SpeedyMan Публикувано 30 Април 2009 Доклад Share Публикувано 30 Април 2009 Тва не може да върви колкото АДА, ти с потрес чак си останал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonecrusher Публикувано 30 Април 2009 Доклад Share Публикувано 30 Април 2009 И аз да кажа нещо в тая тема, въпреки че съм върл бензинджия. Преди месец купих едно Рено Клио, ударено, 1.9 чист дизел, със система за подгрев на олио, върви в съотношение 1:10 нафта:олио. Мога да ви кажа, че няма разлика в двигателя, олиото си е доста калорично, и до Пловдив и обратно се стига за 3 лева Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IGRAQ_LIBERO Публикувано 30 Април 2009 Доклад Share Публикувано 30 Април 2009 Пловдив и обратно се стига за 3 лева Вече почнАх да се замислям сериозно.... Май ше почвам и мойта печка да я паля с олио Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diakonlevski Публикувано 20 Май 2009 Доклад Share Публикувано 20 Май 2009 Виж сега свръхосведомени, ЕКОтаксата също е данък и не е зле да погледнеш малко напред:''”Предвидено е за евро 1 таксата да бъде около 200 лв /100 евро/, за евро 2 - 180 лв/ 90 евро/, за евро 3 – 140 лв /70 евро/, а за евро 4 и 5 се очаква тя да е към 100 лв /50 евро/, обяснява Ирина Василева – старши експерт в МОСВ. А за най-старите автомобили, които не отговарят на никакъв евростандарт, тази такса ще бъде най-висока - 250 лв /125 евро/. Екотаксата ще се заплаща при първата регистрация на МПС в България и ще засегне само тези автомобили, които ще се регистрират от началото на идната година.” Това е предвидено от 2008 мисля...то ще стане с още по-ДРАСТИЧНИ разлики, няма мърдане,особено след спирането на 1/2млрд. евро и нали сме по-католици от папатаДали приказвам простотии или не, си е мой проблем,а най-малко човек , като теб ще ми дава квалификации...както и да е...и ти си махнал работещ катализатор , само защото ти е еднакъв данъка...ах недей...о, спри мъко...разплаках се , ще напиша поема за благородния ти гнявВсъщност уважаеми собственици на АУДИ...ние за какво спорим..имаме си Ауди или как се пържат кюфтета и мекици , докато пътувамес фритюрниците...хихи...черешки ГалаИ най-накрая...не е ли странно, аз който не съм фен на Ауди, регистрира ме неволята, не съжалявам, то моя милост да е в малобройния отбор на хората, които защитават имиджа на бранда... по бих възприел S-класа на газ, 5-ца на метан, ама Ауди на олио и трансформаторно масло и с толкова фенове...е нямам думи ...страшна маркаХм, от технически проблем темата се превърна във философски, а ако добавя нещо и от мен в тази посока ще стане политически или морален.Колега като пишеш толкова разпалено за разни катализатори и "Евро стандарти" замислял ли си се къде отиват парите от твоите ЕкОтАкСи????? какво се прави с тях, а, а, а???? да си видял някой роден събирач на такси да сади дървета край улиците на големите градове или да се правят велосипедни алеи???? А да започнем ли темата и за акцизите? къде се събират акцизите и ДДС-то???? Защо не сметнеш стойността на горивото и какъв е дела на акциза и ддс-то. Не си ли спомняте, че във Франция вкараха в затвора няколко души и им затвориха гаражите, защото карат на отработено от ресторантите олио и по този начин не плащат акциз. Борбата за запазването на акциза ще бъде жестока!!!Хората, които пробват с алтернативни горива трябва да бъдат насърчавани, а не упреквани.Ако падне мораториума върху водорода ще започне нова ера, вероятно няма да е по-евтино, но ще бъде по-чисто. Нооооооо за сега има още хляб да се печели от петрола, а дотогава ще стискаме зъби и може да хвърляме по някой псувня към колегата до нас.Карайте внимателно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
