danail-stz Публикувано 19 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2008 2-3 л трябва да доливам между смените ама не го гори ами го фърля през гарнитурите(пък може и да гори де да го знам!!!) Кога ли ще събера пари за смяна на гарнитурите че само като си помисля за сваляне на глава и ми се реве Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 19 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2008 И тук таме може да ти изчезне дебитомера или да не ти завият някой болт по окачването... примерно Тва го има често - в един сервиз даже веднъж са сменили маслото без да източат старото и човека си тръгнал и познайте кво му е станало на двигателя.В същия сервиз човек отива за смяна на масло тия му изтакат старото и му слагат ново , обаче без да сложи пропката отдолу. Аман от некадърници. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 19 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2008 Не доливам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLO Публикувано 19 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2008 1.9 TDI ATJ помпа-дюза-Сменявам го на околу 9-10000км 5W40 505.01Преди когато карах със Кастрол доливах околу 4-500мл. от смяна до смяна.Сега втора смяна ми е със Мотул,не съм долял ниту грам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lube Публикувано 19 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2008 дайте да уточним, че на пръчката за маслото от най-долната до най-горната отметка е един литър.Т.е ако като смениш масло, ти е на средата на отметките на щеката, значи имаш 0,5 литра над минимума. Ако след 10000км ти е на минимума, "Не ти се налага да доливаш" но всъщност мотора е изхарчил половин литър.след смяна на гумички за около 12-13к. аз не доливам, (за сравнение преди смяната гореше около 1л. на 5 000км., и след това засилваше загубите....)ПЪрвоначално пълня на около 3/4 от щеката и като дойде време за смяна е на половината, или по тая сметка точно 0.250мл.АБК, карам вече 3-та смяна с 5W50 на Кроон Ойл Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 19 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2008 (Редактирано) И тук таме може да ти изчезне дебитомера или да не ти завият някой болт по окачването... примерно Aбе като ми сменяха предните амортесьори майстора забрави да ми изпразни пълнителя на единия - демонтира го и след малко щеше да ми монтира стария Добре че го подсетих, че иначе не се знае дали нямаше да ми остави стария Ама айде, приятели сме, надявам се че след като рано или късно се беше усетил щеше да оправи грешката ___Ta аз днес си взех CASTROL EDGE FORMULA RS 0W-40 на преференциална цена и скоро ще го сипвам. Има VW 502 00 и смятам че ще се отрази добре на АБК-то. Дано го хареса Просто го намерих на цената от преди 2 години, тъй като новият се казва CASTROL EDGE SPORT и е по-скъп, доста по-скъп А и освен това ми направиха отстъпка щото пазаря доста неща от това място След около месец-два ще го сипя, понеже сега съм на 10 000 км. с МОБИЛ1 и мога да карам още доста с него. Редактирано 19 Юли 2008 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lube Публикувано 19 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2008 Ta аз днес си взех CASTROL EDGE FORMULA RS 0W-40 на преференциална цена и скоро ще го сипвам. Има VW 502 00 и смятам че ще се отрази добре на АБК-то. Дано го хареса Просто го намерих на цената от преди 2 години, тъй като новият се казва CASTROL EDGE SPORT и е по-скъп, доста по-скъп А и освен това ми направиха отстъпка щото пазаря доста неща от това място 0W40 ми звучи изрудско, я питай дали няма да има още една залежала тубичка(надявам се 2г. да не е прекалено много) че скоро е време да диря Коко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 19 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2008 0W40 ми звучи изрудско, я питай дали няма да има още една залежала тубичка(надявам се 2г. да не е прекалено много) че скоро е време да диря Коко.Sorry... последната взех... иначе щях да взема 2.... и другото ауди иска ново масло... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 19 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2008 Аз периодично съм доливал масло, но не мога да кажа по колко. Освен това съм забелязвал, че при различни условия гори различно. Общо взето най-фрапиращия случай ми беше доливане на около 2 л. от смяна до смяна, но тогава се изясни че маслото не е в ред. Уж беше марково, ама нейсе. След това сложих друго масло от същия клас и нямаше проблеми - и да е харчело, било е съвсем малко. Не знам дали има значение за харча на масло, но тъй като града е твърде запрашен, сменям по-често въздушния филтър - например на около 5000 км., а не заедно с маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
supervlao Публикувано 19 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2008 Аз доливам мах 1 литър от смяна до смяна ама колата не го гори ами си тече - я от гарнитури, я от маркучите към масления радиатор ... Колата е 1.6 ТДИ на 360к км. Маслото - Елф Компетишън СТИ 10в40 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 20 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2008 Добре де това масло Motul много го хвалите,да считам ли че е по-добро от Castrol ? Другото нещо което ме интересува е дали да си сипя 5w40 преди зимния сезон,при положение че откакто съм взел колата я карам с 10W40? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 20 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2008 Motul 10W40 на ABT на 350 000 км, след смяна на сегменти, шлайфане глава, клапани, сегменти на бутала, биални лагери. - 0 литра доливам на 15000 км при смяната.Motul 10W40 на ABK на над 450 000 км, не е отварян мотора, тече като лейка от семенинга между скоростите и коляновия вал (ако съм се изразил точно ) и като я назлобя със 140-170км по магистралите и лапва за 3000км по литър от течовете и високата скорост... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanley Публикувано 20 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2008 Масло не сменям само доливам на 1000 км. 1 литър. От долу не капе, има течове от всички гарнитури и задния семеринг. Кюнеца е саждив, не и мазен. От зад не пуши и пак доливам по 2 литра на месец. Вече не ползвам и пръчката на маслото чакам да светне ламбата му и го подхранвам с 0,5 литра. Маи трябва да сменя първо гумичките но няма време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SG mobile Публикувано 20 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юли 2008 Добре де това масло Motul много го хвалите,да считам ли че е по-добро от Castrol ? Другото нещо което ме интересува е дали да си сипя 5w40 преди зимния сезон,при положение че откакто съм взел колата я карам с 10W40?Масларите много го хвалят MOTUL-a и лично аз го предпочитам пред Castrol. И двете марки са много добри! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plambata Публикувано 21 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2008 Масло не сменям само доливам на 1000 км. 1 литър. От долу не капе, има течове от всички гарнитури и задния семеринг. Кюнеца е саждив, не и мазен. От зад не пуши и пак доливам по 2 литра на месец. Вече не ползвам и пръчката на маслото чакам да светне ламбата му и го подхранвам с 0,5 литра. Маи трябва да сменя първо гумичките но няма време.И аз така,ама след смяна на гумички-промяна никаква. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 21 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2008 И аз така,ама след смяна на гумички-промяна никаква.Може да си за сегменти. Аз след смяна на гумички покарах с MOBIL1 и спед 5000 км. с това масло бях долял около литър.. след това обаче нивото не е падало, вече е на 10000 км. Мисля че ми почисти сегментните канали! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plambata Публикувано 21 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2008 Има теч от един семеринг до ангр.ремък,може ли от там да губи маслото(и то доста). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 21 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2008 Има теч от един семеринг до ангр.ремък,може ли от там да губи маслото(и то доста).Прави ли локва? Или просто сълзи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plambata Публикувано 21 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2008 Прави ли локва? Или просто сълзи?На кората на двигателя има доволно петно,когато е карана си личи че е прясно масло,а на сутринта е позасъхнало.Та си мисля,че в момент на каране маслото е под налягане и избива доста. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 21 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2008 (Редактирано) На кората на двигателя има доволно петно,когато е карана си личи че е прясно масло,а на сутринта е позасъхнало.Та си мисля,че в момент на каране маслото е под налягане и избива доста.Ами за семеринг си. По-добре си карай с полу-синтетика, по-евтино е за доливане A този семеринг се сменя лесно мисля... Редактирано 21 Юли 2008 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alek1 Публикувано 21 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2008 ADR мотор-на 6500 км от смяна не е мръднало така че предполагам няма да доливам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 22 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2008 (Редактирано) Двигател AAD, Преди смяната на гумичките на клапаните - 1л/3000км . След смяната им и масло Kroon 10/w40 (от Кокича ) съм долял около 300 грама за почти 7000км. Това ще рече предполагам около 0.5л/10-12000км. Маслото сменям на 12000км. Двигателя миналата седмица "чукна" 200 000 по километраж (колко още има в банката никой не знае ) Редактирано 22 Юли 2008 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 22 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2008 Изобщо не казвай че гори масло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SG mobile Публикувано 22 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юли 2008 Двигател AAD, Преди смяната на гумичките на клапаните - 1л/3000км . След смяната им и масло Kroon 10/w40 (от Кокича ) съм долял около 300 грама за почти 7000км. Това ще рече предполагам около 0.5л/10-12000км. Маслото сменям на 12000км. Двигателя миналата седмица "чукна" 200 000 по километраж (колко още има в банката никой не знае )Васко, 0.5л. на 12к км си е постижение за златен медал! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 22 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2008 А а а някой ще ми купува риза май - не съм Васко а Вальо Колкото до разхода на масло засега е такъв. Не знам като по остарее още маслото какъв ще е, но засега от Kroon-a съм много доволен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване