Jump to content

Audi Q7, обсъждане на качества, проблеми


Деян

Recommended Posts

Диска е при резервната гума. При мен имам Eject бутон - диска си излиза без проблем - Веско ако е заключено този бутон не работи, така ли ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

С VAGCOM отключваш DVD-то на навигацията (ако вече не е отключено), вадиш стария диск. слагаш новия, потвърждаваш ъпдейта от MMI конзолата и след 3 минути си готов

 

Сори за тъпия въпрос, VAGCOM някаква програма ли е и може ли да се инсталира на обикновен компютър? Специални кабели трябват ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, това е програмче за диагностика и дребни настройки по VAG колите.

 

Може да се инсталира на обикновен лаптоп и ти трябва съответния кабел и версия на софтуера, която работи с него.

 

Доставчик на подобен кабел (малко са кракнати, но какво да правиш) е тази фирма - http://sklad66.com/cms/VCDS-VAG-COM.html

 

Лицензираната версия е доста по-скъпа, тя е творение на едни американци - http://www.ross-tech.com/

 

Целия свят краде от тия хора, просто не е истина ... в e-bay има китайски кабели и по 15 USD, но не е ясно колко добре работят

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си заслужават тия от ибей, никога не се връзват от първия път с модула, някой път набиват грешки и т. н.

Но това преди няколко години, сега може и да станали по добри тея китайци.

И аз съм с кабел от склад66 и няма ядове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за линковете. Какво друго може да се прави със софтуера? Питам, защото ако е само за смяна на един диск веднъж годишно, не си струва да се забърквам в цялата тази история със софтуери и чудеса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ami основната функция, както стана ясно е диагностика....а то хич не е малко. отделно могат да се правят адаптации разни, тестове на отделните компоненти , кодировки разни и даже измерване на скорост и ускорение.....Софта е доста прост като интерфейс и изобщо начин на работа..... . много е удобно особено като се тръгне на път на по сериозна дестинация и се развали нещо колата веднага вадиш и чекваш какво е , вместо да гадаеш и ти и майтора по телефона.... 

 

изобщо според мен тия коли требе да си вървят комплект с Ваг ком още от магазина :)

 

 

 

а бмв-тата с по 2 програми даже  :bgdev:

Редактирано от kolio kioravoto prase
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Някой карал ли е тези шлепове с гуми Нокиан ? 

 

Понеже реших да запазя 20-ките, търся възможно много хубава снежна гума, защото миналата година се чувствах като на кънки, а за нокиaн са ми такива впечатленията. 

Мисля леко да свия ширината и съм се спрял на размер 255 или 265 /50/20, вместо оригиналното 275/45/20

Засега се двоумя между следните: 

265/50R20 111V Nokian WR SUV 3 XL

 

255/50 R20 109V  ContiCrossCont Wint XL

 

Цените са близки, като гледам на колегата ivoair ценоразписа даже nokian-a са доста изгодни - под 500 лв. 

Търся шосейни, не офроуд гуми, мисля че тези са такива, въпреки че са за сув

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой карал ли е тези шлепове с гуми Нокиан ? 

 

Понеже реших да запазя 20-ките, търся възможно много хубава снежна гума, защото миналата година се чувствах като на кънки, а за нокиaн са ми такива впечатленията. 

Мисля леко да свия ширината и съм се спрял на размер 255 или 265 /50/20, вместо оригиналното 275/45/20

Аз съм с такъв Континентал, само че 275/45/20 никакъв проблем, много добра гума! За Нокиан нямам пряко наблюдение, но има добри отзиви. Само, че аз бих заложил на Контито, (както и съм сторил) защото се препоръчват за вграждане от Ауди, както летния Бриджстоун, за оригиналните говоря, до ден днешен съжалявам, че ги смених с Гудиър асиметрик. Един приятел кара с Kumho ето такива http://www.gumi7.com/bg/tire/14426/KUMHO-KC15-275-45-R20.html

Много е доволен, като се има в предвид, че кара доста бързо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с такъв Континентал, само че 275/45/20

То това е стандартния размер, аз ми се ще малко да го свия, защото миналата зима бях в потрес колко е нестабилен тоз кютук тежък на тез широки гуми. .