комбито Публикувано 25 Май 2009 Доклад Share Публикувано 25 Май 2009 Хм, от технически проблем темата се превърна във философски, а ако добавя нещо и от мен в тази посока ще стане политически или морален.Колега като пишеш толкова разпалено за разни катализатори и "Евро стандарти" замислял ли си се къде отиват парите от твоите ЕкОтАкСи????? какво се прави с тях, а, а, а???? да си видял някой роден събирач на такси да сади дървета край улиците на големите градове или да се правят велосипедни алеи???? А да започнем ли темата и за акцизите? къде се събират акцизите и ДДС-то???? Защо не сметнеш стойността на горивото и какъв е дела на акциза и ддс-то. Не си ли спомняте, че във Франция вкараха в затвора няколко души и им затвориха гаражите, защото карат на отработено от ресторантите олио и по този начин не плащат акциз. Борбата за запазването на акциза ще бъде жестока!!!Хората, които пробват с алтернативни горива трябва да бъдат насърчавани, а не упреквани.Ако падне мораториума върху водорода ще започне нова ера, вероятно няма да е по-евтино, но ще бъде по-чисто. Нооооооо за сега има още хляб да се печели от петрола, а дотогава ще стискаме зъби и може да хвърляме по някой псувня към колегата до нас.Карайте внимателно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emergence Публикувано 28 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юли 2009 (Редактирано) И така колеги близо година след започването на "експеримента" мога да кажа ,че бусчето си върви със съотношение 10-1 ;олио - нафта (нафта само за цвят)До сега по буса "НИЩО НЕ Е СМЕНЯНО " . Разлика във вървежа няма , нито във количеството нафта което гори на 100 км ,единствено може да се забележи разлика в датчика за температурата , стрелката стой малко преди 80 градуса , а преди беше закована на 80. Имам и личен опел вектра 97 г. 2000 кубира DI , който използвам постоянно , съотношението на което се спрях е на всеки 30 л. нафта 7 л. олио. Не го правя толкова заради икономичност а просто при това съотношение не се усеща ,че караш на олио, а печеля едно 170 км free , което за мен е повече от добре .Още си филтрирам със системата от чоропогашници Поздрави Редактирано 28 Юли 2009 от emergence Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pvon Публикувано 8 Август 2009 Доклад Share Публикувано 8 Август 2009 И така колеги близо година след започването на "експеримента" мога да кажа ,че бусчето си върви със съотношение 10-1 ;олио - нафта (нафта само за цвят)До сега по буса "НИЩО НЕ Е СМЕНЯНО " . Разлика във вървежа няма , нито във количеството нафта което гори на 100 км ,единствено може да се забележи разлика в датчика за температурата , стрелката стой малко преди 80 градуса , а преди беше закована на 80. Имам и личен опел вектра 97 г. 2000 кубира DI , който използвам постоянно , съотношението на което се спрях е на всеки 30 л. нафта 7 л. олио. Не го правя толкова заради икономичност а просто при това съотношение не се усеща ,че караш на олио, а печеля едно 170 км free , което за мен е повече от добре .Още си филтрирам със системата от чоропогашници Поздрави поздравления за експеримента, колега.продължавай в съшия дух и не спирай да споделяш опита си.не обръщай внимание на тези дето говорят глупости по твой адрес.типично българска черта е да отричаме новото, да си заравяме главата в пясъка и да гледаме само назад.в цял сват хората се чудат как да измислят алтернатива на тая гняз петрола: водород, ток,газ,олио.това е бъдещето.не съм съгласен с някои колеги, които твърдят, че който кара ауди и някакъв съпер гъзар, в сравнение с другите марки.едва ли ни всичко трябвада е по предписание на прозводителя.ако знаеха хорицата какво има в нашенската нафта, щяха да ни молят да караме с олио/не случайно щом у нас има увеличение на водата, скача и нафата-двете са неразривно свързани :bia:/.така че притежанието на ауди в бг е повече въпрос на мироглед и едва ли не бунтартво/отчитайки качеството на горива, пътища, въздух, сервизно обслужване и резервни части/ .ако вярваме на колегите корсо, радиб4, излиза че хората с автопарк за по няколко милки/където ауди е най-безличната, ако въобще я има, кола/ трябва да ходят само по червен килим и някакви мизерници/нещастни притежатели на др. марки/ , да им хвърлят листа от рози.бил съм в англия, където съм виждал бентлита, джагове, а8 и др. лусозни автомобили на газ, като при това собствениците им годро слагат лепенка на предното стъкло с надпис : ние се грижим за планетата-караме с лпг. предпочитам да карам, ако щете с мастика, пред помията която горим в бг, а на всичко от горе я наричаме евро дизел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 9 Август 2009 Доклад Share Публикувано 9 Август 2009 Само да знаете,че АУДИТАТА квито и дизели да са в момента,в който им сипеш ОЛИО и спират Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 9 Август 2009 Доклад Share Публикувано 9 Август 2009 (Редактирано) Само да знаете,че АУДИТАТА квито и дизели да са в момента,в който им сипеш ОЛИО и спират Е този път не съм съгласен с теб.... виж тази таблица с различни автомобили-има и Ауди. Интересен Сайт И след като някакъв Фиат може да мине безпроблемно 412 000 км на олио-какво остава за Ауди??? Редактирано 9 Август 2009 от Lion_Heart Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bgpirat Публикувано 9 Август 2009 Доклад Share Публикувано 9 Август 2009 Някой знае ли по какъв начин може да определим съдържанието на вода в олиото? Ако не точно, то поне да се направи сванение с нафтата на Лукоил. Защото водата ще съсипе помпата много бързо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 9 Август 2009 Доклад Share Публикувано 9 Август 2009 Е този път не съм съгласен с теб.... виж тази таблица с различни автомобили-има и Ауди. Интересен Сайт И след като някакъв Фиат може да мине безпроблемно 412 000 км на олио-какво остава за Ауди???сметни брат щом на колегата 1.6 тди се запуши с Олио кво стана с Б4 1.9 тди Иначе сички меровци до Комън рейлите си джиткат спокойно с олио Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 10 Август 2009 Доклад Share Публикувано 10 Август 2009 Наи - големия проблем на ТДИ-тата вървящи на олио е да си намерят олио /аз така и не си намерих/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стоян40 Публикувано 10 Август 2009 Доклад Share Публикувано 10 Август 2009 (Редактирано) Аз предлагам да се пробва и зехтинец,по полезно ше е за колата,нема да и се качва толко холестерола като от олиото Моля ви не правете това у дома си,все пак не вервам да има чак толко изпаднали хора,че да опират да шанят и от нафтата,та за Бога нафта на черно бол.... ако па толко ви е скъпо купете си по една бензинка бутайте си я на метан и да се приключва въпроса...ама тва олио звучи толко жалко че чак ме дразни Айде със здраве Редактирано 10 Август 2009 от Стоян40 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fory Публикувано 17 Август 2009 Доклад Share Публикувано 17 Август 2009 (Редактирано) 200 българи карат коли с олио Устройството се монтира в двигателя и включва топлообменник, електрически клапани, антифриз и електрическа кутийка. http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=205025 Редактирано 17 Август 2009 от Fory Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 17 Август 2009 Доклад Share Публикувано 17 Август 2009 Някои има ли инфо колко е цената за литър на палмовото и рапичното олио в големите магазини? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_94 Публикувано 17 Август 2009 Доклад Share Публикувано 17 Август 2009 При производителя на растителна мазнина в момента цената е 1.30лв. за литър рафинирано/наливно, при цена на дизеловото гориво от 1.90лв. за литър...Коментарите са ваши... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 17 Август 2009 Доклад Share Публикувано 17 Август 2009 (Редактирано) При производителя на растителна мазнина в момента цената е 1.30лв. за литър рафинирано/наливно, при цена на дизеловото гориво от 1.90лв. за литър...Коментарите са ваши...ти сега за идеята ли агитираш? Така ли да се разбира? Редактирано 17 Август 2009 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 18 Август 2009 Доклад Share Публикувано 18 Август 2009 При производителя на растителна мазнина в момента цената е 1.30лв. за литър рафинирано/наливно, при цена на дизеловото гориво от 1.90лв. за литър...Коментарите са ваши...Щото в Метро 5 литра е на цена 8 и нещо и не си заслужава.Иначе имам голямото желание да подкарам душегуба с олио.Някои има ли инфо за рапичното и палмовото олио цената /и дали изобщо палмовото става за гориво/? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fory Публикувано 18 Август 2009 Доклад Share Публикувано 18 Август 2009 Магиите с олиото ги прави Николай Александров Цаневски (Варна) управител на САСОЛИО ЕООД производител на устройства за растително олио за дизелови двигатели тел:0889113771Сайтът му е в разработка www.sasolio.comЕто едно негово мнение от нета:"1. Изгарянето на чисто олио е по-чисто от изгарянето на нафта. Всички изследвания показват почти два пъти по-малко СО2 и по-малко NO. Сажди пък въобще няма. Това по-добро изгаряне на олиото си има обяснение: олиото не съдържа сяра и тежки метали за разлика от нафтата и освен това има 11,4% кислород докато в нафтата няма и грам. Иначе специфичната енергийност (калоричност) на олио и нафтата са почти едни и същи. С един литър олио и модифициран двигател се изминават същите километри като с нафта. Мощността и въртящият момент остават същите. 