лаптопа, а той винаги е СОМ 3 ). За да мога да влизам в контролера на двигателя в Device Manager -> Ports -> Com4 -> Advanced -> махам отметката FIFO bufer. Ако не го направя влизам навсякъде другаде (климатик, АБС .... ), но не и в контролера на двигателя. След това избирам в опциите на VAG-COM порта да е СОМ 4 и всичко работи. Моя преходник обаче е на Chronos (по първата снимка) и работи безпроблемно - за другите модели не знам. Досега съм успял да емулирам VAG-COM с Wine под Линукс и работи без никакви допълнителни настройки. Когато поставя адаптера в USB порта под Линукс винаги го закача като СОМ 1 (добавя се линк в /dev да бъде /dev/ttyUSB0 да е /dev/ttyS0, това гарантира задължителното закачане на RS232-USB адаптера като СОМ1 за Wine). Затова и от известно време основно го ползвам под Линукс, но и под Windows работи нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лоши новини, кабела компа си го открива дадох на COM1 да е COM5 и сложих USB-SER на COM1.

До тука добре, сега програмката ми разреши да избера COM1 от опцийте, ама не бачка грам ;) , изкл. и FIFO Buffer но пак нестава.

Затова измерих напреженията на куплунга спрямо маса - изненада, няма дори и помен от напрежения :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя кабел (който съм правил по схема от форума) се захранва с 12В директно от ел инсталацията на колата. Т.е. не ползва напрежението от серийния порт, като сигналите, които ползва са галванично разделени с оптрони. Захранването на серийния порт от РС-то е с много малък current и ползването му е най-лесния начин за изгарянето му. Вярно е, че USB-то позволява до 500ма мисля, но все пак според мен, когато се ползва през преходник е по-добре да се захранва адаптера за VAG-COM-а директно от колата. Нямаш ли начин да го захраниш от колата? На диагностичния куплунг заводски си има подведено захранване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да захранва се от колата просто съм мерил на компа отзад на RS232 какво дава и това не ги дава!

то я ясно де за 10лв няма как да има инвертор :respekt:

та значи нещата с автономно захранване ще бачкат ;) а това с което пробвах не е

утре ще тествам с ваг-а и ще има резултати :hilezh:

Редактирано от krasi85_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току що пробвах кабела с преходника с на един познат лаптопа и всичко си баца супер :hilezh:

960276.jpg

Само избираш COM порта в програмата и готово, същото е като да си купил USB кабел, пак го инсталирваш като виртуален COM порт :2gunsfiring_v1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Дани ти правиш ли диагностика и ако я правиш кога мога да дойда и колко пари да си нося.Ауди 100 2.0 16 В. ace мотор

Предполагам става на въпрос за мен... Да правя, в Монтана, на цена от 15лв за хора от форума...

За повече инфо 0886064448 Дани...

Редактирано от dani_94
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

не ти е необходим вагком за да гледаш моментната скорост.

при мен е на 17ти канал скоростта.

при твойто А4 не мога да кажа дали е на същия.

порови се из темите за каналите на климатроника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги здравейте,

Значи имам VAG-COM кабел купен от колегата Dani94, но нещо има проблем с осъществяването на връзката между колата и PC-to. Инсталирах драйверите и си направих виртуален USB порт. Направих всички настройки, свързвам за колата давам да тества програмата, но ми изписва съобщение: Port: OK ; Interface: not found. Да ви питам каде може да е причината? Лоша връзка с куплунзите на колата или незнам. При тестването автомобила е на контак и в положение на бензин. Да мерна ли на черният куплунг на колата дали има напрежение?

Благодаря,

sre4ko

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би да е така. А друго нещо сега пробвах Качих версия VAG-COM311-2 и при него са актижни менютата и save даже е активен, докато при 409.1 трябва да направи test и тогава сигурно стават активни.

Ще стане все някога. Няма да се отказваме.:steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...