 

А карал ли си ги на киша / сняг ? ( и за кю 7 ли говориш) 

 

С кумхото не ми се рискува, макар че за тез пари мога да ги карам до следващата зима и тогава пак нови... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам с точно такъв Континентал, размер 255/55/18 и съм много доволен от пътното поведение при всякакви условия. Единствено не ми харесва, че самата гума изглежда доста по-тънка от стария ми летен Бриджстоун със същия размер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм ги три зими, и на киша сняг и на лед, отлична е гумата. На Ку 7-цата, ги карах, ако беше друга кола нямаше да пиша в тази тема, вие попитахте за Ку-7. А относно Кумхо-то, ви гарантирам, че не е кофти напротив, много мека гума, моят приятел е сериозен клиент на Примекс и не е възможно да му пробутат някакви бози, а щом са му ги препоръчали,а той купува за втори път това Кумхо, значи е добре.

Континентала първите две зими нямаше забележка, обаче третата стана, точно така както описвате, не спира имайки предвид, че не съм минал голям пробег, за трите зими 10-12 хиляди километра, съхранявал съм ги в тъмен и хладен склад лятото. Явно е по добре Кумхото и всяка година нови. Vredestein също много хвалят, ама нямам никакво наблюдение.

Аз не исках да намалям ширината, защото живея във Варна и тук рядко задържа сняг,повечето време сухо или мокро.

Sent from my iPad using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От доста време насам Кю-то се кара само градско и днес влезе в авариен режим. Изписва се съобщение че проблема е с филтъра за твърди частици. Как да процедирам? Преди 3г. ми сменяха филтъра гаранционно, но сега се замислям да го ликвидирам напълно. Какво ще препоръчате - нов филтър или премахване изобщо. Притеснява ме, че ако се премахне ще има проблеми с елетрониката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това понякога се случва и от лоша нафта. Преди да тръгнеш да сменяш филтрите, най-добре е да идеш при накой от добрите майстори (ако си от София - при Мишо), за да го закачите на компютъра. Има си програма за изгаряне на частиците и изчистване на филтрите. По принцип може да имаш и някоя сбъгясана ламбда сонда. Лично аз не разбирам идеята да си купиш кола от подобен клас и да започнеш да махаш разни части, без които (евентуално) би могло и да мине.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема не е в средствата за нов дпф филтър, а в това, че колата вече ще се кара 99% градско, а това предразполага пред нови потенциални проблеми със задръствания. До края на седмицата ще се опитам да я откарам на сервиз ако ми остане време, да видим и тамошната диагноза. По принцип този филтър не се ли почиства сам при натрупване на сажди? Поне преди правеше така и след като се задръсти повече от нормалното според специалистите от Ауди сервиз се наложи смяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сам се почиства по принцип и за да не може да го направи, значи имаш някакъв проблем. Относно "специалистите" от Ауди - ти решаваш дали да ги слушаш. Те са специалисти по смяната на скъпи компоненти (в над 50% от случаите напълно неоправдана).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтъра се самопочиства, но за това е нужен определен режим на употреба... при 99% градско и къси разстояния си абонат за описания проблем. Или трябва да излезеш да покараш извън града 15-20 минути със ~2500 об/мин. или трябва да се пусне принудителна регенерация на място с VAGCOM

 

Не се мотай много с решаването на проблема, защото ако покараш със светеща лампа филтъра може да се задръсти над възможностите му за саморегенерация и тогава пак отиваш на смяна или премахване

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих при представителя на Ауди в Сараево, където се мъчиха да пуснат принудителна регенерация на филтъра, но явно е задръстен на максимум. Май ще се купува нов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай с 10 пъти :biggthumpup:    Колега хубаво е да имаш филтър това е повече от ясно.... но при положение че ще се ползва колата основно градско няма особен смисъл да инвестираш в нов... Живота му в градски условия е далеч по-малък и като цяло на ауди дпф правят мизерии\ не че на бмв са по-добри но с много малко\... За 400-500 лв макс маха софтуерно и забравяш при изправна кола даже няма и пушек както и малко с поотпушва  Но основното е че не го мислиш и нямаш драми с техниката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ДПФ е мн хубаво нещо, но не за нас, и не за града.

Колкото по - скоро се премахне, толкова по - добре за двигателя.

Но не се подвеждайте, че това е лесно, или евтино.

Но си струва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...