2. Олиото стана миналата година скъпо заради най-вече лошата реколта в цял свят. Ето сега след тази стопанска година олиото падна отново до 1,80 лева/литър на едро - цената е от днес в Добрич (14.10.2008).Покачването на цената се дължи и на това че олиото се ползва освен като готово чисто гориво и като суровина за производство на биодизел, което е едно необосновано оскъпяване на крайния продукт (с около 30%) като се има предвид че може да се ползва без да се превръща в биодизел. "Горното не е препоръка за инвестиране в олио Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fizo Публикувано 18 Август 2009 Доклад Share Публикувано 18 Август 2009 (Редактирано) На мен лично темата ми беше интересна и немога да разбера кво толкова се засягат повечето ? Алтернативата при каране на бензин е Газ или Метан. Алтернативата за дизеловите явно тепърва набира скорост и това е олио колкото и невероятно да ми звучеше в началото като се замисля, защо пък не . Като цяло и аз малко се дразня на газифицирани коли, а тези на метан са още по-зле, но да отидеш до морето и обратно за някакви си 40-50 лв на метан е наистина огромен +. От спестените пари от гориво ще си поддържаш колата в изправност и редовно ще сменяш задни амортисьори (Разбира се ако изобщо се наложи) и пак ще караш по-тънко. Аз дадох до морето и обратно 160лв някак си 100лв се равнямват на поне 1 ден повече на море . Олиото ако е и по-екологично (не че за 90% е много важно това) е и по-евтино и не се губи мощност тогава къде е проблема. п.с. Наскоро се качих в един бакшиш караше Опел вектра на метан. На километража пишеше 916 000км. Питам го е добре кви последици имаш от метановата, а той ами отварях двигателя само веднъж за да сменям сегменти иначе разни дреболии и настройки каза, че е правил, но не е кой знае какво. За тези близо милион километра човека е избил ремонтите , самата газова(метанова) уредба и поне 2 пъти цялата кола.п.с.2 Изгодно е, по-евтино е и мога да обикалям навсякъде за без пари...защо неискам да сложа газ/метан и аз незнам... Редактирано 18 Август 2009 от fizo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 18 Август 2009 Доклад Share Публикувано 18 Август 2009 Минуси има ,но както сам спомена те са дреболии на фона на спестените пари и вредни емисии.До скоро по темата не се пишеше щото олиото беше 4 лв в магазина.Сега в Метро е към 1,75 на литър.Като се вземе в предвид че още може да падне ,а нафтата да се качи - картинката ще си доиде на мястото/докато олиото не тръгне пак нагоре с цената /. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
комбито Публикувано 6 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2009 Минуси има ,но както сам спомена те са дреболии на фона на спестените пари и вредни емисии.До скоро по темата не се пишеше щото олиото беше 4 лв в магазина.Сега в Метро е към 1,75 на литър.Като се вземе в предвид че още може да падне ,а нафтата да се качи - картинката ще си доиде на мястото/докато олиото не тръгне пак нагоре с цената /.Имаме учасник познал верния отговор.... Това време за което говори колегата дойде.....Нафта-1,87лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 6 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2009 (Редактирано) Пичове .. гледах днес в BILLA зехтините, те май са по-читаво гориво .. ползвайте ги. Редактирано 6 Декември 2009 от Inkozi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
комбито Публикувано 6 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2009 Пичове .. гледах днес в BILLA зехтините, те май са по-читаво гориво .. ползвайте ги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiRS2 Публикувано 7 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2009 А ве който не му отърва да си кара на дизел! Бъдещето е в алтернативните горива . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts