Jump to content

Колко масло гори Вашия мотор?



Recommended Posts

Здравейте колеги!

Целта на тази тема е да обобщи колко масло горят агрегатите по заводски данни и как стоят нещата в реалност. (от смяна до смяна 10000км за бензиновите агрегати и 7000км за турбо-дизелите)

Предварително благодаря на всички изказали мнението си!

Редактирано от SG mobile
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 159
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Здравейте колеги!

Целта на тази тема е да обобщи колко масло горят агрегатите по заводски данни и как стоят нещата в реалност.

Предварително благодаря на всички изказали мнението си!

Това са литри на 1 000км. на 10 000 или на колко?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След смяна на гумичките на около 5-6000 маслото е малко под или на половината на щеката, тогава доливам около 300 - 400мл. и на 10000 сменям.

Направило ми е впечатление, че ако го оставя без да доливам го харчи по-бавно след половината. Не знам на какво се дължи, но когато е до горе на щеката, не се спира докато не го изпапака до половината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от 5 години до сега никога не се е налаго да доливам, просто маслото си седи точно там до където е било при пъврото наливане, а го сменям 3 пъти в годината....

бензинов мотор, а маслото различно го смянам - веднъж на 8000, веднъж на 12000 - както дойде

Редактирано от lllubo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Това са литри на 1 000км. на 10 000 или на колко?
на 10000км :respekt:

Моля, записвайте модела на мотора.

Редактирано от SG mobile
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Ми аз на кара: съм написал ADA, не каките да гълтат :)

;):respekt:

Теб колега те видях!

Моля, другите колеги, които не са записали с какъв двигател карат да се коригират.

Редактирано от SG mobile
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз избарах 2-3л. - но това не е изгорено от двигателя масло а изхвърлено през гарнитурата и то за съжаление право върху колекторите - как вони само :/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дайте да уточним, че на пръчката за маслото от най-долната до най-горната отметка е един литър.

Т.е ако като смениш масло, ти е на средата на отметките на щеката, значи имаш 0,5 литра над минимума. Ако след 10000км ти е на минимума, "Не ти се налага да доливаш" но всъщност мотора е изхарчил половин литър.

Моята харчи нещо от сорта на 0,8 от литъра за 9-10 хил.км. Имам едно междинно доливане към 4-5 хиляди от около половин литър, другите 4-5 не ми се налага да доливам , защото е време за смяна:respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

300 грама, не се ръководя по щеката, а по разграфеното на тубата на маслото. NG мотор. Каране постоянно в червеното, яко добиче деа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Два пъти съм сменял маслото (2.5ТДИ),първия път сложих оригинално масло от юнитрейд ,казаха ми че се сменя на 15к.,така и направих без да ми се налага да доливам,сега съм с кастрол и за 5к км не е мръднало и с грам(mm.)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауди 80 В3 мотор SF 1.8 до сега 3 пъти с valvoline 15W40 съм доливал до смяна 200/300 грама, в момента с igol 10W40 и са минали 2000 километра още не съм доливал, но е мръднало малко (като го сменихме беше малко над половината сега е точно на средата на щеката). Всичко това като цяло е при нормално каране с малки изключения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От предишната смяна до сегашната минах 8000км и преди последната смяна съм долял към 700 грама. Няма как обаче тази информация да е представителна, защото:

1) Януари месец късах маслена гарнитура и загубих доста масло

2) Март месец турбото ми сдаде и напълни ауспуха с масло и

3) Имам лек теч някъде отпред, я от семеринг, я от другаде :)

Колата е тая първата от подписа.

П.С. Напълнихте ми душата с 'кара: каките да гълтат' :hilezh: Между другото, Ес Джи Мобайл, и аватара ти кърти миФката :):gut:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз предлагам заедно с това да се пише и какво е маслото.все пак и от това има значение.преди бях с МОРИС 10w40 и ми изгори 250грама на 10000км.Сега съм с 15w40 на Шел за 2000км по изгорило е малко още немога да преценя,но мисля да го сменям.мотора ми е 1.9тди 110к.с. 96г.

Редактирано от b.o.m
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауди А4 Б5 quattro 99-то лЕто 1.9TDi АФН мотор. Маслото е "Castrol EDGE 5w40 Turbo Diesel"

Маслото ВИНАГИ сменявам на 10 000км, нищо че е дизел. При смяна се пълни до максимум, след 10000км маслото е на средата или малко над средата, което ще рече 300-500мл на 10К в зависимост от стила на шофиране. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.С. Напълнихте ми душата с 'кара: каките да гълтат' :) Между другото, Ес Джи Мобайл, и аватара ти кърти миФката :) :)
Аватара е фирмен ;)
A3 1.8 AGN мотор - на 5000км. под 100гр. тоест на 10000 ми се връзва малко под 200.А къде мога да прочета попринцип колко я дават да гори?
В книжката на автомобила трябва да го пише, а иначе бях попаднал на сравнителни таблици в нета... SpeedyMan ще каже... ;)
аз предлагам заедно с това да се пише и какво е маслото...
Приветствам идеята! :)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам с MOTUL 10W40 (доколкото си спомням :) )....Никога не съм имал кола, която да "гори" маслко....Колкото сипя, толкова точа .....Некъв късмет съм имал явно :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи Шкодата ми (1.9 ТДИ) 2006-та гори около литър на 15 000 км. (слагат й SHELL 10W-40 Turbo -Diesel) Тя е на около 50 000 км. в момента.

Да речем че литър на 10000 км. е съвсем ама съвсем нормален разход за стар мотор.

Ако при вас е така значи моторът ви е ОК.

10-20 годишна кола е нормално да пипа поне малко маслото. Ако не го пипа може да вкарва бензин или някакви други материали в него :)

При мене АБК-то ми е горило 200 грама за 100 км, ама преди да сменя гумичките и с каране с 180-200 км/ч по магистралата.

Сега след последната смяна на маслото като гледам за 10000 км съм долял около литър, но това първите 6000 км. а и го хвърляше леко от един маркуч до скоро... Последните 3000 км не е мръднало... ама онази вечер се сдавих с онази баварка купе и сме карали много здраво с около 190 км/ч, не съм влизал в червеното ама над 5000 до към 6000 оборота ми беше карането и не съм гледал какво е ставало :flipoff:

Мисля че няма да е пила масълце. :)

А да, маслото ми е MOBIL1 5W-50, възможно най-пълната синтетика :)

Това масло подозирам че ми почисти сегментните канали и сега колицата се чувства много добре. :)

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз такава книжка нямам,ако някой може да ми каже с точност ще съм благодарен.

Маслото с което крам е CASTROL MAGNATEC 10W40

Същото като моето. На мен ми го препоръчаха в сервиза, защото от синтетичното щяла да "посръбва" :flipoff: А тя мойта и без тва има гарнитури за смяна :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същото като моето. На мен ми го препоръчаха в сервиза, защото от синтетичното щяла да "посръбва" :flipoff: А тя мойта и без тва има гарнитури за смяна :)

Ей... тва са пълни глупости.. тия в "сервизите" разбират само от ракия и от вино :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Ей... тва са пълни глупости.. тия в "сервизите" разбират само от ракия и от вино :hilezh:

И тук таме може да ти изчезне дебитомера или да не ти завият някой болт по окачването... примерно :hilezh:

Редактирано от SG mobile
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...